Προς το περιεχόμενο

Codemasters F1 2020 [PC]


xtrmsnpr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παρ' ότι έχω τιμόνι (βλ. υπογραφή) το F1 2016 θυμάμαι μια χαρά το ευχαριστιόμουν με Xbox gamepad, είχα παίξει σχεδόν ολόκληρη σεζόν έτσι. Με κάποιες μικρές βοήθειες βέβαια αφού δεν γινόταν αλλιώς (αυτόματο κιβώτιο και light ABS/TC) αλλά η αίσθηση της ταχύτητας, της συγκέντρωσης, της κούρασης και της αγωνίας είναι παραπλήσιες με του τιμονιού. Άλλωστε το παιχνίδι βγαίνει και σε κονσόλες, όπου φαντάζομαι ελάχιστοι έχουν τιμονιέρες. Σε δε site όπως το f1carsetup.com, θα δείτε πάρα πολλά setups να είναι στημένα με gamepad αλλά και με πληκτρολόγιο.

1 ώρα πριν, just getting started είπε

Το game γενικά είναι καλύτερο σε όλους τους τομείς από το προηγούμενο εκτός από τα γραφικά που είναι τα ίδια.

Το ai σαν race pace είναι στα ίδια και από πρώτες εντυπώσεις οι backmarkers σε αφήνουν λίγο καλύτερα να περάσεις, αν και αυτό θέλει λίγο χρόνο ακόμα για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη. Επίσης επιτέλους όταν βγαίνουν από το pit lane ενώ κάνεις qualy lap πατάνε φρένο και σε αφήνουν να περάσεις (δεν ξέρετε πόσους γύρους έχω παρατήσει επειδή πέτυχα αργό ai στην πρώτη στροφή)

Το handling είναι αρκετά καλύτερο από το προηγούμενο και πραγματικά επιτέλους το πίσω μέρος κολλάει στο δρόμο σε μεγάλες ταχύτητες.

Τα φρένα λίγο με παραξενεψαν γιατί ενώ μπορείς να κρατάς τέρμα πατημένα για περισσότερη ώρα στην ευθεία πρέπει επίσης να τα αφήνεις πιο γρήγορα μπαίνοντας στην στροφή αν δεν θες να κλειδώσεις τα μπροστά λάστιχα (τα πίσω δεν κατάφερα να τα κλειδώσω ποτέ όσο πίσω και αν γύρισα στο brake bias). Επίσης από default το brake pressure είναι 100%, wtf??? Γιατί να μην μπορώ να το ανεβάσω κι άλλο; Ποιος θα το κατέβαζε από εκεί που είναι;

Παρόμοια user reviews διάβασα και αποφάσισα να το αγοράσω.

  • Ότι είναι καλύτερο στα πάντα σε σχέση με το 2019
  • Ότι τα γραφικά δεν έχουν μεγάλη διαφορά (καλό, γιατί θα παίζει σε παλιότερα PC) αν και κάτι είδα για βελτιώσεις στη βροχή
  • Ότι το ΑΙ είναι γενικά καλύτερο από κάθε άλλη φορά. Δεν περιμένω θαύματα αλλά πραγματικά αν λυθεί σε κάποιο βαθμό το θέμα με τους backmarkers και το qualification, νομίζω θα παλεύεται η κατάσταση
  • Ότι το downforce είναι ισχυρότερο στις μεγάλες ταχύτητες και δεν ξεκολλάει το πίσω μέρος εκεί που δεν θα έπρεπε. Ομοίως στις αργές στροφές υπάρχει πιο σωστή υποστροφή και έχουν εκλείψει τα μη-ρεαλιστικά φαινόμενα όπου κάποιος κατέβαζε ακόμα και 1η ταχύτητα για να πετάξει κώλο το μονοθέσιο και να στρίψει καλύτερα
  • Ότι τα φρένα φέτος έχουν διαφορετική και υποτίθεται πιο ρεαλιστική αίσθηση (δεν ξέρω, δεν έχω οδηγήσει πραγματικό μονοθέσιο, για να το λένε έτσι θα είναι)

Θα φανεί το βράδυ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 48
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σκόρπια σχόλια μετά από 1-2 ώρες ενασχόλησης με το φετινό F1, έχοντας απλώς ξύσει την επιφάνεια του παιχνιδιού. Είναι αρκετά νωρίς για ασφαλή συμπεράσματα, αλλά η πρώτη μου εντύπωση νομίζω επαληθεύει τα όσα λέγονται μέχρι στιγμής για αναβάθμιση του 2019 σε όλα τα επίπεδα.

ΓΡΑΦΙΚΑ

  • Γραφικά μέσες-άκρες ίδια με λίγες ίσως βελτιώσεις σε φωτισμούς και εφέ βροχής. Από πλευράς απόδοσης το αρχικό benchmark κάπως με προβλημάτισε αφού μου έβγαλε τουλάχιστον 10-15fps πιο κάτω σε σχέση με πέρσι (γύρω στα 85fps average σε δύο γύρους στην  Αυστραλία) αλλά τελικά σε συνθήκες αγώνα και με εσωτερική κάμερα παίζει πρακτικά γύρω στα 100fps όπως το 2019, είτε στο χαμό της εκκίνησης, είτε αργότερα. Έτυχε να πιάσω ακόμα και 120fps, δηλαδή το άνω όριο που έχω ορίσει.
  • Σε φουλ βροχή έχουμε παρόμοια απόδοση, αφού έκανα καμια δεκαριά γύρους στο Silverstone χωρίς να δω dropdowns. Όλα αυτά σε μια αρχαία R290X/4GB στα 2560x1080 με τις περισσότερες ρυθμίσεις στο high, 16x anisotropic, ΤΑΑ antialiasing και κάποια λίγα στο medium. Σήμερα ελπίζω να κάνω περισσότερες δοκιμές αλλά σε γενικές γραμμές αν σας έπαιζε καλά πέρσι, σίγουρα θα παίζει και φέτος. Μου έκανε εντύπωση πως όταν πήγα να φορτώσω το παιχνίδι για πρώτη φορά, έγραψε ότι δεν έχω την recommended version για Radeon GPU drivers και πρότεινε να την κατεβάσω. Δεν ξέρω αν είναι του παιχνιδιού ή του Steam, πάντως δεν το έχω ξαναδεί.

ΚΟΥΜΠΙΑ/ΜΕΝΟΥ

  • Controls, μενού κλπ είναι μέσες άκρες τα ίδια με πέρσι. Το μόνο διαφορετικό που θυμάμαι να είδα είναι το ξεχωριστό κουμπί για overtake, τη νέα λειτουργία που αναφέραμε και παραπάνω. Το overtake πρακτικά είναι toggle και εμφανίζεται στο κέντρο της οθόνης του τιμονιού. Το default είναι πορτοκαλί (δηλαδή απενεργοποιημένο) και όταν πατήσουμε το κουμπί η ένδειξη γίνεται πράσινη. Μπορούμε προφανώς να το επιλέξουμε οποτεδήποτε θέλουμε.

ΟΔΗΓΗΣΗ / PHYSICS (όλες οι βοήθειες απενεργοποιημένες)

  • Το μονοθέσιο φαίνεται να έχει πλέον μεγαλύτερο downforce αφού κυλάει πάνω σε ράγες στις γρήγορες καμπές ακόμα και με σχετικά κρύα λάστιχα και δεν φοβάσαι πια μην ξεκολλήσει το πίσω μέρος από το πουθενά. Το αισθάνεσαι πολύ πιο σταθερό σε σχέση με πέρσι. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε τι συμπεριφορά έχει όταν αρχίσει η υπερστροφή, αν δηλαδή αυτή θα είναι προοδευτική (όπως στην πραγματικότητα) ή βίαιη και ανεξέλεγκτη (όπως σε sims σαν το iRacing που τρώει αρκετό κράξιμο για αυτό το θέμα).
  • Η αίσθηση των φρένων είναι όντως διαφορετική και νομίζω πιο ρεαλιστική σε σχέση με πέρσι. Στο ξεκίνημα του φρεναρίσματος μου δίνεται η εντύπωση ότι απαιτείται περισσότερη δύναμη (πάτημα το πεντάλ με όλη τη δύναμη) ενώ στη συνέχεια χρειάζεται σταδιακή χαλάρωση για να μην μπλοκάρουν οι τροχοί όταν αρχίζει η καμπή, κάτι που μπορεί να γίνει πιο εύκολα από το 2019. Στη Μελβούρνη έχω γράψει χιλιάδες γύρους τα τελευταία 20+ χρόνια αλλά χθες βράδυ δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις που έφυγα στο γρασίδι με μεγάλη υποστροφή ακριβώς επειδή δεν πάτησα τέρμα φρένο όπως έπρεπε. Έχω τα T3PA Pro της Thrustmaster (που δεν είναι entry level, αλλά δεν τα λες και Heusinkveld), οπότε φαντάζομαι ότι με διαφορετικά πεντάλ που χρειάζονται ακόμα περισσότερη δύναμη σε σχέση με τα δικά μου ή/και έχουν load cell, τα πράγματα θα είναι σίγουρα πολύ ενδιαφέροντα.
  • Όπως είπαμε και σε προηγούμενα σχόλια, το ERS φέτος έχει λιγότερα modes (4 αντί για 5), τα εξής: mode 0 (charging), 1 (medium), 2 (hotlap για qualifying) και 3 (overtake). Αυτό κάπως απλοποιεί τα πράγματα, φυσικά μαζί με την ύπαρξη ξεχωριστού κουμπιού για το overtake. Ομολογώ ότι δεν θυμάμαι πόσα modes υπάρχουν στην πραγματικότητα, όμως ο τρόπος που χρησιμοποιούνται στην αληθινή F1 ούτως ή άλλως δεν μπορεί να εφαρμοστεί εύκολα σε παιχνίδι. Στην F1 ο εγκέφαλος του μονοθεσίου έχει χαρτογραφήσει την πίστα, ξέρει ακριβώς σε ποιο σημείο της βρίσκεται και ανάλογα με το σημείο αλλάζει αυτόματα τις ρυθμίσεις για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση της ενέργειας των MGU-K/H. Στο παιχνίδι οι επιλογές γίνονται εντελώς χειροκίνητα και καλώς ή κακώς πολύ πιο απλοποιημένα σε σχέση π.χ. με τις Ferrari SF-15 ή SF-70 του Assetto Corsa που πρέπει να έχεις βγάλει την Πάντειο για να καταλάβεις πως να χρησιμοποιήσεις σωστά το ERS.
  • Για το θέμα του damage, αν δεν παίξεις φουλ αγώνα (ακόμα καλύτερα σειρά αγώνων σε καριέρα που οι φθορές μεταφέρονται) δεν πρόκειται να καταλάβεις πολλά πράγματα, τόσο για τα προβλήματα που μπορεί να βγάλει το μονοθέσιό σου όσο και των αντιπάλων. Έβαλα simulation damage και μου έκανε πολύ μεγάλη εντύπωση όταν ακούμπησα με το πλάι του ελαστικού σε τοίχο και ενώ μέχρι πέρσι δεν γινόταν τίποτα (εκτός κι αν χτυπούσες με δύναμη για να σπάσει όλη η ανάρτηση), στο F1 2020 το λάστιχο άρχισε να ταλαντεύεται και να νομίσεις ότι θα καταρρεύσει ανά πάσα στιγμή. Μάλιστα όσο περνούσε η ώρα η ταλάντωση γινόταν όλο και χειρότερη αλλά επειδή ήμουν 2 στροφές πριν το τέλος και τερμάτισα δεν πρόλαβα να δω τι θα γίνει τελικά, αν δηλαδή θα έσκαγε το ελαστικό ή θα έσπαγε η ανάρτηση ή αν μπορεί να επισκευαστεί το πρόβλημα. Δεν είμαι 100% σίγουρος αν γινόταν και πέρσι, πάντως είναι η πρώτη φορά που βλέπω τέτοιο πράγμα.

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

  • Από bugs δεν έτυχε μέχρι τώρα να δω κάτι, αν και λογικά θα είναι γεμάτο από δαύτα αφού κυκλοφόρησε μόλις χθες. Δεν ανησυχώ όμως γιατί η Codemasters παραδοσιακά υποστηρίζει το παιχνίδι για αρκετά καιρό με μεγάλα και σημαντικά patches. Έφαγα πάντως ένα ωραιότατο crash to desktop, όταν πέταξε popup για Steam achievement, τα fps ξαφνικά έπεσαν στο μισό και μετά από 5 δευτερόλεπτα κράσαρε εντελώς. Πέραν τούτου δεν έχω δει κανένα άλλο fps dropdown σε 2-3 πίστες που δοκίμασα.

ONLINE

  • Δεν πρόλαβα να δω πολλά πράγματα, έβαλα μόνο ένα unranked online στις 2 το βράδυ μην περιμένοντας να βρω πολλά lobby ή να ξεκινήσει ο αγώνας μέσα στις επόμενες τρεις μέρες. Τουναντίον εξεπλάγην γιατί υπήρχαν πολλά και διαφορετικά sessions, τα περισσότερα με ικανοποιητική ποιότητα σύνδεσης. Πάτησα να παίξω σε ένα τυχαίο και μέσα σε ένα λεπτό είχαμε ξεκινήσει το qualifying γύρω στα 7-8 άτομα. Αργότερα μπήκαν κι άλλοι αν και αρκετοί έγιναν disqualified, λογικά επειδή έκαναν βλακείες. Φαντάζομαι τα υπόλοιπα ranked modes (ειδικά αυτά που απαιτούν super license) θα είναι αρκετά ανταγωνιστικά και είναι πολύ σημαντικό που υπάρχει safety rating στο παιχνίδι, κάτι που θα έπρεπε να είναι MUST σε κάθε online mode οποιουδήποτε racing sim (το iRacing δείχνει το δρόμο).

AI

  • Και κλείνω με ένα σύντομο σχόλιο για το ΑΙ. Δεν μπορώ να εξάγω ασφαλή συμπεράσματα αφού δοκίμασα μόνο έναν αγώνα λίγων γύρων και εν μέσω δοκιμών βρισκόμουν μεταξύ τελευταίας και προτελευταίας θέσης με το AI difficulty στο 70. Σε 2-3 συνεχόμενες στροφές που έδωσα μάχη με τον προτελευταίο, είδα πράγματα πρωτόγνωρα για το παιχνίδι. Σε σημείο που ήμουν σίγουρος ότι θα με κοπανήσει και απλώς περίμενα πότε θα γίνει αυτό. Κι όμως κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ!
  • Τουναντίον στην πρώτη στροφή βούτηξα στα φρένα, κράτησα την εσωτερική γραμμή και ενώ μέχρι πέρσι ο αντίπαλος απλώς ακολουθούσε τη δική του γραμμή και μετά το apex έπεφτε πάνω μου αν ήμασταν δίπλα, φέτος έκανε συνειδητή προσπάθεια να με αποφύγει και πήρε τη στροφή πιο ανοιχτά (αλλάζοντας μάλιστα ελαφρώς πορεία στο μέσο της καμπής). Στη συνέχεια ακολούθησε σύντομη ευθεία που ήμασταν δίπλα-δίπλα (εγώ στην εξωτερική) και όταν τα ελαστικά μας κόντεψαν να ακουμπήσουν έκανε ένα τσακ πιο δεξιά για να το αποφύγει (ανήκουστο για όλα τα προηγούμενα F1!). Στη επόμενη στροφή πήγα να κάνω προσπέραση από την εξωτερική γραμμή και ο αντίπαλος κλείστηκε πολύ στο apex, οπότε πλέον δεν μπορούσε να φύγει γρήγορα χωρίς να ανοίξει πολύ τη γραμμή του και να κινδυνεύσει να πέσει πάνω μου. Για άλλη μια φορά έδειξε σύνεση, άφησε γκάζι για να με αφήσει να φύγω και επιτέλους έγινε η πολυπόθητη προσπέραση. Πάει να πει οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι ιδιαίτερα θετικές.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Πάρτε το. Φαίνεται να αξίζει.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα πάλι μου φαίνεται ότι το ai ενώ είναι αρκετά πιο "aware" είναι ταυτόχρονα πιο εύκολο να το κάνεις exploit σε σχέση με πέρυσι. Κλασικό παράδειγμα στην εκκίνηση του αγώνα που για τις πρώτες στροφές σχηματίζουν τρενάκι και απλά αλλάζεις γραμμή και περνάς 3-4 στα φρένα, ή στις αργές στροφές απλά περνάς από την εξωτερική ανενόχλητος.

Στο προηγούμενο δεν ήταν έτσι μου φαίνεται.

Επίσης ναι μεν στο 2019 κάποιες φορές έπεφταν πάνω σου αλλά ήταν ο τρόπος του παιχνιδιού να σε τιμωρήσει για άσκοπα divebombs στα οποία αν το ai ήταν ήδη committed στη στροφή πολύ απλά πότε δεν άνοιγαν τιμόνι για μην βρείτε.

Αν προλάβω, θα ανεβάσω αύριο μεθαύριο στο yt τι ακριβώς εννοώ για το exploit του ai

Όσον αφορά τα punctures μετά από επαφή υπήρχαν και στα προηγούμενα. Μόλις σήμερα σε league race ένας χτύπησε το φτερό του στον μπροστά και το κομμάτι πετάχτηκε και τρύπησε (!!!) το πίσω δεξιά λάστιχο μου και έκανα δύο τρεις σβούρες στην γραμμή εκκίνησης στην Ρωσία. Πήγαινα με 50 και αφού έφαγα γύρο με αυτοκίνητο ασφαλείας κατάφερα να φτάσω στα πιτ να το αλλάξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι στο καλό, πως έτυχε και δεν είχα ξαναδεί puncture; Αφού δεν υπάρχει τοίχος στο καλεντάρι που να μην τον έχω φιλήσει. Αυτό με το τρενάκι το παρατήρησα χθες στο Spa, όπου όντως ήταν δυνατόν να περάσεις μερικούς από την εξωτερική της πρώτης στροφής μετά την εκκίνηση. Φαντάζομαι θα πέσει κάποιο νερφάρισμα αν μαζευτούν πολλά παράπονα, αλλά αν γενικά ο κόσμος οδηγάει σαν ταλιμπάν, τι να πρωτομαζέψει η Codemasters.

Κατά τ' άλλα χθες έφαγα και δεύτερο ανεξήγητο crash to desktop στα μισά ενός time trial της Monza. Μάλλον πρέπει να αρχίσω το ψάξιμο.

Το φετινό ERS δεν ξέρω αν μου αρέσει ή όχι. Είχα συνηθίσει να ανεβοκατεβάζω modes μέσα στο γύρο και να πατάω συνέχεια κουμπάκια. Τώρα το αφήνω αναγκαστικά στο 1 και δεν ασχολούμαι καθόλου. Μάλλον θέμα συνήθειας είναι.

Update: Κι άλλο crash στην Αυστρία μετά από τρελό dropdown στα 30fps. Μου φαίνεται θα το γυρίσω σε DX11 μέχρι να δω τι γίνεται.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με DX11 χάνει τουλάχιστον 10-15fps αλλά τελικά κρασάρει ακόμα και με αυτό. Δοκίμασα και Radeon 20.7.1 optional που βγήκαν πριν μια βδομάδα, πάλι τα ίδια. Ή είναι θέμα γενικά με το time trial (γιατί μόνο εκεί έχω δει crashes μέχρι στιγμής ή κάτι άλλο παίζει). Θα δοκιμάσω ένα 50% race να δω τι θα κάνει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νταξ σίγουρα θα έχει αρκετά bugs μέχρι να βγουν 2-3 patches. Και εμένα μου κρασαρε μια φορά ενώ έκανε communicating with online services καθώς έβγαινα από το time trial.

Αλλά το performance μέχρι στιγμής είναι καλό, ίσως καλύτερο από το προηγούμενο στο οποίο με ξεκλειδωτο frame rate είχα κάποια άκυρα lag spikes τα οποία στο φετινό δεν έχω συναντήσει. Και τα δύο στο dx12, γιατί στο 11 έχω χειρότερες επιδόσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

image.png.b03e84a52d4ec16b0d9690772d948be0.pngΑυτό πάντως δεν το λες καλό performance. Έβλεπα στο benchmark που έκανε κάτι τρελές βουτιές από τα 90 στα 60κάτι και πάλι πάνω μετά από λίγο.

Maxed out settings!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι με το time trial πρέπει να παίζει, δεν εξηγείται αλλιώς. Δεν γίνεται σε αυτό το mode να κρασάρει κάθε φορά μετά από 3-4 γύρους, ενώ τώρα που έβαλα αγώνα Ιντερλάγκος 40+ γύρους μαζί με qualifying να μην είχε κανένα θέμα.

Κατά τ' άλλα μου φαίνεται πιο ευκολοδήγητο σε σχέση με πέρσι αν προσέχεις λίγο τα φρένα, ενώ για να τρακάρεις με το ΑΙ πρέπει πραγματικά να προσπαθήσεις ή να πηγαίνεις γυρεύοντας. Σε φυσιολογικές συνθήκες οι μάχες είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα με τα δύο μονοθέσια να προσπαθούν να αποφύγουν τον διπλανό τους όσο μπορούν.

Το επόμενο βήμα είναι να ξεκινήσω My Team με 50% διάρκεια αγώνα, ελπίζω από αύριο.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μου κρασάρει στο time trial συνέχεια..μέσα σε 2 γύρους (έπαιξα monza)

Έφτιαξα ένα noob-friendly league με το όνομα

Insomnia GR

κωδικός για να μπείτε:
CM#_M8XJV6

επίσης θα παίξει και εδώ league, για τους ΚΑΛΟΥΣ!

https://apexonlineracing.com/community/forums/aor-hype-energy-f1-leagues.49/

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραία θα το τιμήσουμε το insomnia league. 

Έβλεπα το πρωί το παρακάτω βίντεο, τι ωραία να μπουν κάποτε στο παιχνίδι αυτά τα πράγματα σε κάποιου είδους hardcore mode... 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Ωραία θα το τιμήσουμε το insomnia league. 

Έβλεπα το πρωί το παρακάτω βίντεο, τι ωραία να μπουν κάποτε στο παιχνίδι αυτά τα πράγματα σε κάποιου είδους hardcore mode... 

Θα φτάσει σε επίπεδα sim το παιχνίδι.. αλλά να μου πεις και στα sim racing έχει?δεν έχει.

Btw η ΜακΛάρεν επιτέλους δείχνει να ξαναγίνεται ομάδα διαμάντι!

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...