Προς το περιεχόμενο

Συνεχίζουν κανονικά τη λειτουργία τους στην Καλιφόρνια Uber και Lyft


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Με ρύθμιση που πέρασε την τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε η αναστολή λειτουργίας των δύο δημοφιλών εφαρμογών στην Πολιτεία της Καλιφόρνια.

Λίγο έλειψε η Πολιτεία της Καλιφόρνια να στερηθεί τις υπηρεσίες των Uber και Lyft. Αιτία γι’ αυτό ήταν η διαμάχη των δύο εταιρειών με τις πολιτειακές αρχές της Καλιφόρνια οι οποίες και προσέφυγαν στη δικαιοσύνη νωρίτερα μέσα στη χρονιά, κατηγορώντας τις πρώτες για τη λανθασμένη καταχώρηση των οδηγών τους ως εξωτερικούς συνεργάτες/ελεύθερους επαγγελματίες (contractors) αντί για υπαλλήλους. Πέραν της σχετικής αλλαγής στις εργασιακές σχέσεις, οι αρχές της Καλιφόρνια ζήτησαν για λογαριασμό των οδηγών αποζημιώσεις και πρόστιμα που ανέρχονται σε αρκετές εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια.

Υπό την πίεση των εξελίξεων, η Lyft ανακοίνωσε ότι αναστέλλει τη λειτουργία της στην Καλιφόρνια, κάτι που ξεκαθάρισε ότι θα ίσχυε στο μέλλον και στη δική της περίπτωση η Uber. Εν τέλει και μόλις 12 ώρες πριν τη λήξη της σχετικής προθεσμίας, βρέθηκε η χρυσή τομή και έτσι οι δύο εταιρείες μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν χωρίς να πρέπει να προβούν σε αλλαγές, τουλάχιστον μέχρι να αποφανθεί για το θέμα η δικαιοσύνη.

Uber και Lyft προτίθενται να θέσουν το θέμα σε δημοψήφισμα προκειμένου να αποφασίσουν οι κάτοικοι της ίδιας της πολιτείας, εξέλιξη που οι αρχές προσπαθούν να αποφύγουν αφού το κόστος αναμένεται να είναι δυσβάσταχτο για τα ταμεία τους (ενδεικτικά, οι δύο εταιρείες έχουν έτοιμο budget 60 εκατ. δολαρίων γι’ αυτόν τον σκοπό).


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Uber η μεγαλύτερη εφεύρεση για ταξιωτες!

 Στος Los Angeles πχ περαν του οτι κανεις τον σταυρο σου να βρεις ταξι, η τιμη ειναι τριπλασια για την ιδια διαδρομη..

εχει πολλα γκριζα σημεια ολοναυτο, και γι αυτο συνεχως τους πολεμανε συνδυκατα και αρχες, αλλα η αληθεια ειναι πως εχουν σωσει κοσμο και εχουν δωσει δουλεια (φαινομενικα) σε πολλους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντελώς τελευταία στιγμή, όντως. 🤑🤑🤑🤑🤑💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸💸

Άλλωστε οι νομοθέτες κι εκεί έχουν λεφτά αισθήματα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, bahamut_zero είπε

εχει πολλα γκριζα σημεια ολοναυτο, και γι αυτο συνεχως τους πολεμανε συνδυκατα και αρχες, αλλα η αληθεια ειναι πως εχουν σωσει κοσμο και εχουν δωσει δουλεια (φαινομενικα) σε πολλους.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχει μείνει εργασιακό δικαίωμα όρθιο.

Όχι μόνο στις εταιρίες αυτές, αλλά και σε όλο τον ανταγωνιστικό κλάδο (εταιρίες ταξί κλπ).

Έτσι γίνεται στην ελεύθερη αγορά... ανθίζει το AirBNB, δε βρίσκουν σπίτι οι φοιτητές ούτε στο μισθό των γονιών τους.

Δεν είμαστε μόνο καταναλωτές (αν και στο insomnia κυκλοφορούν οι περισσότεροι ως μόνο τέτοιοι) για να μας αφήσει ανεπηρέαστους όλο αυτό.

Ότι είναι σήμερα δίπλα στην πόρτα μας, αύριο θα είναι κι από μέσα (αν δεν είναι ήδη δλδ και κάνουμε τα στραβά μάτια).

Τα λεφτά που γλιτώνεις σε ένα δρομολόγιο, συνήθως είναι κλεμμένο (ή "ειδικής μορφής", το ίδιο δλδ) μεροκάματο εργαζομένων.

Κάν' το άμα θες, αλλά μην δηλώνεις άγνοια.

Επεξ/σία από Ηλεκτροσόκ
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Uber έχει παραβεί το εργασιακό δίκαιο σχεδόν σε κάθε μέρος του πλανήτη που έχει πάει. Αν μπορούσε να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε χαμηλότερο κόστος λόγο του μικρότερου περιθωρίου κέρδους της ή λόγω κάποιας τεχνολογικής καινοτομίας θα ήταν απόλυτα θεμιτό. Αντίθετα όμως, λειτουργεί σαν σύγχρονο κάτεργο, τάζοντας ένα πενιχρό εισόδημα σε ανθρώπους που δεν έχουν άλλη εργασία. Επειδή πολλές φορές οι εργαζόμενοι έχουν επενδύσει και δεκάδες χιλιάδες ευρώ σε οχήματα μετά από διάφορες υποσχέσεις της Uber, είναι στη συνέχεια και καθόλα έρμαιά της.

Το να αλλάζει ένας πιο περιοριστικός νόμος με έναν λιγότερο, αποκλειστικά και μόνο για τα συμφέροντα μίας πολυεθνική, δίχως να έχουν αλλάξει τα τεχνολογικά δεδομένα στις μεταφορές, είναι το λιγότερο εκβιασμός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όταν οι εταιρίες κάνουν κουμάντο και ανεβοκατεβαζουν κυβερνήσεις.... Ξέρω δεν ανακάλυψα τον τροχό απλά.οσες φορές και να το ακούσω πάντα με εξοργίζει....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mjaros είπε

Έτσι ακριβώς πάει.
Αγοράζεις σήμερα κινεζικό παντελόνι με 10€ και σε μερικά χρόνια δεν υπάρχει ούτε ένα ελληνικό εργοστάσιο ρούχων. 
Παιρνεις φτηνά μακαρόνια και μένουν οι υπάλληλοι της μισκο άνεργοι. 
Βαζεις ρεύμα από την αβτ και βολτ και μειώνουν τον μισθό των συνδικαλιστών. 
Απλά ο άνθρωπος πάντα προγραμματίζει βραχυπρόθεσμα. Κάλιο πέντε και στο χέρι παρά δέκα και καρτέρι λέγανε οι παλιοί. 
Σχετικα με το Airbnb. 
Κανενας φοιτητής δεν θα έπρεπε να ψάχνει για σπίτι. Θα έπρεπε να υπάρχουν εστίες για όλους. 
Από την άλλοι φταίνε και λίγο οι ελληνεσ ταξιτζήδες που δεν τους συμπαθεί κανείς. Ενώ στο εξωτερικό δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. 
Υπαρχουν επαγγέλματα τα οποία είναι ανειδίκευτα όπως του ταξί και είναι αδιανόητο να βγάζει ένας ταξιτζής περισσότερα από έναν γιατρό. 
 

Όσοι ταξιτζήδες ξέρω μεροκαματιάρηδες είναι.Που είδες ότι βγάζουν περισσότερα από γιατρό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mjaros είπε


Από την άλλοι φταίνε και λίγο οι ελληνεσ ταξιτζήδες που δεν τους συμπαθεί κανείς. Ενώ στο εξωτερικό δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. 
Υπαρχουν επαγγέλματα τα οποία είναι ανειδίκευτα όπως του ταξί και είναι αδιανόητο να βγάζει ένας ταξιτζής περισσότερα από έναν γιατρό. 
 

 Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τους Έλληνες ταξιτζήδες και γενικά αποφεύγω την χρήση ταξί αλλά να λέμε του στραβού το δίκιο, αυτό που έγινε με την uber στην Αμερική είναι καθαρή πειρατεία και μόνο σε κάτι υποσαχάριες μπανανίες θα περίμενα να το δώ και όχι στις ΗΠΑ που παρότι έχουν τα στραβά τους, και θεσμούς έχουν, και νόμους και δικαστικό σύστημα. Σε ένα αυστηρά θεσμοθετημένο επάγγελμα εδώ και δεκαετίες με υψηλά κόστη εισόδου, με πολλές υποχρεώσεις ώστε να είσαι σύννομος μπήκε μια εταιρία με ένα αππ και τα ρήμαξε όλα και όχι γιατί ήταν καλύτερη αλλά γιατί τα κάνει όλα παράνομα. Από τις λίγες φορές (μπορεί και μοναδική) που δίνω δίκιο στους ταξιτζήδες παγκοσμίως.

Επεξ/σία από for4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, for4 είπε

 Δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τους Έλληνες ταξιτζήδες και γενικά αποφεύγω την χρήση ταξί αλλά να λέμε του στραβού το δίκιο, αυτό που έγινε με την uber στην Αμερική είναι καθαρή πειρατεία και μόνο σε κάτι υποσαχάριες μπανανίες θα περίμενα να το δώ και όχι στις ΗΠΑ που παρότι έχουν τα στραβά τους, και θεσμούς έχουν, και νόμους και δικαστικό σύστημα. Σε ένα αυστηρά θεσμοθετημένο επάγγελμα εδώ και δεκαετίες με υψηλά κόστη εισόδου, με πολλές υποχρεώσεις ώστε να είσαι σύννομος μπήκε μια εταιρία με ένα αππ και τα ρήμαξε όλα και όχι γιατί ήταν καλύτερη αλλά γιατί τα κάνει όλα παράνομα. Από τις λίγες φορές (μπορεί και μοναδική) που δίνω δίκιο στους ταξιτζήδες παγκοσμίως.

Οι ΗΠΑ, όπως και οι περισσότερες χώρες, έχουν και θεσμούς και νόμους και δικαστήρια. Μόνο που όλα τους είναι απολύτως ταξικά. Δεν ήταν έκπληξη αυτό που έγινε. Ο κανόνας είναι. Κι εγώ πολλές φορές στο παρελθόν εντυπωσιαζόμουν όταν έβλεπα πίσω από τη γυαλισμένη βιτρίνα που προβάλλεται, όχι μόνο εδώ, αλλά σε πολλές ακόμη περιπτώσεις.

Πλέον την έκπληξή μου την αντιλαμβάνομαι ως διάψευση της προηγούμενής μου άποψης. Επομένως προσπαθώ να μην εκπλήσσομαι συχνά από το ίδιο θέμα. Την επόμενη φορά το θεωρώ αναμενόμενο.

Κατά τ' άλλα συμφωνώ απόλυτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολλοί γράφετε χωρίς να γνωρίζετε γιατί μιλάμε και το άρθρο δεν το ξεκαθαρίζει. Μιλάμε για τον νόμο AB5 (assembly billing 5), σύμφωνα με τον οποίο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να έχει ως 35 συναλλαγές τον χρόνο με κάποια οντότητα.
Έτσι για παράδειγμα κάποιος ορθογράφος που δουλεύει με μπλοκάκι και χρεώνει ανά άρθρο, έχει μόνο 35 τον χρόνο, ένας designer 35 δουλειές, ένας uber οδηγός 35 κούρσες κτλ, δηλαδή 35 διακριτές αποδείξεις τον χρόνο.
Το μέτρο υποτίθεται ότι το πέρασε η ακροαριστερή πτέρυγα της κυβέρνησης της Καλιφόρνιας για να υποχρεώσει τις εταιρείες να προσλάβουν τους freelancers. Φυσικά αυτό δεν συνέβη και το μόνο που κάνουν από εκείνη την στιγμή είναι να βάζουν αστερίσκους και να ψηφίζουν εξαιρέσεις, καταστρέφοντας τις δουλειές πολλών ανθρώπων
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω διαρκως για 

«εργασιακα δικαιωματα»

»πειρατια»

»κλεμμενο μεροκαματο»

 

»κατεργο»

»εκβιασμος»

 

εμενα δεν με εκβιασε κανεις να παρω υβερ

επισης δεν ειδα καμια υβερ να βαζει το ποστολι στο κροταφο κανενος ταξιτζη

 

Επισης την τελευταια φορα που κοιταξα στο λεξικο πειρατης ειναι αυτος που κλεβει κατι

απο ποτε ο επιβατης ειναι ιδιοκτησια καποιου (ταξιτζη) για να τον «κλεβει» η υβερ;?

 

Τα πραματα ειναι απλα

καποιος εχει ιχ και αντι να πηγαινει στη διυλεηα του μονος του δεχεται να μεταφερει κιαλλους εναντι τημηματοςσετσι κερδιζουν ολοι

κερδιζογν οι επιβατες

κερδιζει και ο οδηγοςσ

Κερδιζει και η υβερ


βεβαιως ενας τετοιος δεν εχει δωσει 200000 που κανει μια αδεια ταξι

ομως ποια ειναι αυτη η λογικη που λεει οτι ενα λαθος θα πρεπει αφου το εκανε ενας να το κανουν ολοι;

και γιατι για να οδηγεις ιχ με επιβατες πρεπει να εχει 200000 καπελο; Α γιατι υπαρχει οριο

και γιατι να φπαρχει οριο στα ταξι;

α γιατι οι συνδικαλιστες παρακαλεσαν τον υπουργο να τους φτιαξει μονοπωλειο με ανταλλαγμα ψηφουςσκ

καποτε οι ψηφοι ηταν ΝΔ

μετα επι συρριζα πηγαν συρριζα

ολους εμας μας νοιαζει η αποψη των συνδικαλιστων;?

 

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, dieksodo είπε

Διαβαζω διαρκως για 

«εργασιακα δικαιωματα»

»πειρατια»

»κλεμμενο μεροκαματο»

»κατεργο»

»εκβιασμος»

εμενα δεν με εκβιασε κανεις να παρω υβερ

επισης δεν ειδα καμια υβερ να βαζει το ποστολι στο κροταφο κανενος ταξιτζη

Επισης την τελευταια φορα που κοιταξα στο λεξικο πειρατης ειναι αυτος που κλεβει κατι

απο ποτε ο επιβατης ειναι ιδιοκτησια καποιου (ταξιτζη) για να τον «κλεβει» η υβερ;?

Τα πραματα ειναι απλα

καποιος εχει ιχ και αντι να πηγαινει στη διυλεηα του μονος του δεχεται να μεταφερει κιαλλους εναντι τημηματοςσετσι κερδιζουν ολοι

κερδιζογν οι επιβατες

κερδιζει και ο οδηγοςσ

Κερδιζει και η υβερ


βεβαιως ενας τετοιος δεν εχει δωσει 200000 που κανει μια αδεια ταξι

ομως ποια ειναι αυτη η λογικη που λεει οτι ενα λαθος θα πρεπει αφου το εκανε ενας να το κανουν ολοι;

και γιατι για να οδηγεις ιχ με επιβατες πρεπει να εχει 200000 καπελο; Α γιατι υπαρχει οριο

και γιατι να φπαρχει οριο στα ταξι;

α γιατι οι συνδικαλιστες παρακαλεσαν τον υπουργο να τους φτιαξει μονοπωλειο με ανταλλαγμα ψηφουςσκ

καποτε οι ψηφοι ηταν ΝΔ

μετα επι συρριζα πηγαν συρριζα

ολους εμας μας νοιαζει η αποψη των συνδικαλιστων;?

ωραία όλα αυτά στην θεωρία και μπορεί να έχετε και δίκιο θεωρητικά. Το θέμα είναι όμως ότι υπάρχουν νόμοι ψηφισμένοι και ήρθε η uber και εντελώς πειρατικά δουλεύει χωρίς να τους τηρεί. Ο νόμος στην Ελλάδα απαιτεί να έχεις ειδική άδεια μεταφορέα για να μεταφέρεις επιβάτες. Καλώς ή κακώς αυτός ο νόμος. Όταν εσύ βάλεις στο ΙΧ σου, επιβάτη γιατί σε συμφέρει είσαι παράνομος (με αμοιβή εννοώ, μην αρχίσουμε για φίλους κλπ). Συν φυσικά και όλα τα φορολογικά ωφέλη αλλά δεν το πιάνω αυτό γιατί και ο κλάδος των ταξιτζήδων δεν είναι και ιδιαίτερα νόμιμος στον τομέα αυτόν.

Το ζητούμενο είναι ότι η υπηρεσία αυτή είναι παράνομη και παραβιάζει καμιά ντουζίνα νόμους σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται. Δεν μας ενδιαφέρει αν μας εξυπηρετεί ή αν μας συμφέρει κλπ. Είναι παράνομη. Τέλος. Αν τώρα ψηφιστούν άλλοι νόμοι κλπ ώστε να ενταχθεί στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας καλώς να ορίσει. Ο ανταγωνισμός πάντα καλό κάνει. Αλλά τώρα είναι απλά πειρατές.

Επεξ/σία από for4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, merphi είπε
Πολλοί γράφετε χωρίς να γνωρίζετε γιατί μιλάμε και το άρθρο δεν το ξεκαθαρίζει. Μιλάμε για τον νόμο AB5 (assembly billing 5), σύμφωνα με τον οποίο κάθε ελεύθερος επαγγελματίας μπορεί να έχει ως 35 συναλλαγές τον χρόνο με κάποια οντότητα.
Έτσι για παράδειγμα κάποιος ορθογράφος που δουλεύει με μπλοκάκι και χρεώνει ανά άρθρο, έχει μόνο 35 τον χρόνο, ένας designer 35 δουλειές, ένας uber οδηγός 35 κούρσες κτλ, δηλαδή 35 διακριτές αποδείξεις τον χρόνο.
Το μέτρο υποτίθεται ότι το πέρασε η ακροαριστερή πτέρυγα της κυβέρνησης της Καλιφόρνιας για να υποχρεώσει τις εταιρείες να προσλάβουν τους freelancers. Φυσικά αυτό δεν συνέβη και το μόνο που κάνουν από εκείνη την στιγμή είναι να βάζουν αστερίσκους και να ψηφίζουν εξαιρέσεις, καταστρέφοντας τις δουλειές πολλών ανθρώπων

 

Αν δουλεύεις όλο το χρόνο σου για έναν συγκεκριμένο εργοδότη, δεν είσαι freelancer. Στην πράξη έχεις σχέση εξαρτημένης εργασίας. Το γεγονός ότι πολλοί εργοδότες, και στην Ελλάδα, διατηρούν υπαλλήλους τους με μπλοκάκι, προκειμένου να μην έχουν καμία υποχρέωση προς αυτούς, δε σημαίνει ότι δεν τους εκμεταλλεύονται. Ας μην υποστηρίζουμε αυτές τις πρακτικές, εκτός φυσικά από όσους το κάνουν οι ίδιοι προς τους υπαλλήλους τους οπότε έχουν οικονομικό συμφέρον. Όταν δουλεύεις για συγκεκριμένο εργοδότη, πρέπει να σε προσλάβει. Δεν υπάρχει ναι, μεν, αλλά.

Επεξ/σία από jimex
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, jimex είπε

Αν δουλεύεις όλο το χρόνο σου για έναν συγκεκριμένο εργοδότη, δεν είσαι freelancer. Στην πράξη έχεις σχέση εξαρτημένης εργασίας. Το γεγονός ότι πολλοί εργοδότες, και στην Ελλάδα, διατηρούν υπαλλήλους τους με μπλοκάκι, προκειμένου να μην έχουν καμία υποχρέωση προς αυτούς, δε σημαίνει ότι δεν τους εκμεταλλεύονται. Ας μην υποστηρίζουμε αυτές τις πρακτικές, εκτός φυσικά από όσους το κάνουν οι ίδιοι προς τους υπαλλήλους τους οπότε έχουν οικονομικό συμφέρον. Όταν δουλεύεις για συγκεκριμένο εργοδότη, πρέπει να σε προσλάβει. Δεν υπάρχει ναι, μεν, αλλά.

Μιλάς για πολύ συγκεκριμένη περίπτωση. Δεν είναι όλοι οι οδηγοί Uber full time, η πλειοψηφία το κάνει για να συμπληρώσει το εισόδημα τους. Με αυτό τον νόμο θα έπρεπε να εγκαταλείψουν τις κανονικές δουλειές τους και να πάνε  στην Uber, κάτι που προφανώς δεν θα κάνουν και από πάνω θα χάσουν το χαρτζιλίκι της uber.

Επιπλέον οι περισσότεροι ελεύθεροι επαγγελματίες έχουν πολλούς πελάτες, με αυτό τον νόμο πρέπει να έχουν μόνο έναν και να γίνουν υπάλληλοι του αντί να είναι αφεντικά του εαυτού τους. Πολλοί, ειδικά στην Καλιφόρνια που δεν είχε την παράνοια των ελληνικών ασφαλιστικών ταμείων, διαλέγανε να είναι freelancers για να δουλεύουν από το σπίτι τους part time επειδή έχουν άλλες υποχρεώσεις, σε αυτούς κόβουν αυτό το εισόδημα.

Ο νόμος προφανώς ήθελε να κάνει καλό, αλλά δεν θέλουν όλοι να είναι υπάλληλοι κάποιου και να εξαρτώνται από αυτόν ή θέλουν να δουλεύουν με τους δικούς τους όρους. Ειδικά στην digital remote working εποχή μας, σοκάρανε πολλούς ανθρώπους στην Καλιφόρνια και μόνο τα συνδικάτα, τα μαντριά των εργαζομένων είναι ευχαριστημένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, for4 said:

ωραία όλα αυτά στην θεωρία και μπορεί να έχετε και δίκιο θεωρητικά. Το θέμα είναι όμως ότι υπάρχουν νόμοι ψηφισμένοι και ήρθε η uber και εντελώς πειρατικά δουλεύει χωρίς να τους τηρεί. Ο νόμος στην Ελλάδα απαιτεί να έχεις ειδική άδεια μεταφορέα για να μεταφέρεις επιβάτες. Καλώς ή κακώς αυτός ο νόμος. Όταν εσύ βάλεις στο ΙΧ σου, επιβάτη γιατί σε συμφέρει είσαι παράνομος (με αμοιβή εννοώ, μην αρχίσουμε για φίλους κλπ). Συν φυσικά και όλα τα φορολογικά ωφέλη αλλά δεν το πιάνω αυτό γιατί και ο κλάδος των ταξιτζήδων δεν είναι και ιδιαίτερα νόμιμος στον τομέα αυτόν.

Το ζητούμενο είναι ότι η υπηρεσία αυτή είναι παράνομη και παραβιάζει καμιά ντουζίνα νόμους σε κάθε χώρα που δραστηριοποιείται. Δεν μας ενδιαφέρει αν μας εξυπηρετεί ή αν μας συμφέρει κλπ. Είναι παράνομη. Τέλος. Αν τώρα ψηφιστούν άλλοι νόμοι κλπ ώστε να ενταχθεί στην οικονομική δραστηριότητα της χώρας καλώς να ορίσει. Ο ανταγωνισμός πάντα καλό κάνει. Αλλά τώρα είναι απλά πειρατές.

Παμε παλι

εχω ιχ

παω δουλεια

πληρωνω βενζινα

κανω συμφωνια με συνεργατες και τους μεταφερω εναντι μικρου τιμηματος

 Που ειναι η παρανομια;?

και απο που και ως που ο υβερ ειναι πειρατης; Εκλεψε απο κανεναν κατι;

α καταλαβα ο νομος λεει πως μονο ο κιτρινος μπορει να σε μεταφερει οποτε ο αλλος ειναι πειρατης γιατι σε κλεβει απο τον κιτρινο

 

ναι μονο που δε σε κλεβει. Μονος σου πας. Και οι καταναλωτες δεν ειμαστε ιδιοκτησια κανενος για να μας «κλεβουν»

 

το οτι ο νομος ειναι απαρχαιωμενος σημαινει πως πρεπει να αλλαξει. Αν δεν αλλαξει απλως θα συνεχισει ο κοσμος ατυπα να κανει τη δουλεια του. Δεν θα ειναι το πρωτο πραγμα που θα γινει μαυρα στην ελλαδα αλλωστε. 
 

το ερωτημα που πρεπει να μας απασχολει ειναι γιατι ο κοσμος προτιμα την αγνωστη ουμπερ και οχι τους νομιμους ταξιτζηδες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...