Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο diesel ή βενζίνη για οδηγό μηχανής?


liakos356

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, emperor4her είπε

πριν εξηγησω, ποσο κοντα? γιατι αν μιλαμε για πχ 1000 ευρω διαφορα, την αποσβεση θα την κανεις σε 7 χρονια με 10000/ετος (αν δεν βγαλει καποια βλαβη) και θα εξηγησω γιατι απο κατω: 

ενα πετρελαιο συνηθως ειναι πιο ακριβο απο το αντιστοιχο βενζινη. μιλαμε για euro 6+

ενα πετρελαιο ειναι κατα καποιο ποσοστο  πιο επιρεπη στις βλαβες λογω του κακου πετρελαιου που κυκλοφορει στην ελλαδα

ενα πετρελαιο σε ζημια (αν τυχει) στοιχιζει πολυ περισσοτερο

οποτε, αν καποιος πχ κανει 10000 χιλιομετρα το χρονο, εχουμε:

βενζινη: μεση καταναλωση 7 --> 700E ετησιως για καυσιμο

πετρελαιο: μεση καταναλωση 5,5--> 550 ετησιως για καυσιμο

συνοψιζοντας, μιλαμε για 150 ευρω διαφορα το χρονο. αν υπολογισεις τα παραπανω δεν κανεις αποσβεση. 

αν ομως μιλουσαμε για για 20000+ το χρονο χιλιομετρα εκει ειναι αξιοσεβαστο ποσο.. πχ. γνωστος μου κανει 70 000 το χρονο.. εκει μιλαμε για 1000 ευρω κερδος.. 

.

τελος, οι τιμες αυτες αλλαζουν αν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου, τζιποειδη, κλπ. 

εδω η συγκριση γινεται για ενα αυτοκινητο μεχρι 1400cc απ οτι καταλαβα, και για χιλιομετρα κοντα στα 10000 ετησιως.

Επειδή ήμουν θεωρητική κατεύθυνση, μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό; 

Τα περί εύκολων βλαβών λόγω κακού πετρέλαιου τα βρίσκω ως "αστεία" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Επειδή ήμουν θεωρητική κατεύθυνση, μπορείς να μου το εξηγήσεις αυτό; 

Τα περί εύκολων βλαβών λόγω κακού πετρέλαιου τα βρίσκω ως "αστεία" 

Και εγω θεωρητικη ημουν!!

αρχικα ας το δουμε αλλιως. εστω οτι δεν βγαλει καμια βλαβη.. η διαφορα αρχικης τιμης, αν ειναι ακομη και 1000 ευρω, με 10000 το χρονο θες 7 χρονια να το αποσβεσεις... επισης, αν υπολογισεις οτι σε 10 χρονια θα εχει βγει ισως euro 8 δεν αξιζει να πας σε πετρελαιο για εντος ατικης.

οπως και να το κανουμε τα πετρελαια στην ελλαδα ειναι η χειροτερη ποιοτητα.. δεν το λεω μοναχα εγω.. σκ@τα πετανε μεσα για να εχουν μεαλυτερο κερδος... η πιθανοτητα να βγαλει βλαβη ενα πετρελαιοκινητο ειναι μεγαλυτερη δυστυχως, λογω κακης ποιοτητας πετρελαιου,, 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου κάνω ένα παράδειγμα για να δοκιμάσεις και εσύ με δικούς σου αριθμούς πως βγαίνει.

Έστω έχεις ένα αυτοκίνητο, Α αυτό με βενζίνη, Β αυτό με πετρέλαιο.

Το Α κοστίζει πιο πολύ από το Β, ας πούμε 2000€. 

Εσύ το χρόνο κάνεις 10.000χλμ. Με το Α  καις 7l/100km. Συνόλικα θα έχεις κάψει 700l βενζίνης τον χρόνο.

Με το Β καις 5l/100km. Συνολικά τον χρόνο θα βάλεις 500l πετρέλαιο. 700lx1,6€(τιμής βενζίνης)=1.120€ . 500x1,2(τιμή πετρελαίου)=600€. 1.120-600=520€.

Για να καλύψεις λοιπόν την διαφορά της αρχικής τιμής λοιπόν θα πρέπει να περάσουν 4 χρόνια περίπου. Με παρόμοιο τρόπο μπορείς να δεις άμα σε συμφέρει να βάλεις αέριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, emperor4her είπε

Και εγω θεωρητικη ημουν!!

αρχικα ας το δουμε αλλιως. εστω οτι δεν βγαλει καμια βλαβη.. η διαφορα αρχικης τιμης, αν ειναι ακομη και 1000 ευρω, με 10000 το χρονο θες 7 χρονια να το αποσβεσεις... επισης, αν υπολογισεις οτι σε 10 χρονια θα εχει βγει ισως euro 8 δεν αξιζει να πας σε πετρελαιο για εντος ατικης.

οπως και να το κανουμε τα πετρελαια στην ελλαδα ειναι η χειροτερη ποιοτητα.. δεν το λεω μοναχα εγω.. σκ@τα πετανε μεσα για να εχουν μεαλυτερο κερδος... η πιθανοτητα να βγαλει βλαβη ενα πετρελαιοκινητο ειναι μεγαλυτερη δυστυχως, λογω κακης ποιοτητας πετρελαιου,, 

Πραγματικά όταν ακούω για ζημιές που ΜΠΟΡΕΊ να βγάλει ένα Diesel αυτοκίνητο, μου σηκώνεται η τρίχα! Έχω Diesel αυτοκίνητο από το 2010 και δεν είχα ποτέ θέμα, σε αυτά τα 10 χρόνια το πόσες φορές έχω ακούσει, για καθαρισμό και μόνο, πεταλούδας γκαζιού, δεν λέγεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά για τα χιλιόμετρα που κάνεις δεν έχει νόημα κάτι άλλο εκτός από βενζίνη αλλά έτσι και αλλιώς δεν θα πρότεινα μεταχειρισμένο πετρέλαιο σε κανέναν γιατί θέλει καλύτερη μεταχείριση με τα service στην ώρα τους κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, emperor4her είπε

πριν εξηγησω, ποσο κοντα? γιατι αν μιλαμε για πχ 1000 ευρω διαφορα, την αποσβεση θα την κανεις σε 7 χρονια με 10000/ετος (αν δεν βγαλει καποια βλαβη) και θα εξηγησω γιατι απο κατω: 

ενα πετρελαιο συνηθως ειναι πιο ακριβο απο το αντιστοιχο βενζινη. μιλαμε για euro 6+

ενα πετρελαιο ειναι κατα καποιο ποσοστο  πιο επιρεπη στις βλαβες λογω του κακου πετρελαιου που κυκλοφορει στην ελλαδα

ενα πετρελαιο σε ζημια (αν τυχει) στοιχιζει πολυ περισσοτερο

οποτε, αν καποιος πχ κανει 10000 χιλιομετρα το χρονο, εχουμε:

βενζινη: μεση καταναλωση 7 --> 700E ετησιως για καυσιμο

πετρελαιο: μεση καταναλωση 5,5--> 550 ετησιως για καυσιμο

συνοψιζοντας, μιλαμε για 150 ευρω διαφορα το χρονο. αν υπολογισεις τα παραπανω δεν κανεις αποσβεση. 

αν ομως μιλουσαμε για για 20000+ το χρονο χιλιομετρα εκει ειναι αξιοσεβαστο ποσο.. πχ. γνωστος μου κανει 70 000 το χρονο.. εκει μιλαμε για 1000 ευρω κερδος.. 

.

τελος, οι τιμες αυτες αλλαζουν αν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου, τζιποειδη, κλπ. 

εδω η συγκριση γινεται για ενα αυτοκινητο μεχρι 1400cc απ οτι καταλαβα, και για χιλιομετρα κοντα στα 10000 ετησιως.

Βεβαια τα καυσιμα δεν κοστιζουν το ιδιο. Οποτε η διαφορα ειναι οτι με μεση καταναλωση 7 στην βενζινη (ποιο αμαξι παιζει τοσο κατω ? εμενα παιζει στο 8-9, 1600κε ατμοσφαιρα 120 αλογα) εχει καπου 1000 ευρω. Το diesel που θα εχει μεση καταναλωση κατω απο 5 (εμενα το δικο μου παιζει απο 3.5-5 αναλογως 1.5diesel 95 αλογα) θα εισαι στα 400-450, στο παραδειγμα σου


Επισης τα καινουργια αυτοκινητα εχουν εγγυηση . πχ το fiesta μας εχει 8 χρονια εγγυηση ή 7 δεν ειμαι σιγουρος, οποτε οι ζημιες ειναι καλυμμενες για καιρο. 

 

16 ώρες πριν, KapaEpsilon είπε

Θα σου κάνω ένα παράδειγμα για να δοκιμάσεις και εσύ με δικούς σου αριθμούς πως βγαίνει.

Έστω έχεις ένα αυτοκίνητο, Α αυτό με βενζίνη, Β αυτό με πετρέλαιο.

Το Α κοστίζει πιο πολύ από το Β, ας πούμε 2000€. 

Εσύ το χρόνο κάνεις 10.000χλμ. Με το Α  καις 7l/100km. Συνόλικα θα έχεις κάψει 700l βενζίνης τον χρόνο.

Με το Β καις 5l/100km. Συνολικά τον χρόνο θα βάλεις 500l πετρέλαιο. 700lx1,6€(τιμής βενζίνης)=1.120€ . 500x1,2(τιμή πετρελαίου)=600€. 1.120-600=520€.

Για να καλύψεις λοιπόν την διαφορά της αρχικής τιμής λοιπόν θα πρέπει να περάσουν 4 χρόνια περίπου. Με παρόμοιο τρόπο μπορείς να δεις άμα σε συμφέρει να βάλεις αέριο.

Οπως απαντησα και στο αλλο μηνυμα , ενα αυτοκινητο που σε βενζινη καιει 7 μεικτο κυκλο σε diesel θα καιει κατω απο 4. Επισης η διαφορα σε καποια αυτοκινητα ειναι μικροτερη απο 2000. Πχ το φιεστα που εχω αναφερει πιο πανω ηταν 800 ευρω πιο ακριβο. 

Βγαλαμε την διαφορα σε 1-1.5 χρονο και ολα τα επομενα χρονια θα εχει κερδοσ. 

 

Το μονο πραγματικό προβλημα των diesel ειναι: Α. ειναι τοσο καθαρα οσο λενε ή μετα το dieselgate θα πρεπει να αναθεωρησουμε συνολικα ? και Β. Αν αλλαξει η πολιτικη και τα διωξουν παλι απο τις πολεις τι κανουμε ?  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, conkal είπε

Βεβαια τα καυσιμα δεν κοστιζουν το ιδιο. Οποτε η διαφορα ειναι οτι με μεση καταναλωση 7 στην βενζινη (ποιο αμαξι παιζει τοσο κατω ?

Τα turbo τελευταια γενιας επιτυγχανουν πολυ καλυτερες καταναλωσεις απο τα ατμοσφαιρικα. Συγκεκριμμενα Corsακι 5ετιας τουρμπο παιζει σταθερα σε 6-6.5

@TS Η περιπτωση σου ειναι ξεκαθαρα βενζινη

Η διαφορα στο οικονομικο με το πετρελαιο ειναι ουσιαστικη οταν καταπινεις πολλα χλμ.

Το μειονεκτηματα του πετρελαιου σε εντος πολης κινηση, σου τα ανελυσαν οι προηγουμενοι. Κανε ενα search εδω θα βρεις πολλα θεματα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η επισφάλεια των diesel σε σχέση με το νομοθετικό πλαίσιο για όσους ζουν και κινούνται εντός Αττικής και θέλουν να το κρατά ήσουν χρόνια είναι πολύ χειροπιαστή. Ακόμη κι αν κάποιος κερδίσει 1-2 χιλιάρικα στην πενταετία με το ντίζελ, μπορεί (αν όχι σίγουρα) να τα χάσει σε μεταπωλητική αξία όταν σιγά σιγά θα σπρώχνουν ολοένα και περισσότερο υβριδικά και ηλεκτρικά.

Από την άλλη ΟΝΤΩΣ τα ντίζελ νέας γενιάς είναι πιο ευαίσθητα σε καταλύτη, σε φίλτρα, σε μικροοργανισμούς, στα πανάκριβα τους μπεκ. Μεγάλο μέρος των βλαβών προέρχεται από ελλιπή συντήρηση, κακής ποιότητας καύσιμο και όσους κάνουν αυστηρά αστικές μετακινήσεις οπότε και δεν ξεμπουκώνουν τα φίλτρα σωματιδίων, κλπ. οπότε κάποια στιγμή τους έρχεται η λυπητερή...

 

Τα παλιά diesel πχ. Toyota Hilux του 2000 και κάρβουνο να τους έβαζες πηγαίνανε...  Πόσοι τους ρίχνανε φωτιστικό/θέρμανσης στην ζούλα, αστο..:P

Επεξ/σία από Krepalidis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Η επισφάλεια των diesel σε σχέση με το νομοθετικό πλαίσιο για όσους ζουν και κινούνται εντός Αττικής και θέλουν να το κρατά ήσουν χρόνια είναι πολύ χειροπιαστή. Ακόμη κι αν κάποιος κερδίσει 1-2 χιλιάρικα στην πενταετία με το ντίζελ, μπορεί (αν όχι σίγουρα) να τα χάσει σε μεταπωλητική αξία όταν σιγά σιγά θα σπρώχνουν ολοένα και περισσότερο υβριδικά και ηλεκτρικά.

Από την άλλη ΟΝΤΩΣ τα ντίζελ νέας γενιάς είναι πιο ευαίσθητα σε καταλύτη, σε φίλτρα, σε μικροοργανισμούς, στα πανάκριβα τους μπεκ. Μεγάλο μέρος των βλαβών προέρχεται από ελλιπή συντήρηση, κακής ποιότητας καύσιμο και όσους κάνουν αυστηρά αστικές μετακινήσεις οπότε και δεν ξεμπουκώνουν τα φίλτρα σωματιδίων, κλπ. οπότε κάποια στιγμή τους έρχεται η λυπητερή...

Τα παλιά diesel πχ. Toyota Hilux του 2000 και κάρβουνο να τους έβαζες πηγαίνανε...  Πόσοι τους ρίχνανε φωτιστικό/θέρμανσης στην ζούλα, αστο..:P

Ναί, γιατί ακόμα και σε αυτό το υποθετικό σενάριο δεν θα μπορείς να το πουλήσεις επαρχία αν θες, πρέπει να το σκοτώσεις;

Για να μην πω για κάτι euro 3-4 που κυκλοφοράνε Αθήνα-Θεσσαλονίκη ανενόχλητα...

Επεξ/σία από agnostos13
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, conkal είπε

Βεβαια τα καυσιμα δεν κοστιζουν το ιδιο. Οποτε η διαφορα ειναι οτι με μεση καταναλωση 7 στην βενζινη (ποιο αμαξι παιζει τοσο κατω ? εμενα παιζει στο 8-9, 1600κε ατμοσφαιρα 120 αλογα) εχει καπου 1000 ευρω. Το diesel που θα εχει μεση καταναλωση κατω απο 5 (εμενα το δικο μου παιζει απο 3.5-5 αναλογως 1.5diesel 95 αλογα) θα εισαι στα 400-450, στο παραδειγμα σου


Επισης τα καινουργια αυτοκινητα εχουν εγγυηση . πχ το fiesta μας εχει 8 χρονια εγγυηση ή 7 δεν ειμαι σιγουρος, οποτε οι ζημιες ειναι καλυμμενες για καιρο. 

 

Οπως απαντησα και στο αλλο μηνυμα , ενα αυτοκινητο που σε βενζινη καιει 7 μεικτο κυκλο σε diesel θα καιει κατω απο 4. Επισης η διαφορα σε καποια αυτοκινητα ειναι μικροτερη απο 2000. Πχ το φιεστα που εχω αναφερει πιο πανω ηταν 800 ευρω πιο ακριβο. 

Βγαλαμε την διαφορα σε 1-1.5 χρονο και ολα τα επομενα χρονια θα εχει κερδοσ. 

Το μονο πραγματικό προβλημα των diesel ειναι: Α. ειναι τοσο καθαρα οσο λενε ή μετα το dieselgate θα πρεπει να αναθεωρησουμε συνολικα ? και Β. Αν αλλαξει η πολιτικη και τα διωξουν παλι απο τις πολεις τι κανουμε ?  

Peugeot 308 1200 cc 130 ps

Το έχει κολλητός μου 7 στην πόλη, 5 εθνική με περίπου 140.

Δεν διαφωνώ ως προς το τι καίει λιγότερο.

Βρες μου όμως διαφορές στην τιμή σε καινούρια όπως λες σε αμαξια. 

Καινούριο πετρέλαιο/καινούριο βενζίνη..

επίσης, ρωτά καλύτερα στην αντιπροσωπεία γιατί δεν ισχύει αυτό με την εγγύηση ότι πάθει. Δηλαδή άμα εγώ καρφώσω πρώτη και πηγαίνω με 6χιλιαδες στροφές και πάρω τον κινητήρα στο χέρι θα μου τον αντικαταστήσουν?? 😂😂😂 Όπως επίσης το ίδιο ισχύει κ για καύσιμα.. κακής ποιότητας καύσιμο θα σου πουν.. 

Αν όντως ισχύει αυτό που λες, στα 6 χρόνια βάλε πετρέλαιο και νερό στο τεποζιτο να σου αντικαταστήσουν τη μηχανή πριν λήξη η εγγυηση!!

Τα λεφτά που θα κερδίζεις από τα καύσιμα δεν τα αποσβαινεις με 10χιλ το χρόνο χιλιομετρα. Απλά μαθηματικά. Μιλώντας πάντα για καινούρια αμάξια, του '20 πχ. Βάλτα κάτω με στυλό, τιμή αγορας, χιλιόμετρα κλπ και θα το δεις κ εσύ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 25/6/2020 στις 6:22 ΜΜ, emperor4her είπε

πριν εξηγησω, ποσο κοντα? γιατι αν μιλαμε για πχ 1000 ευρω διαφορα, την αποσβεση θα την κανεις σε 7 χρονια με 10000/ετος (αν δεν βγαλει καποια βλαβη) και θα εξηγησω γιατι απο κατω: 

ενα πετρελαιο συνηθως ειναι πιο ακριβο απο το αντιστοιχο βενζινη. μιλαμε για euro 6+

ενα πετρελαιο ειναι κατα καποιο ποσοστο  πιο επιρεπη στις βλαβες λογω του κακου πετρελαιου που κυκλοφορει στην ελλαδα

ενα πετρελαιο σε ζημια (αν τυχει) στοιχιζει πολυ περισσοτερο

οποτε, αν καποιος πχ κανει 10000 χιλιομετρα το χρονο, εχουμε:

βενζινη: μεση καταναλωση 7 --> 700E ετησιως για καυσιμο

πετρελαιο: μεση καταναλωση 5,5--> 550 ετησιως για καυσιμο

συνοψιζοντας, μιλαμε για 150 ευρω διαφορα το χρονο. αν υπολογισεις τα παραπανω δεν κανεις αποσβεση. 

αν ομως μιλουσαμε για για 20000+ το χρονο χιλιομετρα εκει ειναι αξιοσεβαστο ποσο.. πχ. γνωστος μου κανει 70 000 το χρονο.. εκει μιλαμε για 1000 ευρω κερδος.. 

.

τελος, οι τιμες αυτες αλλαζουν αν μιλαμε για αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου, τζιποειδη, κλπ. 

εδω η συγκριση γινεται για ενα αυτοκινητο μεχρι 1400cc απ οτι καταλαβα, και για χιλιομετρα κοντα στα 10000 ετησιως.

 

Αυτο με τις ζημιες στα diesel ουτε εγω μπορω να το καταλαβω, οπως εγραψε ο φιλους πιο πανω. Εχουμε 2 diesel αυτοκινητα και 1 βενζινη στην οικογενεια. Τα service ειναι πανω κατω ιδια. 

Επισης τα ποσα που αναφερεις για 700 και 550€ αντιστοιχα δεν στεκουν. Σκεψου το ξανα και θα καταλαβεις το λαθος στον υπολογισμο! 😄

Στα αρνητικα του Diesel ειναι σιγουρα το νομοθετικο πλαισιο λογω ρυπων. 

 

@liakos356 Για την δικη σου περιπτωση, σε συμφερει βενζινη. 

 

Επεξ/σία από BufferOverflow
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, emperor4her είπε

Peugeot 308 1200 cc 130 ps

Το έχει κολλητός μου 7 στην πόλη, 5 εθνική με περίπου 140.

Δεν διαφωνώ ως προς το τι καίει λιγότερο.

Βρες μου όμως διαφορές στην τιμή σε καινούρια όπως λες σε αμαξια. 

Καινούριο πετρέλαιο/καινούριο βενζίνη..

επίσης, ρωτά καλύτερα στην αντιπροσωπεία γιατί δεν ισχύει αυτό με την εγγύηση ότι πάθει. Δηλαδή άμα εγώ καρφώσω πρώτη και πηγαίνω με 6χιλιαδες στροφές και πάρω τον κινητήρα στο χέρι θα μου τον αντικαταστήσουν?? 😂😂😂 Όπως επίσης το ίδιο ισχύει κ για καύσιμα.. κακής ποιότητας καύσιμο θα σου πουν.. 

Αν όντως ισχύει αυτό που λες, στα 6 χρόνια βάλε πετρέλαιο και νερό στο τεποζιτο να σου αντικαταστήσουν τη μηχανή πριν λήξη η εγγυηση!!

Τα λεφτά που θα κερδίζεις από τα καύσιμα δεν τα αποσβαινεις με 10χιλ το χρόνο χιλιομετρα. Απλά μαθηματικά. Μιλώντας πάντα για καινούρια αμάξια, του '20 πχ. Βάλτα κάτω με στυλό, τιμή αγορας, χιλιόμετρα κλπ και θα το δεις κ εσύ.

5 λίτρα κατανάλωση με 140 χιλιόμετρα ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Krepalidis είπε

Η επισφάλεια των diesel σε σχέση με το νομοθετικό πλαίσιο για όσους ζουν και κινούνται εντός Αττικής και θέλουν να το κρατά ήσουν χρόνια είναι πολύ χειροπιαστή. Ακόμη κι αν κάποιος κερδίσει 1-2 χιλιάρικα στην πενταετία με το ντίζελ, μπορεί (αν όχι σίγουρα) να τα χάσει σε μεταπωλητική αξία όταν σιγά σιγά θα σπρώχνουν ολοένα και περισσότερο υβριδικά και ηλεκτρικά.

Από την άλλη ΟΝΤΩΣ τα ντίζελ νέας γενιάς είναι πιο ευαίσθητα σε καταλύτη, σε φίλτρα, σε μικροοργανισμούς, στα πανάκριβα τους μπεκ. Μεγάλο μέρος των βλαβών προέρχεται από ελλιπή συντήρηση, κακής ποιότητας καύσιμο και όσους κάνουν αυστηρά αστικές μετακινήσεις οπότε και δεν ξεμπουκώνουν τα φίλτρα σωματιδίων, κλπ. οπότε κάποια στιγμή τους έρχεται η λυπητερή...

Τα παλιά diesel πχ. Toyota Hilux του 2000 και κάρβουνο να τους έβαζες πηγαίνανε...  Πόσοι τους ρίχνανε φωτιστικό/θέρμανσης στην ζούλα, αστο..:P

Φίλε μου στην επάρχια ακόμα έτσι παίζουμε μπάλα. Ειδικά με το επίδομα θέρμανσης βγαίνει πολύ οικονομικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...