Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγαπητοι  , θελω τα φωτα σας παρακαλώ  ...

Ειμαι πελατης ΔΕΗ Γ1Ν  και σκεφτομαι να αλλαξω προγραμμα σε Home online ή Ηome Enter 

Ποιο μου προτεινετε απο τα  δυο ? 

καταναλώσεις περι τις 1300 kwh ημερα και 700 Kwh νυχτα το τετραμηνο...

Να υποθεσω οτι δεν προλαβα τις παλιες τιμες....

Υπαρχει κατι καλυτερο ?

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Μόλις τώρα, nik0laus είπε

Αγαπητοι  , θελω τα φωτα σας παρακαλώ  ...

Ειμαι πελατης ΔΕΗ Γ1Ν  και σκεφτομαι να αλλαξω προγραμμα σε Home online ή Ηome Enter 

Ποιο μου προτεινετε απο τα  δυο ? 

καταναλώσεις περι τις 1300 kwh ημερα και 700 Kwh νυχτα το τετραμηνο...

Να υποθεσω οτι δεν προλαβα τις παλιες τιμες....

Υπαρχει κατι καλυτερο ?

Nope. Μπες ebill και πατα το κουμπι χθες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σήμερα ενεργοποιήθηκε το Online, 2 μέρες μετά την αίτηση.

Με ημερομηνία ενεργοποίησης την ημερομηνία της αίτησης, 26/12/2021.

4 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Online ή Εnter ?

Online αλλά είναι μόνο μέσω πάγιας εντολής.

 

Επεξ/σία από Aurumnus
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

 

Online αλλά είναι μόνο μέσω πάγιας εντολής.

 

Το πάτησα το κουμπι για το online.... Άιντε να δούμε. 

Mόνο ο μ@λ@κ@ς ο Κim δεν το παταει το κουμπί να ησυχασουμε όλοι :D :D 

 

Αλλη μια ερώτηση ρε παιδια... sorry ...

Για τo κοινόχρηστο που ειναι σε Γ21 με κατανάλωση τετραμήνου περι τα 600 kwh  τι θα με συμβουλευατε ;

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.

Σε μεταφορά λογαριασμού σε άλλο όνομα, ζητάει και ποιο πρόγραμμα θέλω.
Να μείνω στο Γ1Ν και να αλλάξω στο online μέσω e-bill ή να το αλλάξω κατευθείαν, με τη μεταφορά;

Δημοσ.

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Menap είπε

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

Έχει ρήτρα για τους μήνες που ήσουν εκτός προγράμματος…

Δημοσ.
18 λεπτά πριν, Vassilis_24 είπε

Σε μεταφορά λογαριασμού σε άλλο όνομα, ζητάει και ποιο πρόγραμμα θέλω.
Να μείνω στο Γ1Ν και να αλλάξω στο online μέσω e-bill ή να το αλλάξω κατευθείαν, με τη μεταφορά;

...όνομα θ' αλλάξεις ΜΕΤΑ την ενεργοποίηση του Online (1-2 μέρες). Διότι μέχρι να γίνει η αλλαγή ονόματος, φέξε μου και γλύστρισα και είσαι ήδη οριακά για τις τωρινές τιμές (από 1/1 ποιος ξέρει τί αθ ισχύει). Για την ακρίβεια, αν μπορεί να περιμένει, εγώ θα σου πρότεινα την αλαλγή ονόματος να την κάνεις μετά που θα λάβεις τον 1ο λογαριασμό του Online, just to be on the safe side...

6 λεπτά πριν, Menap είπε

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

...αν ο λογαριασμός λέει ότι το πρόγραμμά σου είναι το Online, τότε μιλάμε για την ρήτρα που σου χρεώθηκε περνώντας από τον άλλο πάροχο, ΑΡΧΙΚΑ στο Γ1 της ΔΕΗ, ΜΕΧΡΙ να ενεργοποιηθεί το Online...(είναι αυτές οι χαριτωμενιές του συστήματος της ΔΕΗ). Με άλλα λόγια, μέχρι αν σε βάλουν στο Ονλάιν, σε είχαν και περίμενες στον προθάλαμο του Γ1,,,γιατί ΕΤΣΙ είναι το σύστημά τους...

Δοκίμασε να κάνεις αμφισβήτηση του ποσού της ρήτρας (πρώτα απευθείας στην ΔΕΗ, και αν μέσα σε 10 μέρες δεν πάρεις απάντηση, συνεχίζεις με ΡΑΕ, σταυρώνεις δάχτυλα, και περιμένεις....). ΑΝ φυσικά μιλάμε για ποσό "άξιο ν' ασχοληθείς"...

1 ώρα πριν, nik0laus είπε

Για τo κοινόχρηστο που ειναι σε Γ21 με κατανάλωση τετραμήνου περι τα 600 kwh  τι θα με συμβουλευατε ;

...να βρεις αυτόν που ψήνει σουβλάκια σε ηλεκτρικό μπάρμπεκιου στην ταράτσα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Menap είπε

Καλησπέρα στο φορουμ! Πηγα στο my home online απο αλλο παροχο εδω κ 1 μηνα. Στο site της ΔΕΗ ελεγε οτι δεν εχει ρητρα αναπροσαρμογης. Τηλεφωνικά μου το επιβεβαιωσαν. Στους ορους δεν ειδα κάτι για ρητρα. Μου ηρθε ο 1ος λογαριασμος, εκκαθαριστικός, κ εχει ρήτρα. Τι χάνω?!?!

  

 αμφισβήτηση και περιμένεις 10 εργάσιμες και μετά καταγγελία μέσω myrae

o yiankap έχει γράψει ένα πολύ ωραίο κείμενο , προσάρμοσέ το

 

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

1ος λογαριασμός myhome online σε μεταφορά από ΗΡΩΝ, ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill. Περίοδος κατανάλωσης  23/11-20/12. 
μηπως γνωρίζει κάποιος γιατί έχει 4 διαφορετικές τιμές ανα kWh αντί για 2;

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;
 

770C8801-51A5-414C-8FB6-960E7F302991.jpeg

23 ώρες πριν, fasmatikos είπε

Εμενα με ενεργοποίησαν 1/12/21-30/11/22 στο myHomeOnline (από nrg) με.τις νέες τιμές όμως,  σε 10 μέρες μετά τη καταγγελία μέσω myRae πήρα απάντηση τύπου "ναι έχετε δίκιο, η ενεργοποίηση έγινε πριν τις 3/12 θα σας εντάξουμε στον παλαιό τιμοκατάλογο" εν το μεταξυ βγήκε ο 1ος λογαριασμός με νέες τιμές.... Ξανά αμφισβήτηση/καταγγελία μέσω ραε, είτε για επανέκδοση(πριν την ημερομηνία εξόφλησης), είτε για πίστωση της διαφοράς της kWh στον επόμενο λογαριασμό....  και περιμένω...  

ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Να υποθέσω ότι 23/11-28/11 χρεώθηκα κανονικές τιμές Γ1Ν;

ναι

21 λεπτά πριν, geodimis είπε

Πως κι έχεις διάρκεια συμβολαίου ένα χρόνο αντί για δυο;

γιατί κάνανε λάθος και τον βάλανε στο νέο πρόγραμμα που έχει 12 μήνες

πάνω που θα ρωτούσα για σένα όμως

22 λεπτά πριν, geodimis είπε

ενεργό μέχρι 29/11/22 σύμφωνα με το ebill

 

  • Like 2
Δημοσ.

Τώρα γράφτηκα στο ebill με τα στοιχεία από το συμβόλαιο.

Υπέγραψα 23/12 στην ΔΕΗ, και μέσα στο ebill λέει πως: Το προϊόν είναι ενεργό έως 23/12/2022.

Οπότε σε 1 έτος θα κοιτάξω για νέο πακέτο ή ανανέωση του παλαιού.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, washcloud είπε

...όνομα θ' αλλάξεις ΜΕΤΑ την ενεργοποίηση του Online (1-2 μέρες). Διότι μέχρι να γίνει η αλλαγή ονόματος, φέξε μου και γλύστρισα και είσαι ήδη οριακά για τις τωρινές τιμές (από 1/1 ποιος ξέρει τί αθ ισχύει). Για την ακρίβεια, αν μπορεί να περιμένει, εγώ θα σου πρότεινα την αλαλγή ονόματος να την κάνεις μετά που θα λάβεις τον 1ο λογαριασμό του Online, just to be on the safe side...

...αν ο λογαριασμός λέει ότι το πρόγραμμά σου είναι το Online, τότε μιλάμε για την ρήτρα που σου χρεώθηκε περνώντας από τον άλλο πάροχο, ΑΡΧΙΚΑ στο Γ1 της ΔΕΗ, ΜΕΧΡΙ να ενεργοποιηθεί το Online...(είναι αυτές οι χαριτωμενιές του συστήματος της ΔΕΗ). Με άλλα λόγια, μέχρι αν σε βάλουν στο Ονλάιν, σε είχαν και περίμενες στον προθάλαμο του Γ1,,,γιατί ΕΤΣΙ είναι το σύστημά τους...

Δοκίμασε να κάνεις αμφισβήτηση του ποσού της ρήτρας (πρώτα απευθείας στην ΔΕΗ, και αν μέσα σε 10 μέρες δεν πάρεις απάντηση, συνεχίζεις με ΡΑΕ, σταυρώνεις δάχτυλα, και περιμένεις....). ΑΝ φυσικά μιλάμε για ποσό "άξιο ν' ασχοληθείς"...

...να βρεις αυτόν που ψήνει σουβλάκια σε ηλεκτρικό μπάρμπεκιου στην ταράτσα.

Δεν μπορώ να κάνω ενεργοποίηση χωρίς να αλλάξω όνομα γιατί δεν ήταν σε μένα, τώρα μπήκα και ο προηγούμενος δε θα το αλλάξει.

 

Ηλεκτρονικά γίνεται η αλλαγή ονόματος.

Επεξ/σία από Vassilis_24
Δημοσ.

Καλησπέρα, υπέγραψα για Home Online στις 14/10/21 και μου ήρθε πρόσφατα ο πρώτος εκκαθαριστικός -έκδοσης 15/12- με Γ1 Οικιακό και Ρήτρα 139€ για χρονικό διάστημα 25/10-12/12, χωρίς κανένα από τα προνόμια του Home Online αφού είμαι στο Γ1 (δεν έχει -30€, άλλο πάγιο αντί για 0,5€, 1 έτος αντί για 2 διάρκεια, αλλη τιμολόγηση kwh κλπ). Έκανα εγγραφή ebill σήμερα στις 28/12 και είδα ότι δεν εκκρεμεί η άιτηση για Online. Σήμερα τους έστειλα mail αφού πήρα τηλέφωνο και η εκπρόσωπος είπε πως έχω δίκιο και θα βάλει το αίτημα στο σύστημα, αλλά να το στείλω και γραπτώς. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν έκανα κάποιο λάθος και με ποιο τρόπο έπρεπε να ενεργοποιήσω το Online. Ουσιαστικά περίμενα το λογαριασμό  για να δω τον κωδικό εταίρου. Σε ενδιάμεσα mail (από 14/10 και μετά) δεν απάντησαν ποτέ. Πρέπει να συμπληρώσω (εκτός του mail που έκανα) επιπλέον τα έντυπα για Παράπονα και Αμφισβήτηση λογαριασμού? Και μετά 10 μέρες καταγγελία? 

Ευχαριστώ τους διαχειριστές και όσους μοιράζονται τις εμπειρίες τους και μας άνοιξαν τα μάτια

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...