Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Spoiler
2 λεπτά πριν, booogieman είπε

Αυτο δε το καταλαβα...

σκοπός είναι να δείξεις οτι δεν είχες ενημερωθεί ποτέ για τη ρήτρα και δε γνωρίζεις τι είναι αφού ποτέ δε σου το εξήγησαν στην παρουσίαση του προγράμματος

αν ρωτάς γιατί είναι Χ το ποσό και όχι Χ/2 , θα πάρεις μια εξήγηση και τέλος .

υπόψιν τα ρητροπρογράμματα είχανε Δεκέμβριο +0,24 ρήτρα , εσένα παραδόξως σου βγήκε μικρότερη (€ρήτρας/kw που έκαψες)

 

  • Like 1
  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 15/12/2021 στις 1:40 ΜΜ, B. E. M. είπε

Καλησπέρα στο forum, 01/12 σε φυσικό κατάστημα υπέγραψα για αλλαγή παροχου στη ΔΕΗ και στο πρόγραμμα my home enter. Την ίδια ημέρα υποτίθεται ότι ο υπάλληλος καταχώρησε και την μέτρηση που του πήγα. Άνοιξε κανονικά το ebill και είχε ισχύ 2 χρόνια με το παλιό τιμολόγιο. Αφού πέρασαν κάνα δυο εβδομάδες, παρατήρησα στο ebill ότι άλλαξε η ισχύς του προγράμματος χωρίς να κάνω κάποια ενέργεια. Τελικά από ότι κατάλαβα το κατάστημα της ΔΕΗ προχώρησε εκ νέου σε καταχώρηση της μέτρησης μου στις 08/12. Αποτέλεσμα ήταν να με πάνε στα νέα τιμολόγια.. Έχω κάνει ενέργεια μέσω του καταστήματος, όπου με παρέπεμψε η τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Έχω καμιά τύχη να δικαιωθώ;;; έχει κάποιος παρόμοια περίπτωση;; 

Καλησπέρα στην ομάδα! Τελικά στον 1ο λογαριασμό φάνηκε ότι άσχετα με το ebill, όποιος πρόλαβε συμβόλαιο μέχρι τις 2/12 έχει το μειωμένο τιμοκατάλογο.. 

Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στο λογαριασμό δεν εμφανίζονται οι μειώσεις λόγω λιγνιτικής περιοχής (δυτική Μακεδονία) 

Γνωρίζει κάποιος το θέμα; 

Επίσης οι ΥΚΩ που έγινε ντόρος τελευταία μια χαρά χρεώνονται.. Και δεν ξέρω με τι τρόπο βάσει 4μηνου κατανάλωσης ή μηνιαία;; 

Αυτά οπότε όσοι έχετε αγωνία, όλα καλά εφόσον προλάβατε την ημερομηνία! 

IMG-cf7e14dec11813a3c0d12bc87ebb5289-V.jpg

Δημοσ.
1 ώρα πριν, B. E. M. είπε

Καλησπέρα στην ομάδα! Τελικά στον 1ο λογαριασμό φάνηκε ότι άσχετα με το ebill, όποιος πρόλαβε συμβόλαιο μέχρι τις 2/12 έχει το μειωμένο τιμοκατάλογο.. 

Το μόνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι στο λογαριασμό δεν εμφανίζονται οι μειώσεις λόγω λιγνιτικής περιοχής (δυτική Μακεδονία) 

Γνωρίζει κάποιος το θέμα; 

Επίσης οι ΥΚΩ που έγινε ντόρος τελευταία μια χαρά χρεώνονται.. Και δεν ξέρω με τι τρόπο βάσει 4μηνου κατανάλωσης ή μηνιαία;; 

Αυτά οπότε όσοι έχετε αγωνία, όλα καλά εφόσον προλάβατε την ημερομηνία! 

IMG-cf7e14dec11813a3c0d12bc87ebb5289-V.jpg

Αρχικα , πρωτη ερώτηση. Ο λογαριασμός είναι έναντι; Αν είναι έναντι τότε θα δεις την έκπτωση για λιγνητικη περιοχη στον εκκαθαριστικό. Επίσης θα έπρεπε να έχεις και έκπτωση ΤΕΜ 0,02 λεπτά ανά κιλοβατώρα (η οποία λογικά και αυτή θα είναι στο εκκαθαριστικό). Επίσης για τις χρεώσεις ΥΚΩ είναι παρα μα παρα πολυ μεγάλη χρέωση και παιζει να είναι μεγάλο λάθος η χρέωση τους. Απ όσο ξέρω εφόσον είσαι κάτω από το όριο του 1600 θα έπρεπε να έχεις χρέωση (852 x 0,0069 + 152 x 0,0069) = 6,92 € . Ενώ εσυ έχεις 51,41 €. Η διαφορά είναι χαοτική. Η επιστροφή 100€ αν δεν κάνω λάθος πρεπει να είναι η εγγυηση που επιστρέφεται λόγω παγιας εντολής , η οποία είναι μια χαρά. Αν δεν κάνω τεράστιο λάθος , οι χρεώσεις σου είναι λίγο οτι να ναι και θα περιμενεις τον  εκκαθαριστικό για ασφαλή συμπεράσματα. Έτσι όπως σε βλεπω στον εκκαθαριστικό μπορεί να φτασει μεχρι και μειον ή να πληρώσεις πολυ λίγα κάπου 10-20 ευρώ. Αυτά στα λέω με κάθε επιφυλαξη. Κάποιος γνωστής να απαντήσει για τα περαιτέρω. Οι εκπτώσεις στο ρευμα θα σου εμφανιστούν στον εκκαθαριστικό σίγουρα , για τις ρυθμιζόμενες χρεωσεις δεν είμαι σίγουρος αλλά παιζει πολυ μεγάλη περίπτωση να είναι λάθος. Αυτά

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexpaok14 είπε

Αρχικα , πρωτη ερώτηση. Ο λογαριασμός είναι έναντι; Αν είναι έναντι τότε θα δεις την έκπτωση για λιγνητικη περιοχη στον εκκαθαριστικό. Επίσης θα έπρεπε να έχεις και έκπτωση ΤΕΜ 0,02 λεπτά ανά κιλοβατώρα (η οποία λογικά και αυτή θα είναι στο εκκαθαριστικό). Επίσης για τις χρεώσεις ΥΚΩ είναι παρα μα παρα πολυ μεγάλη χρέωση και παιζει να είναι μεγάλο λάθος η χρέωση τους. Απ όσο ξέρω εφόσον είσαι κάτω από το όριο του 1600 θα έπρεπε να έχεις χρέωση (852 x 0,0069 + 152 x 0,0069) = 6,92 € . Ενώ εσυ έχεις 51,41 €. Η διαφορά είναι χαοτική. Η επιστροφή 100€ αν δεν κάνω λάθος πρεπει να είναι η εγγυηση που επιστρέφεται λόγω παγιας εντολής , η οποία είναι μια χαρά. Αν δεν κάνω τεράστιο λάθος , οι χρεώσεις σου είναι λίγο οτι να ναι και θα περιμενεις τον  εκκαθαριστικό για ασφαλή συμπεράσματα. Έτσι όπως σε βλεπω στον εκκαθαριστικό μπορεί να φτασει μεχρι και μειον ή να πληρώσεις πολυ λίγα κάπου 10-20 ευρώ. Αυτά στα λέω με κάθε επιφυλαξη. Κάποιος γνωστής να απαντήσει για τα περαιτέρω. Οι εκπτώσεις στο ρευμα θα σου εμφανιστούν στον εκκαθαριστικό σίγουρα , για τις ρυθμιζόμενες χρεωσεις δεν είμαι σίγουρος αλλά παιζει πολυ μεγάλη περίπτωση να είναι λάθος. Αυτά

Είναι ο πρώτος λογαριασμός μετά από αλλαγή παροχου στη ΔΕΗ στο enter! Και η κατανάλωση είναι με καταχώρηση μέτρησης στο ebill. 

Δημοσ.

Επειδή στην Δεη πουλάνε τρελά, θα ήθελα την βοήθεια σας.

Στα μέσα Οκτωβρίου έκανα ηλεκτρονικά αίτηση για το home online. Επέλεξα το πρόγραμμα και καταχώρησα επιτυχώς την κάρτα μου για την πάγια εντολή. Λίγες μέρες μετά μου έστειλαν mail ζητώντας να υπογράψω την σύμβαση, gdpr και τα σχετικά. Τους τα στέλνω άμεσα μέσα στον Οκτώβρη και αρχές Νοέμβρη ήρθαν να μετρήσουν τις kwh. Όμως αυτοί μου ενεργοποίησαν το homeonline στις 1/12/21 με αποτέλεσμα να εκδοθεί λογαριασμός που περιλαμβάνει μια σχετικά μεγάλη χρέωση για ρήτρα αναπροσαρμογής για σχεδόν όλο τον Νοέμβρη και δεν δέχονται να μου αφαιρέσουν την χρέωση απαντώντας μου το παρακάτω:

 

"Σε συνέχεια του αιτήματός σας, σας ενημερώνουμε πως έχει προσαρμοστεί ρήτρα αναπροσαρμογής σωστά για το συγκεκριμένο διάστημα πραγματοποιηθεί, η ενεργοποίηση σας στο πρόγραμμα myhome online έγινε 1/12/21. Βάσει ιστορικότητας επιλογών σας στην υπηρεσία ebill όπως φαίνεται στις 1/12/21 έγινε επιλογή μηνιαίου λογαριασμού, καταχώρηση πάγιας εντολής καθώς και επιλέχθηκε το πρόγραμμα myhome online και τέλος επιλογή ηλεκτρονικού λογαριασμού οι οποίες είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για να ενεργοποιηθεί το πρόγραμμα my home online."

 

Τι μπορώ να κάνω για να πετύχω τα αυτονόητα; γιατί τους λέω ότι τους έχω στείλει υπογεγραμμένη την σύμβαση από τον Οκτώβρη και κάνουν το κορόιδο λέγοντάς τα παραπάνω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, andreaskat007 είπε

Καλησπέρα σας εγώ θα ήθελα μια απάντηση σε αυτό το θέμα για όποιον γνωρίζει.εκανα αίτηση για αλλαγή ονόματος σε σπίτι που μόλις αγόρασα και μου έστειλε η ΔΕΗ υπεύθυνη δήλωση με το εξής κείμενο

 "ότι αποδέχομαι ανεπιφύλακτα την οφειλή που θα προκύψει μετά την έκδοση του τελικού λογαριασμού και αιτούμαι την ενσωμάτωση αυτής πλην των ποσών υπέρ Τρίτων (Δήμου & ΕΡΤ) σε λογαριασμό ηλεκτρικής ενέργειας που θα εκδοθεί μετά την ολοκλήρωση της νέας σύναψης Σύμβασης Προμήθειας για το υπόψη ακίνητο. Το ποσό αυτό μπορεί να διακανονιστεί με νέο αίτημά μου, μετά την έκδοση του λογαριασμού ηλεκτρικής ενέργειας που θα το περιλαμβάνει και θα εμφανίζεται διακριτά. Τα ποσά υπέρ Τρίτων (Δήμου & ΕΡΤ) θα εξοφληθούν, μετά την ολοκλήρωση της μεταφοράς και την ενημέρωσή μου με σχετική επιστολή για το ακριβές ποσό, ως υπόλοιπο το Τελικού Λογαριασμού.

αυτό τι σημαίνει ότι θα  πληρώσω τυχόν οφειλές του προηγούμενου;

...αυτό, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω (και χωρίς να ξέρω), αλλά για να σε προειδοποιήσω, μου μυρίζει ΜΕΓΑΛΗ οφειλή (τύπου χιλιάδες - μπορεί ξερωγώ και πάνω από δεκάδα...). 

Μακάρι να "φέρνω την καταστροφή από το τίποτα", αλλά γενικά κινήσου γρήγορα. Από παλιότερα ξέρω πως ΔΕΝ είναι νόμιμο να ζητούν από τον νέο χρήστη της παροχής (είτε νοικάρη είτε ιδιοκτήτη), χρέη από προηγούμενο ΑΦΜ. Αν ο προηγούμενος σου άφησε,,,,πρωτοχρονιάτικο μποναμά (...μα, δεν τσέκαρες τα "βάρη" που μπορεί να είχε το σπίτι, πριν προχωρήσεις στην αγορά...; ), θα πρέπει ή δικηγόρο να βάλεις (...) "εναντίον της ΔΕΗ" (που υποστηρίζει γενικά πως τα χρέη βαρύνουν ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ, ή τεσπα έτσι θέλει να το βλέπει), ή να κοιτάξεις να πας σε άλλο πάροχο που θα δέχεται την νέα σύνδεση σε αυτόν, χωρίς να σου ζητά να πληρώσεις εσύ τα κερατιάτικα του άλλου (έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αίτηση που έκανες).

Δε στα λέω τυχαία, τα έζησα προ 5ετίας όταν νοίκιασα σπίτι το οποίο είχε χρέος, στο όνομα του ιδιοκτήτη, στην ΔΕΗ, ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ (ο βλαξ είχε βάλει κάποιον μέσα χωρίς να τον βάλει να πάρει την παροχή πάνω του, κι αυτός τον τόνγκαρε απίστευτα - εκτός του ότι δεν του πλήρωνε νοίκια...) και η ΔΕΗ δεν δεχόταν επανασύδεση χωρίς εξόφληση, ακόμη κι αν θα άλλαζε το όνομα χρήστη. Τελικώς πήγα σε "εναλλακτικό" πάροχο που δεν είχε θέμα να μου κάνει σύνδεση (συγκεκριμένα Πρωτέργεια), με μια "μίνιμουμ" μάλιστα εγγύηση (90€), ενώ η Ελπέντισον που αρχικά απευθύνθηκα, επίσης δεν είχε θέμα,,,,,,,αρκεί λέει να της κατέβαλα,,,,1.500 για εγγύηση......(...)

Πολλές φορές πάντως, λόγος που κάποιος πωλεί κάτι (και δη σε τιμή "σκότωμα") , μπορεί μέχρι να είναι συγκεκριμένο άγχθος διαφόρων χρεών συσχετισμένων με αυτό....Έχε το υπ' όψιν.

Κατά τ' άλλα μακάρι να πρόκειται για κανένα ποσό τύπου 3-4 κατοστάρικα απλώς, στην περίπτωσή σου...

1 ώρα πριν, George! είπε

Τι μπορώ να κάνω για να πετύχω τα αυτονόητα; γιατί τους λέω ότι τους έχω στείλει υπογεγραμμένη την σύμβαση από τον Οκτώβρη και κάνουν το κορόιδο λέγοντάς τα παραπάνω.

...νομίζω την πάτησες διότι δεν ενεργοποίησες αυτά που σου λένε ότι δεν ενεργοποίησες με το ebill, στην ώρα τους (με το που φάνηκε η παροχή σε αυτό - δηλαδή άμεσα).

Ρώτα τον Κοράκιο πώς ακριβώς πρέπει να κινηθείς για να κάνεις αφισβήτηση ενεργοποίησης χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής (αν και, εφ' όσον από υπαιτιότητά σου δεν τσέκαρες τα προαπαιτούμενα στο ebill, χλωμό το βλέπω να δικαιωθείς...). Δοκίμασε, φυσικά, παρ' ολ' αυτά...

Επεξ/σία από washcloud
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, korakios είπε

είμαστε oftopic ,αλλά αν έχεις όριο κάτω απο 621*4=2484 ή έστω με το +10% να μην το έχανες ,άρα ελάχιστο όριο 2236 , τότε απλά το έχασες , εκτός αν τους επόμενους 3 μήνες κάψεις λιγότερο και είσαι μέσα στο όριο (θα τα πάρεις αναδρομικά)

όριο 4μήνου δια 4 μηνιαία

τελευταίο οφτοπικ κ ευχαριστώ κιολας

1800kwh/4μηνο ειναι το όριο του κοινωνικού τιμολογιου

Τι εννοείς , το έχασα επειδη δήλωσα παραπάνω kwh απο 1800/4;;

Νομιζα οτι χάνω την έκπτωση μονο για τους έπιπλεον kwh στον εκκαθαριστικό, οχι για το συνολο τους σαν τιμωρια 

 

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, kariolikos είπε

Νομιζα οτι χάνω την έκπτωση μονο για τους έπιπλεον kwh στον εκκαθαριστικό, οχι για το συνολο τους σαν τιμωρια 

Πολύς κόσμος το νομίζει (λόγω "wishful thinking" λογικής, και λόγω "ψιλογραμματιζούμενης διατύπωσης" στην περιγραφή περί ορίων ΚΟΤ...). Το ζουμί είναι ότι πρέπει να προσπαθάς ευθύς εξ' αρχής να μην ξεπερνάς το όριο που αντιστοιχεί στην σύνθεση του νοικοκυριού όπως αυτή προκύπτει απ' την φορολογική σου. Γιατί το χάνεις όλο (για το 4μηνο), και μετά πρέπει να προσπαθάς να μειώσεις ΠΟΛΥ τις καταναλώσεις (πράγμα "πρακτικά αδυνατο") στο επόμενο 4μηνο...

Επίσης, αν δεν έχεις νυχτερινό μετρητή, αιτήσου έναν. Βοηθά (εκτός των υπολοίπων) ΚΑΙ στα όρια ΚΟΤ (οι "νυχτερινές" kWh "δεν μετράνε").

  • Thanks 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, washcloud είπε

..νομίζω την πάτησες διότι δεν ενεργοποίησες αυτά που σου λένε ότι δεν ενεργοποίησες με το το ebill, στην ώρα τους (με το που φάνηκε η παροχή σε αυτό, δηλαδή άμεσα).

Ρώτα τον Κοράκιο πώς ακριβώς πρέπει να κινηθείς για να κάνεις αφισβήτηση ενεργοποίησης χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής (αν και, εφ' όσον από υπαιτιότητά σου δεν τσέκαρες τα προαπαιτούμενα στο ebill, χλωμό το βλέπω να δικαιωθείς...). Δοκίμασε, φυσικά, παρ' ολ' αυτά...

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Ο πελάτης έκανε την αίτηση και τέλος. Όλα θα έπρεπε να γίνουν αυτόματα όπως σε όλους τους παρόχους χωρίς την παραμικρή εμπλοκή του πελάτη. Πόσο μάλλον όταν στην αίτηση στο econtract ενεργοποιείται η πάγια εντολή μιας και ανοίγει η ειδική σελίδα της τράπεζας. Όλα τα άλλα είναι nice to have πχ μηνιαίο λογαριασμό.

Τέλος, έχει ειδοποιηθεί με κάποιον τρόπο ο πελάτης ότι πρέπει να μπαίνει κάθε μέρα και να βλέπει ποτε ενεργοποιήθηκε; Αυτά είναι γελοία πράγματα.

Έκανε ο πελάτης αίτηση; Υπέγραψε συμβόλαιο; Τέλος. Ας κόψουν τον λαιμό τους.

Καταγγελία άμεσα.

  • Like 3
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, liakjim είπε

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

...εσύ καλά τα λες, μαζί σου κι εγώ, αλλά ΒΛΕΠΕΙΣ ποια είναι η πρακτική της ΔΕΗ : σε βάζουν να τρέχεις να αποδείξεις ότι το γεγονός ότι έχεις μεγάλη μύτη και μεγάλα αυτιά δεν σε κάνει αυτομάτως ελέφαντα...

Προφανώς να κάνει καταγγελία σε ΡΑΕ, μπας και συγκινηθούν οι ΔΕΗτζήδες, αλλά βλέπεις υποθέτω (στο θρεντ) ότι και της ΡΑΕ τ' αντανακλαστικά είναι λίγο πιο αργά από ότι είναι του Νικοπολίδη,,,σήμερα. Πόσο μάλλον όταν η ΔΕΗ θα υποστηρίξει (το κάνει ήδη δηλαδή) πως για το συγκεκριμένο ζήτημα θα έπρεπε ο πελάτης να είχε προβεί σε τικαρίσματα κι ενεργοποιήσεις και δεν αρκούσε η υπογραφή του...

9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Ας κόψουν τον λαιμό τους.

...για την ώρα πάντως, απ' τον λαιμό του πελάτη ξεκινάνε...

Δημοσ.
1 hour ago, washcloud said:

...αυτό, χωρίς να θέλω να σε τρομάξω (και χωρίς να ξέρω), αλλά για να σε προειδοποιήσω, μου μυρίζει ΜΕΓΑΛΗ οφειλή (τύπου χιλιάδες - μπορεί ξερωγώ και πάνω από δεκάδα...). 

Μακάρι να "φέρνω την καταστροφή από το τίποτα", αλλά γενικά κινήσου γρήγορα. Από παλιότερα ξέρω πως ΔΕΝ είναι νόμιμο να ζητούν από τον νέο χρήστη της παροχής (είτε νοικάρη είτε ιδιοκτήτη), χρέη από προηγούμενο ΑΦΜ. Αν ο προηγούμενος σου άφησε,,,,πρωτοχρονιάτικο μποναμά (...μα, δεν τσέκαρες τα "βάρη" που μπορεί να είχε το σπίτι, πριν προχωρήσεις στην αγορά...; ), θα πρέπει ή δικηγόρο να βάλεις (...) "εναντίον της ΔΕΗ" (που υποστηρίζει γενικά πως τα χρέη βαρύνουν ΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ, ή τεσπα έτσι θέλει να το βλέπει), ή να κοιτάξεις να πας σε άλλο πάροχο που θα δέχεται την νέα σύνδεση σε αυτόν, χωρίς να σου ζητά να πληρώσεις εσύ τα κερατιάτικα του άλλου (έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης από την αίτηση που έκανες).

Δε στα λέω τυχαία, τα έζησα προ 5ετίας όταν νοίκιασα σπίτι το οποίο είχε χρέος, στο όνομα του ιδιοκτήτη, στην ΔΕΗ, ΔΕΚΑΤΡΙΑ ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ (ο βλαξ είχε βάλει κάποιον μέσα χωρίς να τον βάλει να πάρει την παροχή πάνω του, κι αυτός τον τόνγκαρε απίστευτα - εκτός του ότι δεν του πλήρωνε νοίκια...) και η ΔΕΗ δεν δεχόταν επανασύδεση χωρίς εξόφληση, ακόμη κι αν θα άλλαζε το όνομα χρήστη. Τελικώς πήγα σε "εναλλακτικό" πάροχο που δεν είχε θέμα να μου κάνει σύνδεση (συγκεκριμένα Πρωτέργεια), με μια "μίνιμουμ" μάλιστα εγγύηση (90€), ενώ η Ελπέντισον που αρχικά απευθύνθηκα, επίσης δεν είχε θέμα,,,,,,,αρκεί λέει να της κατέβαλα,,,,1.500 για εγγύηση......(...)

Πολλές φορές πάντως, λόγος που κάποιος πωλεί κάτι (και δη σε τιμή "σκότωμα") , μπορεί μέχρι να είναι συγκεκριμένο άγχθος διαφόρων χρεών συσχετισμένων με αυτό....Έχε το υπ' όψιν.

Κατά τ' άλλα μακάρι να πρόκειται για κανένα ποσό τύπου 3-4 κατοστάρικα απλώς, στην περίπτωσή σου...

...νομίζω την πάτησες διότι δεν ενεργοποίησες αυτά που σου λένε ότι δεν ενεργοποίησες με το ebill, στην ώρα τους (με το που φάνηκε η παροχή σε αυτό - δηλαδή άμεσα).

Ρώτα τον Κοράκιο πώς ακριβώς πρέπει να κινηθείς για να κάνεις αφισβήτηση ενεργοποίησης χρέωσης ρήτρας αναπροσαρμογής (αν και, εφ' όσον από υπαιτιότητά σου δεν τσέκαρες τα προαπαιτούμενα στο ebill, χλωμό το βλέπω να δικαιωθείς...). Δοκίμασε, φυσικά, παρ' ολ' αυτά...

Το ίδιο είναι το λεκτικό περί διακανονισμού δε το πρόσθεσαν για εκείνον.. και εμένα το έλεγε παρότι δεν έχω οφειλές ούτε είχα ποτέ 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Αύριο το αργότερο μεθαύριο το πρωί γύρω στις 8 έρχονται οι κωδικοί για την ενεργοποίηση του ebill

 

 

Μόλις εκδόθηκε ο πρώτος λογαριασμός στη ΔΕΗ μετά από αίτηση econtract όσοι θυμούνται το περιστατικό μου στις αρχές Νοέμβρη και αρχές Δεκέμβρη σβήσιμο όλων των επιλογών από ebill. Κράτησε μόνο την πάγια εντολή. 
Απο τότε είμαι συνέχεια με email σε ΔΕΗ με παράπονο και κοινοποίηση σε ΡΑΕ και ΣτΚ. Η απάντηση τους πλέον έχει γίνει καραμέλα ότι ναι δικαιούστε τον παλιό τιμοκατάλογο πριν τις 3/12 και θα προβούμε σε όλες τις ενέργειες από πλευράς μας. 
 

Ο πρώτος λογαριασμός φυσικά εκδόθηκε σε Γ1. Στο ebill φυσικά καμία ενέργεια από πλευράς τους. Είναι ακομα στην επιλογή προγράμματος ΑΛΛΑ ο Γ1 θα πληρωθεί στην ημερομηνία λήξης του με πάγια εντολή. Ότι τους συμφέρει. 

Επισυναπτω το λογαριασμό. 
Τι απάντησε ο ΣτΚ

και την καραμελα απάντηση της ΔΕΗ  

https://ibb.co/5WGgfvv

 

600730140054_2022-01-03.pdf 955 kB · 18 downloads

ΑΠΑΝΤΗΣΗ.pdf 67 kB · 14 downloads complaint-template.doc 42 kB · 11 downloads

Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να ξανά-πατήσω τις επιλογές για ενεργοποίηση του Home Online όπως και του μηνιαίου λογαριασμού,

1ον Για να αποφύγω οποίες ρήτρες οτς 

2ον Για να εκδίδεται μηνιαίος λογαριασμός γιατί καταμέτρηση πλέον μου δίνει επιλογή για τέλος Φλεβάρη..Πάει μακριά η βαλίτσα. 

και 

3ον να τελειώνει το όλο θέμα που έχει δημιουργηθεί με την διαγραφή των επιλογών μου από το ιστορικό και την μη ένταξη μου στο πρόγραμμα που υπέγραψα. 
 

 

ΟΜΩΣ

Θα δεχτούν μετά ότι η χρέωση πρέπει να γίνει με τον τιμοκατάλογο που ίσχυε μέχρι τις 2-12 ή θα με πάνε στον Νέο;

Ετσι πιστεύω, ενεργοποιώντας ξανά τις επιλογές, είναι πιο εύκολο να με εντάξουν απλά στον παλιό τιμοκατάλογο από το να με ξανά εντάξουν χειροκίνητα αυτοί στο Home Online. Επειδή δεν βλέπω να κάνουν κάτι, και δεν ξέρω κατά ποσό αυτό είναι εφικτό από εκείνους να ενεργοποιήσουν το Online για εμένα σκέφτομαι τα παραπάνω… 

Επίσης άλλη λύση που σκέφτομαι είναι η επίσκεψη σε κατάστημα. Θα βγάλω άκρη εκεί; 
 

 

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ.
7 ώρες πριν, liakjim είπε

Δεν το καταλαβαίνω αυτό.

Ο πελάτης έκανε την αίτηση και τέλος. Όλα θα έπρεπε να γίνουν αυτόματα όπως σε όλους τους παρόχους χωρίς την παραμικρή εμπλοκή του πελάτη. Πόσο μάλλον όταν στην αίτηση στο econtract ενεργοποιείται η πάγια εντολή μιας και ανοίγει η ειδική σελίδα της τράπεζας. Όλα τα άλλα είναι nice to have πχ μηνιαίο λογαριασμό.

Τέλος, έχει ειδοποιηθεί με κάποιον τρόπο ο πελάτης ότι πρέπει να μπαίνει κάθε μέρα και να βλέπει ποτε ενεργοποιήθηκε; Αυτά είναι γελοία πράγματα.

Έκανε ο πελάτης αίτηση; Υπέγραψε συμβόλαιο; Τέλος. Ας κόψουν τον λαιμό τους.

Καταγγελία άμεσα.

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στο μεσοδιάστημα τους είχα καλέσει 4-5 φορές να τους ρωτήσω αν μεταφέρθηκα στην Δεη και στο homeonline και μου έλεγαν όχι ακόμα και να περιμένω και ότι πιθανόν υπάρχει καθυστέρηση επειδή έχουν γίνει πολλές αιτήσεις από πελάτες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα! Μάλιστα είχαν στείλει το αίτημά μου σαν επείγον γιατί τους λέω θα λήξει η προσφορά με τις παλιές τιμές και πότε θα ενεργοποιηθώ; 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, George! είπε

Και όχι μόνο αυτό, αλλά στο μεσοδιάστημα τους είχα καλέσει 4-5 φορές να τους ρωτήσω αν μεταφέρθηκα στην Δεη και στο homeonline και μου έλεγαν όχι ακόμα και να περιμένω και ότι πιθανόν υπάρχει καθυστέρηση επειδή έχουν γίνει πολλές αιτήσεις από πελάτες για το συγκεκριμένο πρόγραμμα! Μάλιστα είχαν στείλει το αίτημά μου σαν επείγον γιατί τους λέω θα λήξει η προσφορά με τις παλιές τιμές και πότε θα ενεργοποιηθώ; 

Κλασικά θα έκανα τη διαδικασία με αναφορά στη ΡΑΕ.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Κλασικά θα έκανα τη διαδικασία με αναφορά στη ΡΑΕ.

Τον φουσκωμένο λογαριασμό όμως τον εξοφλούμε πριν τη λήξη; Ή εξοφλώντας τον χάνουμε κάποιο δικαίωμα αμφισβήτησης;

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...