Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Ζητώ για ακόμη μια φορά την βοήθεια σε όποιον φίλο γνωρίζει και τον ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όπιοια απάντηση. Λόγω πολύ στενού budget και επειδή η εμπειρία μου με μάστορες είναι η χειρότερη θα ήθελα να μοιυ δώσετε μια κατεύθυνση που να κινηθώ.

 

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αμαξι Nissan Almera του 98 με 320.000 χιλιόμετρα. 

Πριν από ένα μήνα, μόλις στροφάριζε η μηχανή, έκανε θόρυβο, ένα σφύριγμα. Το πάω σε μάστορα επειδή δεν γνωρίζω πολλά και επειδή φοβάμαι με τόσα χιλιόμετρα μήπως είχε πρόβλημα η μηχανή,μ πιστόνια, ελατηρια και τα λοιπά, να το δει, να το ακούσει. Μου λέει δεν έχει τίποτα, είναι οι ιμάντες θέλουν αλλαγή. Αλλάζει ιμάντες, το πρόβλημα επιμένει. Το ξαναπάω, μου λέει χάνει λάδια ο κινητήρας. Μα πως γίνεται αυτό, αφού κάτω δεν βλέπω τίποτα στο γκαράζ. Χάνει λάδια από την τσιμούχα στροφάλου. Θέλει αλλαγή. Του λέω πόσο κάνει, μου λέει θα ρίξουμε υγρό μέσα και θα σφραγίσει.

Χτυπά αμέσως κόκκινος συναγερμός. Είχα δει και κατι video του chrisfix που έλεγε ότι ποτέ σφραγιστικά για ψυγείο και τα  συνδύασα και λέω καλώς θα το ξαναφέρω γεια σας. Αυτός επέμενε εκεί να ρίξει. Του είπα όχι. Ποια λύση προτείνετε εσείς; Ποιο το κόστος να γίνει σωστή δουλειά και αλλαγή της τσιμούχας; θέλει λύσιμο η μηχανή;

παράλληλα μου βγάζει και άλλο πρόβλημα. Έχω κλιματιστικό αναμμένο, βάζω πρώτη να ξεκινήσω, αλλάζω σε δευτέρα και με το που πατάω συμπλέκτη σβήνει μόνο του. Δυο φορές το εχει κάνει στη μέση του δρόμου, που είναι και επικίνδυνο. Τι μπορεί να φταίει για αυτό; Το κάνει μόνο με το κλιματιστικό επειδή ρίχνει τις στροφές γρήγορα. Παράλληλα, σε ρελαντί και αν έχει δουλέψει λίγη ώρα , ρίχνει πολύ τις στροφές και το βλέπεις είναι έτοιμο να σβήσει. Ακομη και χωρίς κλιματιστικό.  Έχω ανεβάσει το ρελαντί, δεν φτιάχτηκε. Πεταλούδα γκαζιού; μπεκ; τι λέτε;

Τέλος είμαι στην εθνική με 4η και 4000 στροφές σταθερό γκάζει και κλωτσάει, τα missfires που λέμε. Διάβασα στο internet σε πρόβλημα άλλου ότι έφταιγε ή τσιμούχα στροφάλου, έπαιρνε αέρα το μοτερ. Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη για το από που να ξεκινήσω. 

 

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, whoose είπε

 Έχω κλιματιστικό αναμμένο, βάζω πρώτη να ξεκινήσω, αλλάζω σε δευτέρα και με το που πατάω συμπλέκτη σβήνει μόνο του. Δυο φορές το εχει κάνει στη μέση του δρόμου, που είναι και επικίνδυνο. Τι μπορεί να φταίει για αυτό; Το κάνει μόνο με το κλιματιστικό επειδή ρίχνει τις στροφές γρήγορα. Παράλληλα, σε ρελαντί και αν έχει δουλέψει λίγη ώρα , ρίχνει πολύ τις στροφές και το βλέπεις είναι έτοιμο να σβήσει.

Δεν είμαι μηχανικός,δεν γνωρίζω για τα υπόλοιπα αλλά εδώ μήπως βαλβίδα ρελαντί;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για αρχή τσεκαρε την βενζίνη σου ότι δεν έχει θέμα 

επόμενο βήμα πάρε σπρέι πεταλούδας και ρίξε του με ανεβασμενες στροφές να καθαρίσεις την πεταλούδα γκαζιού

το σφύριγμα που λες μπορεί να είναι και κάποιο ρουλεμάν τεντοτηρα ή αντλίας

το ότι με το ερκοντισιον πέφτουν πολύ οι στροφές θα σκεφτόμουν πάλι πεταλούδα γκαζιού η αισθητήρα στροφαλου ή αισθητήρα μάζας αέρα

για την εθνική που λες θα σου έλεγα πάλι κακής ποιότητας βενζίνη 

ξεκινά με τα πρώτα 2 που είναι πιο οικονομικά σαν λύση και τα βλέπεις μόνος σου και βλέπεις και τα υπόλοιπα 

 

Επεξ/σία από mourgolukos
Δημοσ.

Τσιμουχα στρόφαλου αλλάζεις κατά την αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού.

Αφού λες ότι άλλαξες ιμάντες θα την είχε δει ο μάστορας και θα την είχε αλλάξει. Δεν είναι τίποτα αν έχει βγεί ο ιμάντας χρονισμού και το κόστος της τσιμουχας είναι αστείο.

Για τα πυρακια και το air condition θα δεις αντλία καυσίμου. Πες σε ένα καλό μάστορα να την καθαρίσει και αν είναι αυτό θα διορθωθεί.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, whoose είπε

Ζητώ για ακόμη μια φορά την βοήθεια σε όποιον φίλο γνωρίζει και τον ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όπιοια απάντηση. Λόγω πολύ στενού budget και επειδή η εμπειρία μου με μάστορες είναι η χειρότερη θα ήθελα να μοιυ δώσετε μια κατεύθυνση που να κινηθώ.

Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αμαξι Nissan Almera του 98 με 320.000 χιλιόμετρα. 

Πριν από ένα μήνα, μόλις στροφάριζε η μηχανή, έκανε θόρυβο, ένα σφύριγμα. Το πάω σε μάστορα επειδή δεν γνωρίζω πολλά και επειδή φοβάμαι με τόσα χιλιόμετρα μήπως είχε πρόβλημα η μηχανή,μ πιστόνια, ελατηρια και τα λοιπά, να το δει, να το ακούσει. Μου λέει δεν έχει τίποτα, είναι οι ιμάντες θέλουν αλλαγή. Αλλάζει ιμάντες, το πρόβλημα επιμένει. Το ξαναπάω, μου λέει χάνει λάδια ο κινητήρας. Μα πως γίνεται αυτό, αφού κάτω δεν βλέπω τίποτα στο γκαράζ. Χάνει λάδια από την τσιμούχα στροφάλου. Θέλει αλλαγή. Του λέω πόσο κάνει, μου λέει θα ρίξουμε υγρό μέσα και θα σφραγίσει.

Χτυπά αμέσως κόκκινος συναγερμός. Είχα δει και κατι video του chrisfix που έλεγε ότι ποτέ σφραγιστικά για ψυγείο και τα  συνδύασα και λέω καλώς θα το ξαναφέρω γεια σας. Αυτός επέμενε εκεί να ρίξει. Του είπα όχι. Ποια λύση προτείνετε εσείς; Ποιο το κόστος να γίνει σωστή δουλειά και αλλαγή της τσιμούχας; θέλει λύσιμο η μηχανή;

παράλληλα μου βγάζει και άλλο πρόβλημα. Έχω κλιματιστικό αναμμένο, βάζω πρώτη να ξεκινήσω, αλλάζω σε δευτέρα και με το που πατάω συμπλέκτη σβήνει μόνο του. Δυο φορές το εχει κάνει στη μέση του δρόμου, που είναι και επικίνδυνο. Τι μπορεί να φταίει για αυτό; Το κάνει μόνο με το κλιματιστικό επειδή ρίχνει τις στροφές γρήγορα. Παράλληλα, σε ρελαντί και αν έχει δουλέψει λίγη ώρα , ρίχνει πολύ τις στροφές και το βλέπεις είναι έτοιμο να σβήσει. Ακομη και χωρίς κλιματιστικό.  Έχω ανεβάσει το ρελαντί, δεν φτιάχτηκε. Πεταλούδα γκαζιού; μπεκ; τι λέτε;

Τέλος είμαι στην εθνική με 4η και 4000 στροφές σταθερό γκάζει και κλωτσάει, τα missfires που λέμε. Διάβασα στο internet σε πρόβλημα άλλου ότι έφταιγε ή τσιμούχα στροφάλου, έπαιρνε αέρα το μοτερ. Οποιαδήποτε άποψη ευπρόσδεκτη για το από που να ξεκινήσω. 

Εάν δεν έχει αλλάξει ποτέ καθάρισε με σπρέι επαφών ή άλλαξε αναλόγως  τι έχει το συγκεκριμένο το ράουλο διανομέα /μπουζοκαλωδια . Καθάρισε τη πεταλούδα γκαζιού σε πάγκο εργασίας. 

Τσιμουχα στροφαλου δεν ξέρω τι κόστος μπορεί να έχει , δες και τη φλάντζα καπακιού βαλβίδων μήπως χάνει από εκεί λαδι

Δημοσ.

Τσιμούχα στροφάλου την αλλάζεις.Θα πρέπει να έχει λάδια από κάτω το μοτέρ αν είναι τσιμούχα και αν δεν απατώμαι θέλει κατέβασμα το σασμαν για να γίνει η αλλαγή.Τωρα για τα misfires από κάτι απλό π.χ μπουζοκαλώδια και φιλτρο βενζίνης μέχρι και τρόμπα βενζίνης.Φτήνά όλα απλά η τσιμούχα έχει δουλειά για να αλλαχθεί.Και το σφύριγμα από ιμάντα είναι χαρακτηριστικό.Αν όντως τους άλλαξε (δυναμό και air condition) να δει για κανα ράουλο.Και να καταλήξω οτι πρέπει να βρεις ένα μάστορα της προκοπής...

Επισκέπτης
Δημοσ.
8 ώρες πριν, bill999r είπε

Τσιμουχα στρόφαλου αλλάζεις κατά την αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού.

Αφού λες ότι άλλαξες ιμάντες θα την είχε δει ο μάστορας και θα την είχε αλλάξει. Δεν είναι τίποτα αν έχει βγεί ο ιμάντας χρονισμού και το κόστος της τσιμουχας είναι αστείο.

Για τα πυρακια και το air condition θα δεις αντλία καυσίμου. Πες σε ένα καλό μάστορα να την καθαρίσει και αν είναι αυτό θα διορθωθεί.

 δεν άλλαξε την καδένα αν εννοείς αυτό. άλλαξε μόνο τους ιμάντες, κλιματιστικού δυναμού και ό,τι είχε στην ίδια περιοχή. δεν άνοιξε τίποτα. 

είδε τα λάδια ο μάστορας στη μηχανή που έχουν γλύψει και μου λέει χάνει από την τσιμούχα στροφάλου. Αλλά δεν ήθελε να την αλλάξει, λέει θα ρίξουμε υγρό και θα σφραγίσει. αυτό είναι μισή δουλειά κατά την άποψή μου. 

9 ώρες πριν, mourgolukos είπε

για αρχή τσεκαρε την βενζίνη σου ότι δεν έχει θέμα 

επόμενο βήμα πάρε σπρέι πεταλούδας και ρίξε του με ανεβασμενες στροφές να καθαρίσεις την πεταλούδα γκαζιού

το σφύριγμα που λες μπορεί να είναι και κάποιο ρουλεμάν τεντοτηρα ή αντλίας

το ότι με το ερκοντισιον πέφτουν πολύ οι στροφές θα σκεφτόμουν πάλι πεταλούδα γκαζιού η αισθητήρα στροφαλου ή αισθητήρα μάζας αέρα

για την εθνική που λες θα σου έλεγα πάλι κακής ποιότητας βενζίνη 

ξεκινά με τα πρώτα 2 που είναι πιο οικονομικά σαν λύση και τα βλέπεις μόνος σου και βλέπεις και τα υπόλοιπα 

πως να τσεκάρω ότι η βενζίνη δεν έχει θέμα; Βάζω από διαφορετικά βενζινάδικα της περιοχή αμόλυβδη 95, το κάνει με όλες και πάντα.

έχεις να προτείνεις κάποιο σπρέι;

Δημοσ.

Bρες κανένα μάστορα της προκοπής,αλλά σε τόσο ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο ξεκινα να χωνεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...Να πάρεις άλλο δεν παίζει ε;Έστω και δεκαετίας...

Δημοσ.
1 ώρα πριν, whoose είπε

 δεν άλλαξε την καδένα αν εννοείς αυτό. άλλαξε μόνο τους ιμάντες, κλιματιστικού δυναμού και ό,τι είχε στην ίδια περιοχή. δεν άνοιξε τίποτα. 

είδε τα λάδια ο μάστορας στη μηχανή που έχουν γλύψει και μου λέει χάνει από την τσιμούχα στροφάλου. Αλλά δεν ήθελε να την αλλάξει, λέει θα ρίξουμε υγρό και θα σφραγίσει. αυτό είναι μισή δουλειά κατά την άποψή μου. 

πως να τσεκάρω ότι η βενζίνη δεν έχει θέμα; Βάζω από διαφορετικά βενζινάδικα της περιοχή αμόλυβδη 95, το κάνει με όλες και πάντα.

έχεις να προτείνεις κάποιο σπρέι;

την τσεκαρεις ή αδειάζοντας ντεπόζιτο και βάζοντας φρέσκια, η συμπληρώνοντας 100αρα αρκετή ώστε να ανεβάσει την ποιότητα της της παλιάς.

Σπρέι καθαρισμού καρμπιρατέρ θα ζητήσεις, ακόμα και σε βενζινάδικα εχουν. το πολύ να σου πάει 10ευρω. παραπάνω είναι κλεψιά

 

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, stefan123 είπε

Bρες κανένα μάστορα της προκοπής,αλλά σε τόσο ταλαιπωρημένο αυτοκίνητο ξεκινα να χωνεις βαθιά το χέρι στην τσέπη...Να πάρεις άλλο δεν παίζει ε;Έστω και δεκαετίας...

δυστυχώς δεν γίνεται από οικονομικής πλευρά. Έστω ότι είχα 4k στη τσέπη θα έριχνα σε αυτό τα 2 και θα είχα και ρέστα.

Από την άλλη μπορεί τα χιλιόμετρα να είναι πολλά, αλλά είναι καλοσυντηρημένος ο κινητήρας με αποτέλεσμα να μην έχει πέσει ακόμη. απλά άρχιζε να εμφανίζει αυτά τα μικρά κατά την άποψή μου θέματα και θέλω νααρχίζω να τα επιδιορθώνω σιγά σιγά.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, whoose είπε

δυστυχώς δεν γίνεται από οικονομικής πλευρά. Έστω ότι είχα 4k στη τσέπη θα έριχνα σε αυτό τα 2 και θα είχα και ρέστα.

Από την άλλη μπορεί τα χιλιόμετρα να είναι πολλά, αλλά είναι καλοσυντηρημένος ο κινητήρας με αποτέλεσμα να μην έχει πέσει ακόμη. απλά άρχιζε να εμφανίζει αυτά τα μικρά κατά την άποψή μου θέματα και θέλω νααρχίζω να τα επιδιορθώνω σιγά σιγά.

Εάν αποφασίσεις να αλλάξεις τσιμουχα στροφαλου πάρε τις γνήσιες . Και αφού θα κατέβει σασμάν αλλάζεις το σετ όπως και τα ρουλεμάν του και ειδικά άλλαξε του μπρισιτοκερ . Έχει  τα χιλιόμετρα και τη πάτησα και εγώ σε παρόμοια περίπτωση και φυσικά δεν κατέβασα σασμάν το άφησα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 ώρες πριν, bill999r είπε

Τσιμουχα στρόφαλου αλλάζεις κατά την αλλαγή σετ ιμάντα χρονισμού.

Αφού λες ότι άλλαξες ιμάντες θα την είχε δει ο μάστορας και θα την είχε αλλάξει. Δεν είναι τίποτα αν έχει βγεί ο ιμάντας χρονισμού και το κόστος της τσιμουχας είναι αστείο.

Για τα πυρακια και το air condition θα δεις αντλία καυσίμου. Πες σε ένα καλό μάστορα να την καθαρίσει και αν είναι αυτό θα διορθωθεί.

Κάτι έχεις μπερδέψει... Μιλάει για τσιμουχα στρόφαλου, και δεν είναι από τις εύκολες εργασίες. Το κόστος της τσιμουχας μπορεί να είναι πολύ μικρό αλλά απαιτούνται αρκετές ώρες εργασίας για να γίνει η αντικατάσταση. Ο @meletis_m έχει δίκιο, γνήσιες τσιμουχες και αλλαγή ρουλεμάν. 

Πάλι κάπου το χάνεις... Η αντλία δεν μπορεί να έχει σχέση ούτε με τα πυρακια ούτε με το air condition. 

@whoose για το missfire κοίταξε μπουζοκαλωδια-πολλαπλασιαστη. Για το ρελαντί κάνε καθαρισμό στην πεταλούδα του γκαζιού (το ρελαντί πως το ανέβασες;) και αν δεν στρώσει βλέπεις τι θα κάνεις. 

Επεξ/σία από thanasisxask
Δημοσ.
44 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Κάτι έχεις μπερδέψει... Μιλάει για τσιμουχα στρόφαλου, και δεν είναι από τις εύκολες εργασίες. Το κόστος της τσιμουχας μπορεί να είναι πολύ μικρό αλλά απαιτούνται αρκετές ώρες εργασίας για να γίνει η αντικατάσταση. Ο @meletis_m έχει δίκιο, γνήσιες τσιμουχες και αλλαγή ρουλεμάν. 

Πάλι κάπου το χάνεις... Η αντλία δεν μπορεί να έχει σχέση ούτε με τα πυρακια ούτε με το air condition. 

@whoose για το missfire κοίταξε μπουζοκαλωδια-πολλαπλασιαστη. Για το ρελαντί κάνε καθαρισμό στην πεταλούδα του γκαζιού (το ρελαντί πως το ανέβασες;) και αν δεν στρώσει βλέπεις τι θα κάνεις. 

Λάθος...

Εσείς μπερδεύετε την τσιμουχας συμπλέκτη με την τσιμουχα στρόφαλου...

Και για να μην μακρυγορω

https://www.drive.gr/posts/symboyles/diarroe-ladioy-poso-sobare-einai

 

Επίσης τα παρακια όπως και η μειωμένη απόδοση του κινητήρα με ενεργοποιημένο τον κλιματισμό οφείλονται σε πρόβλημα τροφοδοσίας.

Συνήθως οφείλεται σε αντλία καυσίμου η οποία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στα υψηλά φορτία ζήτησης.

Επίσης δεν είμαι μηχανικός και απλά είπα την άποψη μου αφού την ζήτησε ο φίλος.

Μόνο ένας μηχανικός που θα ψάξει το αυτοκίνητο θα βρει το αίτιο.

Δημοσ.

Διακοπές εν κινήσει με χαμηλές στροφές και σβήσιμο αιρκο στο ρελαντί εμένα το μυαλό μου πάει και σε μπουζί - πολλαπλασιαστες και / ή βαλβίδα ρελαντί. Εκτός κ αν τα έχεις αλλάξει πρόσφατα. 

Διαχειρισιμες βλάβες πάντως..

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η αλήθεια είναι ότι τη μειωμένη απόδοση του κινητήρα όταν λειτουργεί το κλιματιστικό με τόσα χιλιάδες χιλιόμετρα τη θεωρώ φυσική. Ναι δεν τραβάει όπως τραβάει όταν είναι σβηστό το κλιματιστικό. Το πρόβλημά μου είναι ότι σε αλλαγή από πρώτη σε δευτέρα, μόλις πάτησα συμπλέκτη και άφησα γκάζι, έσβησε. 2 φορές το έχει κάνει και με προβληματίζει. δεν το εκανε παλαιότερα. και ακόμη και σε ρελαντί χωρίς κλιματιστικό και αφού ζεσταθεί και μειωθούν οι στροφές, ο κινητήτας τρέμει και πάει να σβήσει με τις στροφές να είναι κάτω από την ένδειξη των 500. 

όσον αφορά την τσιμούχα στροφάλου και κάτι που δεν έγραψα με σαφήνεια πριν, τη δεύτερη φορά που πήγα μετά την αλλαγή των ιμάντων και το σφύριγμα συνεχιζόταν, τότε ήταν που ο τεχνικός μου είπε ότι χάνει λάδι από την τσιμούχα και πέφτει στους ιμάντες για αυτό σφυρίζουν. 

https://www.autoflan.gr/set-sumplekti-valeo-801316.html

https://www.autoflan.gr/nissan-almera-n15-1400cc-87ps-87hp/sumplektis-metadosi/rouleman-sumplekti

Σε πρώτη φάση αγοράζω αυτά και πάω να τα αλλάξω μαζί με την τσιμούχα. ας ελπίσω τα εργατικά να μην είναι στο θεό 

+ το σπρέι για την πεταλούδα που είναι φθηνό

Επεξ/σία από Επισκέπτης

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...