Προς το περιεχόμενο
dkoufo1

Mobilepoint.gr

Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το καστάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Μία τα ίδια και σε μένα. Μου έστειλαν email με συνημμένο το VPOS Transaction details για την επιστροφή. Τώρα που να ξέρω εγώ ότι είναι αληθινό. Χρήματα πάντως δεν έχω δει στην κάρτα μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, Odysster είπε

Καλησπέρα. Μία τα ίδια και σε μένα. Μου έστειλαν email με συνημμένο το VPOS Transaction details για την επιστροφή. Τώρα που να ξέρω εγώ ότι είναι αληθινό. Χρήματα πάντως δεν έχω δει στην κάρτα μου.

Κανείς δεν έχει δει, φιλε... 😕

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας! Και σε μενα το ιδιο εγινε! Ειχα παραγγειλει κατι και σημερα με ενημερωσανε οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα, μου στειλανε και ενα παραστατικο συναλλαγης αλλα χρηματα δεν ειδα. Πηγα στην τραπεζα εκανα αμφισβητηση συναλλαγης αλλα μου ειπαν οτι μαλλον εχασα τα χρηματα μου... Θα προτεινα να μαζευτουμε ολοι οσοι εχουμε παραπονα απο το καταστημα και να παμε να διαμαρτυτηθουμε απο κοντα! Τι λετε;

Επεξ/σία από Greg_Mas19
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θέλει κάποιες εργάσιμες μέρες για να εμφανιστούν. Πότε σας έστειλαν ότι έκανα επιστροφή; Ειδικά αν είναι σε καρτα, γιατί αν κάνουν κατάθεση σε λογαριασμό λογικά θα φανούν αμέσως αν το κάνουν απ την ίδια τράπεζα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, chriss_z είπε

Λογικά θέλει κάποιες εργάσιμες μέρες για να εμφανιστούν. Πότε σας έστειλαν ότι έκανα επιστροφή; Ειδικά αν είναι σε καρτα, γιατί αν κάνουν κατάθεση σε λογαριασμό λογικά θα φανούν αμέσως αν το κάνουν απ την ίδια τράπεζα.

Εμένα μου έστειλαν mail πριν κανα μισάωρο, άλλα το op date είναι 9/5 στις 02:50 τα ξημερώματα. Έχω πληρώσει με πιστωτική οπότε φαντάζομαι οτι αύριο το πολύ θα πρέπει να δω την κίνηση στην κάρτα μου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
23 λεπτά πριν, Greg_Mas19 είπε

Καλησπερα σας! Και σε μενα το ιδιο εγινε! Ειχα παραγγειλει κατι και σημερα με ενημερωσανε οτι θα μου επιστρεψουν τα χρηματα, μου στειλανε και ενα παραστατικο συναλλαγης αλλα χρηματα δεν ειδα. Πηγα στην τραπεζα εκανα αμφισβητηση συναλλαγης αλλα μου ειπαν οτι μαλλον εχασα τα χρηματα μου... Θα προτεινα να μαζευτουμε ολοι οσοι εχουμε παραπονα απο το καταστημα και να παμε να διαμαρτυτηθουμε απο κοντα! Τι λετε;

Τους έδειξες το παραστατικό;για να σου πουν αν υπάρχει περίπτωση να ειναι γνήσιο;;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, ViveCuervo12 είπε

Εμένα μου έστειλαν mail πριν κανα μισάωρο, άλλα το op date είναι 9/5 στις 02:50 τα ξημερώματα. Έχω πληρώσει με πιστωτική οπότε φαντάζομαι οτι αύριο το πολύ θα πρέπει να δω την κίνηση στην κάρτα μου.

Αν προσέξετε, τα περισσότερα στοιχεία στο παραστατικό που στέλνουν είναι της δικής μας πληρωμής. Τα υπόλοιπα..άγνωστο.......

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από Eurobank μου είπαν ότι είναι θέμα εμπόρου η επιστροφή. Στην κάρτα θα φανεί σε 2-3 ημέρες το αργότερο αφού επιστραφούν. Μήπως να μιλήσουμε με το συνήγορο του καταναλωτή ή κάποια αρχή κρατική τέλος πάντων;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και δεν απαντάνε όμως ούτε για ανέκδοτο, ξέρει κανείς τι γίνεται με πληρωμές που έγιναν μέσω χρεωστικής?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο παραστατικό που έστειλαν εμένα στο τέλος γράφει 

Notes: 32108561317
Operation ref: 32108561317
Op type: refund
Op user: [email protected] (5346051)
Op date: 2020-05-09 21:27

τώρα τι σημαίνει αυτό δε γνωρίζω

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Odysster είπε

Στο παραστατικό που έστειλαν εμένα στο τέλος γράφει 

Notes: 32108561317
Operation ref: 32108561317
Op type: refund
Op user: [email protected] (5346051)
Op date: 2020-05-09 21:27

τώρα τι σημαίνει αυτό δε γνωρίζω

Αυτό παίζει να είναι η δική τους "απόδειξη" συναλλαγής αλλά ο θεος κι η ψυχή του......

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΟΣ!!! Έχω πάθει το ίδιο πηγα στην τραπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής , ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΉΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ και οσοι κάνατε την παραγγελία μέσω Sktoutz σίγουρα παρτε τηλέφωνο στα κεντρικά!

ας μην το αφήσουμε έτσι, κινητοποιηθειτε οσοι κανατε αγορες απο mobile point  μονο έτσι ισως παρουμε πίσω τα χρηματα μας

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,

Ανήκω και εγώ στην ομάδα των πελατών που παρήγγειλαν, πλήρωσαν και αναμένουν, έχω κάνει 2 παραγγελίες, μία στις 16/4 (iPhone 11) και μία στις 26/4 (iPad). Σήμερα τα ξημερώματα μου ήρθε email ακύρωσης της 2ης παραγγελίας, με επισυναπτόμενο το αποδεικτικό κατάθεσης των χρημάτων στην πιστωτική. Σε επικοινωνία με την τράπεζα, με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να τους ξανακαλέσω σε 2-3 ημέρες, λόγω του ότι η κίνηση είναι από Alpha Bank και υπάρχει valeur.

Έχω στείλει email και τους ενημερώνω ότι αναμένω απάντηση εντός της ημέρας, αλλιώς θα προβώ σε καταγγελία.

Θα σας κρατήσω ενήμερους για την εξέλιξη και παρακαλώ να κάνετε όλοι το ίδιο.

Καλό μας κουράγιο και το πάθημα ας γίνει μάθημα...

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Konstantina1234 είπε

ΣΟΣ!!! Έχω πάθει το ίδιο πηγα στην τραπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής , ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΉΝΥΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΣΤΟΝ ΣΥΝΉΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΉ και οσοι κάνατε την παραγγελία μέσω Sktoutz σίγουρα παρτε τηλέφωνο στα κεντρικά!

ας μην το αφήσουμε έτσι, κινητοποιηθειτε οσοι κανατε αγορες απο mobile point  μονο έτσι ισως παρουμε πίσω τα χρηματα μας

Σου έστειλαν κι εσενα το κλασσικο word?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...