Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Τα έχεις καταλάβει όλα λάθος, τίποτα δεν στέλνει η ΔΕΗ στον ΔΕΔΔΗΕ. Η ένδειξη που δίνεις στο ebill χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο για να εκδοθεί λογαριασμός "έναντι πελάτη", ενώ για να βγει εκκαθαριστικός πρέπει να στείλει ενδείξεις ο ΔΕΔΔΗΕ.

Όλα αυτά αν προσέξεις λίγο καλύτερα τα γράφει αναλυτικά στο ebill, ακριβώς πάνω από το σημείο που δέχεται τις ενδείξεις.

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.5fb3e6e9bddcbfdb3c043e2f2d0475fb.png

 

Μίλα με το ΔΕΔΔΗΕ και θα σου εξηγήσουν πως δουλεύει. Μια κοινή βάση έχουν για όλες τις παροχές που άλλοτε δέχεται τιμές από τους καταναλωτές άλλοτε από τους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ που περνάνε κάθε 4 μήνες (με προτεραιότητα πάντα στις δικές τους μετρήσεις για εύλογους λόγους). Για αυτό και κάθε μέτρηση που περνάω εμφανίζεται στο ΔΕΔΔΗΕ λίγες μέρες μετά.

Και σταματάω εδώ να γράφω. 9 μήνες τώρα, 7 ακίνητα τα διαχειρίζομαι με αυτόν το τρόπο και όλα μια χαρά. Όποιος θέλει να βρίσκει προβλήματα κάπου με λίγη προσπάθεια θα βρει κάτι.

 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, skritikos είπε

Μίλα με το ΔΕΔΔΗΕ και θα σου εξηγήσουν πως δουλεύει. Μια κοινή βάση έχουν για όλες τις παροχές που άλλοτε δέχεται τιμές από τους καταναλωτές άλλοτε από τους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ που περνάνε κάθε 4 μήνες (με προτεραιότητα πάντα στις δικές τους μετρήσεις για εύλογους λόγους). Για αυτό και κάθε μέτρηση που περνάω εμφανίζεται στο ΔΕΔΔΗΕ λίγες μέρες μετά.

Και σταματάω εδώ να γράφω. 9 μήνες τώρα, 7 ακίνητα τα διαχειρίζομαι με αυτόν το τρόπο και όλα μια χαρά. Όποιος θέλει να βρίσκει προβλήματα κάπου με λίγη προσπάθεια θα βρει κάτι.

 

είσαι λάθος,στο site του δεδδηε δεν μπορεις να βάλεις κάθε μήνα μέτρησης,γιατί αυτό είπες..άλλο το site τις ΔΕΗ κ άλλο του δεδδηε 

  • Like 1
Δημοσ.

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω Homeonline, με κλειδωμένη ενεργή τη μηνιαία έκδοση λογαριασμού, τελικά μου έρχονται 2μηνοι λογαριασμοί και μου δίνει δυνατότητα καταχώρησης (e self-metering) κάθε 60ημέρες.

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, skritikos είπε

Μίλα με το ΔΕΔΔΗΕ και θα σου εξηγήσουν πως δουλεύει. Μια κοινή βάση έχουν για όλες τις παροχές που άλλοτε δέχεται τιμές από τους καταναλωτές άλλοτε από τους μετρητές του ΔΕΔΔΗΕ που περνάνε κάθε 4 μήνες (με προτεραιότητα πάντα στις δικές τους μετρήσεις για εύλογους λόγους). Για αυτό και κάθε μέτρηση που περνάω εμφανίζεται στο ΔΕΔΔΗΕ λίγες μέρες μετά.

Και σταματάω εδώ να γράφω. 9 μήνες τώρα, 7 ακίνητα τα διαχειρίζομαι με αυτόν το τρόπο και όλα μια χαρά. Όποιος θέλει να βρίσκει προβλήματα κάπου με λίγη προσπάθεια θα βρει κάτι.

Και πως το βλέπεις εσύ αυτό?  Έχεις πρόσβαση σε αυτή τη φανταστική βάση δεδομένων? :)

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω Homeonline, με κλειδωμένη ενεργή τη μηνιαία έκδοση λογαριασμού, τελικά μου έρχονται 2μηνοι λογαριασμοί και μου δίνει δυνατότητα καταχώρησης (e self-metering) κάθε 60ημέρες.

...(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) ΚΟΤ μήπως;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω Homeonline, με κλειδωμένη ενεργή τη μηνιαία έκδοση λογαριασμού, τελικά μου έρχονται 2μηνοι λογαριασμοί και μου δίνει δυνατότητα καταχώρησης (e self-metering) κάθε 60ημέρες.

Πιθανότατα έχει φάει κόλλημα το σύστημα, αν θέλεις υπεύθυνη απάντηση (και διόρθωση φυσικά) μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους στο παρακάτω link:

Τεχνική υποστήριξη υπηρεσίας e-bill (dei.gr)

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, liakjim είπε

Εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ενώ έχω Homeonline, με κλειδωμένη ενεργή τη μηνιαία έκδοση λογαριασμού, τελικά μου έρχονται 2μηνοι λογαριασμοί και μου δίνει δυνατότητα καταχώρησης (e self-metering) κάθε 60ημέρες.

Κι εγω ετσι ειμαι καθε διμηνο.

Πολλοι το εχουν αλλαξει αλλα επειδη με βολευει δεν το πειραξα.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, washcloud είπε

...(δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) ΚΟΤ μήπως;

Αφου εγραψες μια σειρα μονο θα σε διαβασω και θα σου απαντησω: Ειναι απο το συστημα το εχει κανει σε αρκετους.

 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Πιθανότατα έχει φάει κόλλημα το σύστημα, αν θέλεις υπεύθυνη απάντηση (και διόρθωση φυσικά) μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους στο παρακάτω link:

Τεχνική υποστήριξη υπηρεσίας e-bill (dei.gr)

Σωστα μεσα απο την υποστηριξη του ebill το αλλαζουν και το κανουν ανα μηνα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, HERTHAN είπε

Κι εγω ετσι ειμαι καθε διμηνο.

Πολλοι το εχουν αλλαξει αλλα επειδη με βολευει δεν το πειραξα.

Είσαι σίγουρα στο online?

Εμένα πάντως που είμαι δεν με αφήνει να το αλλάξω, δεν με αφήνει να το ξε-τικάρω:

Spoiler

image.png.d4bb1cbd23f21bca322e17c343238f78.png

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakjim είπε

Τι εννοείς;

Μπορεις να μιλησεις με την υποστηριξη του ebill και να στο αλλαξουν να σου ερχεται καθε μηνα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Εμένα πάντως που είμαι δεν με αφήνει να το αλλάξω, δεν με αφήνει να το ξε-τικάρω:

Νομίζω ότι το ξεκαθάρισα αυτό.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Joshua21 είπε

Είσαι σίγουρα στο online?

Εμένα πάντως που είμαι δεν με αφήνει να το αλλάξω, δεν με αφήνει να το ξε-τικάρω:

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.d4bb1cbd23f21bca322e17c343238f78.png

 

Ναι στο online ειμαι.

Δεν το αλλαζεις εσυ απο μεσα μονο σου.

Ερχεσαι απλα σε επικοινωνια με το support και το κανουν αυτοι μηνιαιο αν εισαι διμηνο.

Το ειχαν κανει αρκετοι παλιοτερα.

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...