Προς το περιεχόμενο

Υπαναχώρηση αγοράς - χρέωση 25% του κόστους


papars

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το περιθώριο υπαναχώρησης των 14 ημερών δεν ισχύει για αγορές με τιμολόγιο;

Πρόσφατα έκανα μια online αγορά από ένα μεγάλο κατάστημα εξωτερικού -με γραφείο και τιμολόγηση στην Ελλάδα, κάτι υλικά με τιμολόγιο.  Παρέλαβα αλλά δεν μου κάνουν και μου ζητάνε το 25% της αξίας τους σαν κόστος επιστροφής (+έξοδα αποστολής).  Το αναφέρει βέβαια και στους όρους του καταστήματος.

Μόλις ανέφερα τη σχετική οδηγία υπαναχώρησης, πρότειναν να απευθυνθώ στην νομική τους υπηρεσία.

Το κόστος για να ασχοληθώ είναι πολύ μεγαλύτερο από το ποσό που ζητάνε - το οποίο τελικά θα χρεωθεί στον πελάτη (μου) - ενημερωτικά όμως θα ήθελα να ξέρω αν η σχετική οδηγία έχει τέτοιο περιορισμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θυμάμαι καλά, όταν αποσφραγισθεί το υλικό (ή το πακέτο του), έχει δυνατότητα να ζητήσει απομείωση ο έμπορος για ακύρωση της παραγγελίας. Αυτό προφανώς ισχύει στην δική σου περίπτωση. Μάλιστα σε περίπτωση που είναι ψηφιακό μέσο (CD, Flash Drive, software, SIM card κλπ), δεν υπάρχει υπαναχώρηση με την αποσφράγιση.

Η επιστροφή ούτως ή άλλως βαραίνει τον πελάτη, εφόσον δεν αφορά σε DOA ή προβλέπεται διαφορετικά από τους όρους του εμπόρου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το προϊόν δεν ανοίχτηκε και ούτε είναι αναλώσιμο, ειδική παραγγελία κλπ.  Μόλις το είδαμε συσκευασμένο καταλάβαμε ότι δεν κάνει - κάτι που δεν ήταν φανερό από την σχετική ιστοσελίδα / pdf.  Δεν μεταφέρω το φταίξιμο σε αυτούς και ούτε θα γλιτώσω το ποσό, απλά με ενδιαφέρει να μάθω κατά πόσο οι όροι που θέτει η εταιρία υπερισχύουν κοινοτικές / κρατικές οδηγίες - νόμους.

Εδώ

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

αναφέρει κάποια παραδείγματα που δεν ισχύει αλλά δεν βλέπω κάτι σχετικό.  Υποθέτω ότι αν υπήρχε παραθυράκι όλες οι εταιρίες αυτό θα έκαναν και δεν θα δέχονταν επιστροφή καμία.  Πριν μια εβδομάδα πήραμε μία TV από κατάστημα στην Ελλάδα και διαπιστώσαμε ότι δεν έχει SCART.  Το κατάστημα την πήρε πίσω χωρίς την παραμικρή κουβέντα. (στην αρχική συσκευασία χωρίς ούτε ένα λεπτό λειτουργίας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρει μερικά παράδειγμα και καταλήγει "Επισημαίνεται ότι ο κατάλογος αυτός είναι ενδεικτικός".

Και παρακάτω δίνει σύνδεσμο από ποια αρχή της χώρας μας μπορείς να πάρεις περισσότερες πληροφορίες, για την συγκεκριμένη αγορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, papars είπε

Το προϊόν δεν ανοίχτηκε και ούτε είναι αναλώσιμο, ειδική παραγγελία κλπ.  Μόλις το είδαμε συσκευασμένο καταλάβαμε ότι δεν κάνει - κάτι που δεν ήταν φανερό από την σχετική ιστοσελίδα / pdf.  Δεν μεταφέρω το φταίξιμο σε αυτούς και ούτε θα γλιτώσω το ποσό, απλά με ενδιαφέρει να μάθω κατά πόσο οι όροι που θέτει η εταιρία υπερισχύουν κοινοτικές / κρατικές οδηγίες - νόμους.

Εδώ

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

αναφέρει κάποια παραδείγματα που δεν ισχύει αλλά δεν βλέπω κάτι σχετικό.  Υποθέτω ότι αν υπήρχε παραθυράκι όλες οι εταιρίες αυτό θα έκαναν και δεν θα δέχονταν επιστροφή καμία.  Πριν μια εβδομάδα πήραμε μία TV από κατάστημα στην Ελλάδα και διαπιστώσαμε ότι δεν έχει SCART.  Το κατάστημα την πήρε πίσω χωρίς την παραμικρή κουβέντα. (στην αρχική συσκευασία χωρίς ούτε ένα λεπτό λειτουργίας).

Και ο νομος ειναι ξεκαθαρος για τις τακτικες του τυπου λαθος τιμη ξανα και ξανα και με μια γραμμη στους ορους χρησης τα καταστηματα στην Ελλαδα το γλυτωνουν αυτο. Εκει γιατι να διαφερει κατι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...