Προς το περιεχόμενο

Η CVC Capital Partners επενδύει στo Skroutz.gr


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

28 λεπτά πριν, polaki είπε

Σχετικά με τα τιμολόγια που λένε κάποιοι, το να μη σου στείλει τιμολόγιο ή απόδειξη ένα κατάστημα είναι παράνομο. Ξέρεις όμως γιατί κόπτονται όλοι για τα τιμολόγια? Γιατί τα τιμολόγια τους τα ζητάει ο λογιστής για να τα περάσουν σαν έξοδα, άρα τους καίνε. Πόσες φορές έχεις διαβάσει εδώ κράξιμο ότι δεν του έστειλαν απόδειξη? Καμία. Γιατί κανείς δεν νοιάζεται, αφού άχρηστη του είναι, στα σκουπίδια την πετάει. Αλλά πόσοι από αυτούς νοιάζονται να το κυνηγήσουν με την προστασία καταναλωτή? Κανένας γιατί κανείς δεν ενδιαφέρεται...

Το να πω λοιπόν εγώ ότι το τάδε μαγαζί δεν μου έστειλε απόδειξη ή τιμολόγιο, σε ποιόν πρέπει να το πω? Στο Skroutz? Και τί θα κάνει ο Skroutz, ντα το μαγαζί? Πώς θα αποδείξω ΕΓΩ στον Skroutz ότι δεν μου έστειλε τιμολόγιο/απόδειξη? Κατ'αρχήν το Skroutz ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητήσει αποδεικτικό συναλλαγής από κανένα κατάστημα. Δεν είναι μόνο ότι δεν είναι η δουλειά του, είναι ότι δεν έχει ΚΑΝ τη ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ να το ζητήσει. 

Αντί λοιπόν ο Ελληνάρας να σηκώσει το τηλέφωνο να καλέσει το δικηγόρο του ή την Προστασία Καταναλωτή ή την Εφορία ή τον Πάπα της Ρώμης τον ίδιο, έρχεται εδώ μέσα και τί κάνει? ΚΡΑΖΕΙ ΤΟ SKROUTZ, επειδή το Χ κατάστημα παρανόμησε.. ή του καθυστέρησε την παραγγελία 1 μήνα ενώ έλεγε ετοιμοπαράδοτο..!!!!

Και ΕΝΑΣ στους 10 που κράζουν εδώ το Skroutz, email στο ίδιο το Skroutz δεν έχουν να μας δείξουν καν, γιατί φυσικά ποτέ δεν έστειλαν γιατί και οι ίδιοι ξέρουν ότι είναι αστείο... Κάθονται οι καναπεδιάριδες λοιπόν και γράφουν το μακρύ τους και το κοντό τους σε ένα forum χωρίς κανένα νόημα.. και κάθομαι και εγώ μαζί με άλλους 4-5 καημένους να προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι δεν είναι στραβός ο γυαλός, αλλά αυτοί στραβά αρμενίζουν...

Ασύλληπτο πραγματικά....

Περιμένω παρόλαυτα απάντηση από τον @studiokristo για το αν πιστεύει ότι έχει ευθύνη η Google.. πριν 4-5 λεπτά μου εμφάνισε και το facebook μία διαφήμιση για κάτι όργανα γυμναστικής που έψαχνα το απόγευμα.. Λες αν τα παραγγειλω και δεν έρθουν ποτέ, να κινηθώ δικαστικά εναντίων του Facebook ή να κάτσω στα αυγά μου καλύτερα? 

Διάβασε καλα ντε, το ίδιο λεμε. Από εκεί και πέρα αν και πως θα μπορούσε το skroutz να ελέγχει καλύτερα τους συνεργάτες του, αυτό είναι άλλη ιστορία. Κάποια στιγμή πάντως μετά από πολλές καταγγελίες ΚΑΙ στο skroutz για μαγαζιά τα οποία είχαν άλλη χρέωση για λιανική και άλλη για τιμολόγιο τους έβαλε χέρι, ίσως γιατί εκεί είχε δικαιοδοσία και να σου πω δε με αφορά κιόλας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, qphase είπε

όλα αυτα που λες φίλε μου είναι γενικά και αόριστα, δεν ξέρεις ποιος και τι πραγματικά κρύβεται πίσω από αυτά τα funds, αυτό εννοώ.

Δυο θεωρίες είναι οι επικρατέστερες, ο Σόρος ή ο Gates για να προωθεί φτηνά τα μικροτσίπ του 5G

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, polaki είπε

Πόσες φορές έχεις διαβάσει εδώ κράξιμο ότι δεν του έστειλαν απόδειξη? Καμία. Γιατί κανείς δεν νοιάζεται, αφού άχρηστη του είναι, στα σκουπίδια την πετάει

Άχρηστη η απόδειξη λιανικής;;

Κι αν πέσεις σε προβληματικό προϊόν τι κάνεις;;

 

9 ώρες πριν, polaki είπε

To ότι θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερος ποιοτικός έλεγχος (ήδη υπάρχει, και απενεργοποιούν κατά καιρούς τα καταστήματα μέχρι να συμμορφωθούν σε πράγματα που μπορούν να ελέγξουν), σίγουρα θα μπορούσε. Αλλά το ότι έχει ΕΥΘΥΝΗ? Όχι δεν έχει. ΦΥΣΙΚΑ και γίνεται έλεγχος πάντως, ο οποίος (και μιλάω έχοντας εμπειρία από 27-28 καταστήματα) αρκετές φορές είναι ΠΟΛΥ σχολαστικός και κατά καιρούς απενεργοποιούνται καταστήματα για ψήλου πήδημα...

Ένα τυχαίο πρόσφατο παράδειγμα.. 

image.png.94de40c51f65d89c8c82c8643b11b7c6.png

Σε αυτό συμφωνώ.

Δυστυχώς ο μέσος καταναλωτής (και ο μέσος Έλληνας) δεν κατανοεί την έννοια της σύμβασης ακόμα κι αν κάνει αρκετές συμβάσεις τη μέρα.

Αν λοιπόν η σύμβαση (παροχής υπηρεσιών) μεταξύ καταστήματος-σκρούτζ δεν παραβιάζεται, το Σκρουτζ δεν έχει κανένα λόγο να προβεί σε οποιαδήποτε ενέργεια.

Αν παραβιάζεται η σύμβαση καταναλωτή-σκρουτζ (αυτά που δεν διαβάζει κανένας και λένε συνήθως πως κάνοντας χρήση της υπηρεσίας αποδέχεσαι τους όρους και προϋποθέσεις) ή  η σύμβαση καταναλωτή-eshop (επίσης δεν τα διαβάζει κανείς αλλά τα αποδέχεται), ο καταναλωτής έχει δικαίωμα και πρέπει να απευθυνθεί στα αρμόδια θεσμοθετημένα όργανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, Doubt είπε

Άχρηστη η απόδειξη λιανικής;;

Κι αν πέσεις σε προβληματικό προϊόν τι κάνεις;;

Καλά σαφώς και χρειάζεται, αλλά τις περισσότερες φορές θα πάρει ένα τηλ στο κατάστημα, θα του πουν "ναι ναι σας τη στέλνουμε", δεν θα τη στείλουν μέχρι που θα σταματήσει να ασχολείται.. Το τιμολόγιο είναι αλλιώς γιατί θες να το περάσεις στα έξοδα της εταιρείας. Αν το περάσει ο ένας απ'τους 2, ο άλλος έχει πρόστιμο. Στην συγκεκριμένη βέβαια περίπτωση κανείς δεν το πέρναγε, γιατί μερικά μαγαζάκια κρατάγανε το ΦΠΑ και δεν κόβανε απόδειξη ή τιμολόγιο, με αποτέλεσμα το 24% να το τσεπώνανε. 

Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που θεσπίστηκε ο συγκεκριμένος νόμος, αν λοιπόν δικαιούσαι τιμολόγιο επειδή είσαι εταιρεία, αγοράζεις ΕΞΑΡΧΗΣ χωρίς ΦΠΑ το κινητό/laptop ή άλλη συσκευή (υπάρχουν πολύ λίγες συσκευές που εμπίμπτουν στην κατηγορία αυτή). 

Γι'αυτό όλα αυτά τα μαγαζάκια μας κάνανε τη ζωή δύσκολη για να αγοράσουμε με τιμολόγιο, ουσιαστικά για να πεις δεν αγοράζω. Γιατί δεν θέλανε να αγοράσεις, αφού ο κύριος σκοπός τους ήταν να εισπράξουν ΚΑΙ το ΦΠΑ, είτε για να το τσεπώσουν τελείως (παράνομες αποδείξεις, λουκέτο μετά από 1-2 χρόνια με χρέη στο δημόσιο κλπ) είτε για να χρησιμοποιήσουν το ΦΠΑ ως μορφή ρευστότητας. 

Γενικά η προσωπική μου άποψη και θα άξιζε να κάναμε μία κουβέντα με τους πιο παλιούς εδώ μέσα, είναι ότι από τη στιγμή της άμεσης σύγκρισης τιμής μέσω πχ Skroutz, η ποιότητα της οποιαδήποτε παροχής (pre-sales, sales, after-sales) έχει πάει στα σκουπίδια. Ναι μεν φέρνει κόσμο το Skroutz στα μαγαζιά, αλλά με το κόλλημα του Έλληνα να επιλέγει κατά 95% αυστηρά και μόνο ανάλογα το κόστος, έχει δημιουργηθεί ένας πόλεμος τιμών σε προϊόντα τα οποία δεν έχουν παρά ελάχιστο περιθώριο κέρδους. Και δεν έχουν γιατί όχι μόνο είναι τέτοιο το προϊόν που το αγοράζουν από εξωτερικό σε υψηλή τιμή έτσι και αλλιώς, αλλά δεν έχουν και τη δυνατότητα λόγω κόστους να αγοράσουν πχ 1000 κομμάτια ώστε να πετύχουν μια καλύτερη τιμή. 

Πάνε λοιπόν μετά όλοι αυτοί και ανταγωνίζεται ο ένας τον άλλο και βάζουν στο Skroutz τα καταστήματά τους κόβοντας 5€ ο ένας 7€ ο άλλος, 10€ ο παράλλος για να βγουν πρώτοι. 

Ε άρα τί σκατά περιθώριο κέρδους να έχουν μετά? Και πώς περιμένουμε εμείς ως καταναλωτές να ενδιαφερθούν μετά για εγγυήσεις και ιστορίες? 

Ότι και να λέμε, και όσο και να μη θέλουμε να το παραδεκτούμε το φθηνό κρέας δεν το τρώει ούτε ο σκύλος. Μπορεί να πάρεις κάτι 50€ φθηνότερα σε σχέση πχ με Πλαίσιο και να σου κάτσει. Αν ΔΕΝ σου κάτσει όμως, το τράβηγμα που θα περάσεις δεν θα αξίζει όχι τα 50€, ούτε τα 150€ ευρώ διαφορά τιμής... 

Αυτός είναι και ο λόγος που προσωπικά όλα μου τα ηλεκτρονικά (από κινητά μέχρι laptop κλπ) τα παίρνω πάντα από επώνυμα μαγαζιά, που όταν λέω επώνυμο δεν εννοώ μόνο Πλαίσιο και Κότσο, αλλά και τα πιο κλασικά για εμάς τους παλιούς τύπου MSystems, MGManager κλπ. Τουλάχιστον αν γίνει μία στραβή, να ξέρω ότι από πίσω υπάρχει μία σοβαρότητα. Ε πώς να το κάνουμε, με το μαγαζάκι που εμφανίστηκε στην αγορά πριν 1-2 χρόνια δεν ξέρω αν αξίζει να πάρεις το ρίσκο.. για μένα σίγουρα όχι.

Γι'αυτό και πολλές φορές παραξενεύομαι που ακούω διάφορα παράπονα για το service ή την εξυπηρέτηση μεγάλων αλυσίδων τύπου Πλαίσιο. Ρε μάγκες έχετε δει τί εξυπηρέτηση υπάρχει στα μαγαζάκια της πλάκας? Δεν πάω να δώσω δίκιο σε μία κακή εξυπηρέτηση του Πλαισίου, αλλά αν μη τί άλλο είναι 100% ευγενικοί και επαγγελματίες, και τη δουλειά σου θα την κάνεις. Τώρα αν πέσεις στην περίπτωση έπεσες.. αλλά στο Public 9 στις 10 θα είσαι κομπλέ, ενώ στο μαγαζάκι του Ahmed κάπου στην Ομόνοια "ahmedmobiles.gr" ε μην περιμένεις να εξυπηρετηθείς.. 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, balt123 είπε

στο γερμανικό κοιτάω κυρίως .. με τους άγγλους...
Βέβαια.. το παράπονο που έχω απ'το amazon είναι πως ειναι πιο δύσκολη κάπως η επικοινωνια με τον εκαστοτε πωλητή. και οτι δεν έχει επιλογή για paypal. ..

Όσον αφορά τα τελωνεία που είπε κάποιος για το eBay , δεν ισχύει κάτι τέτοιο. έχω κάνει παραγγελίες πρόσφατα πραγματα γύρω στα 10-20 ευρώ και ήρθαν και δν πλήρωσα τίποτα στο τελωνείο (βέβαια λόγω κίνας και λόγω ιου παιζει να έκαναν 3μηνο να έρθουν και εννοείται είχαν φάει κάτι κλωτσομπουνίδια στο δρόμο, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

Ναι γι αυτό δεν είναι και ή πρώτη επιλογή πάντα. Άθλιο site και κουραστικό. Αλλά είναι αυτό το after sales που πολλοί δεν το έχουν. Τώρα για τελωνεία πρέπει να περάσεις CIF αξία τα 22€ και να στο κρατήσουν για έλεγχο για να πληρώσεις. Υπάρχουν και καταστήματα όμως που μπορείς να πάρεις ακριβά προϊόντα χωρίς τον φόβο του τελωνείου. (πχ Banggood)

 

19 ώρες πριν, polaki είπε

Σχετικά με τα τιμολόγια που λένε κάποιοι, το να μη σου στείλει τιμολόγιο ή απόδειξη ένα κατάστημα είναι παράνομο. Ξέρεις όμως γιατί κόπτονται όλοι για τα τιμολόγια? Γ.....

Το να πω λοιπόν εγώ ότι το τάδε μαγαζί δεν μου έστειλε απόδειξη ή τιμολόγιο, σε ποιόν πρέπει να το πω? Στο Skroutz? Και τί θα κάνει ο Skroutz, ντα το μαγαζί? Πώς θα αποδείξω ΕΓΩ στον Skroutz ότι δεν μου έστειλε τιμολόγιο/απόδειξη? Κατ'αρχήν το Skroutz ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ να ζητήσει αποδεικτικό συναλλαγής από κανένα κατάστημα. Δεν είναι μόνο ότι δεν είναι η δουλειά του, είναι ότι δεν έχει ΚΑΝ τη ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑ να το ζητήσει. 

Αντί λοιπόν ο Ελληνάρας να σηκώσει το τηλέφωνο να καλέσει το δικηγόρο του ή .....

Η απόδειξη χρειάζεται μόνο σε περίπτωση βλάβης και πάλι αν είναι απατεώνας ο καταστηματάρχης. Όπως και να χει την έχει στο ERP του. Καλό όμως είναι μια βιντεοσκόπηση της παραγγελίας σου πριν την ανοίξεις. Αν δεν υπάρχει απόδειξη μέσα, ναι μπορείς να στείλεις το βίντεο στο skroutz ή και σε οποιαδήποτε αρχή που μπορεί να επιβάλει τις κατάλληλες ποινές.

18 ώρες πριν, studiokristo είπε

Διάβασε καλα ντε, το ίδιο λεμε. Από εκεί και πέρα αν και πως θα μπορούσε το skroutz να ελέγχει καλύτερα τους συνεργάτες του, αυτό είναι άλλη ιστορία. Κάποια στιγμή πάντως μετά από πολλές καταγγελίες ΚΑΙ στο skroutz για μαγαζιά τα οποία είχαν άλλη χρέωση για λιανική και άλλη για τιμολόγιο τους έβαλε χέρι, ίσως γιατί εκεί είχε δικαιοδοσία και να σου πω δε με αφορά κιόλας. 

Μέσα στα παράπονα που είχα κάνει τότε μου είχαν πει ότι δεν είναι παράνομο. Εγώ απ όσο ξέρω είναι αλλά βαριέμαι και να ψάξω την νομοθεσία. Μπορούσε πολύ απλά να εμφανίζει την μεγαλύτερη απ τις δύο τιμές, πράγμα που νομίζω έκανε και σταμάτησε όλο αυτό.

 

9 ώρες πριν, polaki είπε

Καλά σαφώς και χρειάζεται, αλλά τις περισσότερες φορές θα πάρει ένα τηλ στο κατάστημα, θα του πουν "ναι ναι σας τη στέλνουμε", ...

Αυτός ήταν και ένας από τους λόγους που θεσπίστηκε ο συγκεκριμένος νόμος, αν λοιπόν δικαιούσαι τιμολόγιο επειδή είσαι εταιρεία, αγοράζεις ΕΞΑΡΧΗΣ χωρίς ΦΠΑ το κινητό/laptop ή άλλη συσκευή (υπάρχουν πολύ λίγες συσκευές που εμπίμπτουν στην κατηγορία αυτή). 

Γι'αυτό όλα αυτά τα μαγαζάκια μας κάνανε τη ζωή δύσκολη για να αγοράσουμε με τιμολόγιο, ουσιαστικά για να πεις δεν αγοράζω. Γιατί δεν θέλανε να αγοράσεις, αφού ο κύριος σκοπός τους ήταν να εισπράξουν ΚΑΙ το ΦΠΑ, είτε για να το τσεπώσουν τελείως (παράνομες αποδείξεις, λουκέτο μετά από 1-2 χρόνια με χρέη στο δημόσιο κλπ) είτε για να χρησιμοποιήσουν το ΦΠΑ ως μορφή ρευστότητας. 

Γενικά η προσωπική μου άποψη και θα άξιζε να κάναμε μία κουβέντα με τους πιο παλιούς εδώ μέσα, είναι ότι από τη στιγμή της άμεσης σύγκρισης τιμής μέσω πχ Skroutz, η ποιότητα της οποιαδήποτε παροχής (pre-sales, sales, after-sales) έχει πάει στα σκουπίδια. ...

Ότι και να λέμε, και όσο και να μη θέλουμε να το παραδεκτούμε το φθηνό κρέας δεν το τρώει ούτε ο σκύλος. Μπορεί να πάρεις κάτι 50€ φθηνότερα σε σχέση πχ με Πλαίσιο και να σου κάτσει. Αν ΔΕΝ σου κάτσει όμως, το τράβηγμα που θα περάσεις δεν θα αξίζει όχι τα 50€, ούτε τα 150€ ευρώ διαφορά τιμής... 

αρότητα. Ε πώς να το κάνουμε, με το μαγαζάκι που εμφανίστηκε στην αγορά πριν 1-2 χρόνια δεν ξέρω αν αξίζει να πάρεις το ρίσκο.. για μένα σίγουρα όχι.

Γι'αυτό και πολλές φορές παραξενεύομαι που ακούω διάφορα παράπονα για το service ή την εξυπηρέτηση μεγάλων αλυσίδων τύπου Πλαίσιο. Ρε μάγκες έχετε δει τί εξυπηρέτηση υπάρχει στα μαγαζάκια της πλάκας? Δεν πάω να δώσω δίκιο σε μία κακή εξυπηρέτηση του Πλαισίου, αλλά αν μη τί άλλο είναι 100% ευγενικοί και επαγγελματίες, και τη δουλειά σου θα την κάνεις. Τώρα αν πέσεις στην περίπτωση έπεσες.. αλλά στο Public 9 στις 10 θα είσαι κομπλέ, ενώ στο μαγαζάκι του Ahmed κάπου στην Ομόνοια "ahmedmobiles.gr" ε μην περιμένεις να εξυπηρετηθείς.. 

Στις περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει συναλλαγή με πλαστικό χρήμα μπορείς να πετάξεις την απόδειξη πολύ εύκολα χειρόγραφα. Την πετάς και αν ο πελάτης κάνει παράπονα απλά τους λες ότι εκείνη την ώρα δεν είχες ρεύμα. Αθεώρητες οι χειρόγραφες αν δεν τύχει κάποια στραβή μες στην εβδομάδα απλά πάνε σκουπίδια. Δεν πρόκειται να χτυπήσουν στις συγκεντρωτικές. Αρκετά καταστήματα στέλνουν χειρόγραφες. Βέβαια συνεχίζουν να μας κάνουν την ζωή δύσκολη με το τιμολόγιο ειδικά σε κινητά - laptop - tablet ζητώντας ένα σωρό άχρηστα δικαιολογητικά ή "απειλώντας" ότι η διεκπεραίωση τους θα πάρει 20 εργάσιμες. Όταν ψάχνω κινητό παίρνω τηλέφωνο λέγοντας "Με προσωποποιημένη κάνω δουλειά σε μία μέρα ή είστε τίποτα περίεργοι; :P "

Στις αξιολογήσεις για εμένα θα έπρεπε να έχει τουλάχιστον δύο διαφορετικές βαθμολογίες εκ των οποίων η μία να είναι το after sales.  3-4 άτομα που χρειάζονται εγγύηση το μήνα και δεν καλύφθηκε μπροστά σε 1500 που δεν την χρειάστηκαν και έμειναν ευχαριστημένοι είναι αρκετά δύσκολο να κατεβάσουν το μέσο όρο. Πάντα όμως μπορούμε να μπούμε μέσα και να δούμε μόνο τις αρνητικές

Τώρα όσον αφορά αλυσίδες που τις βλέπουμε σε κάθε πόλη της Ελλάδος  δεν μπορώ να πω και τα καλύτερα λόγιο. Εγγύηση καλύπτουν μετά από πολύ πίεση και με απειλές τα περισσότερα. Άσε που το ψέμα πάει κι έρχεται. Μπαίνεις μέσα και σου λέει ο πωλητής ότι "το Macbook παίζει όποιο παιχνίδι κυκλοφορεί". Προσπαθούν να σου πουλήσουν ότι έχουν. Περίπτωση θυμάμαι επίσης όπου ήθελα από ένα τέτοιο κατάστημα φορτιστή laptop του είπα τα χαρακτηριστικά και εκείνοι ήθελαν να μου πουλήσουν κάποιο με λιγότερα ampere. Έκανα 80 χιλιόμετρα για αυτό το ΨΕΜΑ.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι κανένας δεν είναι άγιος. Υπάρχουν όμως καταστήματα πολύ ανώτερα μέσα στο skroutz - bestprice που πραγματικά αξίζουν. Σωστές διαθεσιμότητες, after sales, σκέψου ότι κάποια καλύπτουν μέχρι και τα μεταφορικά όταν υπάρχει εγγύηση.

Αν και στην αρχή σύνταξα το κείμενο με συγκεκριμένα ονόματα, επιλέγω να μην κάνω ούτε δυσφήμιση ούτε διαφήμιση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Τώρα όσον αφορά αλυσίδες που τις βλέπουμε σε κάθε πόλη της Ελλάδος  δεν μπορώ να πω και τα καλύτερα λόγιο. Εγγύηση καλύπτουν μετά από πολύ πίεση και με απειλές τα περισσότερα. Άσε που το ψέμα πάει κι έρχεται. Μπαίνεις μέσα και σου λέει ο πωλητής ότι "το Macbook παίζει όποιο παιχνίδι κυκλοφορεί". Προσπαθούν να σου πουλήσουν ότι έχουν. Περίπτωση θυμάμαι επίσης όπου ήθελα από ένα τέτοιο κατάστημα φορτιστή laptop του είπα τα χαρακτηριστικά και εκείνοι ήθελαν να μου πουλήσουν κάποιο με λιγότερα ampere. Έκανα 80 χιλιόμετρα για αυτό το ΨΕΜΑ.

έχω πετύχει υπάλληλο σε μεγάλη αλυσίδα να πλασάρει laptop με pentium και 2gb ram σε φοιτήτρια ως πανίσχυρο "αν θες να παίξεις και παιχνίδια θα του βάλουμε λίγο παραπάνω μνήμη και θα παίζεις και παιχνίδια" δεν ξέρω αν ήταν άσχετος ο πωλητής ή απλά της έταζε το σύμπαν για να "διώξει" το συγκεκριμένο μηχανημα.
Επίσης πολλοί φοιτητες και μαθητές έρχονταν να τους περάσουμε προγράμματα στο "λαπτοπ" με 32gb χώρο (τάμπλετ πολυτελείας) με τα windows να πιανουν τα 25GB. Και δυστυχώς αυτό που είπε κάποιος πιο πάνω ειναι αλήθεια.. Όλοι συγκρίνουμε τις τιμές με το σκρουτζ. μόνο τις τιμές όμως. δεν υπολογίζουμε το after sales support ούτε το οτι αν -χτυπα ξυλο- παθει κατι το μηχανημα που αγορασα απο σκρουτζ θα πρεπει να γινει ολοκληρη διαδικασια για να το επισκευασουν και παιζει σοβαρα το ενδεχομενο να μου το βγαλουν εκτος εγγυησης για το παραμικρο (οι μεγαλες αλυσιδες οχι τοσο πλεον).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, possiz είπε

Τώρα που θα βγάλει το Google shopping αποτελέσματα στα οργανικά του για όλους και δωρεάν θα πέσει πολύ το skroutz.   Λάθος στιγμή επένδυσης.

Μπράβο ρε φίλε, πες τα!  Οι τύποι στην CVC Capital Partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης επενδύσεων παγκοσμίως (σύμφωνα με το άρθρο κι όχι μόνο...) πρέπει να'ναι πολύ ηλίθοι που δεν σκέφτηκαν υπ' όψιν τους την 'ψαγμένη' εκτίμηση του possiz στο insomnia.gr,  τσάμπα δουλειά κάνουν, για φούντο πάνε κι αυτοί.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκρουτζ φίλε.... Έχω αγοράσει 3-4 πράγματα. Μια φορά μπήκα για να αφήσω αξιολόγηση και έκανα log in με την επιλογή log in μέσω Facebook και σε 5 λεπτά είχε γεμίσει το προφίλ μου από spam και μηνύματα σε φίλους μου "κοίτα τι πήρα!!! Άνοιξε το λινκ! Τρομερό!". Τους έστειλα μήνυμα ότι είναι απαράδεκτοι και φυσικά δεν απάντησαν ποτέ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, jordfarra είπε

Μπράβο ρε φίλε, πες τα!  Οι τύποι στην CVC Capital Partners, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης επενδύσεων παγκοσμίως (σύμφωνα με το άρθρο κι όχι μόνο...) πρέπει να'ναι πολύ ηλίθοι που δεν σκέφτηκαν υπ' όψιν τους την 'ψαγμένη' εκτίμηση του possiz στο insomnia.gr,  τσάμπα δουλειά κάνουν, για φούντο πάνε κι αυτοί.

Γιατί ήξεραν? Προχτές το ανακοίνωσε το Google.  Τα λέμε εν καιρώ, κράτα το. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2020 στις 2:21 ΜΜ, qphase είπε

η CVC Capital partners έχει αγοράσει αρκετές νοσοκομειακές μονάδες στην ελλάδ (ιασώ, metropolitan κα) αγοράζει εταιρείες στον χώρο της υγείας, θέλει να αγοράσει τη  εθνική ασφαλιστή, ένα σωρό άλλες επιχειρήσεις στην ελλάδα και όχι μόνο. Χωρίς να φαίνονται ποιοι είναι οι πραγματικοί ιδιοκτήτες πίσω από τις αγορές αυτές.

Ποιοι είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 21/4/2020 στις 11:35 ΜΜ, studiokristo είπε

Αγορά απο μαγαζί skroutz με πολλές θετικές αξιολογήσεις, τόσες πολλές που λέω, υπάρχουν και τέτοια μαγαζιά; Στη φθηνότερη τιμή μάλιστα. Έρχεται το προϊόν, χωρίς απόδειξη μέσα. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το μαγαζί, έχει επίσημη ανακοίνωση στο σάιτ ότι θα μείνει κλειστό για 1 μήνα διακοπές. Μόνος διαθέσιμος τρόπος επικοινωνίας ένα email που δεν απάντησαν ποτέ. Όλα τα προϊόντα redirect στο email επικοινωνίας. Και εγώ ρωτάω, έχει κάποια ευθύνη το skroutz, ναι ή όχι;  Μάλλον όχι.

ΝΑΙ, ΕΧΕΙ. Επειδή έχει αφήσει αβέρτα τις ψεύτικες θετικές "κριτικές" και λογοκρίνει τις αρνητικές (σε βαθμό που δεν ανεβαίνουν). Και εσύ νομίζεις ότι ψωνίζεις από μικρό αλλά αξιόπιστο μαγαζί.

Στις 22/4/2020 στις 1:27 ΠΜ, polaki είπε

Απάντησε την ερώτηση βάζοντας όπου υπαρχει η λέξη Skroutz τη λέξη Google, γιατί και στη Google αξιολογίσεις βάζουμε σε περίπτωση που δεν το ήξερες. Και όταν το κάνεις, βάλε τη λέξη Bestprice και Snif.gr. Και αν φταίνε όλοι, πόσο όλοι δηλαδή φταίνε? Να πουμε ένα 50% στη Google επειδή είναι Google, να δώσουμε και κάνα 30άρι % ευθύνη στο Skroutz και από 15% οι άλλοι δύο να είμαστε κομπλέ?

Αποδέξου ότι εξαπατήθηκες από το μαγαζάκι "Απατεώνας ΟΕ", και σταμάτα τις κατηγορίες δεξιά και αριστερά.

Και για να απαντήσω την ερώτησή σου, όχι δεν φταίει το Skroutz. 

Θα αγόραζε από το μαγαζάκι "Απατεώνας ΟΕ" αν δεν έβλεπς τις 20.000 "θετικές" αξιολογήσεις στο σκρούτζ;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, petasis είπε

ΝΑΙ, ΕΧΕΙ. Επειδή έχει αφήσει αβέρτα τις ψεύτικες θετικές "κριτικές" και λογοκρίνει τις αρνητικές (σε βαθμό που δεν ανεβαίνουν). Και εσύ νομίζεις ότι ψωνίζεις από μικρό αλλά αξιόπιστο μαγαζί.

Θα αγόραζε από το μαγαζάκι "Απατεώνας ΟΕ" αν δεν έβλεπς τις 20.000 "θετικές" αξιολογήσεις στο σκρούτζ;

Δεν θα το συνεχίσω για 2 λόγους. Πρώτον γιατί χάνετε το νόημα και τη συζήτηση θα τη συνεχίσουμε αν μου απαντήσετε αν φταίει η Google που υπάρχουν λαμόγια επιχειρηματίες που ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ιδιώτες με gmail accounts για να του γράφουν κριτικές. Ναι ή όχι? Αν ψάξεις θα δεις, γύρω στα 5€ η κριτική πάει. 

Πάρτους τηλέφωνο λοιπόν στη Google να ζητήσεις τα λεφτά σου πίσω που σε έκλεψε ο Απατεώνας ΟΕ, επειδή εμπιστεύτηκες την #1 μηχανή αναζήτησης.

Δεύτερον γιατί είναι ένα θέμα που δεν με αφορά, γιατί τουλάχιστον εγώ δεν ασχολούμαι με μικρομάγαζα για 2 λόγους, αρχικά επειδή δεν εμπιστεύομαι τον κυρ Γιάννη που πουλάει θήκες κινητών απ'την αποθήκη της γιαγιάς του. Δεν μου αρέσει σαν business model πώς να το κάνουμε. Λυπάμαι αν ακουστώ κάπως, αλλά αν δεν έχεις ΚΕΦΑΛΑΙΟ να ανοίξεις ένα ΚΑΝΟΝΙΚΟ μαγαζί ώστε να δω ότι είσαι εκεί σήμερα και οι πιθανότητες να είσαι και αύριο είναι εξίσου οι ίδιες, εγώ δεν σε εμπιστεύομαι. Μαγκιά σου αν τα καταφέρεις, αλλά εγώ μέχρι να τα καταφέρεις δεν σε εμπιστεύομαι. Κατά δεύτερον γιατί αν δεν το δω με τα μάτια μου το κατάστημα η περίπτωση να το εμπιστευτώ είναι μηδαμινή. Έτσι λειτουργώ εγώ. 

Είμαι από αυτούς που οι 9 στους 10 σχολιαστές του insomnia λένε κορόϊδο, επειδή αγοράζω τα κινητά μου και τις συσκευές μου πάντα από το Πλαίσιο και το Public και πληρώνω +100€ για ένα τηλέφωνο, ενώ στα καταστήματα του Skroutz το έχει 700€ και όχι 800€. Και για να μην υπερβάλω, πράγματι 8 στις 10 φορές θα αγοράσω από τους μεγάλους, και τις 2 στις 10 θα αγοράσω από 3 μόνο καταστήματα, drele που είναι στη γειτονιά μου, phonegallerystore και kaizer που είναι χρόνια στον χώρο. Αν με δαγκώσουν και αυτοί, οκ τί να κάνουμε.. 

Όποιος θέλει να γλιτώσει 5€ για να πάρει από κάποιον αλεξιπτωτιστή κανένα πρόβλημα. Η αγορά είναι ΥΠΕΡ-ΚΟΡΕΣΜΕΝΗ. Αν ΟΛΟΙ μας αγοράζαμε από 15-20 καταστήματα μόνο, αυτά τα θέματα θα ήταν ελάχιστα. Τώρα σε ένα υπερκορεσμένο market πάει ο άλλος να μου πουλήσει κινητό απ'το υπόγειο τις άχτιστης οικοδομής κάπου στη Χασιά μεταξύ ταβέρνας και δημαρχείου, ε sorry αλλά thanks but no thanks. Μην τους εμπιστεύεστε να τελειώνει η ταλαιπωρία σας. Αλλιώς αποδεχτείτε το ρίσκο και τέλος..

edit: αναφέρομαι στο kaizerSHOP

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η σύγκρισή σου είναι λάθος. Η google είναι μια οριζόντια μηχανή αναζήτησης, το σκρούτζ είναι μια κάθετη μηχανή αναζήτησης. Η google θα μου δώσει τα δεκάδες μαγαζιά που επίσης έχουν το προϊόν, και δεν είναι στο σκρούτζ. Αντίθετα, στο σκρουτζ περιμένεις να δεις κριτικές για τα μικρά καταστήματα. Το πρόβλημα ξεκινά όταν κρύβεις τις αρνητικές, τις λογοκρίνεις και εμποδίζεις την δημοσίευσή τους.

Και πλέον με την κατάρρευση των μεγάλων καταστημάτων (στο πλαίσιο αναφέρομαι), είσαι αναγκασμένος να πας σε μικρά καταστήματα. Από κατάστημα, έχει γίνει delicatessen. Θες τροφοδοτικό; Έχουμε μόνο corsair. Θες AIO; Έχουμε μόνο corsair, περσινό μοντέλο. Θες threadripper; Δεν έχουμε τέτοια. Θες 128 GB RAM; Τι να την κάνεις... Θές ποντίκια, πληκτρολόγια. UPS; Έχουμε ωραία τούρμπο...

Να θες να ψωνίσεις και να μην θέλουν έχει γίνει η κατάσταση.

Τέλος πάντων, δεν έχει νόημα η κουβέντα. Ο καθένας κάνει ότι του βγαίνει επιχειρηματικά. Απλά την πατάς, καταλαβαίνεις το ψεύτικο των "θετικών" κριτικών στο σκρούτζ, και πας παρακάτω. Έχει και άλλα σχετικά σαιτς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...