Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μιά ερώτηση για τους γνωρίζοντες, περιμένοντας τον πρώτο λογαριασμό στο Home Online,  ξέρω ότι αν δίνω μέτρηση κάθε 2 μήνες ΜΕΣΩ ΔΕΔΔΗΕ, ερχετε εκκαθαριστικός και περιλαμβάνει την έκπτωση ΚΟΤ ( υπολογίζεται μόνο στους εκκαθαριστικούς ), διάβασα εδώ ότι αν δίνω μετρήσεις μέσω ΔΕΗ με το self metering, κάθε μήνα έρχεται έναντι, έχεις κανείς εμπειρία, αν δίνει κάποιος μετρήσεις κάθε μήνα στην ΔΕΗ για τους 3 μήνες, μέχρι να έρθει ο εκκαθαριστικός από ΔΕΔΔΗΕ, οι 3 αυτοί μήνες περιλαμβάνουν την έκπτωση ΚΟΤ βάσει της δηλούμενης κατανάλωσης? 
Ευχαριστώ εκ των προτέρων 

Επεξ/σία από leotzian
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/12, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Επεξ/σία από AleisterS
Δημοσ.

Καλησπέρα σας και συγνώμη αν επαναλάβω κάτι που το έχετε ξαναπεί, 

Μετά από πολλά τηλέφωνα και επικοινωνία στις 16/12 ενεργοποιηθηκε η ΔΕΗ από volton που ήμουν, αίτηση για ΔΕΗ έκανα στις 5/11.

 

Σημερα ανοιγωντας το ebill, είδα ότι είχε να επιλέξω ένα από τα διαθέσιμα προγράμματα αν επιθυμώ, Home online, home enter και home enter+,  με αφορμή αυτό τους κάλεσα και τους ρώτησα από την στιγμή που είχα κάνει αίτηση ηλεκτρονικα για το home online, γτ μου βγάζει αυτές τις επιλογές. Μου είπαν ότι πρώτα ενεργοποιειται το κοινονικο τιμολόγιο όπου μου είπαν τις χρεώσεις 0,11 kwh περίπου, πάγιο 5.5 ευρώ και στην συνέχεια κάνετε αίτημα για το online όπου και το έκαναν(φυσικά θα αρχίσει και ο αγώνας μετά για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο) 

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, πριν ξεκινήσω τον αγώνα για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο, οι τιμές του κοινωνικού τιμολογίου που μου ειπαν, δεν είναι σχεδόν ίδιες με το home online παλιά τιμολόγηση ;μήπως πρέπει να μείνω σε αυτό; ή έχει ρήτρα προσαρμογής; 

 

Ευχαριστώ όποιον φίλο μπορεί να με βοηθήσει 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, AleisterS είπε

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/11, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Απο την μέχρι τώρα εμπειρία νομίζω ότι θέμα είναι καθαρά γεωγραφικό.... Αλλού ο ΔΕΔΔΗΕ το κανει σε 1 μέρα άλλου μέχρι 10. Για Πάτρα που είμαι εγώ έγινε αμεσα σε 1 μέρα...  αν κάνω λάθος ας με διορθώσουν οι έχοντες μεγαλύτερη εμπειρία...

Επεξ/σία από fasmatikos
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ilion10 είπε

Καλησπέρα σας και συγνώμη αν επαναλάβω κάτι που το έχετε ξαναπεί, 

Μετά από πολλά τηλέφωνα και επικοινωνία στις 16/12 ενεργοποιηθηκε η ΔΕΗ από volton που ήμουν, αίτηση για ΔΕΗ έκανα στις 5/11.

 

Σημερα ανοιγωντας το ebill, είδα ότι είχε να επιλέξω ένα από τα διαθέσιμα προγράμματα αν επιθυμώ, Home online, home enter και home enter+,  με αφορμή αυτό τους κάλεσα και τους ρώτησα από την στιγμή που είχα κάνει αίτηση ηλεκτρονικα για το home online, γτ μου βγάζει αυτές τις επιλογές. Μου είπαν ότι πρώτα ενεργοποιειται το κοινονικο τιμολόγιο όπου μου είπαν τις χρεώσεις 0,11 kwh περίπου, πάγιο 5.5 ευρώ και στην συνέχεια κάνετε αίτημα για το online όπου και το έκαναν(φυσικά θα αρχίσει και ο αγώνας μετά για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο) 

 

Η ερώτηση μου είναι η εξής, πριν ξεκινήσω τον αγώνα για την τιμολόγηση με τον παλιό τιμοκατάλογο, οι τιμές του κοινωνικού τιμολογίου που μου ειπαν, δεν είναι σχεδόν ίδιες με το home online παλιά τιμολόγηση ;μήπως πρέπει να μείνω σε αυτό; ή έχει ρήτρα προσαρμογής; 

 

Ευχαριστώ όποιον φίλο μπορεί να με βοηθήσει 

Και μόλις με κάλεσαν από ΔΕΗ ότι έχω ενεργοποιηθεί στο home online με τον παλιό τιμοκαταλογο, τηλέφωνο την ίδια μέρα, εντυπωσιακό θα έλεγα 

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, AleisterS είπε

Καλησπέρα.

Αίτηση στις 12/11  και ακόμη υπό εξέταση. Δεν ξέρω πόσες ώρες έχω χάσει μιλώντας στο τηλέφωνο και ετοιμάζοντας 

παράπονα προς ΡΑΕ, ΔΕΗ κλπ.

Με πολύ κόπο έφτασα να αναμένω την αλλαγή προμηθευτή από ΔΕΔΔΗΕ να ολοκληρωθεί για να ενεργοποιηθεί και το

πρόγραμμα online.

Το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ έχει φτάσει από τις 14/12 και ακόμη αναμένω την αφεντιά τους να μου αλλάξουν τον Α/Α στην

παροχή.

Έχει κανείς υπόψιν του πόσο χρόνο θέλει από ΔΕΔΔΗΕ να γίνει αυτό το απλό πράγμα;

Στις 16/11, εκδόθηκε και εκκαθαριστικός από τον προηγούμενο πάροχο άρα καταμέτρηση έχει γίνει πολύ πρόσφατα.

Ευχαριστώ όλους σας για τις πληροφορίες...

 

Καλησπέρα.. Η αλλαγή παροχου γινεται συνήθως εντός  3-4 ημερών.. Εκτός αν και δεν υπάρχει προσβαση στην παροχη.. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να κάνω δυο ερωτήσεις. 

Μας ήρθε λογαριασμός (πρώτος) με ημερομηνία 9-12. Στο ebill λέει να καταχωρήσουμε τις επόμενες ενδείξεις 6 ως 9 Δεκεμβρίου - ημερομηνίες που ήταν να καταχωρήσω ένδειξη για το λογ/σμο που βγήκε. Γιατί συμβαίνει αυτό; Συστημικό λάθος; Το θέμα είναι ότι δεν ξέρω πότε να βάλω την επόμενη ένδειξη. 

Δεν μας έχει γίνει χρέωση 0,01Ε μέσω κάρτας. Είναι όλα ενεργά και κομπλέ από την πρώτη στιγμή. Να ανησυχώ;

Επεξ/σία από 1comment
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ξανά email, ξανά τηλέφωνα και σύνδεση με το τμήμα ebill.

Και τον Οκτώβρη υπήρχαν τέτοια θέματα με εξαφανισμένες επιλογές αλλά το Online παρέμενε υπό εξέταση μέχρι που φαινόταν ολοκληρωμένο. Άμα σε εσάς χάθηκε εντελώς η μπλε ένδειξη δε ξέρω τι πρόβλημα υπάρχει.

 

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

  • Confused 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, yiankap είπε

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

Μην εμπιστεύεστε ότι σας λέει ο καθένας στο μιλητο, ακόμα και επιβλητικά δεν θα βγάλετε άκρη.

Ζητήστε γραπτές απαντήσεις για να έχετε κάτι στα χέρια σας. Την πάτησα και έμαθα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, yiankap είπε

Κουφά πράγματα!! Πήρα το μεσημέρι τηλέφωνο μίλησα με εκπρόσωπο (κράτησα όνομα) και μου είπε ότι βάσει των αρχείων τους βλέπουν ότι είμαι ενεργοποιημένος στο Myhome on line (ενώ την Παρασκευή ήμουνα Γ1Ν) και η σύμβαση μου λήγει 24/11/2023 !!! Το ebill συνεχίζει δείχνει φυσικά σταθερά αυτό που πόσταρα παραπάνω.......Θα δώ αύριο τι θα γράψει μήπως είναι θέμα καθυστέρησης στην ενημέρωση...

Είναι αυτό που σου'χα πει, μόλις μπει η πάγια εντολή ενεργοποιούνται οι επιλογές που είχαν επιλεχτεί απ'το Συστημα με τη παλιά ημερομηνία. Το θέμα είναι να εμφανιστεί και το μπλε μηνυμα που να δείχνει ότι το online είναι ενεργοποιημένο αλλιώς είσαι ακόμα ξεκρέμαστος.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Είναι αυτό που σου'χα πει, μόλις μπει η πάγια εντολή ενεργοποιούνται οι επιλογές που είχαν επιλεχτεί απ'το Συστημα με τη παλιά ημερομηνία. Το θέμα είναι να εμφανιστεί και το μπλε μηνυμα που να δείχνει ότι το online είναι ενεργοποιημένο αλλιώς είσαι ακόμα ξεκρέμαστος.

αν σου πω χίλιες φορές να υπολογίζω ρήτρες , παρά θέματα του ebill της ΔΕΗ , θα με πιστέψεις?😁

  • Sad 1
Δημοσ.

Καλησπέρα ... την εμπειρεία σας please

Έχω κάνει αίτηση να πάω στην ΔΕΗ από 18/10 για το Online. 30/11 μου έστειλαν ένα μύνημα για ενεργοποίηση του ebill.

Σήμερα που μπήκα στο ebill για να δω τι γίνεται, δεν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός και είδα ότι δεν είχε επιλεγμένο κάποιο πρόγραμμα. Μίλησα στο τηλέφωνο και μου είπαν ότι πρέπει εγώ λέει να το επιλέξω..... Αφού η αίτησή μου ρε παιδιά ήταν για το on line. Τι γίνεται εδώ; Δηλαδή από 30/11 έως σήμερα που είμαι; Και γιατί θα έπρεπε να το ξέρω αυτό;

Το θέμα είναι ότι εγώ την μεταφορά την έκανα με την χαμηλή χρέωση, ενώ βλέπω τώρα ότι από 2/12 η χρεώση έχει ανέβει.... Τι γίνεται με εμένα τώρα? Υπάρχει περίπτωση να με πάνε στην υψηλή χρέωση;

Το επίσης ύποπτο είναι ότι όταν ενεργοποίησα το ebill είδα ότι έλεγε ότι το αίτημά μου ήταν υπό εξέταση και ήταν επιλεγμένα από το σύστημα αυτόματα η μηνιαία πληρωμή κτλ. Σήμερα ήταν απενεργοποιημένη η επιλογή της μηνιαίας πληρωμής όπως και το αίτημα υπό εξέταση που έλεγε. Γι΄αυτό και τους πήρα και τηλέφωνο.....

Δημοσ.

Καλησπέρα. 

Έκανα 2 αιτήσεις αλλαγής προμηθευτή ρεύματος τηλεφωνικά Παρασκευή 26/11 για το myHomeEnter για 2 συνδέσεις που είναι στο όνομά μου.

Μου έστειλαν με email τις συμβάσεις κ.λπ. τις οποίες υπέγραψα και έστειλα πίσω την ίδια ημέρα. 

Επειδή δεν έλαβα αυτοματοποιημένη απάντηση παραλαβής των δικαιολογητικών, ξαναέστειλα τα πάντα, και για τις 2 συνδέσεις την επόμενη εργάσιμη, Δευτέρα 29/11.

Επίσης τη Δευτέρα 29/11 κάλεσα στο 800-900-1000 και ρώτησα αν η υπογραφή και αποστολή των αιτήσεων πριν τις 2/12 λογίζεται για "ενεργοποίηση" ώστε να έχω τον παλιό τιμοκατάλογο. Μου απάντησαν θετικά και με παρέπεμψαν στο κείμενο της σύμβασης που υπέγραψα, όπου αναφέρει περίοδο δέσμευσης 2 ετών, και όχι ενός έτους που έχει ο νέος τιμοκατάλογος.

9/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την πρώτη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

Στις 10/12 έλαβα mail που με ενημέρωναν οτι υπάρχει εκκρεμότητα για τη δεύτερη σύνδεση, η αποστολή από μέρους μου του τελευταίου λογαριασμού και της απόδειξης πληρωμής του προηγούμενου παρόχου. Τα έστειλα την ίδια μέρα. 

14/12 έλαβα sms ότι το αίτημα για την δεύτερη σύνδεση προωθήθηκε προς εκτέλεση

16/12 εκδόθηκε ο τελικός λογαριασμός του προηγούμενου παρόχου για την πρώτη σύνδεση με καταμέτρηση 13/12.

 

Τι περιμένω απο εδώ και μπρος? Για να κάνω σύνδεση στο e-bill θα πρέπει να περιμένω τον πρώτο έντυπο λογαριασμό?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, dkarae είπε

30/11 μου έστειλαν ένα μύνημα για ενεργοποίηση του ebill.

το ενεργοποίησες το ebill τότε ?

1 λεπτό πριν, dkarae είπε

Δηλαδή από 30/11 έως σήμερα που είμαι;

Γ1 με ρήτρες

1 λεπτό πριν, dkarae είπε

Υπάρχει περίπτωση να με πάνε στην υψηλή χρέωση;

ναι

2 λεπτά πριν, dkarae είπε

Τι γίνεται με εμένα τώρα?

παράπονο

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

1 λεπτό πριν, mmike2503 είπε

Για να κάνω σύνδεση στο e-bill θα πρέπει να περιμένω τον πρώτο έντυπο λογαριασμό?

πάρε τηλ να σου δώσουν κωδικούς .

Δημοσ.

Έκανα αίτηση για το online από 18/11 και υπέγραψα τα συμβόλαια με ημερομηνία 24/11 κ αποστολή 29/11. Μετά από τηλέφωνα στον ΔΕΔΗΕ η σύνδεση έγινε από 10/12 στην ΔΕΗ.Στο ebill ενεργοποίησα την κάρτα στης 14/11 γιατί τότε με άφηνε.Σε τηλεφωνική επικοινωνία που αυτοί με κάλεσαν για καλοσωρισμα που είπαν ότι μπήκα στο παλιό πρόγραμμα . Εγώ τους είπα ότι στο ebill φαίνεται η ισχύς μέχρι 9/12/2022 δηλαδή για ένα χρόνο κ μου απάντησαν ότι είναι λάθος του συστήματος. Αυτά πριν 3 μέρες .Τώρα που διαβάζω τι συμβαίνει σε κάποιους έστειλα μήνυμα να διορθώσουν το λάθος κ να μου απαντήσουν εγγράφως σε ποιο πρόγραμμα είμαι για να μην κάνω άλλες ενέργειες παράπονα κτλ .Εσείς τι λέτε για όλα αυτά τι άλλο μπορώ να κάνω από εδώ κ πέρα;;;; Ευχαριστώ πολύ 

Ενεργοποίηση κάρτας 14/12

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...