Προς το περιεχόμενο

[ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ]ASUS GEFORCE RTX 2080 SUPER 8GB EVO OC (90YV0DJ0-M0NM00) 402,46€ ΤΕΛΟΣ ΑΚΥΡΑ


gorge18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Και εγώ της είπα δεν πειράζει σας ευχαριστώ για την ενημέρωση και ήμουν πολύ ευγενικός και με συμπάθησε και με τα πολλά έχουμε κλείσει για ραντεβουδάκι το βράδυ.

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, takjar είπε

Και εμένα με πήρε για άκυρο, μία καημένη κοπελίτσα που ανέλαβε να τους πάρει όλους τηλέφωνο.
Της ανέφερα απλώς ότι δεν θεώρησα ότι ήτανε λάθος καθώς στο ιστορικό φαίνεται να έγινε και πριν 3 μήνες.
Μου είπε ότι θα το ελέγξουν καθώς της το ανέφεραν και άλλοι, αλλά μάλλον είναι κάποιο κόλλημα με το συγκεκριμένο προϊόν και μάλλον γίνεται κάποιο μπέρδεμα με την 2060.

Τέλος πάντων δεν πειράζει της λέω, σας ευχαριστώ πολύ μην σας κουράζω άλλο, καλή σας συνέχεια και το κλείσαμε

Δεν είχε νόημα να την κουράζουμε την αγγελιοφόρο.

Σωστός ο υπάλληλος σε τι φταίει..  Κάποιοι πηγαίνουν στα καταστήματα και βρίζουν υπαλληλους λες και φταίνε αυτοι για τα τυχών λάθη τιμολόγησης ή ελλατωματικών προιόντων.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Prof_Chaos είπε

Σωστός ο υπάλληλος σε τι φταίει..  Κάποιοι πηγαίνουν στα καταστήματα και βρίζουν υπαλληλους λες και φταίνε αυτοι για τα τυχών λάθη τιμολόγησης ή ελλατωματικών προιόντων.

Πώς αλλιώς όμως θα διεκδικήσεις το δίκιο σου; Δε νομίζω κανείς να σε συνδέσει άμεσα με υπεύθυνους. Οπότε δυστυχώς ο υπάλληλος συνήθως λειτουργεί σαν συνδετικός κρίκος μεταξύ του πελάτη και του υπεύθυνου. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβασα μολις το αθρο , Ξερει καποιος που ειναι νομικος αν μπορει να γινει αυτο απο το καταστημα ?

Στο εξωτερικο ξερω σιγουρα οτι ο καταναλωτης εφοσον το προιον εχει τιμη πανω και εχει γινει παραγγελια , λαθος η οχι του καταστηματος ειναι υποχρεομενο το καταστημα να στειλει την παραγγελια στην τιμη που ειναι πανω στο προιον .

 

Στην Ελλαδα δεν ισχυει αυτο ??? Δλδ αν πας σε ενα μαγαζι η αγορα απο το ιντερνετ και εχει πανω τιμη 400 ευρο και εχουν κανει λαθος σου λενε συγνωμη εχει 700 και τελειωνει εκει ? 

 

Να συμπληρωσω μιας και μολις θυμηθηκα πριν Χρονια παράγγειλα ενα Samsung VR απο γνωστο καταστημα  μου ειπαν τιμη στο τηλ και λεω οκ στειλτε μου και στο μειλ την παραγγελια. Παω να το παρω και μου λενε οτι αυτη η τιμη ειναι μονο αν αγορασετε και το κινητο μαζι ( ενα κινητο της Samsung) λεω κυρια μου δεν ξερω τι μου λετε εσεις και τι σας λεω εγω , αυτο που μετραει ειναι τα γραπτα και στο mail γραφει συγκεκριμενα πραγματα δεν αναφερεται πουθενα αυτο που λετε.  Εστειλα Mail στα κεντρικα μου ζητησαν συγνωμη και μου εστειλαν το Samsung VR 50 ευρο τοτε.

 

Επισης Αγορα προσφατα ενα Logitech MX master 3 σε τιμη πολυ χαμηλη . το κανω παραγγελια και με περνουν τηλ οτι ειναι λαθος και η τιμη ειναι για το MX2 τους λεω οκ το καταλαβαινω ολοι μας μπορουμε να κανουμε λαθος ... και οπως οταν κανω εγω λαθος στην δουλεια μου το πληρωνω ετσι και εσεις αναλαβετε τις ευθυνες σας. Με παιρνουν μετα απο λιγο μου λενε οκ αλλα δεν υπαρχει διαθεσιμο , λεω κανενα προβλημα θα περιμενω , μου λενε θα κανει 2 μηνες λεω οκ θα περιμενω 2 μηνες ... ( σε μια βδομαδα ηταν σπιτι μου ) 

Με λιγα λογια νομιζω οτι οταν γινεται ενα λαθος και μαλιστα απο οτι διαβασα ξανα και ξανα , τοτε ο καταναλωτης πρεπει να μην το αφηνει ετσι .

Επεξ/σία από Agony
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Agony είπε

Διαβασα μολις το αθρο , Ξερει καποιος που ειναι νομικος αν μπορει να γινει αυτο απο το καταστημα ?

Στο εξωτερικο ξερω σιγουρα οτι ο καταναλωτης εφοσον το προιον εχει τιμη πανω και εχει γινει παραγγελια , λαθος η οχι του καταστηματος ειναι υποχρεομενο το καταστημα να στειλει την παραγγελια στην τιμη που ειναι πανω στο προιον .

Στην Ελλαδα δεν ισχυει αυτο ??? Δλδ αν πας σε ενα μαγαζι η αγορα απο το ιντερνετ και εχει πανω τιμη 400 ευρο και εχουν κανει λαθος σου λενε συγνωμη εχει 700 και τελειωνει εκει ? 

Ναι δυστυχως εδω ελλαδισταν ετσι ειναι. Βεβαια και απο την αλλη μονο μεγαλες αλυσιδες το κανουν αυτο που μπορουν να καλυψουν τετοια " λαθη ".

Στην προκειμενη περιπτωση εαν αυτο το καταστημα stood by their website αυριο θα ειχαν πιθανοτατα κλεισει μιας και δεν μπορουν να αποροφησουν τετοια " λαθη "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, cosmo21 είπε

Ναι δυστυχως εδω ελλαδισταν ετσι ειναι. Βεβαια και απο την αλλη μονο μεγαλες αλυσιδες το κανουν αυτο που μπορουν να καλυψουν τετοια " λαθη ".

Στην προκειμενη περιπτωση εαν αυτο το καταστημα stood by their website αυριο θα ειχαν πιθανοτατα κλεισει μιας και δεν μπορουν να αποροφησουν τετοια " λαθη "

Δεν θελω να το παιξω εξυπνος προς θεου . Αλλα συγνωμη προσωπικα  δεν υπαρχει περιπτωση εφοσον ειχα στα χερια μου παραγγελια που εχει γινει  και μαλιστα με εχουν παρει τηλ και εχουν ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ το λαθος τους να το αφησω ετσι ....

Δλδ συγνωμη θα κανω παραγγελια , θα με παρουν τηλ να μου πουνε ουπς λαθος εμεις φταιμε και θα τους πω μετα Ναι οκ δεν πειραζει να μαστε καλα παμε παρακατω ??? Οταν εμενα στην δουλεια μου κανουν ολοκληρη φασαρια για 5 ευρο που αλλαξε μια τιμη προφορικα , ουτε καν γραπτα ?  

Εγω θα κραταγα την συνομιλία οτι ειναι δικο τους λαθος θα κραταγα και την παραγγελια και θα ρωταγα ενα δικηγορο ... Στην τελικη  400 και 150 ο Δικηγόρος ποιο φτηνα παει :) 

8 λεπτά πριν, cosmo21 είπε

Ναι δυστυχως εδω ελλαδισταν ετσι ειναι. Βεβαια και απο την αλλη μονο μεγαλες αλυσιδες το κανουν αυτο που μπορουν να καλυψουν τετοια " λαθη ".

Στην προκειμενη περιπτωση εαν αυτο το καταστημα stood by their website αυριο θα ειχαν πιθανοτατα κλεισει μιας και δεν μπορουν να αποροφησουν τετοια " λαθη "

Δεν ξερω αν εχει να κανει με μεγαλη η μικρη αλυσιδα... Ειναι καθαρα θεμα νομου ... Δεν ξερω τι λεει ο νομος δυστηχως εδω στην Ελλαδα ομως θα το εψαχνα για ενα τετοιο ποσο ,  Βασικα θα παρω τηλ τωρα αν απαντησουν στο συνηγορο καταναλωτη να ρωτησω.

Επεξ/σία από Agony
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά δεν έχω την απαίτηση να πληρώσει ο άλλος από την τσέπη του 250€ (για τον κάθε πελάτη που έγινε η παραγγελία) για λάθος τιμολόγηση. Και ούτε την διάθεση μου θα χαλάσω ούτε θα κάτσω να γράφω για δικαστήρια. Ένα μαγαζάκι του σκρουτζ είναι. Πάμε παρακάτω.

Να μου έλεγες για Κωτσόβολους/Mediamarkt κτλ να το καταλάβω (όχι ότι και τότε θα ασχολιόμουν βέβαια).

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, petran91 είπε

Προσωπικά δεν έχω την απαίτηση να πληρώσει ο άλλος από την τσέπη του 250€ (για τον κάθε πελάτη που έγινε η παραγγελία) για λάθος τιμολόγηση. Και ούτε την διάθεση μου θα χαλάσω ούτε θα κάτσω να γράφω για δικαστήρια. Ένα μαγαζάκι του σκρουτζ είναι. Πάμε παρακάτω.

Να μου έλεγες για Κωτσόβολους/Mediamarkt κτλ να το καταλάβω (όχι ότι και τότε θα ασχολιόμουν βέβαια).

Μακαρι ολοι οι πελατες να ηταν σαν και εσας ... Θα ειμουν τοσο χαρουμενος .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Agony είπε

Μακαρι ολοι οι πελατες να ηταν σαν και εσας ... Θα ειμουν τοσο χαρουμενος .

Είμαι έτσι επειδή έχω βρεθεί και στην άλλη μεριά, έχω αναγκαστεί να πληρώσω από την τσέπη μου παρόμοια λάθη.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, petran91 είπε

Είμαι έτσι επειδή έχω βρεθεί και στην άλλη μεριά, έχω αναγκαστεί να πληρώσω από την τσέπη μου παρόμοια λάθη.

Πολυ σωστο ... ομως υπαρχουν και περιπτωσεις που εσκεμενα γινονται  ( λαθος σε τιμες) και σου λενε μετα δεν υπαρχει διαθεσιμοτητα κτλ κτλ , εκει δεν πρεπει να κανουμε πισω. Ειναι λεπτες οι ισορροπίες . Το μονο σιγουρο ομως ειναι οταν γινεται λαθος απο υπάλληλο μεροκαματιαρη οχι εσκεμμένα να δειχνουμε κατανόηση .

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Agony είπε

Στο εξωτερικο ξερω σιγουρα οτι ο καταναλωτης εφοσον το προιον εχει τιμη πανω και εχει γινει παραγγελια , λαθος η οχι του καταστηματος ειναι υποχρεομενο το καταστημα να στειλει την παραγγελια στην τιμη που ειναι πανω στο προιον .

Στην Ελλαδα δεν ισχυει αυτο ??? Δλδ αν πας σε ενα μαγαζι η αγορα απο το ιντερνετ και εχει πανω τιμη 400 ευρο και εχουν κανει λαθος σου λενε συγνωμη εχει 700 και τελειωνει εκει ? 

Αν και υπαρχουν πραγματικοι νομικοι χρηστες στο insomnia, θα σου πω συνοπτικα οτι πλεον εδω και αρκετο καιρο εχουν αλλάξει καποια πραγματα. Καταρχας δεν μπορεις να συγκρινεις αγορα "αν πας σε ενα μαγαζι" με αγορα απο το ιντερνετ καθως η μια ειναι εξ αποστασεως και η αλλη οχι. Για τις εντος μαγαζιου αγορες ισχυουν διαφορετικοι κανονες, το μαγαζι αναρτα την τιμη στο "ραφι" ως "προσκληση για αγορα" σε αυτην την τιμη και προφανως υποχρεουται εφοσον συμφωνησεις να το αγορασεις, παρουσιαζομενος στο ταμειο, να τηρησει την τιμη που μονο του ανερτησε. Αντιστοιχα, σε αντιθεση με τις αγορες εξ αποστασεως (ιντερνετ/τηλεφωνο), δεν εχεις κανενα δικαιωμα υπαναχωρησης (να το γυρισεις πχ εντος 2 εβδομαδων πισω, χωρις να συντρεχει σοβαρος λογος, πχ ελαττωμα).

Ιντερνετ: Για καποιο απο την μια πλευρα κατανοητο λογο (συχνοτητα λαθων σε τιμες) εχει δημιουργηθει ενα απο την αλλη πλευρα σχεδον αδιανοητο παραδοξο, οι τιμες που βλεπεις πλεον στο ιντερνετ να μην θεωρουνται οτι τις εχει αναρτησει ως "προσκληση για αγορα" το ιδιο το μαγαζι, αλλα.... ΕΣΥ ΩΣ ΠΕΛΑΤΗΣ!!!! Μαλιστα! Στελνοντας πλεον (εδω και καιρο ειπαμε, ποσο ακριβως δε ξερω, μπορει 3-4-5 χρονια) μια παραγγελια μεσω ιντερνετ εισαι εσυ που προσκαλεις τον πωλητη να σου... πουλησει το προϊον του στην τιμη που εσυ του προτεινεις (αυτην που εσυ βρηκες στην ιστοσελιδα του). Κουφο; Ειναι αληθινο ομως...

Μαλιστα το εχουν παει ενα βημα παραπερα και το τυχον e-mail αυτοματης επιβεβαιωσης της παραγγελιας σου δεν θεωρειται "αποδοχη της προσκλησης" αλλά πρεπει να προκυπτει σαφης "χειροκινητη" εγγραφη επιβεβαιωση της "αποδοχης" της δικης σου παραγγελιας απο το μαγαζι στην τιμη που υποτιθεται οτι εσυ τους "προσκαλεσες" να αγορασεις το προϊον τους. Καποια μαγαζια μπορει να στειλουν ενα επιπλεον "χειροκινητο" e-mail οπου επιβεβαιωνουν οτι δεχονται την παραγγελια, για τα περισσοτερα η επιβεβαιωση αυτη ερχεται με την εκτελεση της τιμολογησης και αποστολη της παραγγελιας (καποια απο τα "αυτοματα" e-mail επιβεβαιωσης μαλιστα εχουν και μια μικρη παραγραφο μεσα στα ψιλα γραμματα που λεει κατι του στυλ "το παρον δεν αποτελει δεσμευση... κλπ κλπ", προς ενημερωση του πελατη).

Κατι για το οποιο εχω μονο ακουσει/διαβασει ως τωρα μαλιστα θελει τους εμπορους να διατηρουν δικαιωμα ακομα και κατοπιν εορτης να ζητησουν πισω κατι που πουλησαν σε υπερβολικα (λαθος) χαμηλη τιμη, παρα τον παραπάνω κανονα/νόμο που τους υποχρεωνει να το παραδωσουν εφοσον αποδεχθουν την τιμη ("χειροκινητα" ειπαμε).

Εγω παντως απο τοτε που τα πρωτοδιαβασα αυτα σταματησα μια και καλη να ασχολουμαι με προφανη λαθη, αν και εχουν πεσει ακυρα και σε τιμες "μονο" 30% ακομα και σε -10-15% κατω της "κανονικης" (σε περιπτωσεις που ασχολουμαι δηλαδη). Δεν αξιζει πλεον με τιποτα, μονο αν εχεις απλετο χρονο και αετησιο ματι και παρεις τιποτα αμεσα διαθεσιμο απο κανα αμαζον, αλλά οι περιπτωσεις εδω και καιρο σπανιζουν, απο οτι μπορω να εχω διαπιστωσει, με την αισθητα μειωμενη μου ενασχοληση.

Επεξ/σία από giorginho
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατι παρομοιο μου ειχε γινει πριν καποια χρονια με την 1060 μου.Σε γνωστο σκουρτζομαγαζο ενω εκανε 388 ευρω την πηρα στα 308 ευρω απο λαθος τυπογραφικο στο σαιτ τους. Πηγα να πληρωσω με αντικαταβολη και μου λεει οτι κανει τοσο, τους λεω στο σαιτ το ειχατε τοσο και μου το αφησε στα λεφτα που την  παράγγειλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως κάποιοι θυμάστε εδώ ότι και το Amazon μας έχει ακυρώσει παραγγελίες. Δε ξέρω λοιπόν σε ποιες χώρες και σε πόσο απόλυτο βαθμό το λάθος του καταστήματος δημιουργεί υποχρέωση πώλησης. Δε το έχουμε στην Ελλάδα, όπως και από την άλλη δεν έχουμε πραγματάκια όπως το restocking fee όταν επιστρέφουμε αγορές.

Αν έκανε σε όλους το κατάστημα πρόταση σε όλους να το πουλήσει στα 710€ (όπως αναφέρθηκε από χρήστη) πρόκειται για τίμια πρόταση, από τις καλύτερες τιμές στην Ευρώπη. Από 756€ στο skroutz και από 766€ στο idealo (οκ σε ebay ή σε αντίστοιχο dotpower άλλης χώρας μπορεί να πωλείται και φθηνότερο). Όσοι θέλατε πραγματικά την κάρτα είναι μια πολύ καλή τιμή. Όσοι τη θέλατε μισή τιμή πάλι (και λαμογίστικά "γρήγορα να παραγγείλουμε μήπως και το καταλάβουν"), sorry, δε θα γίνει αυτή τη φορά.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να μπορείς να αποδείξεις οτι εχει πάθει ζημιά απο την λάθος διαφήμιση πχ πήγες απο κάπου μακριά να παραλάβεις κλπ
αλλιώς δικαστικά δεν κάνεις τίποτα άντε να αποδείξεις δόλο από το μαγαζί και όχι λάθος…. καλή τύχη

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...