Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γειά χαρά παίδες.

 

Στις 10 του μηνός έκανα μιά παραγγελία από το γερμανικό Amazon για έναν εσωτερικό σκληρό. Το προϊόν απεστάλη με Royal Mail, εξού και η καθυστέρηση, καθώς σήμερα το παρέλαβα. Το κουτί ήταν σε δραματική κατάσταση, χτυπημένο από όλες τις μεριές, και με "γούβες" προς τα μέσα, το περιεχόμενο του κουτιού "κουνιόταν" πέρα-δώθε, αλλά δεν έδωσα σημασία, καθώς θεώρησα πως υπάρχει μέσα προστατευτικό με φούσκες. Το σοκ ήρθε όταν άνοιξα το κουτί. Κανένα προστατευτικό μέσα, μόνο ένα υποτυπώδες σκληρό χαρτί, και ο δίσκος χύμα. Ούτε καν μπορώ να φανταστώ τί ''τράβηξε'' ο δίσκος κατά τη μεταφορά.

 

Με το παρόν θέμα λοιπόν, θέλω αφενός να επιστήσω την προσοχή σε όσους σκοπεύουν να αγοράσουν εσωτερικό σκληρό δίσκο από το Amazon, και αφετέρου να ρωτήσω εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία και τί έκανε. Το προφανές είναι η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών του Amazon, απλά καλό είναι να γνωρίζουν όλοι τί επιλογές υπάρχουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Δημοσ.
10 ώρες πριν, Πιτούλιας είπε

Γειά χαρά παίδες.

Στις 10 του μηνός έκανα μιά παραγγελία από το γερμανικό Amazon για έναν εσωτερικό σκληρό. Το προϊόν απεστάλη με Royal Mail, εξού και η καθυστέρηση, καθώς σήμερα το παρέλαβα. Το κουτί ήταν σε δραματική κατάσταση, χτυπημένο από όλες τις μεριές, και με "γούβες" προς τα μέσα, το περιεχόμενο του κουτιού "κουνιόταν" πέρα-δώθε, αλλά δεν έδωσα σημασία, καθώς θεώρησα πως υπάρχει μέσα προστατευτικό με φούσκες. Το σοκ ήρθε όταν άνοιξα το κουτί. Κανένα προστατευτικό μέσα, μόνο ένα υποτυπώδες σκληρό χαρτί, και ο δίσκος χύμα. Ούτε καν μπορώ να φανταστώ τί ''τράβηξε'' ο δίσκος κατά τη μεταφορά.

Με το παρόν θέμα λοιπόν, θέλω αφενός να επιστήσω την προσοχή σε όσους σκοπεύουν να αγοράσουν εσωτερικό σκληρό δίσκο από το Amazon, και αφετέρου να ρωτήσω εάν κάποιος είχε παρόμοια εμπειρία και τί έκανε. Το προφανές είναι η επικοινωνία με την εξυπηρέτηση πελατών του Amazon, απλά καλό είναι να γνωρίζουν όλοι τί επιλογές υπάρχουν σε τέτοιες περιπτώσεις.

Δεν νομίζω να φταίει το αμαζον σε αυτό. Άμα τους το πεις χωρίς καν φωτογραφίες θα σου επιστρέψουν τα χρήματα. Έχω παραγγείλει και εγώ χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεμονωμένο περιστατικό ήταν. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, george1807 είπε

Δεν νομίζω να φταίει το αμαζον σε αυτό. Άμα τους το πεις χωρίς καν φωτογραφίες θα σου επιστρέψουν τα χρήματα. Έχω παραγγείλει και εγώ χωρίς κανένα πρόβλημα. Μεμονωμένο περιστατικό ήταν. 

Για την κατάσταση του κουτιού, σαφώς και δεν φταίει. Για το ότι απέστειλε σκληρό δίσκο χύμα και απροστάτευτο, φταίει 100%.

Εδώ παίρνουμε από Κίνα πλαστικά μπιχλιμπίδια και έρχονται με 2 ρολά αεροπλάστ. Είναι δυνατόν σε σκληρό δίσκο, ολόκληρο Amazon, να μην βάλει;

Απαράδεκτοι.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Πιτούλιας είπε

Για την κατάσταση του κουτιού, σαφώς και δεν φταίει. Για το ότι απέστειλε σκληρό δίσκο χύμα και απροστάτευτο, φταίει 100%.

Εδώ παίρνουμε από Κίνα πλαστικά μπιχλιμπίδια και έρχονται με 2 ρολά αεροπλάστ. Είναι δυνατόν σε σκληρό δίσκο, ολόκληρο Amazon, να μην βάλει;

Απαράδεκτοι.

Δεν πακετάρει η αμαζον. Ο κατασκευαστής πακετάρει και το πηγαίνει στην αποθήκη της αμαζον και αυτή το αποθηκεύει μέχρι να πουληθεί. Μετά η αμαζον στο στέλνει. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...