Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Manolo7 είπε

Γιατί τέτοια βιασύνη ωστόσο? 3 αποτυχημένες προσπάθειες θέλει για να μας πετάξει το πρόγραμμα. Δεν θα χουν διορθώσει το πρόβλημα σε 3 μήνες (ή 6 που μου ερχονται διμηνοι εμενα)? 😅

Γιατί άμα φύγει η 1η έτσι, και τον άλλο μήνα σκαλώσει καμιά πάγια μέσω τράπεζας... πάει κι η 2η. Μετά θα μας φάει η αγωνία στη 3η, οπότε ας φυλάξουμε τα ρούχα μας από τώρα.

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
2 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ρε σεις!!! Κάτσε να ταγκάρω κι αυτούς που μου έκαναν thanks πριν και τον @HERTHAN

stelios120, allareas και yannis1209

@stelios120

@allareas

@yannis1209

Λοιπόν στο νέο ebill έχει όντως εξαφανιστεί εντελώς το πεδίο τη πάγια κάρτα. Άγνωστο αν είναι ακόμα ενεργοποιημένη ή όχι. Βέβαια ακόμα κι αν πάρω τηλ και μου πούνε ότι είναι ενεργοποιημένη, εγώ δεν τους εμπιστεύομαι... θα βάλω και πάγια μέσω τράπεζας.

Ναι φαινεται κανονικα σ'εμενα.

Για τσεκαρε παλι.

  • Like 1
Δημοσ.
13 hours ago, satsok2 said:

myHomeEnter δε διατίθεται πια μέσω e-bill. Ούτε αλλάζει στο e-bill (σε αίτημα μου).Screenshot_20220713-122830.png.8f2f53370962a3a1c5dda18b67cde6e7.png 

Πριν καμία δεκαριά μέρες ρώτησα και γω τηλεφωνικά και μου είπαν ότι δεν φαίνεται στο ebill γιατί όντως ενεργοποιείται μόνο από κατάστημα η τηλεφωνικά 

  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Manolo7 είπε

Εμφανίστηκε στο ebill η πάγια μάλλον το διορθωσαν

Όντως. Μας διαβάζουν; Αν και λογικά θα έγινε διόρθωση μετά από ενοχλήσεις στο help center

  • Like 2
Δημοσ.
6 ώρες πριν, HERTHAN είπε

Ναι φαινεται κανονικα σ'εμενα.

Για τσεκαρε παλι.

Ωραία, μια σκοτούρα λιγότερη για σήμερα.

Δημοσ.
Στις 11/7/2022 στις 10:46 ΜΜ, Lanike71 είπε

Έκανα και εγώ το ίδιο, από Mozilla και Edge. Το ίδιο, καμία διαφορά.

Ναι έστειλα μέσα από τη φόρμα τους μήνυμα και είπαν ότι θα μου τηλεφωνήσουν.

Λειτουργεί πλέον κανονικά η αλλαγή της κάρτας, φαίνεται ότι ξύπνησαν και το διόρθωσαν επιτέλους.

  • Like 1
Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους! Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω το φόρουμ και ειδικά τα παιδιά που απαντάνε στα πάντα και για το λειτούργημα που κάνουν!

Θέλω να ρωτήσω το εξής. Έκανα αλλαγή μέσω econtract, μαζί με αλλαγή ονόματος, και διάλεξα το myhomeonline (δεν πήγα από κατάστημα γιατι ήθελα να γλιτώσω την εγγύηση). Σήμερα μου στείλανε την σύμβαση, η οποία πάνω πάνω λέει όμως Γ1 Οικιακό τιμολόγιο. Ωστόσο, στο κάτω μέρος της σύμβασης λέει οτι θα πληρώσω 0 ευρω εγγύηση.

Τί να κάνω; Να υπογράψω αυτό και μετά να ενεργοποιήσω από το ebill το online ή να τους απαντήσω ότι είναι λάθος η σύμβαση που στείλανε;

Ευχαριστώ πολύ!

  • Confused 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, vdanasto είπε

Λειτουργεί πλέον κανονικά η αλλαγή της κάρτας, φαίνεται ότι ξύπνησαν και το διόρθωσαν επιτέλους.

Την ξαναπέρασες ή εμφανίστηκε η κάρτα από προηγούμενες προσπάθειες;

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, Lanike71 είπε

Την ξαναπέρασες ή εμφανίστηκε η κάρτα από προηγούμενες προσπάθειες;

Πέρασα καινούρια.

16 λεπτά πριν, stefz0r είπε

Καλημέρα σε όλους! Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω το φόρουμ και ειδικά τα παιδιά που απαντάνε στα πάντα και για το λειτούργημα που κάνουν!

Θέλω να ρωτήσω το εξής. Έκανα αλλαγή μέσω econtract, μαζί με αλλαγή ονόματος, και διάλεξα το myhomeonline (δεν πήγα από κατάστημα γιατι ήθελα να γλιτώσω την εγγύηση). Σήμερα μου στείλανε την σύμβαση, η οποία πάνω πάνω λέει όμως Γ1 Οικιακό τιμολόγιο. Ωστόσο, στο κάτω μέρος της σύμβασης λέει οτι θα πληρώσω 0 ευρω εγγύηση.

Τί να κάνω; Να υπογράψω αυτό και μετά να ενεργοποιήσω από το ebill το online ή να τους απαντήσω ότι είναι λάθος η σύμβαση που στείλανε;

Ευχαριστώ πολύ!

Πρέπει να ενεργοποιήσεις το e-bill και μετά να κάνεις αίτηση πάλι για το myHome Online μέσω του e-bill. Στη συνέχεια επικοινωνείς μαζί τους, στην περίπτωση που ο τιμοκατάλογος έχει αλλάξει, για να σου ενεργοποιήσουν τον τιμοκατάλογο που ίσχυε κατά την εγγραφή σου.

Είναι μια διαδικασία για την οποία δεν σε ενημερώνει κανείς δυστυχώς. 

  • Like 4
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Ωραία, μια σκοτούρα λιγότερη για σήμερα.

Αυτό το 0.01 διαφορά Enter - Online το έχετε ήδη φάει στους γιατρούς. :P

Δημοσ.

Προσωπικά πάντως, έκανα την αίτηση για online και μέσα σε 10 ημέρες είχα περάσει κανονικά στη ΔΕΗ και χθες έγινε κανονικά και η πρώτη πληρωμή. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισα ήταν ότι δεν έβλεπαν αρχικά την μέτρηση που είχε κάνει η ΔΕΔΔΗΕ για τον εκαθαριστικό. Επειδή στο τηέφωνο δεν έβγαζα άκρη ευτυχώς κάποια υπάλληλος μου είπε να δηλώσω το πρόβλημα στην σελίδα τους και μέσα σε 4 μειλ + 5 ημέρες το διόρθωσαν. Γενικά δεν έχω παράπονο.

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, kirileman είπε

Αυτό το 0.01 διαφορά Enter - Online το έχετε ήδη φάει στους γιατρούς. :P

Πες το ψέματα.. αν γυρνούσα το χρόνο πίσω, Enter και πάλι Enter θα έκανα, και πρακτικά με τη συνέπεια ίδια λεφτά θα έβγαινε..

Btw επιβεβαιώνω και εγώ ότι εμφανίστηκε η πάγια εντολή πιστωτικής στο μενού.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι δυνατόν να βγεί επιδότηση απο το power pass αν είχες σταθερό; Ρωτάω γιατι ακουσα κάποιον να λέει οτι είδε πως του εγκρίθηκαν 50 ευρώ ένω εχει home online. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...