Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Ερώτηση, είχα πληρώσει 100 ευρώ εγγύηση όταν υπέγραψα το νέο συμβόλαιο στην ΔΕΗ. Αυτά έχω ακούσει πως αν αφήσεις απλήρωτο κάποιον λογαριασμό τα πληρώνεις από την εγγύηση, ισχύει κάτι τέτοιο; 

Νομίζω πως ισχύει αυτό. Αν εχεις ενεργοποιήσει την πάγια εντολή μέσω κάρτας μέσα από το ebill τοτε θα σου επιστραφούν τα χρήματα της εγγύησης

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, st@kas είπε

Νομίζω πως ισχύει αυτό. Αν εχεις ενεργοποιήσει την πάγια εντολή μέσω κάρτας μέσα από το ebill τοτε θα σου επιστραφούν τα χρήματα της εγγύησης

Πάγια εντολή δεν έχω, επέλεξα το Enter. 

Απλα διάβασα κάπου πως πχ αν αφήσεις απλήρωτο έναν λογαριασμό με ποσόν Α και έχεις εγγύηση με ποσόν Β, αν δεν πληρώσεις το ποσόν στον επόμενο γίνεται Α - Β. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα,

Κοιτάζωντας προσεχτικά τον 1ον λογαριασμό (αν και λάθος γιατί με βάλαν με τις νεες τιμες - μου είπαν θα το διορθώσουν) βλέπω το εξής:

Στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις το ΥΚΩ μου το βάλανε 7.94 κα χωρίς να έχει ανάλυση απο κάτω. Ενω κανονικά έπρεπε να είναι 1.75. Έχει τύχει και σε άλλους αυτό?

Ψάχνοντας προς τα πίσω σε όλους έχει ανάλυση. Εμένα γιατί δεν έχει. Όλα μπάχαλο τα κάνουν εκεί μέσα?

image.png.4e06555702acd38f015cb6db20fe4108.png

Επεξ/σία από chris2000
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, chris2000 είπε

Καλησπέρα,

Κοιτάζωντας προσεχτικά τον 1ον λογαριασμό (αν και λάθος γιατί με βάλαν με τις νεες τιμες - μου είπαν θα το διορθώσουν) βλέπω το εξής:

Στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις το ΥΚΩ μου το βάλανε 7.94 κα χωρίς να έχει ανάλυση απο κάτω. Ενω κανονική έπρεπε να είναι 2.45. Έχει τύχει και σε άλλους αυτό?

Ψάχνοντας προς τα πίσω σε όλους έχει ανάλυση. Εμένα γιατί δεν έχει. Όλα μπάχαλο τα κάνουν εκεί μέσα?

image.png.4e06555702acd38f015cb6db20fe4108.png

αν ειναι εκκαθαριστικος με λαθη τοτε ισως βρεις ακρη. στους εναντι με λαθη οπως τον δικο μου σου λενε να περιμενεις εκκαθαριστικο πρωτα και οτι δεν μπορουν να κανουν κατι

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Manolo7 είπε

αν ειναι εκκαθαριστικος με λαθη τοτε ισως βρεις ακρη. στους εναντι με λαθη οπως τον δικο μου σου λενε να περιμενεις εκκαθαριστικο πρωτα και οτι δεν μπορουν να κανουν κατι

Είναι εκαθαριστικός myHome Online Ν. Την μέτρηση την κάνανε αυτοί.

Δημοσ.

Ρε παιδιά μια ερώτηση.. Έχω σε 2 σπίτια το myhome online, και ο τελευταίος λογαριασμός που έχει βγει είναι ο ένας στις 21 και ο άλλος στις 22/10... Πάνε δηλαδή 2 μήνες που έχει να μας βγει λογαριασμός... Να πάρω κανένα τηλέφωνο ή να στείλω κάποιο email;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, yazidis είπε

Ρε παιδιά μια ερώτηση.. Έχω σε 2 σπίτια το myhome online, και ο τελευταίος λογαριασμός που έχει βγει είναι ο ένας στις 21 και ο άλλος στις 22/10... Πάνε δηλαδή 2 μήνες που έχει να μας βγει λογαριασμός... Να πάρω κανένα τηλέφωνο ή να στείλω κάποιο email;

Λογικα σήμερα αύριο θα δεις λογαριασμό!! Έτσι ήταν και σε εμένα και στάλθηκε σήμερα ,με έκδοση 22/12

Επεξ/σία από St3liosGr
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, black_orchid είπε

"Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως η μηδενική εγγύηση (ή επιστροφή) ισχύει για νέους πελάτες ΔΕΗ κι όχι για ήδη συμβεβλημένους."

Αυτό το έβγαλαν από το μυαλό τους, δεν αναγράφεται πουθενά. Άσε που δεν υπάρχει καμία λογική στο "νέος" πελάτης. Περιμένω άλλη μια απάντηση και μετά θα δω πως θα κινηθώ γιατί ή μας κοροϊδεύουν ή είναι εντελώς ανίδεοι όλοι τους.

..αν θυμάμαι καλά, αυτό που σου είπαν ισχύει : το "νέος πελάτης" σημαίνει από άλλο πάροχο. Τυράκι για να τσιμπήσουν πελάτες από άλλους.

40 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Πάγια εντολή δεν έχω, επέλεξα το Enter. 

Απλα διάβασα κάπου πως πχ αν αφήσεις απλήρωτο έναν λογαριασμό με ποσόν Α και έχεις εγγύηση με ποσόν Β, αν δεν πληρώσεις το ποσόν στον επόμενο γίνεται Α - Β. 

Αν δεν κάνω λάθος, η επιστροφή της εγγύησης στο Έντερ γίνεται ΕΑΝ ΚΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ έχεις επιλέξει πληρωμή εξόφλησης με πάγια (από λογαριασμό ή κάρτα)

Αν επίσης δεν κάνω λάθος, η παρακράτηση εγγύησης γίνεται μόνο σε περίπτωση που έχει λυθεί η σύμβαση και γίνεται συμψηφισμός, κι όχι απλά επειδή άφησες έναν λογαριασμό απλήρωτο. Πρόσεξε μην κάνεις καμμιά πατάτα και χάσεις το Έντερ, αφήνοντας απλήρωτο λογαριασμό...Επίσης ρώτα τους με μέιλ αν όταν έστω εκ των υστέρων (νομίζω πάντως γίνεται) ενεργοποιήσεις την πάγια πληρωμή, ΘΑ σου επιστραφει (μέσω πίστωσης) η εγγύησης.

1 ώρα πριν, pety είπε

Καλησπέρα και χρόνια πολλά !

επειδή και εγω σκέφτομαι αν θα ενεργοποιήσω κάποιο πακέτο στην dei μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε περαιτέρω αν συμφέρει ; 
Έχω Γ1 και περίπου 800-1000 kw

Ενεργοποίησε ΑΜΕΣΑ το Home Online (θέλει πάγια εντολή), αφού είσαι ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ebill (αν έχεις κάνει ήδη account). Aν ΔΕΝ έχεις, κάνε άμεσα κι ενεργοποίησε το Online που είπα. Άμεσα διότι τα περιθώρια στενέψανε (μέχρι 31-12 και θέλει 1-2 μέρες για να ενεργοποιηθεί και αν αργήσεις μετά θα σου ενεργοποιηθεί πέραν της πρωτοχρονιάς κι ενδέχεται ν' αλλα΄ξουν τιμές και όροι). Προφανώς και σε συμφέρει (από διάφορες απόψεις, ακόμη κι αν είναι "έστω για ελάχιστα, καλύτερο"). Κι αν αλλάξουν τα πράγματα σε μερικούς μήνες (πέσουν οι τιμές χονδρικής), ίσως να σε συμφέρει ΤΟΤΕ να ξαναγυρίσεις στο Γ1. Αλλά θα το δεις τότε αυτό. Παρακολούθα το παρόν θρεντ και γενικά τις τιμές χονδρικής.

Εναλλακτικά (αν δεν θες να βάλεις πάγια) πάνε σε κατάστημα (κλείσε ραντεβού από το σάιτ της ΔΕΗ), για αύριο κι όλας, και υπόγραψε το άλλο σταθερό τους, το Έντερ. Που είναι μια ιδέα "πιο ακριβό", αλλά σαφώς επίσης συμφερότερο από το Γ1 που είσαι τώρα και πληρώνεις "ρήτρα"...

25 λεπτά πριν, yazidis είπε

Ρε παιδιά μια ερώτηση.. Έχω σε 2 σπίτια το myhome online, και ο τελευταίος λογαριασμός που έχει βγει είναι ο ένας στις 21 και ο άλλος στις 22/10... Πάνε δηλαδή 2 μήνες που έχει να μας βγει λογαριασμός... Να πάρω κανένα τηλέφωνο ή να στείλω κάποιο email;

...γενικά με τον χαμό των τελευταίων μηνών σε ΔΕΗ (και όχι μόνο) και ΔΕΔΔΗΕ, αργούνε. Φυσικά να επικοινωνήσεις (με όποιον τρόπο θες, αλλά το μέιλ είναι λιγότερο μπελάς).

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, washcloud είπε

...γενικά με τον χαμό των τελευταίων μηνών σε ΔΕΗ (και όχι μόνο) και ΔΕΔΔΗΕ, αργούνε. Φυσικά να επικοινωνήσεις (με όποιον τρόπο θες, αλλά το μέιλ είναι λιγότερο μπελάς).

Για τέτοιο θέμα που να στείλω το email; Το έχεις εύκαιρο γιατί δεν το έχω βρει μέσα στη σελίδα τους;

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, washcloud είπε

..αν θυμάμαι καλά, αυτό που σου είπαν ισχύει : το "νέος πελάτης" σημαίνει από άλλο πάροχο. Τυράκι για να τσιμπήσουν πελάτες από άλλους.

Αν δεν κάνω λάθος, η επιστροφή της εγγύησης στο Έντερ γίνεται ΕΑΝ ΚΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ έχεις επιλέξει πληρωμή εξόφλησης με πάγια (από λογαριασμό ή κάρτα)

Αν επίσης δεν κάνω λάθος, η παρακράτηση εγγύησης γίνεται μόνο σε περίπτωση που έχει λυθεί η σύμβαση και γίνεται συμψηφισμός, κι όχι απλά επειδή άφησες έναν λογαριασμό απλήρωτο. Πρόσεξε μην κάνεις καμμιά πατάτα και χάσεις το Έντερ, αφήνοντας απλήρωτο λογαριασμό...Επίσης ρώτα τους με μέιλ αν όταν έστω εκ των υστέρων (νομίζω πάντως γίνεται) ενεργοποιήσεις την πάγια πληρωμή, ΘΑ σου επιστραφει (μέσω πίστωσης) η εγγύησης.

Ενεργοποίησε ΑΜΕΣΑ το Home Online (θέλει πάγια εντολή), αφού είσαι ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ebill (αν έχεις κάνει ήδη account). Aν ΔΕΝ έχεις, κάνε άμεσα κι ενεργοποίησε το Online που είπα. Άμεσα διότι τα περιθώρια στενέψανε (μέχρι 31-12 και θέλει 1-2 μέρες για να ενεργοποιηθεί και αν αργήσεις μετά θα σου ενεργοποιηθεί πέραν της πρωτοχρονιάς κι ενδέχεται ν' αλλα΄ξουν τιμές και όροι). Προφανώς και σε συμφέρει (από διάφορες απόψεις, ακόμη κι αν είναι "έστω για ελάχιστα, καλύτερο"). Κι αν αλλάξουν τα πράγματα σε μερικούς μήνες (πέσουν οι τιμές χονδρικής), ίσως να σε συμφέρει ΤΟΤΕ να ξαναγυρίσεις στο Γ1. Αλλά θα το δεις τότε αυτό. Παρακολούθα το παρόν θρεντ και γενικά τις τιμές χονδρικής.

Εναλλακτικά (αν δεν θες να βάλεις πάγια) πάνε σε κατάστημα (κλείσε ραντεβού από το σάιτ της ΔΕΗ), για αύριο κι όλας, και υπόγραψε το άλλο σταθερό τους, το Έντερ. Που είναι μια ιδέα "πιο ακριβό", αλλά σαφώς επίσης συμφερότερο από το Γ1 που είσαι τώρα και πληρώνεις "ρήτρα"...

...γενικά με τον χαμό των τελευταίων μηνών σε ΔΕΗ (και όχι μόνο) και ΔΕΔΔΗΕ, αργούνε. Φυσικά να επικοινωνήσεις (με όποιον τρόπο θες, αλλά το μέιλ είναι λιγότερο μπελάς).

Δεν έχει να κάνει με κανένα χαμό 

Απλά όταν κάποιος ήταν στο Γ1 και ενεργοποίησε στα μισά του τετραμήνου το enter ή online .

Ο λογαριασμός θα έρθει ως συνέχεια του τετραμήνου!

Αναλογικά με το πόσο είχε παραμείνει σε Γ1 και πόσο στο νέο πρόγραμμα!!

πχ έναντι λογαριασμού 22/8-22/10

έστω ότι 23/10 αλλαγή σε online 

Ο επόμενος λογαριασμός που θα έρθει θα είναι 22/12 (μίσος Γ1 μίσος online )

Γιατί προϋπήρχε το Γ1 σαν έναντι 

Ο πρώτος σωστός online θα είναι 22/1/22(μηνιαίος πλέον )

 

 

 

 

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, washcloud είπε

..αν θυμάμαι καλά, αυτό που σου είπαν ισχύει : το "νέος πελάτης" σημαίνει από άλλο πάροχο. Τυράκι για να τσιμπήσουν πελάτες από άλλους.

Αν δεν κάνω λάθος, η επιστροφή της εγγύησης στο Έντερ γίνεται ΕΑΝ ΚΙ ΕΦ' ΟΣΟΝ έχεις επιλέξει πληρωμή εξόφλησης με πάγια (από λογαριασμό ή κάρτα)

Αν επίσης δεν κάνω λάθος, η παρακράτηση εγγύησης γίνεται μόνο σε περίπτωση που έχει λυθεί η σύμβαση και γίνεται συμψηφισμός, κι όχι απλά επειδή άφησες έναν λογαριασμό απλήρωτο. Πρόσεξε μην κάνεις καμμιά πατάτα και χάσεις το Έντερ, αφήνοντας απλήρωτο λογαριασμό...Επίσης ρώτα τους με μέιλ αν όταν έστω εκ των υστέρων (νομίζω πάντως γίνεται) ενεργοποιήσεις την πάγια πληρωμή, ΘΑ σου επιστραφει (μέσω πίστωσης) η εγγύησης.

Ενεργοποίησε ΑΜΕΣΑ το Home Online (θέλει πάγια εντολή), αφού είσαι ΔΕΗ, μέσα από την υπηρεσία ebill (αν έχεις κάνει ήδη account). Aν ΔΕΝ έχεις, κάνε άμεσα κι ενεργοποίησε το Online που είπα. Άμεσα διότι τα περιθώρια στενέψανε (μέχρι 31-12 και θέλει 1-2 μέρες για να ενεργοποιηθεί και αν αργήσεις μετά θα σου ενεργοποιηθεί πέραν της πρωτοχρονιάς κι ενδέχεται ν' αλλα΄ξουν τιμές και όροι). Προφανώς και σε συμφέρει (από διάφορες απόψεις, ακόμη κι αν είναι "έστω για ελάχιστα, καλύτερο"). Κι αν αλλάξουν τα πράγματα σε μερικούς μήνες (πέσουν οι τιμές χονδρικής), ίσως να σε συμφέρει ΤΟΤΕ να ξαναγυρίσεις στο Γ1. Αλλά θα το δεις τότε αυτό. Παρακολούθα το παρόν θρεντ και γενικά τις τιμές χονδρικής.

Εναλλακτικά (αν δεν θες να βάλεις πάγια) πάνε σε κατάστημα (κλείσε ραντεβού από το σάιτ της ΔΕΗ), για αύριο κι όλας, και υπόγραψε το άλλο σταθερό τους, το Έντερ. Που είναι μια ιδέα "πιο ακριβό", αλλά σαφώς επίσης συμφερότερο από το Γ1 που είσαι τώρα και πληρώνεις "ρήτρα"...

...γενικά με τον χαμό των τελευταίων μηνών σε ΔΕΗ (και όχι μόνο) και ΔΕΔΔΗΕ, αργούνε. Φυσικά να επικοινωνήσεις (με όποιον τρόπο θες, αλλά το μέιλ είναι λιγότερο μπελάς).

Οκ κατανοητά αυτά. Μια ερώτηση, τι εννοείς όταν λες να χάσω το Enter αν μείνει απλήρωτος λογαριασμός; Δηλαδή αν κάποιος εκ των λογαριασμών που θα έρχονται μείνει απλήρωτος χάνω τις χρεωσεις του Enter;

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, St3liosGr είπε

Δεν έχει να κάνει με κανένα χαμό 

Απλά όταν κάποιος ήταν στο Γ1 και ενεργοποίησε στα μισά του τετραμήνου το enter ή online .

Ο λογαριασμός θα έρθει ως συνέχεια του τετραμήνου!

Αναλογικά με το πόσο είχε παραμείνει σε Γ1 και πόσο στο νέο πρόγραμμα!!

πχ έναντι λογαριασμού 22/8-22/10

έστω ότι 23/10 αλλαγή σε online 

Ο επόμενος λογαριασμός που θα έρθει θα είναι 22/12 (μίσος Γ1 μίσος online )

Γιατί προϋπήρχε το Γ1 σαν έναντι 

Ο πρώτος σωστός online θα είναι 22/1/22(μηνιαίος πλέον )

...καλά τα παραπάνω, αλλά έχει να κάνει ΚΑΙ με τον ΥΠΑΡΚΤΟ χαμό που γίνεται σε όλους, και ειδικά στη ΔΕΗ (λόγω επιστροφών) και φυσικά και στον ΔΕΔΔΗΕ : το παιδί περίμενε ΚΑΝΟΝΙΚΑ λογαριασμό στις +-22/12 και δεν του έρθει ακόμα (ελπίζω φυσικά να μην εννοεί ταχυδρομείο, γιατί τότε κι αν θα του καθυστερήσει). Κι εγώ περίμενα να εκδοθεί λογαριασμός στις 10/12, να τον δω στις 13-14, και εμφανίστηκε στις 24...Και δεν είμαστε οι μόνοι. Αν βάλεις εκτός των άλλων ΚΑΙ τις πιο βαρβάτες γιορτές του έτους, όπου στην Ελλάδα τα πάντα σέρνονται από τις 20 περίπου Δεκέμβρη και μετά (και μέχρι περίπου την 10η του Γενάρη), ε....

Εδώ κοινόχρηστο περίμενα να βγει στο ebill που μόνο Αύγουστο καθυστερούσε πολύ, κι αντί για τις 22-23 εμφανίστηκε χθες...

8 λεπτά πριν, Basilhs23___ είπε

Οκ κατανοητά αυτά. Μια ερώτηση, τι εννοείς όταν λες να χάσω το Enter αν μείνει απλήρωτος λογαριασμός; Δηλαδή αν κάποιος εκ των λογαριασμών που θα έρχονται μείνει απλήρωτος χάνω τις χρεωσεις του Enter;

Δεν είμαι σίγουρος για το πώς ακριβώς λειτουργεί η φάση με αυτά τα σταθερά της ΔΕΗ, αλλά επειδή διάφορα βλέπω να γράφονται (περισσότερο για το Online), απλά σου είπα να έχεις τον νου σου, μη γίνει καμμια στραβή και το χάσεις...Εδώ σε πετάει στο Γ1 αν-  ενώ ΕΧΕΙΣ πληρώσει (για δικούς σου λόγους) με RF - δεν αφήσεις την πάγια να εκτελεστεί από μόνη της για 3 συνεχόμενους μήνες..........Γενικά "μην παίζεις" με αυτό...Και ρώτα τους με μέιλ τί ακριβώς ισχύει σε όποια περίπτωση σ' ενδιαφέρει (και δες και για επιβεβαίωση της απάντησης από εμπειρίες εδώ μέσα)

1 ώρα πριν, yazidis είπε

Για τέτοιο θέμα που να στείλω το email; Το έχεις εύκαιρο γιατί δεν το έχω βρει μέσα στη σελίδα τους;

Δεν έχω ιδέα περί μέιλ επικοινωνίας με ΔΕΗ, αλλά φαντάζομαι ένα γκουγκλάρισμα για "customer care ΔΕΗ" κάτι θα σου βγάλει...

  • Thanks 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, washcloud είπε

...καλά τα παραπάνω, αλλά έχει να κάνει ΚΑΙ με τον ΥΠΑΡΚΤΟ χαμό που γίνεται σε όλους, και ειδικά στη ΔΕΗ (λόγω επιστροφών) και φυσικά και στον ΔΕΔΔΗΕ : το παιδί περίμενε ΚΑΝΟΝΙΚΑ λογαριασμό στις +-22/12 και δεν του έρθει ακόμα (ελπίζω φυσικά να μην εννοεί ταχυδρομείο, γιατί τότε κι αν θα του καθυστερήσει). Κι εγώ περίμενα να εκδοθεί λογαριασμός στις 10/12, να τον δω στις 13-14, και εμφανίστηκε στις 24...Και δεν είμαστε οι μόνοι. Αν βάλεις εκτός των άλλων ΚΑΙ τις πιο βαρβάτες γιορτές του έτους, όπου στην Ελλάδα τα πάντα σέρνονται από τις 20 περίπου Δεκέμβρη και μετά (και μέχρι περίπου την 10η του Γενάρη), ε....

Εδώ κοινόχρηστο περίμενα να βγει στο ebill που μόνο Αύγουστο καθυστερούσε πολύ, κι αντί για τις 22-23 εμφανίστηκε χθες...

Δεν είμαι σίγουρος για το πώς ακριβώς λειτουργεί η φάση με αυτά τα σταθερά της ΔΕΗ, αλλά επειδή διάφορα βλέπω να γράφονται (περισσότερο για το Online), απλά σου είπα να έχεις τον νου σου, μη γίνει καμμια στραβή και το χάσεις...Εδώ σε πετάει στο Γ1 αν-  ενώ ΕΧΕΙΣ πληρώσει (για δικούς σου λόγους) με RF - δεν αφήσεις την πάγια να εκτελεστεί από μόνη της για 3 συνεχόμενους μήνες..........Γενικά "μην παίζεις" με αυτό...Και ρώτα τους με μέιλ τί ακριβώς ισχύει σε όποια περίπτωση σ' ενδιαφέρει (και δες και για επιβεβαίωση της απάντησης από εμπειρίες εδώ μέσα)

Δεν έχω ιδέα περί μέιλ επικοινωνίας με ΔΕΗ, αλλά φαντάζομαι ένα γκουγκλάρισμα για "customer care ΔΕΗ" κάτι θα σου βγάλει...

Ok. Αυτό που λες με την πάγια ισχύει, το κάνουν για τιμωρία, αν την ακυρώσεις θεωρείται πως πας εσκεμμένα να ακυρώσεις τους όρους από το πρόγραμμα και μεταβαίνεις σε Γ1. Τωρα στο enter δεν έχω βάλει πάγια εντολή οπότε είμαι εντάξει σε αυτό, εγγύηση πλήρωσα. Θα κοιτάξω να μην αφήσω οφειλές. 

Δημοσ.

^...δεν νομίζω να είναι "τιμωρητική διαδικασία" πάντως, αλλά απλά ένα άθλιο "σύστημα" που έχουν σ' εφαρμογή...Καθ' ότι η λογική της "πάγιας" είναι να παίρνουν τα λεφτά τους εγκαίρως (και να μην τους τογκάρεις κι όλας), πράγμα που θα έπρεπε να είχαν προβλέψει ότι δεν αντιβαίνει στην συγκεκριμένη τους επιδίωξη, αν εσύ πεις να βάλεις ΜΙΑ ΩΡΑ ΑΡΧΥΤΕΡΑ τα λεφτά τους....Είναι σαν να τους κάνεις δώρο κι αυτοί αντί για ευχαριστώ σε μουντζώνουν κι από πάνω...

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 25/12/2021 στις 7:39 ΜΜ, x-files είπε

Δεν αλλάζουν, εκτός εάν πηγές ΔΕΗ από άλλον πάροχο,και η ημερομηνία που είχες κρατήσει ήταν όταν ήσουν ακόμα στον άλλο πάροχο

Σε ΔΕΗ ημουν και δυστυχως αλλαξαν. Εχει στραβωσει η φαση απο περιπου Μαη 2020 οπου ξαφνικα εβγαιναν αλλες ημ/νιες στο λογαριασμο και αλλες στην καταχωρηση του Δεδδηε.

Για το λογο αυτο ειχα κρατησει επιτηδες την ημ/νια απο τον Δεδδηε για να μπω να καταχωρησω αλλα οταν μπηκα ειχε ληξει κοντα 1+ μηνα.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...