Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, ethnik471 είπε

Παιδιά καλημέρα. Έχω λογαριασμό Γ1 ανά δίμηνο.

13/2/23 ζητούσε η εφερμογη της ΔΕΗ τις ενδείξεις μετρητή. Τις έδωσα στο site τους ΔΕΔΔΗΕ και το πρόβλημα είναι ότι περνούσε ο καιρός και ο λογαριασμός δεν έβγαινε.

Πήρα οπότε την προηγούμενη εβδομάδα στην ΔΕΗ και μου είπανε πως δεν τους έχει δώσει ο ΔΕΔΔΗΕ ενδείξεις και να μιλήσω μαζί του (λες και είναι δική μου δουλειά). Το έκανα , μίλησα με τον ΔΕΔΔΗΕ και μου είπαν πως οι ενδείξεις από τις 14/2/23 έχουν σταλεί στον πάροχο.

Ξανά παίρνω στην ΔΕΗ και μου λένε ότι θα το κοιτάξουν, θα αφήσουν μήνυμα στο λογιστήριο κτλ.

Τους εξήγησα ότι με βγάζουν εκτός προγραμματισμού και ότι θα δυσκολευτεί στην πληρωμή αν εκδοθούν κοντά οι δύο λογαριασμού αφού σχεδόν φτάσαμε σε μηνιαία έκδοση λογαριασμού χωρίς να έχουμε τέτοια συμφωνία.

Τίποτα...

Αρχές τις εβδομάδας ξανά παίρνω....τα ίδια...θα το δουν θα ενημερώσουν κτλ...

Ξανά την επόμενη ημέρα....τα ίδια...

Σήμερα φυσικά δεν έχει εκδοθεί ο λογαριασμος και δήθεν υπάρχει ανοιχτό αίτημα για μη έκδοση λογαριασμού.

 

Πραγματικά επειδή μετράω και το τελευταίο ευρώ και μου χαλάει τελείως τον προγραμματισμό όλο αυτό, τι μπορώ να κάνω για να είναι καλυμμένος καθώς δεν μπορώ να πληρώσω λογαριασμό και μετά από έναν μήνα τον επόμενο;

 

Επίσης μπορώ να αναφέρω το περιστατικό στην ΡΑΕ η σε κάποιον άλλον οργανισμό;

 

Ευχαριστώ 

Καλημερα.. Να κανεις αναφορα... Αλλα αυτα που ζητας να  τα θεσεις και με email...Ειναι διαφορετικη η ημερομηνια των μετρησεων  που θα πρεπει  να περασεις σε ΔΕΗ η  στον Δεδδηε..Τα εδωσες σωστα στην συγκεκριμενη ημερομηνια ; Στον Δεδδηε ειναι ανα διμηνο οταν ανοιγει η εφαρμογη...Δεν μπορεις να δωσεις  ενδειξεις οποτε θελεις...

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, takoulou είπε

Καλημερα.. Να κανεις αναφορα... Αλλα αυτα που ζητας να  τα θεσεις και με email...Ειναι διαφορετικη η ημερομηνια των μετρησεων  που θα πρεπει  να περασεις σε ΔΕΗ η  στον Δεδδηε..Τα εδωσες σωστα στην συγκεκριμενη ημερομηνια ; Στον Δεδδηε ειναι ανα διμηνο οταν ανοιγει η εφαρμογη...Δεν μπορεις να δωσεις  ενδειξεις οποτε θελεις...

Την ίδια μέρα που άνοιξε στην εφαρμογή το self metering εγώ έδωσα ενδείξεις νύχτας και ημέρας στο site του ΔΕΔΔΗΕ. Την επόμενη εργάσιμη , σύμφωνα και με τον ΔΕΔΔΗΕ ο οποίος έχει αυτές τις μετρήσεις , τις προώθησε στον πάροχο (ΔΕΗ). Ωστόσο στην ΔΕΗ σχεδόν 1 μήνα μετά ούτε έχουν έκδοση λογαριασμού , ούτε καν έχουν τις μετρήσεις!

Ο λογαριασμός μου είναι σε δίμηνη βάση.

Δημοσ.

Είμαι σε enter+ το οποίο λήγει τέλος του μήνα. Έχει έρθει επιστολή που αναφέρει ότι θα πάω στο open, και θέλω να διακόψω τις υπηρεσίες green pass και fix it για να μη χρεώνομαι στο open με αυτά τα extra. Έχει κάνει κανείς διαδικασία διακοπής τους; Αρκεί ένα email;

Δημοσ.

Ίδια φάση ήμουνα και εγώ. Πριν κανένα μήνα λοιπόν τους πήρα τηλ και μου είπανε ότι δεν μπορούν να το κάνουν τηλεφωνικά αλλά πρέπει να τους στείλω μήνυμα "μέσα από την πλατφόρμα". Κάπου στην ιστοσελίδα στα περί εξυπηρέτησης είχε ένα κουμπί που τους έγραφες μήνυμα και έδινες και το email σου.

Έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση ενώ τις εν λόγω "πρόσθετες υπηρεσίες" τις βλέπω ακόμη ενεργές. Σήμερα, με αφορμή το post σου, έψαξα για το μαγικό κουμπί αλλά δεν το βρήκα (πιθανόν το καταργήσανε). Το δε chatbot τους έχει μια προεπιλογή "Διακοπή extra υπηρεσιών" που σε παραπέμπει.. να πάρεις τηλέφωνο. Όλο και χειρότερα.

Chatbot.jpg

Δημοσ.
48 λεπτά πριν, Philippe είπε

Ίδια φάση ήμουνα και εγώ. Πριν κανένα μήνα λοιπόν τους πήρα τηλ και μου είπανε ότι δεν μπορούν να το κάνουν τηλεφωνικά αλλά πρέπει να τους στείλω μήνυμα "μέσα από την πλατφόρμα". Κάπου στην ιστοσελίδα στα περί εξυπηρέτησης είχε ένα κουμπί που τους έγραφες μήνυμα και έδινες και το email σου.

λογικά αυτό λες

https://www.dei.gr/el/gia-to-spiti/ypostiriksi-epikoinonia/logariasmoi-xreoseis-revma/

που πατάς "χρειάζεστε βοήθεια?"

50 λεπτά πριν, Philippe είπε

Έκτοτε ούτε φωνή ούτε ακρόαση

υποτίθεται οτι σου ήρθε ticket με αριθμό CC κάτι ,

αν δεν ήρθε ή πέρασαν 10 εργάσιμες άνοιξε αίτημα στο myrae

Παράλληλα στείλε "Παράπονο" στο email που αναφέρεται και γράφεις και τον αριθμό πρωτοκόλλου που άνοιξες στο myrae να τακτοποιήσουν εκεί άμεσα το πρόβλημα

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, αυτό το link έλεγα! Λοιπόν το ξανακοίταξα και όντως είχε έρθει ticket στις 16/1 και την επόμενη μέρα απάντηση ότι προωθήθηκε στο αρμόδιο τμήμα.

Αλλά τους πήρα μόλις τώρα και τηλέφωνο και μου είπαν ότι δεν μπορούν να δουν ποια ήταν η έκβαση του αιτήματος. Η συμβουλή τους ήταν να περιμένω τον επόμενο λογαριασμό για να δω εάν θα ξαναχρεωθούν. Επομένως φίλε popopo μην μπεις στον κόπο να πάρεις τηλέφωνο, στείλε κατευθείαν από το link του korakios.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Σε λίγες μέρες λήγει το enter+ και προσπαθώ να καταλάβω ποια η διαφορά του open με το Γ1. Αυτό που βλέπω είναι ότι έχει 1.5 ευρώ διαφορά στο πάγιο και απειροελάχιστη διαφορά στην τιμή κιλοβατόρας. Με λίγα λόγια μου φαίνονται ουσιαστικά πανομοιότυπα. Είναι κάτι που δεν καταλαβαίνω; Έχω κατανάλωση περίπου 200 κιλοβατώρες το μήνα, έχει κάποιο νόημα να ασχοληθώ και αντί για την αυτόματη αλλαγή σε open να κάνω ενέργειες για Γ1;

Δημοσ.

Όπως τα λες είναι, μην ασχοληθείς. Αν έχεις μικρές καταναλώσεις κερδίζεις κάτι ψιλά με αλλαγή στο Γ1.

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλες & όλους. Θυμάμαι από τις προηγούμενες σελίδες πως μέσω econtract μπορείς να αλλάξεις το myhome online πριν λήξει σε Γ1Ν, σωστά;

Έχω 3 μέρες τώρα που έχω ολοκληρώσει τη διαδικασία & έχω υπογράψει ηλεκτρονικά νέα Γ1Ν (2 οικίες), αλλά στο ebill δεν έχει αλλάξει ακόμα τίποτα.

Γνωριζετε μήπως κατι;

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kolaks είπε

Έχουμε πολύ καιρό μέχρι το 24.

Αν υπάρξουν γκρίνιες από πολλές χώρες μπορεί και να λάβουν παράταση τα μέτρα. 

Αλλά η λογική λέει πως δεν γίνεται να συνεχιστεί επ' αόριστον αυτή η κατάσταση. 

Δημοσ.

Οι χρεωσεις αυτες τι ειναι; Δε θυμαμαι να τις εχω ξαναδει. 

Να σημειωσω οτι εχει γινει διακανονισμος στη συγκεκριμενη παροχη, το λεω μηπως εχει καποια σχεση.

Αναφορά σε κείμενο

 

Διάφορα 

Εγγύηση 2 , 00

Υπηρεσίες ΔΕΔΔΗΕ ΑΕ 20 , 54

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...