Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, gponiris είπε

κανενας να βοηθησει στις ερωτησεις?η ερωτηση 2 αφορα home enter

 

Δεν υπάρχει κανένα μίνιμουμ κατανάλωσης. Δηλώνεις ότι γράφει το ρολόι και είσαι οκ. 

  • Απαντ. 29,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • korakios

    3586

  • washcloud

    1106

  • ekrepali

    1008

  • takoulou

    793

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

7 λεπτά πριν, marmagia είπε

Μπορεί ο λογαριασμός στο εντερ να είναι δίμηνος. Στο ον-λάιν όχι 

Στο Online που είμαι ο μήνας πέρασε εδω και 15 ημέρες αλλά ο λογαριασμός άφαντος ακόμα.

Επεξ/σία από stelios120
Δημοσ.
1 hour ago, stelios120 said:

 

Στο Online που είμαι ο μήνας πέρασε εδω και 15 ημέρες αλλά ο λογαριασμός άφαντος ακόμα.

Το ίδιο και σε μια συγγενή μου. Από 30/11 έχει ενεργοποιηθεί αλλά ακόμα δεν της έχει έρθει λογαριασμός 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, thanospetr είπε

@ppmarkosΤελικά σε τι φάση βρίσκεστε? Κι εγώ το ίδιο θέμα έχω, μετά από 2 τηλεφωνικά αιτήματα και emails με γράφουν κανονικά.

Στα ιδια είμαι. Καμία αλλαγή. Εκδόθηκε πρώτος λογαριασμός στις 3/1/2022. Εκανα αμφισβήτηση λογαριασμού στην ΔΕΗ μέσω email και καπάκι έστειλα και καταγγελία η οποία κοινοποιήθηκε στη ΡΑΕ μέσω του my rae, στο ΣτΚ και στη προστασία καταναλωτή. 
Τα email έφυγαν και τα 2 μαζί προς ΔΕΗ. Πήρα αριθμό καταχώρησης και στα 2. Την ίδια ημέρα απάντησαν στην αμφισβήτηση, την τελευταία απάντηση τους, καραμέλα. Ότι μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε όντως δικαιούμαι τον τιμοκατάλογο που είχε ισχύ μέχρι τις 2/12/2021 και θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες από αυτούς. 
Τελευταία ότι στέλνω αυτή την απάντηση λαμβάνω σε ότι και να ρωτήσω. Όποτε εφόσον δεν βγάζω άκρη προχωράω αλλιώς. 

  • Like 1
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Ποιός να φανταζόταν πως θα έτρεχαν όλοι να παρακαλάνε την ΔΕΗ, να γίνουν πελάτες της.

Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις. Ξέρω πως το κλίμα τα τελευταία δυο χρόνια ήταν αυτό που λες, ότι η έξυπνη λύση είναι οι εναλλακτικοί παροχοι, Ιδιαίτερα μάλιστα σε νέους ανθρώπους που τα πανε καλά με την τεχνολογία, "ψάχνονται" διαδικτυακά, έχουν απηυδήσει με τις πραγματικές υστερήσεις της χώρας μας σε μια σειρά τομείς. ΟΜΩΣ, υπήρχαν ήδη οι χρεοκοπίες των παρόχων ρεύματος  στην Καλιφόρνια και αλλού στις ΗΠΑ, η εμπειρία από την καρτελοποίηση της αγοράς κινητής τηλεφωνίας και στην Ελλάδα, πολλά πράγματα που δείχνουν ότι εκτός από  τα τυράκια υπάρχουν και οι φάκες. 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η ΔΕΗ είναι κι αυτή ιδιωτική πλέον αλλά έχει μερίδιο του Δημοσίου, ο Διευθύνων διορίζεται (ουσιαστικά) από την κυβέρνηση και άρα η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κυβέρνηση θα είχε πολιτικό κόστος αν δεν πρόσφερε μια λύση διαφυγής στους πολίτες. Σε περιόδους κρίσης, αυτός που σκέφτεται το πολιτικό κόστος (έστω και κυνικά) είναι πάντα προτιμότερος  από αυτόν που λογοδοτεί μόνον στους μετόχους του. Για ένα μεσοδιάστημα τουλάχιστον, μέχρι να γίνει πολιτική - επικοινωνιακή  διαχείριση, να πειστούν οι πολίτες ότι είναι υποχρεωτικό να πληρώνουν ακριβά το ρεύμα, να κοπούν και οι επιδοτήσεις και να πάμε παρακάτω, λίγο φτωχότεροι όλοι. 

  • Like 1
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, ppmarkos είπε

Στα ιδια είμαι. Καμία αλλαγή. Εκδόθηκε πρώτος λογαριασμός στις 3/1/2022. Εκανα αμφισβήτηση λογαριασμού στην ΔΕΗ μέσω email και καπάκι έστειλα και καταγγελία η οποία κοινοποιήθηκε στη ΡΑΕ μέσω του my rae, στο ΣτΚ και στη προστασία καταναλωτή. 
Τα email έφυγαν και τα 2 μαζί προς ΔΕΗ. Πήρα αριθμό καταχώρησης και στα 2. Την ίδια ημέρα απάντησαν στην αμφισβήτηση, την τελευταία απάντηση τους, καραμέλα. Ότι μετά από έλεγχο που διενεργήθηκε όντως δικαιούμαι τον τιμοκατάλογο που είχε ισχύ μέχρι τις 2/12/2021 και θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες από αυτούς. 
Τελευταία ότι στέλνω αυτή την απάντηση λαμβάνω σε ότι και να ρωτήσω. Όποτε εφόσον δεν βγάζω άκρη προχωράω αλλιώς. 

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, thanospetr είπε

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

Ακριβώς. Τά ίδια κ σέ εμένα

Δημοσ.
Στις 3/1/2022 στις 9:04 ΜΜ, washcloud είπε

...δες την υπογραφή του κοράκιου για να προχωρήσεις σε αμφισβήτηση της ρήτρας που "κακώς χρεώθηκες".

ξερω τη διαδικασια αμφισβητησης λογαριασμου αλλα δεν ξερω πως ακριβως να το περιγραψω γιατι δεν γνωριζω και σε ποσες μερες ακριβως επρεπε να περασει η δεδδηε μετα την υπογραφη για καταμετρηση..καμια βοηθεια για τη συνταξη?ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanospetr είπε

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

...αν δεν κάνω λάθος, αν το ξανα-ενεργοποιήσεις, απλά θα μπεις (κάποια στιγμή) με τις από 3/12/21 τιμές και δεν θα βγάλεις άκρη, ισχυριζόμενος ότι "την αίτηση την είχες αρχικά κάνει προ 3/12/21. Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποστείς το γράψιμο, μέχρι την δικαίωση.

(...μην ξεχνάς πως εκτός από τον γενικό χαμό της εποχής, συν όσους τρέξανε να μπούνε πίσω ΔΕΗ, περάσαμε/περνάμε περίοδο χριστουγεννοπρωτοχρονιάς, που ΟΛΑ στην χώρα ανέκαθεν σέρνονταν...)

Είχες κάνει την αίτηση μέσω econtract/ήταν αλλαγή παρόχου;

Επεξ/σία από washcloud
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ppmarkos είπε

Δυστυχως δεν ειναι τυχερο...Ειναι εκκαθαριστικος...Σου εχει απλα την επιστροφη των 30 ευρω σαν ειδοποιηση. Πιο κατω αν δεις την αφαιρεση που κανει με τους λογαριασμους εναντι που εχεις πληρωσει, θα δεις οτι ειναι μειον αυτο το 30...

Για παραδειγμα αν εχεις πληρωσει λογαριασμους εναντι 100 ευρω αυτο θα σου αφαιρει 70 ευρω στους εναντι..

44 + 89 οι εναντι , στα -96 ο εκκαθαριστικος. δε βγαινουν τα νουμερα, οπότε ή έτυχε ή λάθος είναι

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, gponiris είπε

ξερω τη διαδικασια αμφισβητησης λογαριασμου αλλα δεν ξερω πως ακριβως να το περιγραψω γιατι δεν γνωριζω και σε ποσες μερες ακριβως επρεπε να περασει η δεδδηε μετα την υπογραφη για καταμετρηση..καμια βοηθεια για τη συνταξη?ευχαριστω

Για το συγκεκριμένο ζήτημα "αρμόδιοι" είναι οι korakios /ekrepali. Απευθύνσου συγκεκριμένα σε αυτούς...

Δημοσ.
3 ώρες πριν, stelios120 είπε

 

Στο Online που είμαι ο μήνας πέρασε εδω και 15 ημέρες αλλά ο λογαριασμός άφαντος ακόμα.

Και εγώ που είμαι στο Online από της 25/11 δεν έχει έρθει κάποιος έναντι ακόμα....

Γύρω στης 20 με 25 Δεκέμβρη πρόσεξα στο ιστορικό του ebill ότι δεν υπάρχει ο μηνιαίος λογαριασμός (ίσως για αυτό να μην έχει βγει ακομα), επιστρέφω στην αρχική οθόνη αλλά εκεί φενεται να μοιάζει ενεργοποιημενος μιας και δεν υπάρχει δυνατότητα να αλλάξω κάτι γιατί είναι ενεργό, πείρα τηλέφωνο, είπα είμαι online και αφού είναι προαπαιτουμενος κτλ κτλ , έκανε κάποια κίνηση η κοπελιά και με είπε να ελέγξω σε 5 μέρες πάλι. Έχουν περάσει 10 και ακόμα τίποτα. Δεν τους ξανά ενόχλησα διότι περιμένω σε 15 μέρες περίπου εκκαθαριστικό και δεν θέλω να μου κάνουν κάποιο τρελό. Μόλις βγει ο εκαθαριστικος θα τους ενοχλήσω από παντού τηλ/Μάιλς.

Να σημειώσω ο κουνιάδος μου έχει παρόμοιο πρόβλημα, είναι από αρχές Οκτώβρη στο Online βγήκε έναντι (φενεται ότι εντάχθηκε στο online) τέλη Οκτώβρη και μέχρι και σήμερα τίποτα. Στο ιστορικό επιλογών επίσης δεν φενεται ο μηνιαίος. Περνουμε ίδια μέρα εκκαθαριστικό. 

Περιμένω να βγούνε και θα το ψάξω παραπάνω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, thanospetr είπε

Καλά τι κάνουν 1+ μήνα και μας ταλαιπωρούν να ήξερα. Εκδόθηκαν/θα εκδοθούν λογαριασμοί κι εμείς δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, τραγικά πράγματα..

Έχει βρει κανείς κάτι πιο αποτελεσματικό για να κλείσει εκκρεμότητες με την ΔΕΗ ή καλά κρασιά?

Σημείωση: στο σάιτ της ΔΕΗ μου έλεγε αρχικά ότι το αίτημα για myhomeonline είναι υπό εξέταση και μετά από μέρες χάθηκε. Από τότε αναρωτιέμαι αν θα βοηθούσε την κατάσταση να το ενεργοποιήσω πάλι και μετά να κυνηγήσω την ένταξη στο παλιό τιμολόγιο όπου ανήκει η γραμμή. Στο τηλέφωνο μου είχαν πει να μην πειράξω τίποτα αλλά πέρασε κι ένας μήνας γραψιματος..

Ακριβώς το ίδιο είμαι κι εγώ. Ενώ έλεγε υπό εξέταση χάθηκαν οι επιλογές. Είχα κρατήσει φωτό από το ιστορικό. Τα παρέθεσα στην καταγγελία όλα τα στοιχεία που είχα και αναμένω. Όσοι είστε στην ίδια κατάσταση στείλτε μου ένα πμ να σας έχω άμεσα διαθέσιμους να σας ενημερώσω για οποία εξέλιξη να κινηθείτε άμεσα. 

2 ώρες πριν, thanospetr είπε
Επεξ/σία από ppmarkos
  • Like 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, washcloud είπε

...αν δεν κάνω λάθος, αν το ξανα-ενεργοποιήσεις, απλά θα μπεις (κάποια στιγμή) με τις από 3/12/21 τιμές και δεν θα βγάλεις άκρη, ισχυριζόμενος ότι "την αίτηση την είχες αρχικά κάνει προ 3/12/21. Νομίζω ότι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να υποστείς το γράψιμο, μέχρι την δικαίωση.

(...μην ξεχνάς πως εκτός από τον γενικό χαμό της εποχής, συν όσους τρέξανε να μπούνε πίσω ΔΕΗ, περάσαμε/περνάμε περίδο χριστουγεννοπρωτοχρονιάς, που ΟΛΑ στην χώρα ανέκαθεν σέρνονταν...)

Είχες κάνει την αίτηση μέσω econtract/ήταν αλλαγή παρόχου;

Η γραμμή ήταν ήδη στην ΔΕΗ αλλά σε άλλο όνομα. Η αλλαγή ονόματος και περάσματος σε myhome online (γελάω) έγινε μέσω econtract.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...