Προς το περιεχόμενο

Far Cry 6 [PC]


7nisiotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

ε αυτό, λίγο είναι; Γιατί δεν το έφτιαξαν τόσα χρόνια;

Δεν εχει καμια σχεση αυτο που βλεπω σημερα με αυτο που εβλεπα οταν βγηκαν τα προηγουμενα. Καμια. Ουτε στην οδηγηση ουτε πουθενα. Θα ανεβασω βιντεακι να δειξω το δικο μου συστημα σε οδηγηση και θα προσπαθησω να βαλω και frametimes απο διπλα αν μπορεσω..

Αυτο που τονιζω εγω ειναι οτι η κατασταση ειναι πολυ καλυτερη του αναμενομενου. Πιθανοτατα τα προβληματα να ειναι πολυ πιο αισθητα σε κατωτερα μηχανηματα.. Αλλα νομιζω οτι εδω το DF εχει κανει λιγο την τριχα τριχια..Αν για κατι πρεπει να μιλησει καποιος αν θελει να μιλησει ειναι οι λιγες επιλογες σε RT οπως αναφερει στον επιλογο κυριως.

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Όταν είσαι σε εποχή με monitors με πολλά Hz, G-Sync/Freesync κλπ και αντιμετωπίζεις stuttering issues κάτι δεν πάει καθόλου καλά. Όταν έχεις μάθει στο απόλυτο smoothness σε κάποια παιχνίδια χωρίς stutters και σου βγάζει Far Cry 6 με stutter κάθε 2 δευτερόλεπτα στην οδήγηση(Άσχετα αν πέφτει το frame-rate, το frametime έχει θέμα) σου την σπάει και χαλάει το immersion imho.

Aπολυτο smoothness δεν εχω δει σχεδον πουθενα εκτος απο παιχνιδια που δεν δρεπουν και δαφνες επαναστατικων γραφικων ή ειναι 200 fps. Δεν υπαρχει η εννοια απολυτο smoothness.. 

Tα gsync/freesync εχουν ερθει να αντιμετωπισουν ακριβως αυτο που ειπα πριν. Οσο ανεβαινεις σε framerate τοσο πιο αισθητα ειναι τα θεματα που αντιμετωπιζεις και πρεπει να τα κανεις combat με τον καλυτερο δυνατο τροπο.. 

Οι κονσολες αρχιζουν να κανουν target πλεον τα 60fps οπου ειναι δυνατον και αυτο απο μονο του ειναι μια επανασταση. Το οποιο προβλημα με το traversal stutter το παρατηρησα απο το βιντεακι ουσιαστικα σε αυτες και κυριως στο xbox.. Πιο ενοχλητικο μεχρι αηδιας θα ελεγα μου φανηκε το τραγικο camera stuttering που γυριζεις και σε πιανει ναυτια παρα το traversal.. 

Και εν παση περιπτωσει εχουμε δει πολυ χειροτερα πραγματα θεωρω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 643
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, 3DJIN είπε

ποτε δεν υπηρξε απολυτο smoothness σε οpen world,εστω ενα ελαχιστο micro stuttering θα υπαρχει παντα ακομη και 400 frames να παιζει.

δεν είχαμε όμως πάντα nvmes και άφθονους πυρήνες. Όλα θα φανούν στα next gen only games που οι μηχανές τους δεν θα ασχολούνται με τα βαρίδια του παρελθόντος (hdd και σάπια cpu στις old gen κονσόλες).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

ποτε δεν υπηρξε απολυτο smoothness σε οpen world,εστω ενα ελαχιστο micro stuttering θα υπαρχει παντα ακομη και 400 frames να παιζει.

Αυτο. Ειδικα σε open world με τοσο interactivity.. 

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

δεν είχαμε όμως πάντα nvmes και άφθονους πυρήνες. Όλα θα φανούν στα next gen only games που οι μηχανές τους δεν θα ασχολούνται με τα βαρίδια του παρελθόντος (hdd και σάπια cpu στις old gen κονσόλες).

Ε για αυτο περιμενε να δεις τι θα γινει στο μελλον για αυτο λεμε οτι οι νεες κονσολες μπορει να μην ειναι τιποτα ιδιαιτερο αλλα σιγουρα πολυ καλυτερες απο τα προηγουμενα σαπακια που ηταν rendered useless απο day 1 και βγηκαν αμεσως νεες εκδοσεις. 

Οπως και να δουμε τις νεες engine και τι θα φερουν. Ας λαβουμε υποψιν οτι το FC6 δεν ξεκινησε φετος την αναπτυξη του προυπηρχε πριν τις νεες κονσολες και τα νεα πρωτοκολλα αποθηκευσης και αρχιτεκτονικων οποτε με βαση τις προτερες καταστασεις φτιαχτηκε ουσιαστικα.

Και αν αναλογιστουμε ποσα χρονια ειναι αυτη η μηχανη το οτι τρεχει ετσι day 1 με αυτα τα "θεματα" για εμενα ειναι σημαντικο. Ξαναλεω ομως οτι δεν παραγνωριζω οτι σε αρκετα συστηματα μπορει να εχει πολυ πιο σημαντικα θεματα απο οτι εγω παρατηρω.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δεν εχει καμια σχεση αυτο που βλεπω σημερα με αυτο που εβλεπα οταν βγηκαν τα προηγουμενα. Καμια. Ουτε στην οδηγηση ουτε πουθενα. Θα ανεβασω βιντεακι να δειξω το δικο μου συστημα σε οδηγηση και θα προσπαθησω να βαλω και frametimes απο διπλα αν μπορεσω..

Αυτο που τονιζω εγω ειναι οτι η κατασταση ειναι πολυ καλυτερη του αναμενομενου. Πιθανοτατα τα προβληματα να ειναι πολυ πιο αισθητα σε κατωτερα μηχανηματα.. Αλλα νομιζω οτι εδω το DF εχει κανει λιγο την τριχα τριχια..Αν για κατι πρεπει να μιλησει καποιος αν θελει να μιλησει ειναι οι λιγες επιλογες σε RT οπως αναφερει στον επιλογο κυριως.

Aπολυτο smoothness δεν εχω δει σχεδον πουθενα εκτος απο παιχνιδια που δεν δρεπουν και δαφνες επαναστατικων γραφικων ή ειναι 200 fps. Δεν υπαρχει η εννοια απολυτο smoothness.. 

Tα gsync/freesync εχουν ερθει να αντιμετωπισουν ακριβως αυτο που ειπα πριν. Οσο ανεβαινεις σε framerate τοσο πιο αισθητα ειναι τα θεματα που αντιμετωπιζεις και πρεπει να τα κανεις combat με τον καλυτερο δυνατο τροπο.. 

Οι κονσολες αρχιζουν να κανουν target πλεον τα 60fps οπου ειναι δυνατον και αυτο απο μονο του ειναι μια επανασταση. Το οποιο προβλημα με το traversal stutter το παρατηρησα απο το βιντεακι ουσιαστικα σε αυτες και κυριως στο xbox.. Πιο ενοχλητικο μεχρι αηδιας θα ελεγα μου φανηκε το τραγικο camera stuttering που γυριζεις και σε πιανει ναυτια παρα το traversal.. 

Και εν παση περιπτωσει εχουμε δει πολυ χειροτερα πραγματα θεωρω.. 

Έχω παιχνίδια με απόλυτο smoothness και ευθεία γραμμή frametime. Forza Horizon 3/4(Υπόψιν το 3 έπασχε από το ίδιο θέμα με τα Far Cry που τερμάτιζε το ένα core και είχε stutters μέχρι που έβγαλαν patch και έγινε βούτυρο). Ακόμα κι αν τρέχεις με 400 χιλιόμετρα την ώρα στο FH4 είναι τέρμα smooth χωρίς να κάνει το παραμικρό κιχ και έχει και δυνατά visuals. DMC 5, RE: Village(Σπασμένο ή μετά το patch που διόρθωσαν το θέμα με το DRM), RE 2/3 remakes τα οποία επίσης θεωρώ ότι έχουν δυνατά visuals. Τα Tomb Raider είναι επίσης τέρμα smooth και φυσικά τα DOOM. Τα τελευταία Call of Duty επίσης είναι τέρμα smooth γιατί κάνουν compile τα shaders πριν παίξεις και όχι την ώρα που παίζεις όπως τα περισσότερα DX12 games.

Όταν έχεις μάθει από αυτά και βλέπεις το Far Cry 6 ξερνάς με το performance. Τουλάχιστον δεν έχει τα χάλια της Unreal Engine που το stutter πάει προς το στιγμιαίο freeze και όχι το 60>59FPS hitch.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε

Δεν εχει καμια σχεση αυτο που βλεπω σημερα με αυτο που εβλεπα οταν βγηκαν τα προηγουμενα.

είχες το ίδιο cpu και στα προηγούμενα όμως; 

Το θέμα μου εμένα είναι περισσότερο το quality of the product και το πόσο effort δίνουν τα studios. Ε δεν γίνεται βρε παιδί μου να έχεις single thread games το 2021, ε το μάμησαν λίγο, και είναι και τεράστιο studio. Και το traversal γιατί είναι άλυτο από το 5; Προσπάθησαν και δεν τα κατάφεραν ή δεν ασχολήθηκαν καθόλου; Και αν δεν ασχολήθηκαν γιατί; Και επίσης γιατί έχουν τόσες generic αποστολές (όπως και στα AC) για να αυξάνονται οι ώρες; Γιατί δεν ασχολήθηκαν να φτιάξουν πιο ενδιαφέρουσες; Εμένα αυτά με ενοχλούν και κυρίως γιατί είναι μεγάλο studio, έχεις κάποιες προσδοκίες. Οπότε γιατί να πειστώ να δώσω 60άρι; Όταν πέσει κάτω από τα 20 θα το παίξω και εγώ. Στην τελική το quality of product είναι συνάρτηση και της τιμής. Και το CP77 το έβγαλαν σκ@τιένιο, αλλά στα 20 ευρώ που το πήρα καλά είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανενα απο αυτα δεν ειναι open world ουτε virtually demanding κοντα σε πορους απο οτι το FC6.. Τωρα βεβαια δεν βλεπω το λογο να συζηταω για κατι που προφανως απεχει η φιλοσοφια μου για το seemless experience αλλα οκ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε

Κανενα απο αυτα δεν ειναι open world ουτε virtually demanding κοντα σε πορους απο οτι το FC6.. Τωρα βεβαια δεν βλεπω το λογο να συζηταω για κατι που προφανως απεχει η φιλοσοφια μου για το seemless experience αλλα οκ..

Είναι το FH4 και πάω στοίχημα ότι και το FH5 που θα βγει τώρα πάλι τέρμα smooth θα είναι και τα γραφικά έχουν ξεφύγει, πολύ καλύτερα από του Far Cry 6.

Γενικά υπάρχουν μηχανές γραφικών που είναι optimized οπως πρέπει, τώρα η Dunia που είναι modified CryEngine 1 δεν περιμένω να φτιάξει ποτέ, το θέμα είναι ότι το ξέρουν και αυτοί αλλά επιμένουν στην τεμπελιά τους.

Για το FC6 όμως σου ξαναλέω, σε 4Κ παίζει πολύ καλύτερα. Δοκίμασε να ρίξεις την ανάλυση σε 1440P και άσε unlocked το frame-rate να δεις. Μέχρι και στο benchmark βλέπω stutters σε 1440P άσχετα αν βγάζει 104FPS average.

Σε 4Κ το benchmark πάει φλούδα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

και σου βγάζει Far Cry 6 με stutter κάθε 2 δευτερόλεπτα στην οδήγηση

υπερβολικο μου ακουγεται

Μηπως εχει καποιο προβλημα το pc ή η συνδεση σου στο ιντερνετ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, firepc είπε

υπερβολικο μου ακουγεται

Μηπως εχει καποιο προβλημα το pc ή η συνδεση σου στο ιντερνετ?

Η σύνδεση τι σχέση έχει ; Single-player είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, firepc είπε

επειδη θελει να εισαι συνεχεια συνδεδεμενος στο ιντερνετ

Δεν παίζει ρόλο, απλά αν βγεις εκτός σύνδεσης σε πετάει εκτός παιχνιδιού αν είσαι με uplay+

Το παρακάτω βίντεο δείχνει ακριβώς πως τρέχει το παιχνίδι, αν δεν βλέπετε stutters εσείς παρακαλώ που πουλάνε τα μάτια σας να τα αγοράσω :P

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

είχες το ίδιο cpu και στα προηγούμενα όμως; 

Το θέμα μου εμένα είναι περισσότερο το quality of the product και το πόσο effort δίνουν τα studios. Ε δεν γίνεται βρε παιδί μου να έχεις single thread games το 2021, ε το μάμησαν λίγο, και είναι και τεράστιο studio. Και το traversal γιατί είναι άλυτο από το 5; Προσπάθησαν και δεν τα κατάφεραν ή δεν ασχολήθηκαν καθόλου; Και αν δεν ασχολήθηκαν γιατί; Και επίσης γιατί έχουν τόσες generic αποστολές (όπως και στα AC) για να αυξάνονται οι ώρες; Γιατί δεν ασχολήθηκαν να φτιάξουν πιο ενδιαφέρουσες; Εμένα αυτά με ενοχλούν και κυρίως γιατί είναι μεγάλο studio, έχεις κάποιες προσδοκίες. Οπότε γιατί να πειστώ να δώσω 60άρι; Όταν πέσει κάτω από τα 20 θα το παίξω και εγώ. Στην τελική το quality of product είναι συνάρτηση και της τιμής. Και το CP77 το έβγαλαν σκ@τιένιο, αλλά στα 20 ευρώ που το πήρα καλά είναι.

ειχα καλα cpu σχεδον παντα.. Τελευταια χρονια ειχα 5820k,οταν οι περισσοτεροι ηταν με τετραπυρηνους και διπυρηνους ακομη (8700k,9900k και τωρα 5950x). 

Τα δεδομενα ειναι τα εξης. Η engine ειναι αυτη. Δεν μπορει να κανει θαυματα. Απο την στιγμη που ειναι αυτη και δεν αλλαξε, σημασια εχει τι δουλεια εχει γινει σε επιπεδο κονσολων που πλεον ειναι στα 60fps και στα PC.. Και συγκρινουμε παντα σε σχεση με τα προηγουμενα.. 

Απο εκει και περα το αν ηθελε νεα engine ειναι θεμα προγραμματισμου της εταιρειας και χρονοδιαγραμματος αναπτυξης δεν μπορω να ξερω τι σκεφτονται. Σιγουρα το κερδος πανω απο ολα..

Το τι θα γινοταν επισης αν εβαζαν full RT σανεπιλογη οπως λεει το DF σε open world με αυτη την engine και το backlash που ειχε ολο αυτο στην αποδοση (εκει να δεις κλαμα γιατι τωρα λες δεν εβαλαν καλο RT αλλα αν εβαζαν θα ελεγε το μισο και πλεον ιντερνετ τι @@ αποδοση ειναι αυτη ακομη και στα πιο high end συστηματα) δεν θελω καν να το σκεφτομαι :D 

Και φυσικα πουθενα δεν ειπα σε κανενα ποτε να το παρει και ποσα να πληρωσει. Αυτο ομως ειναι τελειως διαφορετικο κομματι απο το να προσαπτουμε τα παντα σαν δικαιολογια για αυτο.. Παρτο και στα 10 αν δεν σου κανει να εχουν βγει και 5 patch νατο κανουν καλυτερη εμπειρια!! why not?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε

Το τι θα γινοταν επισης αν εβαζαν full RT σανεπιλογη οπως λεει το DF σε open world με αυτη την engine και το backlash που ειχε ολο αυτο στην αποδοση (εκει να δεις κλαμα γιατι τωρα λες δεν εβαλαν καλο RT αλλα αν εβαζαν θα ελεγε το μισο και πλεον ιντερνετ τι @@ αποδοση ειναι αυτη ακομη και στα πιο high end συστηματα) δεν θελω καν να το σκεφτομαι :D 

αν ήταν NVIDIA sponsored θεωρείς ότι θα έβαζαν τόσο μέτριο RT; Εγώ πιστεύω όχι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Δεν παίζει ρόλο, απλά αν βγεις εκτός σύνδεσης σε πετάει εκτός παιχνιδιού αν είσαι με uplay+

Το παρακάτω βίντεο δείχνει ακριβώς πως τρέχει το παιχνίδι, αν δεν βλέπετε stutters εσείς παρακαλώ που πουλάνε τα μάτια σας να τα αγοράσω :P

 

το βιντεο που ανεβασε ο solidrev πως σου φαινεται?

γενικα στο performance εννοω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Είναι το FH4 και πάω στοίχημα ότι και το FH5 που θα βγει τώρα πάλι τέρμα smooth θα είναι και τα γραφικά έχουν ξεφύγει, πολύ καλύτερα από του Far Cry 6.

Γενικά υπάρχουν μηχανές γραφικών που είναι optimized οπως πρέπει, τώρα η Dunia που είναι modified CryEngine 1 δεν περιμένω να φτιάξει ποτέ, το θέμα είναι ότι το ξέρουν και αυτοί αλλά επιμένουν στην τεμπελιά τους.

Για το FC6 όμως σου ξαναλέω, σε 4Κ παίζει πολύ καλύτερα. Δοκίμασε να ρίξεις την ανάλυση σε 1440P και άσε unlocked το frame-rate να δεις. Μέχρι και στο benchmark βλέπω stutters σε 1440P άσχετα αν βγάζει 104FPS average.

Σε 4Κ το benchmark πάει φλούδα.

Ρε εσυ εγω λεω οτι και τρομερα γραφικα να εχει το FH δεν ειναι open world.. Αλλες απαιτησεις εχει το ενα και αλλες το αλλο.. Ξεχνας πως ετρεχε ακομη και το αξιολατρευτο Witcher 3 day 1 μεχρι να παρει ενα σκασμο patches? Και απο ενα studio που εβγαλε ενα state of the art AAA game ομολογουμενως που συνταραξε ολη την gaming κοινοτητα καθολικα.. Πρεπει να λαμβανουμε υποψιν μας τι παιζουμε για να κρινουμε και τις τεχνικες λεπτομερειες.. 

Φυσικα επρεπε να ειχε αλλαξει η engine αλλα νομιζω οτι αφου μπορουσαν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι το εκαναν! Δεν γινεσαι publisher ετσι χωρις καποιες επιλογες τετοιες.. 

Μα τωρα μου λες οτι σου ειπα πριν. Οσο ανεβαινει το framerate τοσο πιο αισθητα γινονται τα οποια θεματα. Απολυτα λογικα και ειδικα σε ενα περισσοτερο cpu demanding game.. Λογικο και επομενο ειναι.. 

 

3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

αν ήταν NVIDIA sponsored θεωρείς ότι θα έβαζαν τόσο μέτριο RT; Εγώ πιστεύω όχι. 

σιγουρα οχι τοσο τραγικη αναλυση στο φωτισμο σε καμια περιπτωση.. αλλα ειμαι σιγουρος οτι δεν θα εκαναν και κατι επιπεδου CP2077 να τους γυρισει τρελλο boomerang.. ;) :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...