Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, totis13 είπε

καλημέρα,

Είμαι ήδη στην αναμονή 30 λεπτά για τον ίδιο λόγο.

Καλημέρα,

Από ότι φαίνεται όλοι της Eurobank έχουμε το ίδιο θέμα, μετα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα, μου είπαν ότι συμβαίνει σε όλους που είναι στο πρόγραμμα Γέφυρα.

Δεν ήξερε να μου πει το λόγο, άνοιξα ένα αίτημα έτσι ώστε να είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που δημιουργηθεί πρόβλημα με το ληξιπρόθεσμο ποσό(φυσικά μέσα στο λογαριασμό έχω διαθέσιμα τα χρήματα του ληξιπρόθεσμου ποσού)

Και μου είπε να καλέσω ξανά μετα τις 12.00.

Οπότε ίδωμεν…..

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, geolan1980 είπε

Καλημέρα,

Από ότι φαίνεται όλοι της Eurobank έχουμε το ίδιο θέμα, μετα από τηλεφωνική επικοινωνία που είχα, μου είπαν ότι συμβαίνει σε όλους που είναι στο πρόγραμμα Γέφυρα.

Δεν ήξερε να μου πει το λόγο, άνοιξα ένα αίτημα έτσι ώστε να είμαι καλυμμένος σε περίπτωση που δημιουργηθεί πρόβλημα με το ληξιπρόθεσμο ποσό(φυσικά μέσα στο λογαριασμό έχω διαθέσιμα τα χρήματα του ληξιπρόθεσμου ποσού)

Και μου είπε να καλέσω ξανά μετα τις 12.00.

Οπότε ίδωμεν…..

Με παρέπεμψαν σε αποστολή email καθώς τηλεφωνικά δε μπορούσε ο συνεργάτης τους να δικαιολογήσει γιατί αυτό που αναφέρει δε συμβαδίζει με αυτό που εμφανίζεται στο web banking.

Έστειλα ένα "περιποιημένο" email και αναμένω απάντηση γραπτώς...

Θα ενημερώσω όταν την έχω.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, totis13 είπε

Με παρέπεμψαν σε αποστολή email καθώς τηλεφωνικά δε μπορούσε ο συνεργάτης τους να δικαιολογήσει γιατί αυτό που αναφέρει δε συμβαδίζει με αυτό που εμφανίζεται στο web banking.

Έστειλα ένα "περιποιημένο" email και αναμένω απάντηση γραπτώς...

Θα ενημερώσω όταν την έχω.

Να ρωτησω κατι. που εστειλες το email?Στο υποκαταστημα της τραπεζας που σε εξυπηρετει ή σε καποιο αλλο email?

Eυχαριστω

Δημοσ.
Μόλις τώρα, christod67 είπε

Να ρωτησω κατι. που εστειλες το email?Στο υποκαταστημα της τραπεζας που σε εξυπηρετει ή σε καποιο αλλο email?

Eυχαριστω

Στο [email protected] και ως μήνυμα μέσω της πλατφόρμας web banking (Προφίλ-->Μηνύματα-->Νέο Μήνυμα). 

  • Like 1
Δημοσ.

Eurobank και εγώ

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι τους ήρθε ενημέρωση εσωτερική πριν 20' ότι αλλάζει η διαδικασία. Δηλαδή ότι αν πχ η δόση σου έχει ημερομηνία εξόφλησης 1/2, τότε την 1/2 η τράπεζα θα εισπράττει τα χρήματα από τον ειδικό λογαριασμό της επιδότησης και τα χρήματα που πρέπει να εισπράξει από τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου θα τα εισπράττει στο τέλος του μήνα (δηλ.28/2). Και οτι και καλά το κάνουν αυτό για να μην υπάρχει μπλέξιμο με το αν εισπράχτηκε η επιδοτηση από το ειδικό λογαριασμό

Δεν μου ενέπνευσε πολύ εμπιστοσύνη η επικοινωνία γιατί η υπάλληλος διάβαζε την ενημέρωση εκείνη την στιγμή που μιλούσαμε. Οπότε ή θα καλέσω ξανά ή θα στείλω κι εγώ email

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, kergaz13 είπε

Eurobank και εγώ

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι τους ήρθε ενημέρωση εσωτερική πριν 20' ότι αλλάζει η διαδικασία. Δηλαδή ότι αν πχ η δόση σου έχει ημερομηνία εξόφλησης 1/2, τότε την 1/2 η τράπεζα θα εισπράττει τα χρήματα από τον ειδικό λογαριασμό της επιδότησης και τα χρήματα που πρέπει να εισπράξει από τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου θα τα εισπράττει στο τέλος του μήνα (δηλ.28/2). Και οτι και καλά το κάνουν αυτό για να μην υπάρχει μπλέξιμο με το αν εισπράχτηκε η επιδοτηση από το ειδικό λογαριασμό

Δεν μου ενέπνευσε πολύ εμπιστοσύνη η επικοινωνία γιατί η υπάλληλος διάβαζε την ενημέρωση εκείνη την στιγμή που μιλούσαμε. Οπότε ή θα καλέσω ξανά ή θα στείλω κι εγώ email

Αν θέλουν να είναι οκ:

1) ας στείλουν την ενημέρωση και σε εμάς

2) ας σταματήσουν να εμφανίζουν ως ληξιπρόθεσμα τα ποσά της συμμετοχής μας ή ας τα τραβήξουν

 

Νισάφι πια, όλο μαζί τους ασχολούμαστε και προσπαθούμε εμείς να λύσουμε τα θέματά τους.

 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, kergaz13 είπε

Eurobank και εγώ

Μόλις μίλησα μαζί τους και μου είπαν ότι τους ήρθε ενημέρωση εσωτερική πριν 20' ότι αλλάζει η διαδικασία. Δηλαδή ότι αν πχ η δόση σου έχει ημερομηνία εξόφλησης 1/2, τότε την 1/2 η τράπεζα θα εισπράττει τα χρήματα από τον ειδικό λογαριασμό της επιδότησης και τα χρήματα που πρέπει να εισπράξει από τον λογαριασμό εξυπηρέτησης του δανείου θα τα εισπράττει στο τέλος του μήνα (δηλ.28/2). Και οτι και καλά το κάνουν αυτό για να μην υπάρχει μπλέξιμο με το αν εισπράχτηκε η επιδοτηση από το ειδικό λογαριασμό

Δεν μου ενέπνευσε πολύ εμπιστοσύνη η επικοινωνία γιατί η υπάλληλος διάβαζε την ενημέρωση εκείνη την στιγμή που μιλούσαμε. Οπότε ή θα καλέσω ξανά ή θα στείλω κι εγώ email

Ζήτησε αντίγραφο της ενημέρωσης για να είσαι καλυμμένος(αν σε καλύπτει και αυτό...)

Υποθετικά το λέμε,δεν ξέρεις αν το δέχεται το κράτος αυτό που κάνει η Eurobank.Γιατι δεν το κάνουν όλοι οι πιστωτές άραγε??Περίεργα πράγματα...

Επεξ/σία από Delavia
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Delavia είπε

Το οξύμωρο είναι ΓΙΑΤΙ στην επόμενη δόση και όχι στην παρούσα (ειδικά εφόσον υπάρχει επαρκές υπόλοιπο).Εκτός και εάν υπολειτουργεί το σύστημα της Eurobank. Όμως εσένα πιστεύεις σε καλύπτει η απάντηση της/του υπαλλήλου ότι δεν θα σε πετάξει το πρόγραμμα λόγω αυτού?? 

Δηλαδή για να καταλάβω, αν δεν μας πονήρευε ο φίλος Delavia θα κοιμόμασταν τον ύπνο του δικαίου όλοι εμείς της EUROBANK. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για διευκόλυνση όλων, παραθέτω τις περιπτώσεις των άρθρων του Νόμου που μας αφορούν όσοι είμαστε στη Eurobank και μας δουλεύουν...

 

με το Άρθρο 79 του Νόμου 4714 περιγράφονται οι υποχρεώσεις του οφειλέτη στο πρόγραμμα Γέφυρα. Η πρώτη εξ' αυτών είναι:

α) Καταβάλλει εμπρόθεσμα το ποσό της οφειλής που βαρύνει τον ίδιο. Εμπρόθεσμη θεωρείται η καταβολή που πραγματοποιείται το αργότερο κατά την καταληκτική ημερομηνία που έχει ορίσει ο χρηματοδοτικός φορέας.

 

Με το Άρθρο 80 του ως άνω Νόμου, ορίζονται οι περιπτώσεις Διακοπής Καταβολής της επιδότησης.  Συγκεκριμένα:

ε) Σε περίπτωση που ο οφειλέτης καθυστερήσει την καταβολή του ποσού που βαρύνει τον ίδιο, σύμφωνα με την περ. α) της παρ. 1 του άρθρου 79. Αν ο δικαιούχος δεν καταβάλει εγκαίρως το ποσό που βαρύνει τον ίδιο, ο θιγόμενος πιστωτής ενημερώνει την ηλεκτρονική πλατφόρμα, το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) εργάσιμες ημέρες, από την ημερομηνία κατά την οποία ο οφειλέτης καθυστέρησε την καταβολή του μέρους της οφειλής που βαρύνει τον ίδιο. Αν ο πιστωτής παραλείψει την ενημέρωση του προηγούμενου εδαφίου, υποχρεούται να επιστρέψει στο Δημόσιο τα ποσά που αυτό κατέβαλε από τον χρόνο κατά τον οποίο ο πιστωτής όφειλε να είχε ενημερώσει το Δημόσιο.

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, totis13 είπε

Καταβάλλει εμπρόθεσμα το ποσό της οφειλής που βαρύνει τον ίδιο. Εμπρόθεσμη θεωρείται η καταβολή που πραγματοποιείται το αργότερο κατά την καταληκτική ημερομηνία που έχει ορίσει ο χρηματοδοτικός φορέας.

 

Υποθέτω πως γνωρίζεις την καταληκτική ημερομηνία του δανείου σου. Μπορείς να δεις από e-banking αν στην άλλαξαν?

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Delavia είπε

Υποθέτω πως γνωρίζεις την καταληκτική ημερομηνία του δανείου σου. Μπορείς να δεις από e-banking αν στην άλλαξαν?

Μα τη βγάζει ληξιπρόθεσμη λόγω του ότι δεν πληρώθηκε την καθορισμένη ημερομηνία (01/02). Είναι ακόμα χειρότερα από όσο νομίζεις...

Συμβαίνει το εξής παράλογο: Έχουμε τα χρήματα μέσα στους λογαριασμούς εξυπηρέτησης, δεν τα τραβάνε και τα δείχνουν και ληξιπρόθεσμα!

  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, totis13 είπε

Μα τη βγάζει ληξιπρόθεσμη λόγω του ότι δεν πληρώθηκε την καθορισμένη ημερομηνία (01/02). Είναι ακόμα χειρότερα από όσο νομίζεις...

Συμβαίνει το εξής παράλογο: Έχουμε τα χρήματα μέσα στους λογαριασμούς εξυπηρέτησης, δεν τα τραβάνε και τα δείχνουν και ληξιπρόθεσμα!

Πιέστε! Ξανά και ξανά. Ζημιωμένος θα βγει ο πελάτης και ΜΟΝΟΝ(χάνοντας ίσως την επιδότηση),όχι ο πιστωτής.

Η Eurobank θα πληρωθεί το δάνειο είτε με την επιδότηση είτε από τον πελάτη(εσένα),οπότε δεν "καίγεται" μην χάσει την επιδότηση!

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Delavia είπε

Πιέστε! Ξανά και ξανά. Ζημιωμένος θα βγει ο πελάτης και ΜΟΝΟΝ(χάνοντας ίσως την επιδότηση),όχι ο πιστωτής.

Η Eurobank θα πληρωθεί το δάνειο είτε με την επιδότηση είτε από τον πελάτη(εσένα),οπότε δεν "καίγεται" μην χάσει την επιδότηση!

Έχει καταντήσει γελοίο. Ασχολούμαστε με τη eurobank που δεν πράττει τα αυτονόητα 2 ώρες την ημέρα σε επιστολές, αναμονές τηλεφωνικών κέντρων και αναζήτηση λύσεων.

Στο email που τους έστειλα τους καθιστώ υπεύθυνους για οποιαδήποτε αρνητική κατάληξη μπορεί να έχει όλο αυτό έστω και από λάθος. Επόμενο στάδιο Συνήγορος του καταναλωτή, μετά εποπτεία ΤτΕ κτλ κτλ, εκτός και αν αναλάβουν γραπτώς την όλη ευθύνη, πράξουν τα δέοντα και αποτυπώσουν την πραγματικότητα στα συστήματά τους.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eurobank εγγύηση! Τέλος Οκτώβρη έστειλαν λανθασμένα στοιχεία καταθέσεων (προφανώς άλλου καταθέτη διότι εγώ δεν έχω αυτά τα λεφτά) με αποτέλεσμα η αίτησή μου να μην είναι επιλέξιμη λόγο ύψους καταθέσεων. Παραδέχτηκαν το λάθος τους, μου έδωσαν σωστές βεβαιώσεις ύψους καταθέσεων και από τότε, εδώ και 4 μήνες είμαι όμηρος τους, τόσο εγώ όσο και πολλοί άλλοι, κατά δήλωση της τράπεζας, η οποία είναι σε συνεχείς "διαπραγματεύσεις" με την ΕΓΔΙΧ για διόρθωση των καταθέσεων. Η οποία ΕΓΔΙΧ σε απάντηση ερωτήματός μου δεν δέχεται καμμία διόρθωση. Και κλείνω επαναλαμβάνοντας, Eurobank εγγύηση!

Επεξ/σία από stolis75

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...