Προς το περιεχόμενο

Η Σουηδία θα χρησιμοποιεί 100άδες ηλεκτρικά λεωφορεία για καθαρές & χωρίς ρύπους μεταφορές


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι μόνο τα δίχρονα. Γενικά οι μοτοσυκλέτες έχουν χειρότερη καύση και μικρότερο καταλύτη από ένα αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση είναι να γίνουν κάποια στιγμή όλες ηλεκτροκίνητες.

 

Εχεις λαθος ... διοτι η μηχανη θα παει απο το σημειο Α στο σημειο Β χωρις καθυστερησεις και μποτιλιαρισματα σε ενα τεταρτο πχ. και θα παρκαρει αμεσα και θα σβησει ο κινητηρας....το αμαξι θα φτασει με καθυστερησεις και μποτολιαρισματα σε χρονο πολυ παραπανω συν τους κυκλους για παρακαρισμα ...και οσο θα ειναι σταματημενο σε ουρες στα φαναρια ο κινητηρας αναμενος και να δινει ρυπους .... ελπιζω να εκανες πλακα περι μολυνσης απο μηχανακια ... 

Επεξ/σία από georgetsl
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 116
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αλήθεια το να είχε εξελιχθεί η τεχνολογία των τρόλευ ολα αυτά τα χρόνια ώστε να χρησιμοποιούν μπαταρίες και να μην χρησιμοποιούσαμε πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, παγκοσμιως, δεν θα είχε καλύτερο αποτέλεσμα; Ξαφνικά ανακαλυπτουμε και πάλι τον (ηλεκτρικό) τροχό.

Επεξ/σία από maikagel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Έχεις μηχανάκι;

Πρέπει να έχεις μηχανάκι για να καταλάβεις ότι ένα μικρό μοτέρ και ελαχιστα σε σχέση με ένα αυτοκίνητο ακόμα και μικρού κυβισμού;  Την επόμενη φορά θα πω στον κολλητό να αφήσει το μηχανάκι που κάνει κυριολεκτικά 10 λεπτά να έρθει και να πάρει το αμάξι που θέλει συνήθως μισή ώρα μόνο να έρθει και άλλα 10 λεπτά για να παρκάρει. Σίγουρα θα κάψει αρκετά λιγότερο για αυτό με το 14αρι του σε σχέση με το 300αρι....

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Έχεις μηχανάκι;

ναι. και αυτοκίνητο όπως και δίχρονο μηχανάκι.

Υπάρχει πλέον και τεχνολογία για τα δίχρονα αλλα δεν νομίζω να την δούμε ποτε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, primeragt είπε

Πρέπει να έχεις μηχανάκι για να καταλάβεις ότι ένα μικρό μοτέρ και ελαχιστα σε σχέση με ένα αυτοκίνητο ακόμα και μικρού κυβισμού;  Την επόμενη φορά θα πω στον κολλητό να αφήσει το μηχανάκι που κάνει κυριολεκτικά 10 λεπτά να έρθει και να πάρει το αμάξι που θέλει συνήθως μισή ώρα μόνο να έρθει και άλλα 10 λεπτά για να παρκάρει. Σίγουρα θα κάψει αρκετά λιγότερο για αυτό με το 14αρι του σε σχέση με το 300αρι....

Δεν ρώτησα για αυτό.

16 λεπτά πριν, georgetsl είπε

Εχεις λαθος ... διοτι η μηχανη θα παει απο το σημειο Α στο σημειο Β χωρις καθυστερησεις και μποτιλιαρισματα σε ενα τεταρτο πχ. και θα παρκαρει αμεσα και θα σβησει ο κινητηρας....το αμαξι θα φτασει με καθυστερησεις και μποτολιαρισματα σε χρονο πολυ παραπανω συν τους κυκλους για παρακαρισμα ...και οσο θα ειναι σταματημενο σε ουρες στα φαναρια ο κινητηρας αναμενος και να δινει ρυπους .... ελπιζω να εκανες πλακα περι μολυνσης απο μηχανακια ... 

Τι σχέση έχει ο χρόνος οδήγησης με το αν έχουν χειρότερη καύση; Εσύ μιλάς για την συνολική μόλυνση.

Τεσπά αφήνω αυτό

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ti-allazei-me-tis-prodiagrafes-euro4-gia-tis-motosykletes

image.png.101dce5d9f4e53ec9887c764013b93ff.png

 

Και εδώ για τα αυτοκίνητα

euro-emmissions-analytic.jpg

 

 

Επεξ/σία από Retromaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

ναι. και αυτοκίνητο όπως και δίχρονο μηχανάκι.

Υπάρχει πλέον και τεχνολογία για τα δίχρονα αλλα δεν νομίζω να την δούμε ποτε.

Me to euro 5 μάλλον δεν θα τα δουμε

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
42 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν είναι μόνο τα δίχρονα. Γενικά οι μοτοσυκλέτες έχουν χειρότερη καύση και μικρότερο καταλύτη από ένα αυτοκίνητο. Η καλύτερη λύση είναι να γίνουν κάποια στιγμή όλες ηλεκτροκίνητες.

Κατσε βρε συ τις euro 4 μηχανες τις εχεις δει? Διοτι αμα συγκρινουμε τα διχρονα που κοντευουν να εξαφανιστουν να το συγκρινουμε με τα σαπια καρα που πετανε καρκινο και ειναι μαλιστα η πλειοψηφια (δε πρεπει να μιλαω και πολυ γιατι και γω τετοιο εχω :P)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι Σουηδοί σκέφτονται την υγεία των πολιτών τους;

Aυτό το παραμύθι τελείωσε.

4800 νεκροί απο covid 19 .  

Mόνο σήμερα πέθαναν 20 άνθρωποι.

Πολύ μεγάλος σεβασμός στην ανθρώπινη ζωή και την υγεία.

Αυτά είναι αποφάσεις των πολιτικών για να κινείται το χρήμα. Θα πάρουν τόσες πολλές μίζες από τις εταιρίες για να αλλάξουν οι στόλοι οχημάτων.

Πίσω από το παραμύθι με την ηλεκτροκίνηση υπάρχει μόνο μια αλήθεια. Το χρήμα είναι πάνω από όλα. από την υγεία από την ανθρώπινη ζωή και όλες τις αξίες. 

Εδώ δεν φτάνει το λίθιο για μπαταρίες για ποδήλατα, θέλουν και στα αυτοκίνητα τρομάρα τους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και δεν είμαι οπαδός της ηλεκτροκίνησης, παρ΄ όλα αυτά αναπόφευκτα είναι η πιο προσιτή τεχνολογία  για καθαρότερο περιβάλλον

... μέχρι να έρθει ο καιρός να αλλάξουν μπαταρίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν ρώτησα για αυτό.

Τι σχέση έχει ο χρόνος οδήγησης με το αν έχουν χειρότερη καύση; Εσύ μιλάς για την συνολική μόλυνση.

Τεσπά αφήνω αυτό

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ti-allazei-me-tis-prodiagrafes-euro4-gia-tis-motosykletes

image.png.101dce5d9f4e53ec9887c764013b93ff.png

Και εδώ για τα αυτοκίνητα

euro-emmissions-analytic.jpg

Ναι εφάμιλλα είναι τα euro και στις μηχανές και στα αυτοκινητα. Το ποσό καίει το ένα όμως δεν έχει σχέση με το άλλο. Και ακόμα και και χειρότερα να είναι απέχει παρασάγγας από αυτό που ειπες ότι είναι τα χειρότερα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Όταν συγκρίνοντας ένα μηχανάκι 300cc θέλω για τις ίδιες διαδρομές 8ε την εβδομάδα και με το αμάξι κοντά 15. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι εφάμιλλα είναι τα euro και στις μηχανές και στα αυτοκινητα. Το ποσό καίει το ένα όμως δεν έχει σχέση με το άλλο. Και ακόμα και και χειρότερα να είναι απέχει παρασάγγας από αυτό που ειπες ότι είναι τα χειρότερα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Όταν συγκρίνοντας ένα μηχανάκι 300cc θέλω για τις ίδιες διαδρομές 8ε την εβδομάδα και με το αμάξι κοντά 15. 

Που τα είδες τα εφάμιλλα ρε συ; Δες euro 4 και στα 2. Ειδικά υδρογονάνθρακες είναι 70% πάνω.

11 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

Κατσε βρε συ τις euro 4 μηχανες τις εχεις δει? Διοτι αμα συγκρινουμε τα διχρονα που κοντευουν να εξαφανιστουν να το συγκρινουμε με τα σαπια καρα που πετανε καρκινο και ειναι μαλιστα η πλειοψηφια (δε πρεπει να μιλαω και πολυ γιατι και γω τετοιο εχω :P)

Εγώ δεν μίλησα ποτέ για δίχρονα. Πάντως το ότι δεν τα αγοράζε κανείς πλέον δεν σημαίνει ότι κυκλοφορούν και λίγα.

Όσο για τις Euro 4, βγήκαν το 2017. Πόσες να κυκλοφορούν από αυτές; Άσε που το euro 4 στις μηχανές έχει αρκετά μεγαλύτερα όρια από τα αυτοκίνητα. Ειδικά υδρογονάνθρακες είναι 70% επάνω. Δεν είμαι κατά των μηχανών. Θεωρώ ότι είναι το πιο κατάλληλο μέσο για την κίνηση στην πόλη, αλλά επίσης είναι και το πιο εύκολο να γίνει ηλεκτροκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Δεν ρώτησα για αυτό.

Τι σχέση έχει ο χρόνος οδήγησης με το αν έχουν χειρότερη καύση; Εσύ μιλάς για την συνολική μόλυνση.

Τεσπά αφήνω αυτό

https://www.motomag.gr/news/epikairotita/ti-allazei-me-tis-prodiagrafes-euro4-gia-tis-motosykletes

image.png.101dce5d9f4e53ec9887c764013b93ff.png

Και εδώ για τα αυτοκίνητα

euro-emmissions-analytic.jpg

 

η συνολικη μολυνση ειναι το αποτελεσμα που μας ενδιαφερει ... το μηχανακι σε μια ιδια διαδρομη με ενα αμαξι ,παραγει λιγοτερους ρυπους και σε συναρτηση και του Χρόνου σαφως ,η μολυνση των αυτοκινητων αυξανεται πολυ περισσοτερο στους παραγομενους ρυπους ....

Επεξ/σία από georgetsl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ναι εφάμιλλα είναι τα euro και στις μηχανές και στα αυτοκινητα. Το ποσό καίει το ένα όμως δεν έχει σχέση με το άλλο. Και ακόμα και και χειρότερα να είναι απέχει παρασάγγας από αυτό που ειπες ότι είναι τα χειρότερα που κυκλοφορούν ανάμεσα μας. Όταν συγκρίνοντας ένα μηχανάκι 300cc θέλω για τις ίδιες διαδρομές 8ε την εβδομάδα και με το αμάξι κοντά 15. 

Σκέψου και μόνος σου. Θες για 300 cc / 250 κιλά 8 ευρώ και για αυτοκίνητο 1200 κιλά και 1400 cc, 15. Καταλαβαίνει πόσο πιο efficient είναι η μηχανή του αυτοκινήτου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Retromaniac είπε

Που τα είδες τα εφάμιλλα ρε συ; Δες euro 4 και στα 2. Ειδικά υδρογονάνθρακες είναι 70% πάνω.

Και στα άλλα είναι εφάμιλλα. Και καίνε τα μισά. Μια η άλλη έρχονται εκεί στα άλλα βγαίνουν και από κάτω. Τεσπα να τα καταργήσουμε και αυτά κοιτοντας απλά πινακακια, δεν έχω θέμα κανένα απλά μετά μη κλαιγομαστε ότι και πάλι δεν αλλάζει κάτι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, georgetsl είπε

η συνολικη μολυνση ειναι το αποτελεσμα που μας ενδιαφερει ... το μηχανακι σε μια ιδια διαδρομη με ενα αμαξι ,παραγει λιγοτερους ρυπους και σε συναρτηση και του Χρόνου σαφως ,η μολυνση των αυτοκινητων αυξανεται πολυ περισσοτερο στους παραγομενους ρυπους ....

Εγώ μίλαγα για καύση και μου είπες ότι κάνω λάθος. Δεν έκανα λάθος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...