Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Σωστός στα λεγόμενα σου

για να είμαι ειλικρινής δεν περιμένω να γίνει κάτι με την καταγγελία μου στις αρμόδιες αρχές (απλά επειδή με όλες τις τράπεζες υπάρχει και η "επαγγελματική σχέση λόγω της εταιρείας που εργάζομαι" θέλω να πιστεύω ότι θα πάρω μια πιο πειστική απάντηση/δικαιολογία/συγνώμη γιατί η συγκεκριμένη τράπεζα (όπως και όλες οι άλλες) γνωρίζει πολύ καλά ποιος είμαι και τι θέση έχω στην εταιρεία που δουλεύω και φυσικά ποια είναι η επιρροή μου σε αυτή και τι κόστος/ζημιά θα έχει αν εγώ γίνω δυσαρεστημένος πελάτης)

ότι αφορά την REVOLUT όταν σταματήσουν τα μηνύματα ή σου αλλάξουν την κάρτα αγαπητέ μου φίλε θα απαιτήσουν εκ νέου την πιστοποίηση τότε αν δεν την κάνεις θα παγώσει η κάρτα και ο λογαριασμός και δεν θα μπορείς να τα χρησιμοποιήσεις αν δεν προχωρήσεις στην πιστοποίηση.

Μακάρι να σου δώσουν απάντηση έστω και αερολογία, και πολύ καλά έκανες και ζήτησες εξηγήσεις και έκανες καταγγελία. Πιθανόν να γίνει αυτό που λές για την Revolut απλά η μόνη χρήση που κάνω στην Revolut είναι για το gpay, ήδη έχω βρεί εναλλακτική οπότε και να την παγώοσυν δεν τρέχει κάτι, άλλωστε την φορτώνω μικροποσά. 

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, ikorolis είπε

ως παθών

διαφωνώ φίλε μου με την λογική αυτή

όπως επίσης θα έλεγα μην είσαι και τόσο σίγουρος για αυτό που λες? το υπογράφεις ότι δεν έχασε τα χρήματα του ο φίλος γιατί κόλλησε το σύστημα της τράπεζας ή έγινε καμία "λαλακία" υπαλλήλου της τράπεζας και δεν ξέρουν που έχουν καταλήξει τα χρήματα του φίλου μας.

στο να σου τα παίρνει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες γίνεται

στο να σου τα επιστρέψει άμεσα η οποιαδήποτε τράπεζα μαζί με τις ανάλογες προμήθειες λόγω δικού της λάθους δεν γίνεται πρέπει να περάσουν μέρες-εβδομάδες-μήνες (με διάφορες δικαιολογίες)

σε εμένα τα 200 ευρώ τα πήραν αμέσως

τα 100 ευρώ όμως που πήραν από λάθος έκαναν 25 ημέρες εργάσιμες (αφήνω να υπολογίσετε πόσες συνολικά ημέρες έκαναν) για να τα επιστρέψουν

χωρίς να υπολογίζουν αν εγώ έχω χρήματα να περάσω μέχρι να πληρωθώ...

εγώ πάντως το πάθημα μου έγινε μάθημα είτε γίνει κάτι είτε όχι από μένα η τράπεζα έφαγε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές από τις οποίες ελέγχεται.

Ναι, σου υπογραφω εγω, οτι δεν προκειται να χασει ο φιλος απο πανω τα χρηματα του. Οσο αφορα τις καταγγελιες στην τραπεζα, επειδη καθυστερησαν να σου επιστρεψουν τα χρηματα, καλα κανεις και δεν περιμενεις να γινει τιποτα, γιατι δεν προκειται να γινει.

Οταν γινεται ενα "λαθος", ειτε το κανεις εσυ, ειτε το κανει η εφαρμογη, ειτε η τραπεζα, προφανως και θα διορθωθει. Για να διορθωθει ομως, πρεπει πρωτα να εξακριβωθει και οτι εχει συμβει καποιο λαθος, αλλα και οι συνθηκες κατω απο τις οποιες εγινε αυτο το λαθος. Αυτο δεν ειναι κατι που γινεται μεσα σε 10 λεπτα. Εξου και οι 5-10-15 ημερες καθυστερησης. Τεραστια διαφορα απο το "οταν ειναι να μου τα παρει, μου τα παιρνει αμεσως, αλλα οταν ειναι να μου τα επιστρεψει, κανει 25 μερες".

Ασχετο, την συνομιλια που "ηχογραφησες" τους ενημερωσες εσυ οτι ηχογραφουνται, οπως κανουν εκεινοι; Διαφορετικα ξερεις, ετσι;

Επεξ/σία από N3M3SiS
Επισκέπτης
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, N3M3SiS είπε

Ναι, σου υπογραφω εγω, οτι δεν προκειται να χασει ο φιλος απο πανω τα χρηματα του. Οσο αφορα τις καταγγελιες στην τραπεζα, επειδη καθυστερησαν να σου επιστρεψουν τα χρηματα, καλα κανεις και δεν περιμενεις να γινει τιποτα, γιατι δεν προκειται να γινει.

Οταν γινεται ενα "λαθος", ειτε το κανεις εσυ, ειτε το κανει η εφαρμογη, ειτε η τραπεζα, προφανως και θα διορθωθει. Για να διορθωθει ομως, πρεπει πρωτα να εξακριβωθει και οτι εχει συμβει καποιο λαθος, αλλα και οι συνθηκες κατω απο τις οποιες εγινε αυτο το λαθος. Αυτο δεν ειναι κατι που γινεται μεσα σε 10 λεπτα. Εξου και οι 5-10-15 ημερες καθυστερησης. Τεραστια διαφορα απο το "οταν ειναι να μου τα παρει, μου τα παιρνει αμεσως, αλλα οταν ειναι να μου τα επιστρεψει, κανει 25 μερες".

Ασχετο, την συνομιλια που "ηχογραφησες" τους ενημερωσες εσυ οτι ηχογραφουνται, οπως κανουν εκεινοι; Διαφορετικα ξερεις, ετσι;

Μου αρέσει η υπερβολική σου σιγουριά ελπίζω για τον φίλο μας να έχει δίκιο

Το λάθος γίνεται είτε από εμάς είτε από την εφαρμογή είτε από την τράπεζα

Προφανώς θα το βρουν και θα το διορθώσουν

Αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί θέλουν τόσο χρόνο στο να επιστρέψουν τα χρήματα

άμεσα τα παίρνουν από τον λογαριασμό

άμεσα ας τα επιστρέφουν

για εμένα ως πελάτη το να κρατάνε δεσμευμένα χρήματα από δικό τους λάθος για 15-25-35-45 ημέρες το θεωρώ απαράδεκτο

Η καταγγελία έγινε προς τις αρμόδιες αρχές (δεν νομίζω να το πάρουν τόσο αψήφιστα για τους λόγους που εξήγησα)

ότι αφορά την επικοινωνία μας

αυτή έγινε στην αρχή μέσω email μετά μου ζήτησαν να επικοινωνήσουν μαζί μου τηλεφωνικά τους έδωσα το τηλέφωνο της εργασίας μου

το οποίο τηλέφωνό όταν καλείς αυτόματα το σύστημα σε ενημερώνει ότι η κλήση καταγράφεται αν εσύ το αποδέχεσαι και δεν κλείσεις την γραμμή τότε σε συνδέει με το τηλεφωνικό κέντρο και αυτό με την σειρά του σε αυτόν που θες να μιλήσεις

και η ελληνική τράπεζα

και η ξένη τράπεζα

και η ξένη εταιρεία ORIGIN (EA)

εφόσον δεν έκλεισαν το τηλέφωνο (γραμμή) σημαίνει ότι αποδέχτηκαν την καταγραφή της κλήσης/επικοινωνίας (είναι πάρα πολύ ξεκάθαρο το μήνυμα στα ελληνικά/αγγλικά κτλ γλώσσες)

επίσης το σύστημα καταγραφής των επικοινωνιών έχει την απαραίτητη άδεια από τις αρμόδιες αρχές.

μερικά πράγματα είναι αυτονόητα νομίζω.

Δημοσ.

Έγινε μια "αναβάθμιση" στο σύστημα των prepaid πριν λίγο καιρό και γίνανε διαφορα. Ούτε στα καταστήματα είχαμε εικόνα των prepaid για κάποιες μέρες. Αν δεν φτιάξει θα κάνεις ένα αίτημα σε κατάστημα (γίνεται και με μέιλ, αν θες μπορώ να σου πω). Οι 45 μέρες που λένε ειναι ο χρόνος αναμονής που δίνουν για όλα τα αίτημα για να μπορέσει να γίνει η έρευνα (αμφισβήτηση συναλλαγών σε τρίτους κλπ) , η συγκεκριμένη περίπτωση ειναι δυσλειτουργια του συστήματος της ίδιας της τράπεζας οπότε δεν θα πάρει τόσο πιστεύω. 

Δημοσ.
Στις 26/6/2020 στις 9:23 ΜΜ, nimrodel22 είπε

Έγινε μια "αναβάθμιση" στο σύστημα των prepaid πριν λίγο καιρό και γίνανε διαφορα. Ούτε στα καταστήματα είχαμε εικόνα των prepaid για κάποιες μέρες. Αν δεν φτιάξει θα κάνεις ένα αίτημα σε κατάστημα (γίνεται και με μέιλ, αν θες μπορώ να σου πω). Οι 45 μέρες που λένε ειναι ο χρόνος αναμονής που δίνουν για όλα τα αίτημα για να μπορέσει να γίνει η έρευνα (αμφισβήτηση συναλλαγών σε τρίτους κλπ) , η συγκεκριμένη περίπτωση ειναι δυσλειτουργια του συστήματος της ίδιας της τράπεζας οπότε δεν θα πάρει τόσο πιστεύω. 

Σαφώς κάθε βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη γιατί όσο να ναι δεν είναι ούτε μικρό ποσό και δεν μπορώ να πω πως μου περισσεύουν να τους τα χαρίσω. Στην αναβάθμιση του συστήματος το ρίχνουν κ αυτοί το λάθος γιατί ήταν κίνηση που κάνω πολύ συχνά. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα να αναφερω κι εγω ενα παρατραγουδο με προπληρωμενη της Εθνικης που κακως ειχα τυφλη εμπιστοσυνη. 

Εβγαλα προπληρωμενη πριν 1,5 χρονο για χρηση σε αγορες απο εξωτερικο (κυριως αμαζον,αλιεξπρες} και τη φορτισα με το σεβαστο ποσο των 1000 ευρω. Στην αρχη παρακολουθουσα την αναφορα κινησεων που ηταν μονο για 3 μηνες πισω αλλα με κουραζε πχ για αγορα 20 ευρω εγραφε 5 κινησεις  π.χ -19,99 +0,01 -0,01 +19,99 -20 κατι τετοια κ δε ξανασχοληθηκα. Εν τω μεταξυ τον τελευταιο χρονο εκανα πολλες αγορες στο Αλιεξπρες κ σε διαφορες απο αυτες ειχα refund λογω οτι δεν παρελαβα κ καποιες αλλες μου τις ακυρωνε το Αλιεξπρες λογω χρησης κουπονιων που δε δεχοταν για καποιο λογο αλλα τα λεφτα ειχαν ηδη δεσμυτει και η επιστροφη γινοταν με τη μεθοδο refund κι ενω εκανα την παραγγελια 2η η 3η φορα. Μπηκα λοιπον προχτες και ειδα στην αναφορα απο περισυ (σου επιτρεπει πλεον ενα χρονο να δεις) κ ειχα μονο εξοδα κ ποτε εισοδο ουτε 1 ευρω ενω υπολογιζω οτι επρεπε να εχω τουλαχιστον 100-120 ευρω απο τουλαχιστον 10 refunds κ ακυρωσεις. Πηγα στην τραπεζα και μου ειπεοτι θα ζητησει εξτρε απο τα κεντρικα απο την αρχη της καρτας κ θα με ενημερωσει σε λιγες μερες. Στο λογαριασμο του Αλι φαινεται κανονικα σε καθε συναλλαγη οτι το ποσο επιτρεφεται στον αριθμο της καρτας μου και εχει κι ενα αριθμο ARN σε περιπτωση προβληματος που δεν ξερω τι ειναι. Εχει καποιος αναλογη εμπειρια κ τι να περιμενω?

Επεξ/σία από christosx13
Δημοσ.
Στις 26/6/2020 στις 12:34 ΠΜ, Hannibal_Lector είπε

Δυστυχώς και άσχετα από ότι πιστεύει ο καθένας πολιτικά, οι τράπεζες κάνουν κουμάντο στην αγορά και η πολιτική τους είναι αν σας αρέσει αλλιώς δεν έχει.

Εμένα μου έτυχε το εξής πριν από λίγο καιρό, καθώς έκανα κατάθεση σε ΑΤΜ κόλλησε το μηχάνημα την ώρα που πήρε τα λεφτά χωρίς να ολοκληρώσει την συναλλαγή και φυσικά χωρίς

να πιστωθούν στον λογαριασμό μου. Από την εξυπηρέτηση πελατών μου είπαν να μην ανησυχώ να πάω την άλλη μέρα στο υποκατάστημα να κάνω αίτημα και μόλις ... ανοίξουν το ΑΤΜ θα πιστωθούν τα λεφτά, ήτανε Πέμπτη και τα λεφτά φάνηκαν Δευτέρα, 4 μερούλες η Εθνική τα γλεντούσε αλλά για μένα ήταν στον "αέρα".! 

Δηλαδή και χάσιμο χρόνου για μένα για φταίξιμο της τράπεζας και 4 μέρες τα λεφτά μου ...χαμένα!

Μιλώντας με κάποιον γνωστό που είναι τεχνικός ΑΤΜ μου είπε ότι έχει συμβεί μπροστά του το ίδιο θέμα , ο πελάτης κάλεσε την αστυνομία και οι αστυνομικοί δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα!

Το πιο αστείο, και στον φίλο μου έτυχε το ίδιο όταν δοκιμάζοντας να κάνει μια συναλλαγή σε ΑΤΜ για να δοκιμάσει το νέο μηχάνημα αυτό κόλλησε και πήρε πίσω τα λεφτά του μετά από 15 μέρες!

Απλά οι τράπεζες έχουν ορίσει ένα πλαίσιο που είναι καλυμμένες νομικά από παντού και σε κάθε περίπτωση, και έχει γίνει αποδεκτό από το κράτος (πολύ κακώς) το πλαίσιο αυτό να είναι εντελώς υπέρ των τραπεζών ακόμη και σε προβλήματα από τελείως δική τους ευθύνη και εμείς να ευχόμαστε να μην μας τύχει.

Υ.Γ. Η Revolut μου στέλνει εδώ και περίπου 1 χρόνο μηνύματα ζητώντας νέο αποδεικτό για την ταυτοποίηση , απλά δεν κάνω κάτι και παίζει κανονικά. 

 Υ.Γ2. Curve σαν ψηφιακό πορτοφόλι   , αλλά και Payoneer που την έχω 4 χρόνια και με είναι πολύ χρηστική παντού.

ηταν τεταρτη η πεμπτη οταν εκανες τη καταθεση ??το ανοιξαν παρασκευη ειδαν οτι περισσευαν και ταυτοχρονα αφου τους ειχες ενοχλησει το επιβεβαιωσαν και εκαναν τη καταθεση οπως ηθελες,αν ηταν οψεως θα γινοταν με valeur προηγουμενης ,με το ταμιευτηριο δε γινεται,μονο ιδιας μερας η επομενης εργασιμης.Ολα οσα εγιναν ηταν νορμαλ,απλα δεν ηξερες σε τι να επιμεινεις και τα εβαλαν με valeur Δευτερας,θα μπορουσαν Παρασκευης.Αυτο μπορει να συμβει στον οποιοδηποτε......οπως ειπα εσυ δεν ηξερες να επιμεινεις για τη valeur..................

 το πλαισιο το εχεις αποδεχτει εσυ και γω και ολοι μας οταν ανοιξαμε λογαριασμο.....απλα σου ειπα αν σου ξανατυχει τι να ζητησεις

 

 

Δημοσ.

Είμαι κάτοχος prepaid της Εθνικής αλλά μετά την απόκτηση της revolut δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά υπήρχε στο λογαριασμό μου με μηδενικό υπόλοιπο. Πριν ένα μήνα καθώς τσέκαρα τις κινήσεις βλέπω στην prepaid να 105€ θετικο τρελάθηκα λέω έγινε μ@ĺ@ck@ σίγουρα πατάω επάνω τίποτα καμία κίνηση απλα υπήρχαν 105 ευρώ. Τηλέφωνο στην εθνική  μου απαντάνε αυτο το διάστημα γίνονται αναβαθμίσεις και όταν τελειώσουν θα γίνει έλεγχος και θα διορθωθούν τυχόν σφάλματα. Μέχρι και σήμερα τα 105€ υπαρχουν στην κάρτα.

Δημοσ.
Στις 5/7/2020 στις 3:12 ΜΜ, moutsa είπε

Είμαι κάτοχος prepaid της Εθνικής αλλά μετά την απόκτηση της revolut δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά υπήρχε στο λογαριασμό μου με μηδενικό υπόλοιπο. Πριν ένα μήνα καθώς τσέκαρα τις κινήσεις βλέπω στην prepaid να 105€ θετικο τρελάθηκα λέω έγινε μ@ĺ@ck@ σίγουρα πατάω επάνω τίποτα καμία κίνηση απλα υπήρχαν 105 ευρώ. Τηλέφωνο στην εθνική  μου απαντάνε αυτο το διάστημα γίνονται αναβαθμίσεις και όταν τελειώσουν θα γίνει έλεγχος και θα διορθωθούν τυχόν σφάλματα. Μέχρι και σήμερα τα 105€ υπαρχουν στην κάρτα.

Μακαρι να την εβλεπα κ εγω με θετικο προσιμο. εμενα ειναι κολλημενη στο 0 και λειπουν και +-400. ο μονος λογος που τη χρησιμοποιώ ειναι οταν θελω να πληρωσω κατι του δημοσιου οπως κ αυτη η περιπτωση που παραμενει απληρωτο. κ εγω εχω βολευτει ιδιωσ με τη skrill τελευταια που τη φορτιζεισ μεχρι και με paysafe απο περιπτερο. 

για να ανανεωσω κ το θεμα ακομα απαντηση δεν υπαρχει. παιρνω καθε μερα στελνω καθε μερα μειλ και το μονο που λεω ειναι να μου πουν ποτε θα το λυσουν. δεν με νοιζει σε ενα μηνα σε εξι μηνεσ σ ενα χρονο απλα να μου πουν κατι και ακομα δεν εχω λαβει απαντηση. 

Δημοσ.

Υπομονή να χαθούν χρήματα δεν γίνεται από χρεωπιστώσεις.

Αν δεις ότι αργούν να απαντήσουν θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το 2104806100 (Τομέας Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας) αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Nezoski7 είπε

Μακαρι να την εβλεπα κ εγω με θετικο προσιμο. εμενα ειναι κολλημενη στο 0 και λειπουν και +-400. ο μονος λογος που τη χρησιμοποιώ ειναι οταν θελω να πληρωσω κατι του δημοσιου οπως κ αυτη η περιπτωση που παραμενει απληρωτο. κ εγω εχω βολευτει ιδιωσ με τη skrill τελευταια που τη φορτιζεισ μεχρι και με paysafe απο περιπτερο. 

για να ανανεωσω κ το θεμα ακομα απαντηση δεν υπαρχει. παιρνω καθε μερα στελνω καθε μερα μειλ και το μονο που λεω ειναι να μου πουν ποτε θα το λυσουν. δεν με νοιζει σε ενα μηνα σε εξι μηνεσ σ ενα χρονο απλα να μου πουν κατι και ακομα δεν εχω λαβει απαντηση. 

Ειλικρινά από την στιγμή που υπάρχουν επιλογές όπως είναι η revolut δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάς τα χρήματα σου στους νταβατζιδες των ελληνικών τραπεζών. Φαντάσου εγώ πήγα να την καταργήσω και μου ζήτησαν 4€ προμήθεια αν είναι δυνατόν. 
 

Στέλνοντας mail δεν θα βγάλεις άκρη ούτε σε 10 χρόνια αν θες αποτελέσματα θα πας σε κατάστημα και θα μιλήσεις με υπάλληλο αλλά αν δεις ότι δεν βγαίνει άκρη ζητά τον προϊστάμενο και μετά τον διευθυντή. Να απαιτήσεις να σου επιστραφούν τα χρήματα εκείνη την ώρα επιτόπου. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, moutsa είπε

Ειλικρινά από την στιγμή που υπάρχουν επιλογές όπως είναι η revolut δεν υπάρχει λόγος να σπαταλάς τα χρήματα σου στους νταβατζιδες των ελληνικών τραπεζών. Φαντάσου εγώ πήγα να την καταργήσω και μου ζήτησαν 4€ προμήθεια αν είναι δυνατόν. 
 

Στέλνοντας mail δεν θα βγάλεις άκρη ούτε σε 10 χρόνια αν θες αποτελέσματα θα πας σε κατάστημα και θα μιλήσεις με υπάλληλο αλλά αν δεις ότι δεν βγαίνει άκρη ζητά τον προϊστάμενο και μετά τον διευθυντή. Να απαιτήσεις να σου επιστραφούν τα χρήματα εκείνη την ώρα επιτόπου. 

το καταστημα ειναι σιγουρο πως δεν θα μπορεσει να μου κανει τιποτα περισοτερο απ το να καταχωρησει ενα ακομα αιτημα. Ετσι πιστευω τουλαχιστον. δεν εχει τυχει να εξυπηρετηθω ποτε σε ξαταστημα σε καμια τραπεζα παντα μου ελεγαν να επικοινωνησω με τα κεντρικα. 

 

η περιπτωση η δικια μου ειναι πραγματικα 10 λεπτα υποθεση για εναν υπαλληλο τους αν τη πιασει στα χερια του γιατι τους τα εχω δωσει ολα στο πιατο  αριθμους συναλλαγων εγκρισησ, ολοκληρωσης, ωρες συναλλαγων, screenshot συναλλαγων τα παντα. το μονο που θα κανει ειναι ν αναζητησει τις συναλλαγες να τισ συγκρινει με τισ κινησεισ τησ καρτας μου και με το "περισευμα" που εχει η υπηρεσια prepaid load  εκεινη τη μερα, να να κανει ενα αιτημα συμψηφισμου, να το εγκρινει ο προϊστάμενος του και τελοσ. τα λεφτα ειναι στα χερια μου.  

4 ώρες πριν, user2163 είπε

Υπομονή να χαθούν χρήματα δεν γίνεται από χρεωπιστώσεις.

Αν δεις ότι αργούν να απαντήσουν θα σου πρότεινα να μιλήσεις με το 2104806100 (Τομέας Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας) αν δεν το έχεις κάνει ήδη.

μακαρι να μπορουσα να το κανω. αυτο το τηλεφωνονδεν λειτουργει πλεον ο μονος τροπος επικοινωνιασ ειναι μεσω ονλαιν φορμασ και μειλ που τα χω κανει κ τα δυο

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nezoski7 είπε

μακαρι να μπορουσα να το κανω. αυτο το τηλεφωνονδεν λειτουργει πλεον ο μονος τροπος επικοινωνιασ ειναι μεσω ονλαιν φορμασ και μειλ που τα χω κανει κ τα δυο

Και δεν σου έχουν απαντήσει από τον Τομέα Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας;

Πόσες μέρες το έχεις στείλει εκεί;

Δημοσ.
11 ώρες πριν, user2163 είπε

Και δεν σου έχουν απαντήσει από τον Τομέα Διακυβέρνησης Θεμάτων Πελατείας;

Πόσες μέρες το έχεις στείλει εκεί;

καμια δεκαρια μερες πανω κατω.

Δημοσ.

φτασαμε στο μηνα λοιπον κ ακομα περιμενω μια απαντηση εστω αλλα τιποτα. απευθύνθηκα και σ ολεσ τις αρμοδιες υπηρεσιες γιατι καπου μ επιασαν τα νευρα μου εν τελη και συμφωνα με την νομοθεσια ακομα ειναι εντως πλαισιου να μου απαντησουν. αυτο το πλαισιο ειναι 90 μερες οποτε αναμονη

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...