Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο diesel ή βενζίνη για οδηγό μηχανής?


liakos356

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά.

Ήρθε ο καιρός να αντικαταστήσω το αγαπητό μου 206 που με έχει συντροφεύσει για τόσα πολλά χρόνια. Στο ενδιάμεσο όμως έχω βγάλει δίπλωμα μηχανής και τις καθημερινές μου μετακινήσεις στην Αθήνα τις κάνω με αυτή. 

Οπότε τι έχετε να προτείνετε για κάποιον που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο του περιστασιακά ; Η χρήση είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα, εκτός από καλοκαίρι που υπάρχουν εκδρομές. Αρχικά ήμουν υπέρμαχος για το φθηνό diesel , μέχρι που μίλησα με τον μηχανικό μου και μου είπε για τα ακριβά σερβις και τα προβλήματα με την ακινησία. Αξίζει να πάρω πάλι κινητήρα βενζίνης ή να το τολμήσω για diesel ; 

Μιλάμε για κατηγορία mini ( yaris, 208, C3 κλπ ) και τουλάχιστον κατηγορία euro 6.

 

Ευχαριστώ!

Επεξ/σία από liakos356
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Εφοσον δεν κανεις αρκετα χιλιομετρα δεν αξιζει το diesel, μονο και μονο λογο τιμης αγορας.

Με ακινησια δεν θα ελεγα οτι υπαρχει προβλημα, τα συγχρονα diesel πασχουν πιο πολυ με τις μικρες αποστασεις

Κανε εναν υπολογισμο τα χιλιομετρα που κανεις τον χρονο και ποσο σου κοστιζει το καυσιμο σε καθε περιπτωση ωστε να δεις σε ποσα χρονια θα κανεις αποσβεση το εξτρα κοστος του diesel

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βενζίνη κ κάτι με όσο πιο οικονομική μπαταρία γίνεται (απέκλεισε τα start-stop που έχουν αρκετά πιο ακριβές μπαταρίες ακόμα).

Είχα βαρεθεί να αλλάζω μπαταρίες... βέβαια επένδυσα σε καλό φορτιστή (για τις μηχανές τον χειμώνα-για τα αυτοκίνητα το καλοκαίρι) κ βελτιώθηκε αρκετά η κατάσταση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εννοείται όχι diesel για τη χρήση που το θες και μιας και είσαι Αθήνα

,απλά τσέκαρε και το Panda σε φυσικό αέριο. (είναι και δικύλινδρο να σου προσφέρει αίσθηση μηχανής 😛 )

Άκυρο δε διάβασα ,

1 ώρα πριν, liakos356 είπε

Η χρήση είναι περίπου μία φορά την εβδομάδα, εκτός από καλοκαίρι που υπάρχουν εκδρομές

 

Επεξ/σία από korakios
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη εχω και diesel και βενζινη, ποιο ειναι το "εξτρα κοστος του diesel"?

τα σερβις και στα δυο αυτοκινητα ειναι περιπου το ιδιο σε κοστος. Θελουν σερβις σε ιδια χρονικα διαστηματα και το diesel σε ευρω καιει περιπου τα μισα. 

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω σαν μπουσουλα θα ελεγα το εξης:

<10000 ετησιως βενζινη

10000-15000 οριακα πετρελαιο οριακα βενζινη. αναλογως το αυτοκινητο

15000+ πετρελαιο.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, emperor4her είπε

εγω σαν μπουσουλα θα ελεγα το εξης:

 

Μπορεις να μας εξηγησεις το σκεπτικο σου? Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι πολυ κοντα ή ιδιες οι τιμες βενζινης/diesel . πχ το fiesta οταν το πηραμε προ 3ετιας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, conkal είπε

Επειδη εχω και diesel και βενζινη, ποιο ειναι το "εξτρα κοστος του diesel"?

τα σερβις και στα δυο αυτοκινητα ειναι περιπου το ιδιο σε κοστος. Θελουν σερβις σε ιδια χρονικα διαστηματα και το diesel σε ευρω καιει περιπου τα μισα. 

Και εγω diesel εχω τωρα και προηγουμενως ειχα βενζινη.

Τεραστια διαφορα στα καυσιμα, καιω 5λτ με 2λιτρο πετρελαιο οταν με βενζινη 1.3 κυβικα εκαιγα 7 με 7.5λτ.

Υποθετω οτι οταν ο κοσμος μιλαει για το κοστος συντηρησης, λογικα αναφερεται σε τυχον προβληματα τυπου τρομπα, DPF, μπεκ κλπ.

Για νορμαλ συντηρηση - service ομως θεωρω πως το κοστος ειναι ακριβως το ιδιο με ενα αυτοκινητο βενζινης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στην περίπτωσή σου εγώ θα διάλεγα ένα όχημα με κινητήρα ανεκτικό στο lpg...αν πάλι δεν θες να μπλέξεις με τέτοια πειράγματα τότε ότι είπανε οι προηγούμενοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από ότι είδα, το κόστος αγοράς του οχήματος είναι περίπου το ίδιο , είτε μιλάμε για βενζίνη, είτε για diesel ( ~8500 € μεταχειρισμένο ).

Απλά ο μηχανικός μου είπε ξεκάθαρα : "Συμφέρει το diesel αν κάνεις χιλιόμετρα και αν δεν σου βγάλει βλάβη. Διαφορετικά θα τα πληρώσεις σε συνεργεία."

Εφόσον λοιπόν κοιτάζω για μεταχειρισμένο και με το ζόρι κάνω 5000 χλμ το χρόνο, μάλλον θα πάω σε βενζίνη. Απλά στην όλη εξίσωση πρέπει να βάλουμε και τα τέλη κυκλοφορίας, όπου λόγω ρύπων, είναι περισσότερα στη βενζίνη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, merkon είπε

Και εγω diesel εχω τωρα και προηγουμενως ειχα βενζινη.

Τεραστια διαφορα στα καυσιμα, καιω 5λτ με 2λιτρο πετρελαιο οταν με βενζινη 1.3 κυβικα εκαιγα 7 με 7.5λτ.

Υποθετω οτι οταν ο κοσμος μιλαει για το κοστος συντηρησης, λογικα αναφερεται σε τυχον προβληματα τυπου τρομπα, DPF, μπεκ κλπ.

Για νορμαλ συντηρηση - service ομως θεωρω πως το κοστος ειναι ακριβως το ιδιο με ενα αυτοκινητο βενζινης.

Δεν μου εχει κατσει βλαβη ως τωρα , σε αντιθεση με το citroen βενζινη που εχει κερασει 3-4 καλες,  1500αρι- 400-600

 

το fiesta καιει στην πολη 5 και στο ταξιδι 3.5-4 μαξ (επι την τιμη του diesel ) και παρολα τα 20 αλογα λιγοτερα μοιαζει πιο δυνατο απο το citroen μου σε οδηγηση πολης

Το citroen καιει 7.5-9 εντος και 6-6.5 εκτος επι την τιμη της βενζινης παντα. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, conkal είπε

Δεν μου εχει κατσει βλαβη ως τωρα , σε αντιθεση με το citroen βενζινη που εχει κερασει 3-4 καλες,  1500αρι- 400-600

το fiesta καιει στην πολη 5 και στο ταξιδι 3.5-4 μαξ (επι την τιμη του diesel ) και παρολα τα 20 αλογα λιγοτερα μοιαζει πιο δυνατο απο το citroen μου σε οδηγηση πολης

Το citroen καιει 7.5-9 εντος και 6-6.5 εκτος επι την τιμη της βενζινης παντα. 

Μοιαζει πιο δυνατο γιατι ειναι τουρμπατο και εχει ροπη, σε αντιθεση με το citroen που υποθετω πως ειναι ατμοσφαιρικος ο κινητηρας του.

Honda Jazz ειχα στην Ελλαδα, ατμοσφαιρα βενζινη 1.3 κυβικα 100 αλογα. Εκαιγα 7 με 7.5λτ εντος με ελαφρυ ποδι και γυρω στα 6-6.5 εκτος οπως και εσυ αναφερεις.

Τωρα με Opel Astra πετρελαιο 2λιτρο, 210 αλογα, 47 κιλα ροπη, καιω 5.5λτ μικτο (βεβαια μενω βορεια Αγγλια πλεον σε σχετικη επαρχεια, οχι μεσα σε μεγαλη πολη οπως η Αθηνα) και σε ταξιδι εθνικη οδο βλεπω και 4.5.
Φυσικα εχοντας φοβερη δυναμη, ροπη, 5 ατομα με αποσκευες και air condition και το αμαξι να μη νιωθει καθολου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, conkal είπε

Μπορεις να μας εξηγησεις το σκεπτικο σου? Υπαρχουν αυτοκινητα που ειναι πολυ κοντα ή ιδιες οι τιμες βενζινης/diesel . πχ το fiesta οταν το πηραμε προ 3ετιας

 

πριν εξηγησω, ποσο κοντα? γιατι αν μιλαμε για πχ 1000 ευρω διαφορα, την αποσβεση θα την κανεις σε 7 χρονια με 10000/ετος (αν δεν βγαλει καποια βλαβη) και θα εξηγησω γιατι απο κατω: 

ενα πετρελαιο συνηθως ειναι πιο ακριβο απο το αντιστοιχο βενζινη. μιλαμε για euro 6+

ενα πετρελαιο ειναι κατα καποιο ποσοστο  πιο επιρεπη στις βλαβες λογω του κακου πετρελαιου που κυκλοφορει στην ελλαδα

ενα πετρελαιο σε ζημια (αν τυχει) στοιχιζει πολυ περισσοτερο

οποτε, αν καποιος πχ κανει 10000 χιλιομετρα το χρονο, εχουμε:

βενζινη: μεση καταναλωση 7 --> 700E ετησιως για καυσιμο

πετρελαιο: μεση καταναλωση 5,5--> 550 ετησιως για καυσιμο

συνοψιζοντας, μιλαμε για 150 ευρω διαφορα το χρονο. αν υπολογισεις τα παραπανω δεν κανεις αποσβεση. 

αν ομως μιλουσαμε για για 20000+ το χρονο χιλιομετρα εκει ειναι αξιοσεβαστο ποσο.. πχ. γνωστος μου κανει 70 000 το χρονο.. εκει μιλαμε για 1000 ευρω κερδος.. 

.

τελος, οι τιμες αυτες αλλαζουν αν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου, τζιποειδη, κλπ. 

εδω η συγκριση γινεται για ενα αυτοκινητο μεχρι 1400cc απ οτι καταλαβα, και για χιλιομετρα κοντα στα 10000 ετησιως.

Επεξ/σία από emperor4her
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...