kage Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Πληβείοι δεν κάνεις σέρβις αλλάζεις αυτοκ.απευθειας.. ας πούμε τώρα ο Αλαφούζος δεν έβρισκε σέρβις αγόρασε το model 3
agnostos13 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 7 λεπτά πριν, kage είπε Πληβείοι δεν κάνεις σέρβις αλλάζεις αυτοκ.απευθειας.. ας πούμε τώρα ο Αλαφούζος δεν έβρισκε σέρβις αγόρασε το model 3 Ξέπεσε τόσο; Θα μου πεις μόνο ο Παναθηναϊκός θα ξεπέφτει...
G.TH. Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Ε δεν θα γίνει και καμιά διαδήλωση γιατί κάποιος σταθμός φόρτισης στην εθνική οδό θα αλλοιώνει την φυσική ομορφιά κάποιου τοπίου; 4
d3v4st4tor Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Η επένδυση σε σταθμούς επαναφόρτισης θα είναι πολύ μεγάλη, μη ξεχνάμε ότι τα φτηνά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν σχετικά μικρή εμβέλεια οπότε και οι φορτίσεις θα είναι συχνότερες σε απόσταση. Ακόμα και σε προχωρημένες σε τέτοια θέματα χώρες η διαθεσιμότητα/πυκνότητα σταθμών είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Η άποψή μου: Βλέποντας και κάνοντας σε βάθος δεκαετίας, ότι προκηρύσεται τώρα είναι σαν τα πολλαπλά εγκαίνια έργων από διαφορετικούς πρωθ/ους. Μην ξεχνάτε ότι είχαμε (δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμα) επιτροπή για το πρόβλημα των σκουπιδιών στο διάστημα. Ότι πουλάει...Θα με χαροποιούσε σαν είδηση ότι θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα αλλά χλωμό το βλέπω κάτι τέτοιο.
dpolal Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 6 ώρες πριν, tsofras είπε Για τα καθαρά ηλεκτρικά διάβασα εγώ , ουσιαστικά 1500ε έκπτωση ανα 10.000ε αξίας αυτοκινήτου και 500ε επιδότηση για wallbox Απόκρυψη περιεχομένων Πηγή autotriti.gr Ως εκ τούτου, υπολογίζετε 1.500 ευρώ λιγότερα για κάθε 10.000 ευρώ στην τιμή, ήτοι ένα αυτοκίνητο αξίας 20.000 ευρώ έχει έκπτωση 3.000 ευρώ, ενώ εκείνο που κοστίζει 30.000 ευρώ έχει έκπτωση 4.500 ευρώ. Σε ό,τι αφορά τα ταξί η έκπτωση ισούται με το 25% της τιμής λιανικής για τα ηλεκτρικά και τα Plug-In υβριδικά, ήτοι 2.500 ευρώ για κάθε 10.000 ευρώ. Παράλληλα, ο πρωθυπουργός τόνισε ότι τα ηλεκτρικά οχήματα απαλλάσονται από τέλη στάθμευσης (σ.σ. προφανώς εννοούνται τα παρκόμετρα) για 2 χρόνια, εξαιρούνται από το φορολογητέο εισόδημα οι δαπάνες για την φόρτιση, ενώ από τα εταιρικά έσοδα θα εκπίπτει το 50% και στα νησιά το 70% του κόστους αγοράς ή μίσθωσης. Οι ίδιες απαλλαγές θα ισχύσουν και για την εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε εταιρείες. Επιπλέον της επιδότησης, όσοι επιθυμούν να αποσύρουν το παλιό τους αυτοκίνητο θα πριμοδοτούνται με 1.000 ευρώ έξτρα (2.500 ευρώ για τα ταξί), με το τελικό ποσό της επιδότησης να ορίζεται στις 6.500 ευρώ. Τα μπόνους δεν σταματούν εδώ καθώς υπάρχει έξτρα μπόνους 500 ευρώ για εγκατάσταση οικιακού φορτιστή (wallbox). Aυτό με τα «τέλη στάθμευσης» που ειπώθηκε μάλλον για νέο χαρατσάκι που ετοιμάζεται το κόβω. Εκτός και αν εννοεί τα «τέλη κυκλοφορίας» που από ότι θυμάμαι τα ιβριδικά είχαν κάποια έκπτωση ή κάτι τέτοιο.
G.TH. Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, dpolal είπε Aυτό με τα «τέλη στάθμευσης» που ειπώθηκε μάλλον για νέο χαρατσάκι που ετοιμάζεται το κόβω. Εκτός και αν εννοεί τα «τέλη κυκλοφορίας» που από ότι θυμάμαι τα ιβριδικά είχαν κάποια έκπτωση ή κάτι τέτοιο. Εννοεί τα παλιά παρκόμετρα, αρκετοί δήμοι τα έχουν και σήμερα, μαζί με θέσεις μόνιμων κατοίκων. Θα κάνουν κωλοτούμπες από την χαρά τους οι βλαχοδήμαρχοι. Το μόνο οξύμωρο στην όλη πρόταση είναι η επιπλέον επιδότηση των αυτοκινήτων στα νησιά. Ακόμα δεν έχουν διασυνδεθεί όλα με την ηπειρωτική Ελλάδα, οπότε θα καίνε πετρέλαιο για να φορτίζουν τις μπαταρίες τους. Επεξ/σία 5 Ιουνίου 2020 από G.TH. 1
thanasisxask Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2020 2 ώρες πριν, d3v4st4tor είπε Η επένδυση σε σταθμούς επαναφόρτισης θα είναι πολύ μεγάλη, μη ξεχνάμε ότι τα φτηνά αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν σχετικά μικρή εμβέλεια οπότε και οι φορτίσεις θα είναι συχνότερες σε απόσταση. Ακόμα και σε προχωρημένες σε τέτοια θέματα χώρες η διαθεσιμότητα/πυκνότητα σταθμών είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή. Η άποψή μου: Βλέποντας και κάνοντας σε βάθος δεκαετίας, ότι προκηρύσεται τώρα είναι σαν τα πολλαπλά εγκαίνια έργων από διαφορετικούς πρωθ/ους. Μην ξεχνάτε ότι είχαμε (δεν γνωρίζω αν υπάρχει ακόμα) επιτροπή για το πρόβλημα των σκουπιδιών στο διάστημα. Ότι πουλάει...Θα με χαροποιούσε σαν είδηση ότι θα κατασκευάζονται ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα αλλά χλωμό το βλέπω κάτι τέτοιο. Μην στεναχωριέσαι εμείς ξεκινάμε με το chaos και βλέπουμε για ηλεκτρικό...
xrist0s4 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Τι άλλα προβλήματα μπορεί να έχει ένας ηλεκτροκινητήρας εκτός απ' την αλλαγή μπαταρίας μετά από 7-8 χρόνια;
Dark_Nightfall Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Στις 5/6/2020 στις 3:04 ΜΜ, paylidis είπε θα παρκαρει ο μεσος αθηνεζος στο παγκρατι 4 τετραγωνα μακρυα και θα απλωνει 300 μετρα καλουμπα καλωδιο για να το φορτίσει... δεν ειμαστε για τέτοια, οχι το 2030 αλλα ουτε το 2300... 😄 Αυτό μου θύμισε την διαφήμιση με το POS και τον ντελιβερα που τράβαγε το καλώδιο και δεν έφτανε. 3
zio10 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Εγώ θα ένιωθα μεγάλη ανασφάλεια αν είχα μόνο ηλεκτρικό αμάξι πάντως. Να θέλεις να πας κάπου, να βιάζεσαι και να περιμένεις κάποιες ώρες να φορτίσει...με τίποτα. Μόνο για δεύτερο αμάξι πόλης κάνει. Εκτός αν βγουν μπαταρίες που να γεμίζουν σε 1-2 λεπτά. 3 1
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 3 ώρες πριν, xrist0s4 είπε Τι άλλα προβλήματα μπορεί να έχει ένας ηλεκτροκινητήρας εκτός απ' την αλλαγή μπαταρίας μετά από 7-8 χρόνια; Η μπαταρία δεν είναι μέρος ή πρόβλημα του ηλεκτροκινητήρα, μήπως ήθελες να γράψεις τι άλλα προβλήματα μπορεί να έχει ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο?
xrist0s4 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 9 ώρες πριν, Joshua21 είπε Η μπαταρία δεν είναι μέρος ή πρόβλημα του ηλεκτροκινητήρα, μήπως ήθελες να γράψεις τι άλλα προβλήματα μπορεί να έχει ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο? Όχι καλά το έγραψα, ηλεκτροκινητηρας, δηλαδή πέρα απ' τη μπαταρία που θα θέλει αλλαγή μετά από μερικά χρόνια καποιος έγραψε ότι αν χαλάσει το ινβερτερ κοστίζει το 1/4 του αμαξιού. Ισχύει;
Joshua21 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2020 10 λεπτά πριν, xrist0s4 είπε Όχι καλά το έγραψα, ηλεκτροκινητηρας, δηλαδή πέρα απ' τη μπαταρία που θα θέλει αλλαγή μετά από μερικά χρόνια καποιος έγραψε ότι αν χαλάσει το ινβερτερ κοστίζει το 1/4 του αμαξιού. Ισχύει; Μα όπως έγραψα και παραπάνω η μπαταρία ΔΕΝ είναι μέρος του ηλεκτροκινητήρα... όπως ακριβώς σε ένα αυτοκίνητο με ΜΕΚ το τεπόζιτο βενζίνης πχ ΔΕΝ είναι μέρος του βενζινοκινητήρα. Όσο για το κόστος του ινβέρτερ δεν νομίζω, είναι απλά ένας αντιστροφέας που μετατρέπει το συνεχές ρεύμα σε εναλλασσόμενο. Αυτό που κάνει τόσο ακριβό το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι η μπαταρία του, το κύκλωμα ψύξης της μπαταρίας, ο ενσωματωμένος φορτιστής κτλ.
dali13gr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2020 Παιδιά μην ψαρώνετε. Μεγαλύτερη απάτη δεν υπάρχει από αυτό το πρόγραμμα. Αφορά ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ 14.000 οχήματα με σχεδόν ανύπαρκτους σταθμούς φόρτισης. Η δε επιδότηση είναι αστεία και φυσικά απευθύνεται σε συγκεκριμένο κοινό. Ως στόχο έχει να δικαιολογήσει τη βίαιη ως το 2023 απολιγνιτοποίηση της Δυτικής Μακεδονίας. Προφανώς και πρέπει να γίνει απολιγνιτοποίηση αλλα ΑΦΟΥ έχεις προχωρήσει σε υποδομές αντικατάστασης φροντίζοντας για τις 30.000 οικογένειες που θα μείνουν άνεργες. Αν ήθελαν πραγματικά να μειώσουν τα ρυπογόνα αυτοκίνητα θα έδιναν κίνητρα και για αντικατάσταση οχημάτων 15ετιας - 20ετιας με καινούργια χαμηλών ρύπων/υβριδικά και plug in υβριδικά ή ακόμα και μεταχειρισμένα μέχρι 5 ετών το πολύ για να μπορέσει να αλλάξει αυτοκίνητο και αυτός που δεν βγάζει 20-30 χιλιάρικα το χρόνο. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα