Joshua21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, adtakhs είπε 1) Μίλησε κανείς για DC φορτιστές στο θέμα; Για οικιακούς δεν μιλάμε; Στην αγορά έξω όποιος ενδιαφέρεται για αγορά τέτοιου τύπου φορτιστή, ταχυφορτιστή τον ζητά. Οπότε μην εξάπτεσαι . Δεν έρχεται κανείς να σου πει βάλε μου, δώσε μου έναν ημι-περίπου-λίγο από- ταχυφορτιστή. 2) Το νομοσχέδιο έχει περάσει εδώ και κάτι μήνες. Δεν είναι χρόνια. Μερικοί μήνες σημαίνει νέο. 3) Όχι δεν έχω διαβάσει το νομοσχέδιο. Απλά ήμουν σε μια συζήτηση όταν ήταν να ψηφιστεί. Μήπως θες και ημερομηνία για να μην λέω ανακρίβειες ; Μήπως θες και ώρα για να είμαι πιο ακριβής ; 4) Φίλε μου εμένα με ενδιέφερε εκείνη την στιγμή να δω πως συμπεριφέρεται ο ημι-τάχυ-περίπου-σχεδόν-φορτιστής 😅 , στην υφιστάμενη εγκατάσταση. Δεν κάθισα να δω ούτε βαθμό απόδοσης, ούτε άεργο ισχύ των υπόλοιπων συσκευών που δούλευαν εκείνη την ώρα. Σε συνεργείο αυτοκινήτων είναι εγκατεστημένος ο φορτιστής και εκείνη την ώρα ο φωτισμός (Τ9 φθορίου) ήταν αναμμένος και ένα pc στο γραφείο.... Δεν είναι τίποτα σημαντικό. Όλη η παραπάνω κουβέντα που άνοιξα έχει να κάνει με το πως τοποθετείται ένα τέτοιο σύστημα σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις και τι τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων που εμφανίζονται υπάρχουν διαθέσιμες στην αγορά. Τώρα αν τραβά 20Α με 0,85 cosφ ή 18Α με 0,9 , 24Α με χαμηλότερο η εγκατάσταση με το I3 επάνω ... δεν με πολυνοιάζει. Με ενδιαφέρουν οι πραγματικές συνθήκες που θα εργαστεί κατά μέσο όρο ένας ιδιοκτήτης φορτιστή σε υφιστάμενες εγκαταστάσεις όπως αυτές που ανέφερα παραπάνω και τι επιλογές έχει. 1) Εγώ πάλι αυτούς τους οικιακούς φορτιστές παντού βλέπω να τους αναφέρουν ως wallbox, ως ταχυφορτιστές αναφέρουν τους DC οι οποίοι συνήθως έχουν ισχύ από 50KW και πάνω. Όσο και να επιμένεις δεν αλλάζει κάτι, γεγονός παραμένει ότι ταχυφορτιστές και οικιακοί φορτιστές (wallbox) ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα. Δες πως τους λέει πχ η nissan: 2) Πάμε άλλη μία, όταν ρωτάει κάποιος "έχεις ακούσει τίποτα για το νέο νομοσχέδιο" το μυαλό πάει αυτόματα σε κάτι που δεν έχει καν ψηφιστεί, και όχι σε κάποιο που ψηφίστηκε και μπήκε σε ΦΕΚ πριν 8-9 μήνες. Αν δεν μπορείς (ή δεν θες) να το καταλάβεις, δεν μπορώ να κάνω κάτι. 3) Δεν γίνεται να ήσουν στην συζήτηση όταν ήταν να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και τώρα να μην έχεις ιδέα για το περιεχόμενο του, ελάχιστες αλλαγές έγιναν σε σχέση με το πως ήταν πριν την διαβούλευση. 4) Ότι και να λες δεν παύει ο τρόπος που έκανες τη μέτρηση να είναι μπακαλίστικος, άρα μπακαλίστικο ήταν και αυτό που βρήκες. Άκρη θα βγάλεις μόνο αν μετρήσεις τι τραβάει το wallbox (ο "ημι-τάχυ-περίπου-σχεδόν-φορτιστής" στο δικό σου μυαλό), και όχι το τι περνάει συνολικά από τον πίνακα. ΥΓ Προσπάθησε να λες τα πράγματα με το όνομα τους, όταν άλλο λες και άλλο εννοείς το μόνο που καταφέρνεις είναι να μπερδεύεις όσους διαβάζουν αυτά που γράφεις.
adtakhs Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Joshua21 είπε 1) Εγώ πάλι αυτούς τους οικιακούς φορτιστές παντού βλέπω να τους αναφέρουν ως wallbox, ως ταχυφορτιστές αναφέρουν τους DC οι οποίοι συνήθως έχουν ισχύ από 50KW και πάνω. Όσο και να επιμένεις δεν αλλάζει κάτι, γεγονός παραμένει ότι ταχυφορτιστές και οικιακοί φορτιστές (wallbox) ΔΕΝ είναι το ίδιο πράγμα. Δες πως τους λέει πχ η nissan: 2) Πάμε άλλη μία, όταν ρωτάει κάποιος "έχεις ακούσει τίποτα για το νέο νομοσχέδιο" το μυαλό πάει αυτόματα σε κάτι που δεν έχει καν ψηφιστεί, και όχι σε κάποιο που ψηφίστηκε και μπήκε σε ΦΕΚ πριν 8-9 μήνες. Αν δεν μπορείς (ή δεν θες) να το καταλάβεις, δεν μπορώ να κάνω κάτι. 3) Δεν γίνεται να ήσουν στην συζήτηση όταν ήταν να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και τώρα να μην έχεις ιδέα για το περιεχόμενο του, ελάχιστες αλλαγές έγιναν σε σχέση με το πως ήταν πριν την διαβούλευση. 4) Ότι και να λες δεν παύει ο τρόπος που έκανες τη μέτρηση να είναι μπακαλίστικος, άρα μπακαλίστικο ήταν και αυτό που βρήκες. Άκρη θα βγάλεις μόνο αν μετρήσεις τι τραβάει το wallbox (ο "ημι-τάχυ-περίπου-σχεδόν-φορτιστής" στο δικό σου μυαλό), και όχι το τι περνάει συνολικά από τον πίνακα. ΥΓ Προσπάθησε να λες τα πράγματα με το όνομα τους, όταν άλλο λες και άλλο εννοείς το μόνο που καταφέρνεις είναι να μπερδεύεις όσους διαβάζουν αυτά που γράφεις. 1) Κοίταξε τί έγραψα στο πρώτο μνμ μου. Μην κοιτάς τα μισά. "Πάντως νομικό πλαίσιο για τις εγκαταστάσεις ταχυφορτιστών έχει ψηφιστεί εδώ και 3-5 μήνες" 2) Ναι ήμουν μπροστά σε συζήτηση εκείνη την εποχή. Αυτό που είχε ειπωθεί ήταν για τον τύπο παροχής που θα έπαιρναν οι εγκαταστάσεις φορτιστών ηλεκτροκίνητων. 3) Η μέτρησή μου δεν είχε σκοπό ΞΑΝΑΛΕΩ να μετρήσει τι τραβά ο φορτιστής με το Ι3 επάνω. Με ενδιέφερε να δω την λειτουργία της εγκατάστασης στο σύνολο της σε μια πραγματική συνθήκη χωρίς κάποιο άλλο βαρύ φορτίο επάνω. Τι να κάνουμε τώρα, εκτός και αν θεωρεί κανείς ορθό να κλείνει μέχρι και τα φώτα για να φορτίσει το ηλεκτρικό του όχημα ... Τάξη μεγέθους έδωσα . Όπως είπα ούτε cosφ κοίταξα, ούτε απόδοση του συγκεκριμένου φορτιστή-I3, ούτε λοιπά φορτία . Αυτή είναι πραγματική συνθήκη. Τεσπά μην ψαχνεσαι άλλο, δεν έχει νόημα , εγώ όσα ήθελα να πω τα είπα και η ουσία των πραγμάτων είναι αυτή που περιέγραψα. Και κάτι τελευταίο γιατί .... Η BMW στην ενότητα Οικιακή φόρτιση .... αναφέρει για φορτιστή 11KW ... τον όρο Ταχυφορτιστής. Το ίδιο κάνουν και άλλες εταιρείες του χώρου όταν το προϊόν παίζει στο max της οικιακής κατηγορίας ανά είδος παροχής. Επεξ/σία 20 Μαρτίου 2021 από adtakhs
Joshua21 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2021 14 λεπτά πριν, adtakhs είπε εγώ όσα ήθελα να πω τα είπα και η ουσία των πραγμάτων είναι αυτή που περιέγραψα. Και εγώ ότι ήταν να πω το είπα, όσες ανακρίβειες υπέπεσαν στην αντίληψη μου τις σχολίασα. Ένα τελευταίο μόνο, link για όποιον θέλει να δει πως ονομάζει η ίδια η bmw τον φορτιστή που μας έδειξες στην προηγούμενη σελίδα: https://www.press.bmwgroup.com/greece/photo/detail/P90243368/bmw-i-wallbox-for-charging-at-home-up-to-22kw-charging-power;-optional:-intelligent-use-of-own-solar-electricity-local-electricity-traiff-options-smart-home-connection-rfid-access
agnostos13 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, kalmik είπε 4. Οι άγγλοι λένε "If something seems too good to be true, then it is". Φοβάμαι ότι ισχύει και στην ηλεκτροκίνηση. Παρουσιάζεται ως πανάκεια και σχεδόν θαυματουργή, αλλά έχει μπόλικα θέματα και στην υπανάπτυκτη και φορομπηχτική πατρίδα μας εξ ορισμού περισσότερα. Μακάρι να κάνω λάθος.... Όσο υπάρχουν σχετικές επιδοτήσεις από την ΕΕ θα νομίζουμε οτι ο τζάμπας θα ζει για πάντα...μόλις τελειώσουν όμως... Το έχουμε ξαναδεί το έργο πολλές φορές! Επεξ/σία 21 Μαρτίου 2021 από agnostos13
Joshua21 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2021 16 ώρες πριν, kalmik είπε Για να ανακεφαλαιώσουμε, θέτω το ερώτημα (που είναι αυτονόητο) 1. Μπορεί κάποιος με το μέχρι τώρα ψηφισμένο νομοθετικό πλαίσιο να εγκαταστήσει μια ηλεκτρική παροχή αποκλειστικά και μόνον για τη φόρτιση του ηλεκτρικού αυτοκινήτου (άσχετα ίσως από ισχύ αφού κάποιους μπορεί να μην τους αφορούν οι πολύ γρήγοροι ταχυφορτιστές που σημειωτέον εξαντλούν νωρίτερα και τις μπαταρίες)? 2. Μπορεί αυτή η παραπάνω παροχή (ρολόι να το πούμε απλοϊκά) να μην επιβαρύνεται με δημοτικά τέλη, φόρους, ΤΑΠ, τεκμήρια και ότι επιβάρυνση έχει καταφέρει να μας φορέσει το ελληνικό κράτος; 3. Αν αυτό δε λυθεί βλέπω να μπερδεύεται ακόμη περισσότερο το ομιχλώδες τοπίο της ηλεκτροκίνησης. 4. Οι άγγλοι λένε "If something seems too good to be true, then it is". Φοβάμαι ότι ισχύει και στην ηλεκτροκίνηση. Παρουσιάζεται ως πανάκεια και σχεδόν θαυματουργή, αλλά έχει μπόλικα θέματα και στην υπανάπτυκτη και φορομπηχτική πατρίδα μας εξ ορισμού περισσότερα. Μακάρι να κάνω λάθος.... 1&2. Το ερώτημα σου δεν έχει καμία σχέση με το αρχικό, ο ts είχε ρωτήσει αν γίνεται να ρευματοδοτήσει γκαράζ χωρίς να χρεώνεται ΔΤ+ΔΦ το οποίο σαφώς και ΔΕΝ γίνεται, ενώ αυτό που ρωτάς εσύ είναι όχι μόνο κάτι διαφορετικό αλλά και εντελώς αόριστο. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική, οπότε για να πάρεις απάντηση θα πρέπει να κάνεις πιο συγκεκριμένη ερώτηση. Επίσης στις περισσότερες περιπτώσεις η ανεξάρτητη παροχή για φόρτιση Η/Ο δεν έχει κάποιο νόημα, άσε που συνολικά κοστίζει πολλά περισσότερα. Πχ αν έχεις σε μια πολυκατοικία διαμέρισμα + θέση στάθμευσης μια χαρά μπορείς να ρευματοδοτήσεις έναν σταθμό φόρτισης από την ήδη υπάρχουσα παροχή ρεύματος του διαμερίσματος, το ψηφισμένο νομοθετικό πλαίσιο σου επιτρέπει να το κάνεις χωρίς να ρωτήσεις κανέναν από την πολυκατοικία, χωρίς καμία απολύτως άδεια (οικοδομική εννοώ), και το κυριότερο χωρίς επιβάρυνση στους φόρους υπέρ τρίτων που ήδη πληρώνεις. Πάντως από ότι έχω καταλάβει διαβάζοντας τον νόμο η μόνη περίπτωση που μπορεί να γίνει αυτό που ρωτάς είναι ξεχωριστή κοινόχρηστη παροχή σε κοινόχρηστους ή κοινόκτητους χώρους. 3. Εγώ πάλι δεν βλέπω ως πρόβλημα το ότι οι κάτοχοι Η/Ο πρέπει να πληρώνουν ότι πληρώνουν και οι υπόλοιποι, ούτε "μπερδεμένο" ούτε "ομιχλώδες" βλέπω το τοπίο της ηλεκτροκίνησης. Κάποιος που θα ξοδέψει τουλάχιστον 25.000€ για ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ένα σωρό λεφτά για ισχυρή παροχή ρεύματος, για εγκατάσταση/τοποθέτηση ισχυρού επιτοίχιου φορτιστή, ε δεν νομίζω να κολλήσει στο 0,50 - 0,90€ ανά τ.μ. ανά έτος για ΔΤ+ΔΦ του χώρου στάθμευσης του. Που στο κάτω κάτω θα έπρεπε να τα πληρώνει ούτως ή άλλως, αυτά προκύπτουν από τη χρήση του χώρου, στη θεωρία τουλάχιστον. 4. Οι μόνοι που παρουσιάζουν την ηλεκτροκίνηση ως πανάκια και σχεδόν θαυματουργή είναι μόνο κάποιοι φανατισμένοι, αυτούς ούτως ή άλλως κανένας δεν τους παίρνει στα σοβαρά. Όντως έχει μπόλικα θέματα, για αυτό ακριβώς - προς το παρόν τουλάχιστον - δεν είναι για όλους, είναι μόνο για πολύ λίγους.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα