Προς το περιεχόμενο

Παραγγελίες MediaMarkt


hammerd

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε παραγγελία που έκανα μέσω Κωτσοβολου πήρα τηλέφωνο και μου είπαν οτι τα στέλνουν μέσω Γενικής Ταχυδρομικής (ενώ άλλες 2 φορές που είχα παραγγείλει τα είχαν φέρει οι ίδιοι) . Μπορεί να ισχύει το ίδιο και στη MediaMarkt

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
  • Απαντ. 41
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καλήσπέρα έχω παραγγειλει ενα ipad απο 10 Απριλιου και ακόμα δεν εχω παραλάβει. Πολλα τηλ. και μου λένε οτι προωθουν το αίτημα μου και τιποτα .Την περασμένη Παρασκευη με πηρε ενας κ με ρώτησε αν έχω παραλάβει;Οχι του λεω μου λεει θα παραλάβετε απο βδομαδα, μπαρμπουτσαλα!

Τι να κανω;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, atsafoulias είπε

Καλήσπέρα έχω παραγγειλει ενα ipad απο 10 Απριλιου και ακόμα δεν εχω παραλάβει. Πολλα τηλ. και μου λένε οτι προωθουν το αίτημα μου και τιποτα .Την περασμένη Παρασκευη με πηρε ενας κ με ρώτησε αν έχω παραλάβει;Οχι του λεω μου λεει θα παραλάβετε απο βδομαδα, μπαρμπουτσαλα!

Τι να κανω;;

Αν δεν το έχεις προπληρώσει αγόρασέ το απο αλλού.

Αν το έχεις πληρώσει περιμένεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kormos είπε

Αν δεν το έχεις προπληρώσει αγόρασέ το απο αλλού.

Αν το έχεις πληρώσει περιμένεις...

Nai me πιστωτικη ατοκες δοσεις κλπ.αλλα μου ειπαν μπορει να ακυρωθει να το ακυρώσω;;;

Η θα μπλέξω κ θα περιμένω μετα να μου βαλουν τα λεφτα πίσω στη πιστωτικη;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, atsafoulias είπε

Nai me πιστωτικη ατοκες δοσεις κλπ.αλλα μου ειπαν μπορει να ακυρωθει να το ακυρώσω;;;

Η θα μπλέξω κ θα περιμένω μετα να μου βαλουν τα λεφτα πίσω στη πιστωτικη;

Αν έχει γίνει η χρέωση ίσως καθυστερήσεις να βγάλεις άκρη...

Επικοινώνησε με την "τράπεζα σου" πρώτα να το επιβεβαιώσεις ειδάλλως....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/5/2020 στις 6:58 ΠΜ, kormos είπε

Αν έχει γίνει η χρέωση ίσως καθυστερήσεις να βγάλεις άκρη...

Επικοινώνησε με την "τράπεζα σου" πρώτα να το επιβεβαιώσεις ειδάλλως....

Nai έχει γινει η χρεωση κανονικα πλήρωσα ηδη την πρωτη δοση , να παω σε καταστημα να κανω χαμο;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, atsafoulias είπε

Nai έχει γινει η χρεωση κανονικα πλήρωσα ηδη την πρωτη δοση , να παω σε καταστημα να κανω χαμο;;;

Απορώ τόσες ημέρες γιατί το έχεις αφήσει έτσι το θέμα...?

Πληρώνεις ήδη κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, kormos είπε

Απορώ τόσες ημέρες γιατί το έχεις αφήσει έτσι το θέμα...?

Πληρώνεις ήδη κάτι που δεν έχεις στα χέρια σου?

Μα τι να κάνω;;; Αφού 4 Μάη ανοιξαν , τι προτείνεις;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, atsafoulias είπε

Μα τι να κάνω;;; Αφού 4 Μάη ανοιξαν , τι προτείνεις;;

Το αυτονόητο, μιλάς για αρχή με κάποιον "υπεύθυνο" και εν συνεχεία με την τράπεζα σου (Αν δεν βγει άκρη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kormos είπε

Το αυτονόητο, μιλάς για αρχή με κάποιον "υπεύθυνο" και εν συνεχεία με την τράπεζα σου (Αν δεν βγει άκρη)

Υπέυθυνος δεν υπάρχει!

τοχω εμπεδωσει.Μαλλον με τράπεζα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά σας επισυνάπτω το email που εστειλα στο συνήγορο του καταναλωτη :

"Παράγγειλα στις 29 Μαρτίου όπως φαίνεται και στο email που μου έστειλε η Media Markt και επισυνάπτω παρακάτω, μια τηλεόραση καταβάλοντας το ποσό των 279 ευρώ. Με αριθμό παραγγελίας ΧΧΧΧΧΧΧ. Πλήρωσα άμεσα με χρεωστική κάρτα Πειραιώς το ποσό. Με καλέσαν μετα απο κάποιες μερες με κλήσεις που είναι ηχογραφημένες λέγοντας οτι δεν υπάρχει απόθεμα και με ρώτησαν τι θελω να κάνουμε. Τους είπα ακύρωση παραγγελίας. Στις 11 Απρίλη μου στείλανε επιβεβαιωτικό email που επισυνάπτω με την ακύρωση της παραγγελίας μου. 
Απο τότε δεν μου έχουν επιστραφεί τα χρήματα μου στο τραπεζικό λογαριασμό. Τους έχω καλέσει αρκετές φορές και εχω επικοινωνήσει μαζι τους και σε social media και μου λένε οτι υπάρχει καποιο πρόβλημα καθυστερήσης κάπου αόριστα εντός της επιχείρησης τους ή με την τράπεζα. Επικοινώνησα με τη τράπεζα  Πειραιώς και επιβεβαίωσαν οτι δεν υπάρχει πρόβλημα καθυστέρησης απο τη πλευρά τους.
Στους όρους λένε οτι επιστρέφονται τα χρήματα εντός 5-15 ημερών. Σήμερα 7 Μαίου έχουνε περάσει σχεδόν 26 μέρες. Παρακαλώ το συνηγορο του καταναλωτή να μεσολαβήσει στην διερεύνηση και επίλυση του ζητήματος. Και αν δεν λυθει με ποιον τρόπο μπορώ να κινηθώ νομικά ευχαριστώ. 
Για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρινιση παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου."
 
Πως σας φαίνεται? Ειναι η πρώτη φορά που το κάνω θα βγει άκρη λέτε? Ευχαριστώ. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είδα σήμερα ότι τα media εβαλαν υπηρεσία 'drive up'.. οπως λέμε drive in στα McDonald's. Παραγγέλνεις, οδηγας παραλαμβάνεις😋 (αν εδεησουν να στείλουν απαντητικό mail σε προϊόντα που υποτίθεται ότι είναι άμεσα διαθέσιμα..) 

Επεξ/σία από baskon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...