Προς το περιεχόμενο

Σοβαρά προβλήματα σε οχήματα Toyota Yaris και Auris


TasosYaris2009

Προτεινόμενες αναρτήσεις

και το εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν ειδε τιποτα.......τι να πεις...μονο ποσα χρηματα εχει ξοδεψει για λαδι ανα 300χλμ

και τωρα ειναι το διλλημα το σκοτωνω η το φτιαχνω...

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, kostasbm είπε

και το εξουσιοδοτημενο συνεργειο δεν ειδε τιποτα.......τι να πεις...μονο ποσα χρηματα εχει ξοδεψει για λαδι ανα 300χλμ

και τωρα ειναι το διλλημα το σκοτωνω η το φτιαχνω...

Φτιάχτο φίλε μου, νομίζω ότι αξίζει, Toyota είναι έχει μεταπωλητική αξία. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστώ σε όσους απάντησαν και εκτιμώ τις πληροφορίες που έγραψαν. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με ανάκληση για λόγους κινητήρα, ας στείλει το σχετικό άρθρο ή ανακοίνωση. Δεν με ανακουφίζει ΄΄ότι έχουν πολλά toyota το ίδιο πρόβλημα και δεν τους κάλυψε το ελάττωμα ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος, μιας που η αγορά ενός τέτοιου οχήματος σε χρόνια οικονομικής ύφεσης ήταν επένδυση και πολλοί από εμάς δεν φαντάζονταν ότι χωρίς να προκαλέσουν ατύχημα, θα είχαν σε 10 χρόνια από την αγορά του ένα άχρηστο όχημα ή έστω ένα άχρηστο κινητήρα και πολλά άλλα τμήματα προς αντικατάσταση εξαιτίας της δυσλειτουργίας του κινητήρα. 

Το κόστος της επισκευής πλέον είναι ίσο με την αγορά ενός άλλου οχήματος μεταχειρισμένου και η πώληση ενός οχήματος με τέτοια βλάβη είναι απίθανη, εκτός αν πωληθεί σε τιμή απόσυρσης.

Ελπίζω τα επόμενα χρόνια να πάρει ο κάθε κατασκευαστής οχημάτων αυτό που του αξίζει και η εικόνα αξιοπιστίας να κρίνεται από το παρόν και και όχι από το παρελθόν του και κυρίως από το aftersale services, μιας που η στάση του συγκεκριμένου κατασκευαστή στο σήμερα, δείχνει ότι δεν νοιάζεται για τους δυσαρεστημένους πελάτες, ούτε νοιάζεται για το γκρέμισμα της αξιοπιστίας του.

27 λεπτά πριν, tsipakis είπε

το προβλημα αυτο ειχε παρουσιαστει γιατι ολοι κανανε αλλαγες λαδιων καθε 15,000  και βαλε

Να ενημερώσω τον συγκεκριμένο αναγνώστη, ότι η βλάβη του δικού μου οχήματος ξεκίνησε στο τέλος της εγγύησης, έχοντας κάνει και συνεχίζοντας να κάνω τυπικά τις αλλαγές λαδιών και τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ορίζει ο κατασκευαστής.

2 ώρες πριν, topaz είπε

Φτιάχτο φίλε μου, νομίζω ότι αξίζει, Toyota είναι έχει μεταπωλητική αξία. 

Μακάρι δίνοντας τα λεφτά ενός νέου κινητήρα, να λύσει το πρόβλημα μόνιμα, αλλά και οι ίδιοι οι τεχνικοί δεν μπορούν να μου το εγγυηθούν, μιας που πρέπει να βάλω ίδιο κινητήρα, με ότι αυτό συνεπάγεται αν όλοι οι κινητήρες αυτής της γενιάς είναι τόσο αναλώσιμοι για όσους διανύουν αρκετά χιλιόμετρα όπως εγώ για να το διαπιστώσουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, TasosYaris2009 είπε

Ευχαριστώ σε όσους απάντησαν και εκτιμώ τις πληροφορίες που έγραψαν. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικά με ανάκληση για λόγους κινητήρα, ας στείλει το σχετικό άρθρο ή ανακοίνωση. Δεν με ανακουφίζει ΄΄ότι έχουν πολλά toyota το ίδιο πρόβλημα και δεν τους κάλυψε το ελάττωμα ο κατασκευαστής ή ο αντιπρόσωπος, μιας που η αγορά ενός τέτοιου οχήματος σε χρόνια οικονομικής ύφεσης ήταν επένδυση και πολλοί από εμάς δεν φαντάζονταν ότι χωρίς να προκαλέσουν ατύχημα, θα είχαν σε 10 χρόνια από την αγορά του ένα άχρηστο όχημα ή έστω ένα άχρηστο κινητήρα και πολλά άλλα τμήματα προς αντικατάσταση εξαιτίας της δυσλειτουργίας του κινητήρα. 

Το κόστος της επισκευής πλέον είναι ίσο με την αγορά ενός άλλου οχήματος μεταχειρισμένου και η πώληση ενός οχήματος με τέτοια βλάβη είναι απίθανη, εκτός αν πωληθεί σε τιμή απόσυρσης.

Ελπίζω τα επόμενα χρόνια να πάρει ο κάθε κατασκευαστής οχημάτων αυτό που του αξίζει και η εικόνα αξιοπιστίας να κρίνεται από το παρόν και και όχι από το παρελθόν του και κυρίως από το aftersale services, μιας που η στάση του συγκεκριμένου κατασκευαστή στο σήμερα, δείχνει ότι δεν νοιάζεται για τους δυσαρεστημένους πελάτες, ούτε νοιάζεται για το γκρέμισμα της αξιοπιστίας του.

Να ενημερώσω τον συγκεκριμένο αναγνώστη, ότι η βλάβη του δικού μου οχήματος ξεκίνησε στο τέλος της εγγύησης, έχοντας κάνει και συνεχίζοντας να κάνω τυπικά τις αλλαγές λαδιών και τα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που ορίζει ο κατασκευαστής.

Μακάρι δίνοντας τα λεφτά ενός νέου κινητήρα, να λύσει το πρόβλημα μόνιμα, αλλά και οι ίδιοι οι τεχνικοί δεν μπορούν να μου το εγγυηθούν, μιας που πρέπει να βάλω ίδιο κινητήρα, με ότι αυτό συνεπάγεται αν όλοι οι κινητήρες αυτής της γενιάς είναι τόσο αναλώσιμοι για όσους διανύουν αρκετά χιλιόμετρα όπως εγώ για να το διαπιστώσουν.

ναι σε ενημερωσω και εγω οτι ασχετα τι λεει το βιβλιο το 15000 ειναι υπερβολη 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, jmmys είπε

Υπάρχουν πάρα μα πάρα πολλοί κάτοχοι που έχουν πολύ σοβαρά προβλήματα με τα συγκεκριμένα αμάξια,οπως και πολλα ασιατικα,μια γύρα στα φόρουμ,κυρίως διεθνή να κάνεις θα το διαπιστωσεις.

Φυσικά έχουν και ευρωπαϊκά αμάξια πρόβλημα,όλα κάποια στιγμή βγάζουν προβλήματα,ανάλογα τα χλμ και τη χρήση.

Έρχομαι σε καθημερινή επαφή με συνεργεία 25 χρόνια τώρα,και βλέπω ότι μαζί με ευρωπαϊκά αμάξια,εξίσου προβληματα βγάζουν και πάρα πολλά ασιατικά.

Φυσικά εδώ μέσα όπου η πλειοψηφία δεν έχει καν δικό της αμάξι,έχουν θεοποιησει τα ασιατικά,πολύ απλά γελάς με την άγνοια τους.

Προσωπικά λάτρης και κάτοχος ιαπωνικού και γερμανικού οχήματος,για να προλάβω τους παράξενους.

Θα ήθελα να μάθω πέρα από τα forums και τις δημοσιεύσεις από δυσαρεστημένους ιδιοκτήτες οχημάτων, αν κάποιος επίσημος αντιπρόσωπος σε κάποια χώρα ή ο κατασκευαστής ανέλαβε την ευθύνη, ανακαλώντας κάποια οχήματα αυτής της γενιάς, επισκευάζοντάς τα εκτός εγγύησης, όπως έγινε παλιότερα στο όχημά μου ακόμα και προληπτικά, σε αερόσακους και γκάζι, επειδή σε άλλους έβγαλε προβλήματα.

Όταν αγόρασα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν είχα τεχνικές γνώσεις ούτε εμπειρία, αλλά και αν είχα, για να διατηρήσω την εγγύηση πάλι θα έκανα τα service σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και του εξουσιοδοτημένου συνεργείου, όπως ήδη έκανα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, tsipakis είπε

ναι σε ενημερωσω και εγω οτι ασχετα τι λεει το βιβλιο το 15000 ειναι υπερβολη 

Για να το λες εσύ έτσι θα είναι... κάτι θα ξέρεις παραπάνω από τον κατασκευαστή....

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/6/2020 στις 3:07 ΠΜ, TasosYaris2009 είπε

Είμαι κάτοχος από τον 11-2009 ενός βενζινοκίνητου Toyota Yaris 1.33 cc - 101 hps  - Sol plus , αγορασμένο από ελληνική αντιπροσωπεία στην Αθήνα, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της εγγύησής του έκανε εγκαίρως τα απαραίτητα service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Λόγω του ότι είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο, δεν είχα τα πρώτα χρόνια την γνώση ότι πρέπει να ελέγχω μόνος μου ανάμεσα στα service τη στάθμη υγρών και λαδιού του οχήματος, οπότε οι έλεγχοι αυτοί γίνονταν μόνο από τους τεχνικούς σε κάθε προγραμματισμένο service. 

Το έτος που έληξε η εγγύηση, ήταν η πρώτη φορά που προβληματίστηκα για κάτι σχετικά με το αυτοκίνητο και αναγκάστηκα να επισκεφτώ εξουσιοδοτημένο συνεργείο πριν από το προγραμματισμένο service, όταν σε μία ανηφόρα άναψε ο λαμπτήρας της στάθμης λαδιού και διαπιστώθηκε ότι είχε αδειάσει σχεδόν όλο το λάδι του κινητήρα.

Επικοινωνώντας με τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, κατάλαβα ότι πριν φτάσει το όχημα σε τέτοιο σημείο απώλειας λαδιού, είχε αρχίσει και νωρίτερα να χάνει λάδια, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό που να το αντιληφθώ νωρίτερα από το service, μόνος μου.

Μετά από επικοινωνία με αρκετούς τεχνικούς στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, συμπέρανα ότι και νωρίτερα πρέπει να είχε ξεκινήσει το όχημα να χάνει λάδια, ασχέτως που δεν το έγραψαν στις παρατηρήσεις του βιβλίου service, ούτε μου το ανέφεραν.

Σε ερώτημά μου στις αντιπροσωπείες για το πως πρέπει να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, η απάντησή ήταν ότι θα έπρεπε να λυθεί ο κινητήρας και να επισκευαστεί ή σε περίπτωση μεγάλης βλάβης να αντικατασταθεί, κάτι που θα κόστιζε σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των  περισσότερων από 700  έως 1000 και πλέον ευρώ. Ωστόσο οι μηχανικοί, μου είπαν ότι αν το είχα αντιληφθεί πριν λήξει η εγγύηση, θα απολάμβανα αποκατάσταση στη βλάβη του κινητήρα δωρεάν.

Από τότε μέχρι τώρα πέρασαν πάνω από τέσσερα έτη και πλέον λόγω των ταξιδιών που κάνω για επαγγελματικές ανάγκες και λόγω του ότι ζω σε άλλη πόλη, ελέγχω σχεδόν καθημερινά και συμπληρώνω το λάδι στον κινητήρα και κάνω service σε πολλά εξουσιοδοτημένα και μη συνεργεία για Toyota, ωστόσο η κατάσταση του οχήματος επιδεινώνεται ολοένα και περισσότερο, με ανάγκη να συμπληρώνω λάδια σε κάθε ταξίδι (1 λίτρο τουλάχιστον σε λάδι 15-40, σε κάθε περίπου 200-300 χιλιόμετρα).

Πλέον το αυτοκίνητο ρετάρει και οι μηχανικοί θεωρούν μονόδρομο την αντικατάσταση του κινητήρα άμεσα, ώστε να μη μείνει στο δρόμο.

Σε όσα  συνεργεία παρακολουθούν το αυτοκίνητο και έχω μιλήσει με τους τεχνίτες ή τους ιδιοκτήτες των συνεργείων, διαπιστώνω ότι δεν είμαι ο μόνος ιδιοκτήτης Toyota Yaris αυτής της περιόδου, που αντιμετωπίζει τόσο σοβαρό πρόβλημα, ενώ μάλιστα ανέφεραν ότι ένας μεγάλος αριθμός κινητήρων σε Yaris και Auris της ίδιας περιόδου πανελλαδικά, παρουσιάζουν αυτό το πρόβλημα.

Σε αναζήτηση στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα των κινητήρων αυτής της περιόδου αναφέρεται και σε σχετικό λήμμα της Wikipedia (https://el.wikipedia.org/wiki/Toyota_Yaris).

Αντιθέτως στην ίδια αναζήτηση, δεν διαπίστωσα από την πλευρά της Toyota  ή του εισαγωγέα στην Ελλάδα, να υπάρχει ανάκληση μοντέλων και επισκευή τους δωρεάν, όπως συνέβη στο όχημά μου για πιθανή βλάβη του αερόσακου συνοδηγού, όπου έλαβα επιστολή ταχυδρομικώς πριν τρία έτη και επισκέφτηκα εξουσιοδοτημένο συνεργείο για δωρεάν αντικατάσταση του εν λόγω αερόσακου.

Γράφω αυτό το μήνυμα για να επιβεβαιώσω αν το πρόβλημα που αντιμετωπίζω εγώ το αντιμετώπισαν ή το αντιμετωπίζουν και άλλοι κάτοχοι Toyota και σε περίπτωση του ναι, τι λύση επέλεξαν, αν τυχόν επικοινώνησαν με τον εισαγωγέα και τι απάντηση έλαβαν.

Το προβλημα ειναι στις λαδοτρυπες των πιστονιων! Ηταν μικρες και βουλωναν.. ετσι ξεκινουσε το προβλημα με την καταναλωση! Οσοι το ηξεραν.. η toyota τους τα αλλαξε με τα σωστα πιστονια αλλα επειδη καποια στιγμη υπηρχε έλλειψη με τον συγκεκριμενο κωδικο ετσι σε καποιους εβαλαν τα ιδια!!! Που σημαινει σε καποια χλμ θα ξεκινουσε παλι το προβλημα!!!

Για να μην ειχες προβλημα με αυτα τα πιστονια θα επρεπε αυστηρα να εβαζες  5w30 και να τα αλλαζες νωρις καθε 5000χλμ! Ενταξει αυτο δεν ειναι λυση οταν δινεις τοσα χρηματα για ενα καινουργιο αυτοκινητο!

Αν θες στειλε μου Π.Μ να σου πω μαστορα στην Αθηνα που εκανε την συγκεκριμένη δουλεια και μας ανοιξε τα ματια..!!!!

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15000χλμ αλλαγη λαδιων????? Ουτε στο starlet δεν κανω σε τοσα χλμ,καθε 7000 τα λαδια πανε υπερ πιστεως.Χαζευοντας σε καμποσα φορουμ-ομαδες σχετικα με τον συγκεκριμενο κινητηρα ειδα οτι οι μονοι που δεν ειχαν θεματα ηταν αυτοι που αλλαζαν με 5w30 και 0w40 καθε 5000χλμ.Οσοι "καπνιζανε¨ τα μοτερια τους επισκευη εκαναν ολοι και το προβλημα στους περισσοτερους λυθηκε αλλα θελει συνεργειο να εχει γνωση του θεματος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την έχουν πατήσει πάρα πολλοί και νομίζουν οτι οι φυσιολογικές αλλαγές λαδιών είναι στα 15.000 ή και 20.000km αλλά εαν διαβάσουν καλά το βιβλιαράκι των service , τα παραπάνω χιλιόμετρα προυποθέτουν να τα έχεις κάνει σε πολύ ιδανικές συνθήκες , πράγμα που στην Ελλάδα δεν ισχύει.Μάλιστα σε πολλά user manual θα δείτε να τα διαχωρίζουν σε 2 κατηγορίες : Α) Normal Maintenance Schedule και Β) Maintenance under severe conditions.

Στην Β περίπτωση περιλαμβάνονται τα εξής :

1) Repeatedly driving sort distance of less that 8km in normal temperatures or less than 16km in freezing temperatures. (Σύνηθες για αρκετούς)

2) Extensive engine idling or low speed driving for long distances.

3) Driving on rough,dusty,muddy,unpaved,graveled or salt-spread roads.

4) Driving in heavy dusty conditions

5) Driving in heavy traffic (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

6) Frequently driving in stop-and-go conditions (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

Εαν είσαι στη Β κατηγορία , σου λέει να αλλάζεις τα λάδια στα 6.000km και όχι στα 12.000 ή στα 15.000.

Η αντιπροσωπεία λοιπόν, εαν εσύ τους πεις οτι ήσουν τυπικότατος στις αλλαγές λαδιών υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης , και σου παρουσίασε πρόβλημα ο κινητήρας , θα σου πει μεγάλε εδώ στο βιβλιαράκι λέει άλλα.Δεν είναι φυσιολογικές συνθήκες πχ η οδήγηση μέσα στην Αθήνα.Έπρεπε να το γνωρίζεις και να κάνεις πιο συχνά αλλαγές.Πολλοί καμαρώνουν σαν σκεπάρνια όταν παίρνουν καινούριο αμάξι και λένε στις παρέες το κλασικό οτι το αμάξι που αγόρασαν δεν τους ζητάει κυριολεκτικά τίποτα από θέμα service.Αλλάζουν λάδια κάθε 2 ή και 3 χρόνια όσοι δεν το πολυκινούν και ουσιαστικά καταστρέφουν τον κινητήρα.Όταν το πάρουν πρέφα τι έχουν κάνει είναι πλέον πολύ αργά.

  • Like 3
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, tarantules είπε

Την έχουν πατήσει πάρα πολλοί και νομίζουν οτι οι φυσιολογικές αλλαγές λαδιών είναι στα 15.000 ή και 20.000km αλλά εαν διαβάσουν καλά το βιβλιαράκι των service , τα παραπάνω χιλιόμετρα προυποθέτουν να τα έχεις κάνει σε πολύ ιδανικές συνθήκες , πράγμα που στην Ελλάδα δεν ισχύει.Μάλιστα σε πολλά user manual θα δείτε να τα διαχωρίζουν σε 2 κατηγορίες : Α) Normal Maintenance Schedule και Β) Maintenance under severe conditions.

Στην Β περίπτωση περιλαμβάνονται τα εξής :

1) Repeatedly driving sort distance of less that 8km in normal temperatures or less than 16km in freezing temperatures. (Σύνηθες για αρκετούς)

2) Extensive engine idling or low speed driving for long distances.

3) Driving on rough,dusty,muddy,unpaved,graveled or salt-spread roads.

4) Driving in heavy dusty conditions

5) Driving in heavy traffic (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

6) Frequently driving in stop-and-go conditions (Πολύ σύνηθες στην Αθήνα ειδικά)

Εαν είσαι στη Β κατηγορία , σου λέει να αλλάζεις τα λάδια στα 6.000km και όχι στα 12.000 ή στα 15.000.

Η αντιπροσωπεία λοιπόν, εαν εσύ τους πεις οτι ήσουν τυπικότατος στις αλλαγές λαδιών υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης , και σου παρουσίασε πρόβλημα ο κινητήρας , θα σου πει μεγάλε εδώ στο βιβλιαράκι λέει άλλα.Δεν είναι φυσιολογικές συνθήκες πχ η οδήγηση μέσα στην Αθήνα.Έπρεπε να το γνωρίζεις και να κάνεις πιο συχνά αλλαγές.Πολλοί καμαρώνουν σαν σκεπάρνια όταν παίρνουν καινούριο αμάξι και λένε στις παρέες το κλασικό οτι το αμάξι που αγόρασαν δεν τους ζητάει κυριολεκτικά τίποτα από θέμα service.Αλλάζουν λάδια κάθε 2 ή και 3 χρόνια όσοι δεν το πολυκινούν και ουσιαστικά καταστρέφουν τον κινητήρα.Όταν το πάρουν πρέφα τι έχουν κάνει είναι πλέον πολύ αργά.

3 στα 6.Καλα ειμαι πιστευω :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Gatilaras είπε

3 στα 6.Καλα ειμαι πιστευω :)

Εγώ αμφιβάλω εαν υπάρχει έστω και ένας στην Ελλάδα που να μην έχει τουλάχιστον ένα από τα παραπάνω που έγραψα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό είναι οτι αρκετοί σκέφτονται "Toyota είναι, δεν σπάει δε χαλάει, σιγά μην τρέχω κάθε τρεις και λίγο για να το έχω στην πένα, δεν έχουν ανάγκη αυτά".

Και κάνουν συντήρηση κάθε όποτε και αν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το κακό είναι οτι αρκετοί σκέφτονται "Toyota είναι, δεν σπάει δε χαλάει, σιγά μην τρέχω κάθε τρεις και λίγο για να το έχω στην πένα, δεν έχουν ανάγκη αυτά".

Και κάνουν συντήρηση κάθε όποτε και αν...

Εχω περιπτωση ιδιοκτητη εναν καιρο που βοηθουσα σε συνεργειο μαστορευοντας και το δικο μου,σε corolla του 91 δεν ειχε αλλαξει βαλβολινες εδω και 18 χρονια γιατι του ειπε καποιος οτι αυτα δεν αλλαζονται.🤣🤣

Τα πιο παλια αυτοκινητα ειχαν ενα περιθωριο για τη συντηρηση τους λογω κατασκευης κλπ κλπ οχι ομως πλεον.Εαν θες να εχεις ενα αυτοκινητο για χρονια οσο γινεται απροβληματιστο θελει να εισαι ακριβης στα service του κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...