Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ φίλοι μου συνεχίζω τις ασκήσεις επί χάρτου, λόγω procrastination... Από τις πράξεις λοιπόν που έχω στο spoiler, προκύπτει ότι το πρόγραμμα Enter+ θα βγαίνει συχνά φθηνότερο από το Online, ειδικά για μεγάλες καταναλώσεις, εφόσον συμπεριλάβουμε τις εκπτώσεις συνέπειας και πάγιας εντολής.

Εάν "Η" είναι οι ημέρες της υπόψη περιόδου, "D" η κατανάλωση ημέρας και "Ν" η κατανάλωση νύχτας (για όσους έχουμε νυχτερινό), τότε το Online θα βγαίνει φθηνότερο μόνο όταν ικανοποιείται η συνθήκη: 0,002756D + 0,009646N > 0,10021416H
(όταν για παράδειγμα κάψουμε σε 30 ημέρες κάτω από περίπου 500 ημερήσιου και 170 νυχτερινού ή 600/140 κ.ο.κ.)

Spoiler

Έχουμε ΦΠΑ 6% (άρα *1,06) και εκπτώσεις συνέπειας 5% συν πάγιας εντολής 2%, σύνολο 7% (άρα *0,93). Οι ρυθμιζόμενες κλπ χρεώσεις δεν αλλάζουν.

Για το Enter+ (με μέσο όρο παγίου 4,125€/ μήνα λόγω τις προωθητικής -50% για το πρώτο εξάμηνο): (0,18D+0,13N+4,125/30*H)*0,93*1,06

Για το Online: (0,17D+0,13N+1,00/30*H)*1,06

 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nikos33340 είπε

Μετά την καταγγελία που έκανα στη ΡΑΕ μου βγάζει δύο επιλογές:1)Αποδοχή απάντησης και αίτημα προς ολοκλήρωση και 2)Απόρριψη απάντησης και αποστολή νέου σχολίου.Τι σημαίνει η κάθε επιλογή;

Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν ΠΑΡΕΙΣ απάντηση από τον πάροχο, αν συμφωνείς με τα όσα αναφέρει πατάς το πράσινο και ΑΥΤΟΜΑΤΑ κλείνει η καταγγελία, αν δεν συμφωνείς πατάς το κόκκινο και γράφεις, ανεβάζεις ότι πρόσθετα  στοιχεία θες και ξαναπεριμένεις απάντηση

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω κάνει απο 22/11 αίτηση για my home online σε 2 σπίτια.

Στο 1. Προχώρησε κανονικά και μου έστειλαν κωδικούς e-bill 1/12. Ενεργοποίησα κατευθείαν πάγια, μηνιαίο και ηλεκτρονικό. Στις 7/12 από το σύστημα έχει γίνει αλλαγή των επιλογών και δεν με έχουν βάλει στο my home online. Τους έχω ενημερώσει τηλεφωνικά και περιμένω να δω αν τα το διορθώσουν. 

Στο 2. Ολοκλήρωσα και έστειλα τα χαρτιά (υπήρχε πρόβλημα με την εξουσιοδότηση) στης 30/11 όπου και με διαβεβαίωσαν ότι θα ενταχθω στο παλιό πρόγραμμα εάν τα έστελνα εντός της ημέρας (30/11). Σήμερα 13/12  μου έστειλαν κωδικούς e-bill και ενεργοποίησα πάγια, μηνιαίο καί ηλεκτρονικό λογαριασμό. Περιμένω να δω που θα με εντάξουν. 

Πώς να κινηθώ εάν δεν με ενεργοποιήσουν και στα 2 στο παλιό πρόγραμμα?

Ευχαριστώ. 

Δημοσ.

Δεν έχει χαμπάρι από ηλεκτρονικά, σε κατάστημα δεν μπορεί να μπει.

Τηλεφωνικά μπορεί;

Και κάτι τελευταίο;

Πού θα βάλω τις -έναντι- τιμές της Ζενιθ που έχει στο excel σου;

Δημοσ.

Καλησπέρα,  πριν μέρες είχα κάνει το myhomenter σε κατάστημα της ΔΕΗ με τις παλιές τιμές αλλά σήμερα που έφτιαξα το e-bill στον αναλυτικό τιμοκατάλογο κάτω από το πρόγραμμα αναγράφει τις καινούργιες τιμές. Να ανησυχώ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Καλησπέρα,  πριν μέρες είχα κάνει το myhomenter σε κατάστημα της ΔΕΗ με τις παλιές τιμές αλλά σήμερα που έφτιαξα το e-bill στον αναλυτικό τιμοκατάλογο κάτω από το πρόγραμμα αναγράφει τις καινούργιες τιμές. Να ανησυχώ;

Για τον αναρτημένο κατάλογο όχι δεν ανησυχείς. Απλά δες την ημερομηνία λήξης του προγράμματος. Αν λήγει το 2023 τότε είσαι μια χαρά. Αν λήγει το 2022 τότε υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να είσαι με τις νέες τιμές.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, yazidis είπε

Για τον αναρτημένο κατάλογο όχι δεν ανησυχείς. Απλά δες την ημερομηνία λήξης του προγράμματος. Αν λήγει το 2023 τότε είσαι μια χαρά. Αν λήγει το 2022 τότε υπάρχουν σοβαρές πιθανότητες να είσαι με τις νέες τιμές.

Το 23 λήγει,ευτυχώς..

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, parlapipas25 είπε

Το 23 λήγει,ευτυχώς..

Ok, τότε μια χαρά είσαι! Έχεις τις παλιές τιμές. Φυσικά έχε το νου σου και εσύ, ειδικά όταν βγει και ο πρώτος λογαριασμός.

Από εκεί και πέρα, δεν πειράζουμε ιδιαίτερα τις ρυθμίσεις μέσα στο ebill αν δεν συντρέχει σοβαρός λόγος, μην πατήσεις πχ κανένα άλλο πρόγραμμα και γυρίσουν και σου πούνε πως εσύ το επέλεξες.

Κάνε και ένα ωραίο zoom out όσο μπορείς στον browser σου, και πάρε κανα δυο ωραία screenshot όπου να φαίνεται το όνομα της παροχής, ο αριθμός κτλ εκεί πάνω πάνω, μαζί με την ημερομηνία που λέει που λήγει από πιο κάτω για να έχεις και ένα αποδεικτικό σε περίπτωση που σπάσει ο διάολος το ποδάρι του

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, Alexcxvtr είπε

Δεν έχει χαμπάρι από ηλεκτρονικά, σε κατάστημα δεν μπορεί να μπει.

Τηλεφωνικά μπορεί;

δεν ξέρω αν γίνεται τηλεφωνικά και μήπως βάλει υπογραφή με κούριερ

Δημοσ.
Στις 12/12/2021 στις 5:13 ΜΜ, washcloud είπε

...το μόνο εύκολο.

Περί αγωγής πάντως, επειδή είχα κάνει πρόπερσι, το παράβολο και μόνο (υπέρ δικηγορικού συλλόγου - καμμία σχέση με την δικηγορική αμοιβή), μου κόστισε 90-τόσο (ΜΕ ΦΠΑ, πέρασε τα 100).

Καλά ξεμπερδέματα σου εύχομαι (ευχή είναι πάντως, όχι συμβουλή).

Άρα; Την πατήσαμε; Δεν θα κάνουμε τίποτα; Θα πετάξουμε τα λεφτά μας; "δεν τα βάζεις με τη ΔΕΗ, εσύ θα χάσεις"; Ποια είναι η γνώμη των ειδικών;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, johnmlrs είπε

Όσο αφορά το αίτημα που είχα κάνει στη ΔΕΗ για το πρόγραμμα ΔΕΗ home online,είχα στείλει όλα τα έγγραφα υπογεγραμμένα στις 26/11/21.Στις 1/12/21 έγινε καταχώρηση στο σύστημα (το είδα στο ebill) και στις 2/12/21 έγινε και η καταχώρηση στο σύστημα της κάρτας για πάγια εντολή...Τις τελευταίες μέρες είδα ότι το σύστημα (μέσω ebill πάντα) είχε καταχωρήσει τα στοιχεία στις 10/12/21...!

Στο ebill επίσης εξακολουθεί να γράφει ότι το αίτημα για το online είναι σε εξέλιξη...

Μετά από σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία για να ρωτήσω σχετικά με την καθυστέρηση κτλ..με ενημέρωσαν ότι από τις 8/12/21 έχω μπει στο Γ1 και εκκρεμεί να ενεργοποιηθεί το αίτημα για το online.

Σε ερώτηση λοιπόν για το αν θα είμαι με τις παλιές τιμές μου είπαν ότι θα περιμένω απάντηση μέσω μέιλ ή τηλεφωνικά..

Πριν λίγο μου έστειλαν το παρακάτω μέιλ...

Εσείς τι καταλαβαίνετε ότι έχει γίνει τελικά? Λογικά πρέπει να περιμένω τον πρώτο λογαριασμό ή θα φανεί σε ποιο πρόγραμμα (παλιές η νέες χρεώσεις) είμαι μετά την ενεργοποίηση μέσω ebill?

 

Screenshot_2021-12-13-15-49-37-78_56514063904998099a7290fdb861fa95.jpg

Τυχερός! Εμένα οι ίδιοι τύποι μού απάντησαν ότι ατύχησα! Έπρεπε λέει να το έχω ενεργοποιήσει μέχρι τίς 3/12 αναγκαστικά κι υποχρεωτικά μέσω τού e-bill. Το ότι ήταν "υπό εξέταση" μια μικρή άνευ σημασίας τεχνική λεπτομέρεια! Μπορώ λένε να το κάνω και τώρα. Απλά με τις νέες τιμές! Τί κι αν ολοκληρώθηκε από τήν ΔΕΗ η μετάβαση στις 29/11 και μπήκα ΔΕΗ πρίν τής 3/12!.. Έφυγε ήδη καταγγελία στήν ΡΑΕ...

Επεξ/σία από astrolavosg
  • Like 3
Δημοσ.

Βασικά ήταν απαράδεκτο που άλλαξαν τις τιμές ενώ η προσφορά έτρεχε ως 31-12. Τι θα άλλαζε να περίμεναν μερικές μέρες; Τώρα έχει δημιουργηθεί μπάχαλο παραπόνων και καταγγελιών στη ραε που χλωμό το κόβω να ικανοποιηθούν όλοι και να πάρουν τις παλιές τιμές. Ας πούμε ότι η δεη ζημιωνόταν τόσο καιρό δίνοντας φθηνό σταθερό, δεν μπορούσαν να κάνουν 28 μέρες υπομονή; Εξάλλου πολύ μεγαλύτερη θα ήταν η χασούρα τόσων ετών με τους πελάτες που έχασαν...

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, 1comment είπε

χλωμό το κόβω να ικανοποιηθούν όλοι και να πάρουν τις παλιές τιμές.

εγώ είμαι σίγουρος , έστω και μετά απο καταγγελία στις αρχές

το δύσκολο παραμένει για όσους κανανε αίτηση online/enter και το econtract ήτανε κενό ή έγραφε Γ1 , όπως και το συμβόλαιο που υπογράψανε , εκεί άντε να βγει άκρη

2 λεπτά πριν, 1comment είπε

δεν μπορούσαν να κάνουν 28 μέρες υπομονή;

πάλι οι περισσότεροι τελευταία στιγμή θα κάνανε αιτήσεις 😂

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω μπει στο Home Enter από 26/11 (μου βγάζει κανονικά ότι το έχω για 2 έτη έως 29/11/23) και με πήραν σήμερα τηλέφωνο να μου πουν ότι υπάρχει πρόβλημα με τα χαρτιά μου και ότι αν δεν λυθεί σε 1 ημέρα θα μου κόψουν το συμβόλαιο.  

Το συμβόλαιο του σπιτιού δεν είναι στο όνομα μου, παρόλαυτα είχα επικοινωνήσει με το 8009001000 και μου είπαν ότι χρειάζομαι απλά μια υπεύθυνη δήλωση, την οποία και παρέδωσα. Τώρα, 17 μέρες μετά, μου λένε ότι αυτό που μου είπε η ίδια η εταιρεία δεν ισχύει. Τώρα κάνανε έλεγχο στα έγγραφα μου και δεν γίνεται να μην εμφανίζομαι στο συμβόλαιο.

Παρόλαυτα, έχει έρθει η ΔΕΔΔΗΕ, έχει αλλάξει το τελευταίο νούμερο στην παροχή, έχει δεχθεί ο λογαριασμός να μου έρχεται μηνιαίος, καθώς και παγίδα εντολή.  

1. Μπορούν έτσι απλά να μου κόψουν το συμβόλαιο;

2. Υπάρχη λύση χωρίς να μπω εγώ στο συμβόλαιο του σπιτιού;

Ευχαριστώ

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...