Προς το περιεχόμενο

Ελλάδα ή Εξωτερικό? Version 2020


Επισκέπτης

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλη την αγαπητή κοινότητα του insomnia.

Θα ήθελα να πάρω κάποιες γνώμες.

Είμαι 36, πτυχίο μηχανικών πληροφορικής από πολυτεχνική σχολή. Μεταπτυχιακό στην τεχνητή  νοημοσύνη και είχα ξεκινήσει διδακτορικό για ένα χρόνο (στα 32 μου) με υποτροφία στην τεχνητή νοημοσύνη, σε ελληνικό πανεπιστήμιο αλλά δε τα βρήκαμε με τον καθηγητή και το κόψαμε.

Εμπειρία. Εδώ είναι ο ένας προβληματισμός μου. Έχω εμπειρία σε ΠΑΡΑ πολλά πράγματα, δηλαδή το γνωστό jack of all trades master of none. Κυρίως software engineering, machine learning etc. Τα τελευταία 4 χρόνια κάπως το μάζεψα και εστίασα σε software engineering. (java, c#, sql, τελευταία αρκετά Reactjs) Σίγουρα full stack καθότι αποφάσιζα και σχεδίαζα όλες τις λύσεις.

Το κακό είναι ότι δεν έχω εμπειρία (πάντα το είχα παράπονο) από μια καλά οργανωμένη δομή, που θα δουλεύουμε σαν ομάδα με CI/CD git testing etc. Τελευταία δούλεψα ως contractor για Ελλάδα (δεν έχω εμπειρία από εξωτερικό).

Με την ευκαιρία αυτή που είχα ως contractor, μετακόμισα επαρχία από όπου είμαι όπου κατάφερα να έχω και δικό μου σπίτι (με όνειρο, να έχω οικογένεια και να δουλεύω remote). Γενάρη τελείωσα τη δουλειά που είχα και είμαι σε αναζήτηση ως contractor or remote developer. Οι ευκαιρίες ελάχιστες, καθότι ένα μεγάλο προσόν που είχα, ήταν τα soft skills, στα οποία ήμουν  πολύ καλός και με συμπαθούσαν (popular) όλοι στις δουλειές (λόγω χαρακτήρα αλλά και αντίληψης) , αλλά με remote, δεν μπορείς να τα εκμεταλλευτείς.