Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, logistoulis said:

μάλιστα λέω να πάω να βρω και φρέσκια ρεζέρβα αυτή που είναι σαν ρόδα ποδηλάτου και είναι για να πηγαίνεις μέχρι 80 

Αυτή τώρα που το λες μάλλον πρέπει να αλλαχθεί και στο δικό μου τώρα που το λες. 

Πρέπει το απόγευμα να θυμηθώ να το δω. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, NickTG είπε

Αυτή τώρα που το λες μάλλον πρέπει να αλλαχθεί και στο δικό μου τώρα που το λες. 

Πρέπει το απόγευμα να θυμηθώ να το δω. 

εμένα είναι 13 ετών, δεν μου εμπνέει εμπιστοσύνη 

έτσι κι αλλιώς όταν τη φοράω αυτή βέβαια πάω με 60 γιατί δεν αισθάνομαι άνετα μαζί της και ειλικρινά δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει αν πατήσω τέρμα γκάζι (μάλλον θα γίνει φιτίλια) , αλλά καλού κακού ας βάλω μια φρέσκια αν φυσικά βρω.. δεν ξέρω τι παίζει με αυτή τη διάσταση 

 

στο citroen κλάιν είναι κανονικού μεγέθους η ρεζέρβα οπότε έβαλα ένα από αυτά που άλλαξα (ένα από τα πίσω) 

 

τώρα που θα παίξει χρήμα θα κάνω συνολικό μεικοβερ στο αυτοκίνητο, επόμενο βήμα να αλλάξω δισκόπλακες (τη μία λέω να την κρατήσω να τη βάλω στο δωμάτιο μου :lol: ) και μεθεπόμενο βήμα ανάρτηση και ίσως μετά να ξανάχω αυτοκίνητο όπως πρέπει να είναι 

τώρα μόνο για τις ευθείες το έχω 

Επεξ/σία από logistoulis
  • Like 1
Δημοσ.

Παντως οι αλλαγη μπρος πισω ειναι επιβεβλημενη για ομοιομορφη φθορα.Αρκει να γινεται γρηγορα, πριν  γινουν σλικ τα μπροστινα, οποτε μετα δεν εχει νοημα να βαλεις τελειωμενα ελαστικα στον πισω αξονα.Με φυσιολογικη χρηση καπου αναμεσα στα 10.000-20.000 χλμ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...