davarisx Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Eνα αλλο προσφατο παραδειγμα. πριν λιγους μηνες ειχε στο lidl λαμπες Led.ηθελα 2 για σποτακια αν θυμαμαι καλα 7 watt γιατι η μια philips που ειχα ειχε καει. παω την περνω την βαζω και βλεπω το φως της να ειναι χαλια(σαν κερακι) σε σχεση με την philips που ηταν διπλα ενω ηταν τα ιδια watt. λεω τις παω πισω και τελειωσε.παω στο ταμειο τους εξηγω οτι ενω ειναι ιδια watt η δικια σας ειναι κερακι. η κοπελα στο ταμειο μου λεει την εχετε ανοιξει και δεν γινεται επιστροφη ενω η αλλη η κλειστη γινεται. της εξηγω οτι αν δεν την ανοιγα πως θα την εβλεπα,εκεινη το βιολι της. ειχε κοσμο εκεινη την ωρα και αρχιζω να φορτωνω και της λεω δεν με νοιαζει τι θα την κανετε παρτε την και φατε την εμενα με κοροιδεψατε. μιλαει με τον διευθυντη της τελικα και μου λεει ενταξει σας την αλλαζω. γενικα καποια πραγματα πρεπει να τα απαιτουμε και οχι να μας περνανε για προβατα. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από davarisx 1
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 28 λεπτά πριν, davarisx είπε Eνα αλλο προσφατο παραδειγμα. πριν λιγους μηνες ειχε στο lidl λαμπες Led.ηθελα 2 για σποτακια αν θυμαμαι καλα 7 watt γιατι η μια philips που ειχα ειχε καει. παω την περνω την βαζω και βλεπω το φως της να ειναι χαλια(σαν κερακι) σε σχεση με την philips που ηταν διπλα ενω ηταν τα ιδια watt. λεω τις παω πισω και τελειωσε.παω στο ταμειο τους εξηγω οτι ενω ειναι ιδια watt η δικια σας ειναι κερακι. η κοπελα στο ταμειο μου λεει την εχετε ανοιξει και δεν γινεται επιστροφη ενω η αλλη η κλειστη γινεται. της εξηγω οτι αν δεν την ανοιγα πως θα την εβλεπα,εκεινη το βιολι της. ειχε κοσμο εκεινη την ωρα και αρχιζω να φορτωνω και της λεω δεν με νοιαζει τι θα την κανετε παρτε την και φατε την εμενα με κοροιδεψατε. μιλαει με τον διευθυντη της τελικα και μου λεει ενταξει σας την αλλαζω. γενικα καποια πραγματα πρεπει να τα απαιτουμε και οχι να μας περνανε για προβατα. Δηλαδή το να πρίζεις έναν υπάλληλο, να του φωνάζεις και γενικά να του χαλάς την ημέρα επειδή ακολουθεί την πολιτική του εργοδότη του σημαίνει ότι σε περνάει για πρόβατο; Και πάω στοίχημα ότι ο διευθυντής δέχτηκε την αλλαγή για να μην έχει έναν ημίτρελο να του χαλάει το μαγαζί για λάμπες των 5€, όχι επειδή ξεσκόνισε την πολιτική αλλαγών του Λιντλ και συνειδητοποίησε ότι ο υπάλληλος του δεν την ήξερε.
k_w_t Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 38 λεπτά πριν, davarisx είπε Eνα αλλο προσφατο παραδειγμα. πριν λιγους μηνες ειχε στο lidl λαμπες Led.ηθελα 2 για σποτακια αν θυμαμαι καλα 7 watt γιατι η μια philips που ειχα ειχε καει. παω την περνω την βαζω και βλεπω το φως της να ειναι χαλια(σαν κερακι) σε σχεση με την philips που ηταν διπλα ενω ηταν τα ιδια watt. λεω τις παω πισω και τελειωσε.παω στο ταμειο τους εξηγω οτι ενω ειναι ιδια watt η δικια σας ειναι κερακι. η κοπελα στο ταμειο μου λεει την εχετε ανοιξει και δεν γινεται επιστροφη ενω η αλλη η κλειστη γινεται. της εξηγω οτι αν δεν την ανοιγα πως θα την εβλεπα,εκεινη το βιολι της. ειχε κοσμο εκεινη την ωρα και αρχιζω να φορτωνω και της λεω δεν με νοιαζει τι θα την κανετε παρτε την και φατε την εμενα με κοροιδεψατε. μιλαει με τον διευθυντη της τελικα και μου λεει ενταξει σας την αλλαζω. γενικα καποια πραγματα πρεπει να τα απαιτουμε και οχι να μας περνανε για προβατα. Καλα αυτο με τις λαμπες παραειναι... Και να παρεις 2 ιδιες λαμπες(Watt/Lumens/θερμοκρασια) για πετυχεις να εχουν τον ιδιο ακριβως φωτισμο πρεπει να ειναι και ιδια εταιρια. Οσο για τα εκθεσιακα που ανεφεραν πιο πριν . Οι εταιριες παλια εστελναν δωρεαν demo-units στα καταστηματα και δεν μπορουσαν να πουληθουν σε πελατες γιατι δεν ειχαν εγγυηση και παρελκομενα Πχ οι κουζινες δεν ειχαν τα ταψια τα ψυγεια δεν ειχαν τις παγοθηκες κτλ .(τα κινητα Samsung δεν ειχαν ουτε sim-reader) Τα τσιμπαγαν οι υπαλληλοι οταν το προιον εφτανε σε καταργηση σε τιμες χωμα. Αυτα ομως τα σταματησαν οι εταιριες οποτε τα καταστηματα ανοιγουν κανονικες συσκευες και τις πουλανε οταν καταργηθει το μοντελο σε χαμηλοτερη τιμη απλα.
polaki Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 16 λεπτά πριν, JohnGTA είπε Δηλαδή το να πρίζεις έναν υπάλληλο, να του φωνάζεις και γενικά να του χαλάς την ημέρα επειδή ακολουθεί την πολιτική του εργοδότη του σημαίνει ότι σε περνάει για πρόβατο; Και πάω στοίχημα ότι ο διευθυντής δέχτηκε την αλλαγή για να μην έχει έναν ημίτρελο να του χαλάει το μαγαζί για λάμπες των 5€, όχι επειδή ξεσκόνισε την πολιτική αλλαγών του Λιντλ και συνειδητοποίησε ότι ο υπάλληλος του δεν την ήξερε. Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, γι'αυτό και ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωνόμαστε για την πολιτική αντικατάστασης/αλλαγής ΚΑΘΕ καταστήματος ώστε να γνωρίζουμε που μας παίρνουν οι ταλιμπανιές και που όχι. Δεν γνωρίζω την πολιτική του Lidl οπότε δεν αναφέρομαι στον από πάνω, αλλά όπως και να έχει είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του εργαζομένου που (προσπαθεί να) μας εξυπηρετεί, πολύ απλά γιατί συνήθως όχι μόνο δεν φταίει εκείνος προσωπικά, αλλά (το κυριότερο), δεν του επιτρέπεται και να ΓΑΥΓΙΖΕΙ σε εμάς όπως ΓΑΥΓΙΖΟΥΜΕ εμείς σα κοπρόσκυλα σε αυτόν είτε έχουμε είτε δεν έχουμε δίκιο. Γενικά δεν υπάρχει κάτι χειρότερο απ'το να υψώνει ο άλλος τη φωνή ή να μιλάει απαξιωτικά. Είναι το χείριστο είδος ανθρώπου. 5 1
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 16 λεπτά πριν, polaki είπε Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, γι'αυτό και ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωνόμαστε για την πολιτική αντικατάστασης/αλλαγής ΚΑΘΕ καταστήματος ώστε να γνωρίζουμε που μας παίρνουν οι ταλιμπανιές και που όχι. Δεν γνωρίζω την πολιτική του Lidl οπότε δεν αναφέρομαι στον από πάνω, αλλά όπως και να έχει είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του εργαζομένου που (προσπαθεί να) μας εξυπηρετεί, πολύ απλά γιατί συνήθως όχι μόνο δεν φταίει εκείνος προσωπικά, αλλά (το κυριότερο), δεν του επιτρέπεται και να ΓΑΥΓΙΖΕΙ σε εμάς όπως ΓΑΥΓΙΖΟΥΜΕ εμείς σα κοπρόσκυλα σε αυτόν είτε έχουμε είτε δεν έχουμε δίκιο. Γενικά δεν υπάρχει κάτι χειρότερο απ'το να υψώνει ο άλλος τη φωνή ή να μιλάει απαξιωτικά. Είναι το χείριστο είδος ανθρώπου. Εννοείται. Και μιλάμε για γελοία ποσά γίνονται οι καυγάδες στα σουπερ: κονσέρβες 1,5€, λάμπες 5€, ληγμένα γάλατα 1€. Retail για εμένα είναι χειρότερη δουλειά και από βοθροκαθαριστή (όχι ότι έχω κάτι με αυτούς, μην παρεξηγηθώ).
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, polaki said: Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες, γι'αυτό και ΠΡΕΠΕΙ να ενημερωνόμαστε για την πολιτική αντικατάστασης/αλλαγής ΚΑΘΕ καταστήματος ώστε να γνωρίζουμε που μας παίρνουν οι ταλιμπανιές και που όχι. Δεν γνωρίζω την πολιτική του Lidl οπότε δεν αναφέρομαι στον από πάνω, αλλά όπως και να έχει είναι ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του εργαζομένου που (προσπαθεί να) μας εξυπηρετεί, πολύ απλά γιατί συνήθως όχι μόνο δεν φταίει εκείνος προσωπικά, αλλά (το κυριότερο), δεν του επιτρέπεται και να ΓΑΥΓΙΖΕΙ σε εμάς όπως ΓΑΥΓΙΖΟΥΜΕ εμείς σα κοπρόσκυλα σε αυτόν είτε έχουμε είτε δεν έχουμε δίκιο. Γενικά δεν υπάρχει κάτι χειρότερο απ'το να υψώνει ο άλλος τη φωνή ή να μιλάει απαξιωτικά. Είναι το χείριστο είδος ανθρώπου. το Lidl έχει πολιτική επιστροφής και ο υπάλληλος ήταν εν αδίκω https://www.lidl-hellas.gr/plirofories/ypereshies Quote Δικαίωμα επιστροφής Εντός τριών μηνών από την ημερομηνία αγοράς, μπορείτε επιδεικνύοντας την απόδειξη αγοράς και με την πλήρη συσκευασία να ζητήσετε επιστροφή των χρημάτων σας για προϊόντα που αγοράσατε από τα καταστήματά μας. Μετά το πέρας του τριμήνου διατηρείτε τα δικαιώματα που σας παρέχει η εγγύηση του προϊόντος. * Δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές σε εσώρουχα, μαγιό και εποχιακά είδη. αλλά μια και λες για το ότι πρέπει να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του εργαζομένου που συνήθως δεν φταίει εκείνος προσωπικά (συμφωνώ), μήπως είναι λίγο υποκειμενικό το "δεν φταίει εκείνος προσωπικά¨; υπάρχουν περίπτώσεις που υπάλληλοι σε ταλαιπωρούν "προσωπικά" και υπάρχουν και αντίθετες περιπτώσεις που τους ταλαιπωρείς αλλά το θεωρείς δίκαιο, πχ αν πέσεις στην περίπτωση που περιμένεις στα επείγοντα ενός κεντρικού νοσοκομείου με τις ώρες, πόσο εύκολα θα πάει το μυαλό σου ότι μπορεί να μη φταίει προσωπικά κάποιος που εργάζεται εκεί; το πιθανότερο είναι ότι θα αρχίσεις και συ να "γαυγίζεις" εναντίον του προσωπικού γιατί αυτή την κρίση θα κάνεις ακόμα και ας είναι άδικη οπότε για να επιστρέψουμε στην περίπτωση του supermarket δικαιολογείς τον παραπάνω υπάλληλο του lidl γιατί το επιλέγεις και το θες παρόλο που έχει προσωπικό σφάλμα Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 17 λεπτά πριν, KoreanW είπε το Lidl έχει πολιτική επιστροφής και ο υπάλληλος ήταν εν αδίκω https://www.lidl-hellas.gr/plirofories/ypereshies αλλά μια και λες για το ότι πρέπει να βάζουμε τον εαυτό μας στη θέση του εργαζομένου που συνήθως δεν φταίει εκείνος προσωπικά (συμφωνώ), μήπως είναι λίγο υποκειμενικό το "δεν φταίει εκείνος προσωπικά¨; υπάρχουν περίπτώσεις που υπάλληλοι σε ταλαιπωρούν "προσωπικά" και υπάρχουν και αντίθετες περιπτώσεις που τους ταλαιπωρείς αλλά το θεωρείς δίκαιο, πχ αν πέσεις στην περίπτωση που περιμένεις στα επείγοντα ενός κεντρικού νοσοκομείου με τις ώρες, πόσο εύκολα θα πάει το μυαλό σου ότι μπορεί να μη φταίει προσωπικά κάποιος που εργάζεται εκεί; το πιθανότερο είναι ότι θα αρχίσεις και συ να "γαυγίζεις" εναντίον του προσωπικού γιατί αυτή την κρίση θα κάνεις ακόμα και ας είναι άδικη οπότε για να επιστρέψουμε στην περίπτωση του supermarket δικαιολογείς τον παραπάνω υπάλληλο του lidl γιατί το επιλέγεις και το θες παρόλο που έχει προσωπικό σφάλμα Αν είναι φίλε μου για τα λεντάκια των 4-5€ να ξεσκονίζουμε πολιτικές και να κατεβάζουμε ηθικολογικές κρίσεις του τύπου: "Είχε άδικο, και τον κάλυψες" μάλλον δεν έχουμε οι ίδιοι αρκετά προβλήματα στις ζωές μας και ψάχνουμε και άλλα.
davarisx Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, JohnGTA είπε Δηλαδή το να πρίζεις έναν υπάλληλο, να του φωνάζεις και γενικά να του χαλάς την ημέρα επειδή ακολουθεί την πολιτική του εργοδότη του σημαίνει ότι σε περνάει για πρόβατο; Και πάω στοίχημα ότι ο διευθυντής δέχτηκε την αλλαγή για να μην έχει έναν ημίτρελο να του χαλάει το μαγαζί για λάμπες των 5€, όχι επειδή ξεσκόνισε την πολιτική αλλαγών του Λιντλ και συνειδητοποίησε ότι ο υπάλληλος του δεν την ήξερε. Μάθε να διαβάζεις σωστά τι γράφει ο άλλος και άσε τις μαγκιτσες. Αφού δεν ξέρεις ούτε εσύ ο ίδιος τα δικαιώματα σου τι να συζητήσουμε μετά? Από μικρά πράγματα ξεκινάνε τα μεγάλα προβλήματα και δεν είναι τα 5 ευρώ που αναφέρεις αλλά η κοροϊδία να σου πουλάει ίδια watt και lumens λάμπα και όταν τις βάζεις δίπλα σε άλλη η διαφορά στο φως να είναι χαώδης και όχι απλά εμφανής.
helicoid Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, davarisx είπε πριν λιγους μηνες ειχε στο lidl λαμπες Led.ηθελα 2 για σποτακια αν θυμαμαι καλα 7 watt γιατι η μια philips που ειχα ειχε καει. παω την περνω την βαζω και βλεπω το φως της να ειναι χαλια(σαν κερακι) σε σχεση με την philips που ηταν διπλα ενω ηταν τα ιδια watt. λεω τις παω πισω και τελειωσε.παω στο ταμειο τους εξηγω οτι ενω ειναι ιδια watt η δικια σας ειναι κερακι. ... γενικα καποια πραγματα πρεπει να τα απαιτουμε και οχι να μας περνανε για προβατα. Δηλαδή αν έπαιρνες μια φασόν κινεζιά tv στο 1/3 της τιμής μιας επώνυμης που είχες πάρει πρόπερσι, θα πήγαινες και θα τους έλεγες "διαμαρτύρομαι που η SuperBianca TV έχει τόσο χάλια εικόνα σε σχέση με την Samsung/LG μου πλήρωσα τριπλάσια και θέλω τα λεφτά μου πίσω!"; Δηλαδή όταν η Philips led έχει ας πούμε 5 ευρώ και το 6pack λάμπες από το lidl έχει 6ευρώ, ε τι κάνει νιάου νιάου; Και δεν μειώνω καθόλου το Lidl ή το κάθε Lidl, έχει κάμποσα πράγματα που αξίζουν κάθε τόσο απλά οκ μην περιμένουμε όταν πηγαίνουμε σε bulk οικονομικές επιλογές να έχουν τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά επώνυμων. Οχι οτι δεν γίνεται, γίνεται και παραγίνεται, απλά δεν είναι ο κανόνας. Όσο για τις επιστροφές, έχει να κάνει με την κουλτούρα κάθε λαού. Αν κυριαρχεί η κουτοπονηριά καλή ώρα, θα έχεις πολλά φαινόμενα "έξυπνων" πελατών πού είτε παίρνουν ένα φορτηγό ρούχα σε κάθε sale για να κρατήσουν τελικά μόνο το 1/5 αφού τα δοκιμάσουν όλα στο σπιτάκι τους, με αποτέλεσμα οι άλλοι που θέλουν ένα κομμάτι να μένουν με το p0ul1 στο χέρι γιατί ο άλλος σήκωσε το μισό μαγαζί. Που θα το γυρίσει πίσω όταν έχουν τελειώσει τα sales. Κι εδώ μέσα το κάνουν πολλοί αυτό. Το ίδιο και με τα ηλεκτρονικά. Τι πάει να πει δεν ταιριάζει το χρώμα του με το δωμάτιό μου; Είμαστε σοβαροί τώρα; Να πείς οτι κάνει θόρυβο να το δεχτώ, να πείς οτι ενώ παρήγγειλες μπλε σου έστειλαν πράσινο να το δεχτώ. Αλλά όταν σου έχουν στείλει αυτό ακριβώς που παράγγειλες και είναι ακριβώς οτι γράφει στην περιγραφή στο site τότε για μένα δεν θα έπρεπε να το γυρίσεις. Δεν λέω οτι δεν συμφωνώ με τον νόμο περί επιστροφής. Για τις διαδικτυακές αγορές καλά κάνει και υπάρχει, για την προστασία του καταναλωτή, όχι για το βίτσιο του. Δεν συμφωνώ με την κατάχρησή του από τους εξυπνάκηδες. Και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ επειδή δεν έχουμε την κουλτούρα της υπευθυνότητας σαν λαός. Γιατί έχουμε μάθει μόνο με μπαμπούλα και βούρδουλα. Αν μας αφήσεις ελεύθερους θα βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Άσχετα αν μακροπρόθεσμα κάνουμε κακό στον εαυτό μας έτσι. Γιατί αν γυρνάνε οι 5 στους 10 τότε το κατάστημα θα αναγκαστεί να τα πουλάει ως καινούρια σε άλλους, και έτσι αρχίζει αυτό το γαιτανάκι. Και δεν πάω να βγάλω λάδι κανέναν όμιλο. Και αυτοί έχουν αισχρές πρακτικές. Απλά με το να γεμίσεις μια ντουλάπα ρούχα παραγγελία για να κρατήσεις ένα βρακι τελικά, ή να αλλάζεις κάρτα γραφικών κάθε μισό μήνα για να κάνεις unboxings στο youtube για να βγάλεις χαρτζιλίκι και μετά να μου έρχεται εμένα το ανοιγμένο ε είναι κλασικότατο παράδειγμα παρτακισμού που οδηγεί την αγορά σε στρεβλώσεις. Και εκεί που είχε το δίκιο ο πελάτης που ήταν συνήθως ο ριγμένος, τώρα είναι συννένοχος. Αλλά το κόστος δεν το πληρώνει η εταιρεία, το πληρώνει ο επόμενος πελάτης. Η λέξη κλειδί είναι συνείδηση. Και κοινωνική και καταναλωτική. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από helicoid 9 2 1
KoreanW Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Just now, JohnGTA said: Αν είναι φίλε μου για τα λεντάκια των 4-5€ να ξεσκονίζουμε πολιτικές και να κατεβάζουμε ηθικολογικές κρίσεις του τύπου: "Είχε άδικο, και τον κάλυψες" μάλλον δεν έχουμε οι ίδιοι αρκετά προβλήματα στις ζωές μας και ψάχνουμε και άλλα. 1. μάλλον για να μιλάς για ξεσκόνισμα πολιτικών, θες πολύ να δικαιολογήσεις τον υπάλληλο (και ειναι επιλογή σου που τη σέβομαι) αν είχες πατήσει κάτι παραπάνω από 1 φορά σε Lidl, θα ήξερες μέχρι και σε ποιό ταμείο κάνουν τις επιστροφές (και περιμένει από πίσω όλη η ουρά) και περί του δικαιώματος επιστροφής δε σου λέω για τα καλάθια με τις επιστροφές δίπλα στα ταμεία, τα banner για το δικαίωμα επιστροφής, τις αναφορές στα φυλλάδια, τις προφορικές υπενθυμίσεις στο ταμείο, τις υπομνήσεις στην απόδειξη και στην ιστοσελίδα (αντε πες τα ράφια με τις χωριστές προσφορές δεν έχεις τρόπο για να καταλάβεις πως είναι αναμεταξύ κ επιστροφές) 2. το ηθικολογικό που μου απευθύνεις πως είναι μωρέ λεντάκια των 4-5€ και εγώ αν μιλήσω θα μου πεις ότι είμαι κάποιος που "νοιάζομαι" για τον υπάλληλο που δεν έκανε την υποχρέωσή του, ή το απαξιωτικό "αρκετά προβλήματα στις ζωές μας" μάλλον κράτησέ το, δε με ενδιαφέρει να απαντήσω στο ίδιο ύφος Επεξ/σία 1 Σεπτεμβρίου 2020 από KoreanW
dkstopo Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 εμένα μου έστειλαν κάμερα εκθεσιακή, που δν ειχα συμφωνησει σε κάτι τετοιο, το ωραίο είναι οτι ειχαν μέσα και το αντικλεπτικό καλώδιο του συναγερμού....
davarisx Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, helicoid είπε Δηλαδή αν έπαιρνες μια HD ready φασόν κινεζιά tv στο 1/3 της τιμής μιας FHD επώνυμης που είχες πάρει πρόπερσι, θα πήγαινες και θα τους έλεγες "διαμαρτύρομαι που έχει τόσο χάλια εικόνα σε σχέση με την Samsung/LG μου πλήρωσα τριπλάσια και θέλω τα λεφτά μου πίσω!"; Δηλαδή όταν η Philips led έχει ας πούμε 5 ευρώ και το 6pack λάμπες από το lidl έχει 6ευρώ, ε τι κάνει νιάου νιάου; Και δεν μειώνω καθόλου το Lidl ή το κάθε Lidl, έχει κάμποσα πράγματα που αξίζουν κάθε τόσο απλά οκ μην περιμένουμε όταν πηγαίνουμε σε bulk οικονομικές επιλογές να έχουν τις επιδόσεις και τα χαρακτηριστικά επώνυμων. Οχι οτι δεν γίνεται, γίνεται και παραγίνεται, απλά δεν είναι ο κανόνας. Όσο για τις επιστροφές, έχει να κάνει με την κουλτούρα κάθε λαού. Αν κυριαρχεί η κουτοπονηριά καλή ώρα, θα έχεις πολλά φαινόμενα "έξυπνων" πελατών πού είτε παίρνουν ένα φορτηγό ρούχα σε κάθε sale για να κρατήσουν τελικά μόνο το 1/5 αφού τα δοκιμάσουν όλα στο σπιτάκι τους, με αποτέλεσμα οι άλλοι που θέλουν ένα κομμάτι να μένουν με το p0ul1 στο χέρι γιατί ο άλλος σήκωσε το μισό μαγαζί. Που θα το γυρίσει πίσω όταν έχουν τελειώσει τα sales. Κι εδώ μέσα το κάνουν πολλοί αυτό. Το ίδιο και με τα ηλεκτρονικά. Τι πάει να πει δεν ταιριάζει το χρώμα του με το δωμάτιό μου; Είμαστε σοβαροί τώρα; Να πείς οτι κάνει θόρυβο να το δεχτώ, να πείς οτι ενώ παρήγγειλες μπλε σου έστειλαν πράσινο να το δεχτώ. Αλλά όταν σου έχουν στείλει αυτό ακριβώς που παράγγειλες και είναι ακριβώς οτι γράφει στην περιγραφή στο site τότε για μένα δεν θα έπρεπε να το γυρίσεις. Δεν λέω οτι δεν συμφωνώ με τον νόμο περί επιστροφής. Για τις διαδικτυακές αγορές καλά κάνει και υπάρχει, για την προστασία του καταναλωτή, όχι για το βίτσιο του. Δεν συμφωνώ με την κατάχρησή του από τους εξυπνάκηδες. Και αυτό δεν πρόκειται να σταματήσει ποτέ επειδή δεν έχουμε την κουλτούρα της υπευθυνότητας σαν λαός. Γιατί έχουμε μάθει μόνο με μπαμπούλα και βούρδουλα. Αν μας αφήσεις ελεύθερους θα βγάλουμε ο ένας το μάτι του άλλου. Άσχετα αν μακροπρόθεσμα κάνουμε κακό στον εαυτό μας έτσι. Γιατί αν γυρνάνε οι 5 στους 10 τότε το κατάστημα θα αναγκαστεί να τα πουλάει ως καινούρια σε άλλους, και έτσι αρχίζει αυτό το γαιτανάκι. Και δεν πάω να βγάλω λάδι κανέναν όμιλο. Και αυτοί έχουν αισχρές πρακτικές. Απλά με το να γεμίσεις μια ντουλάπα ρούχα παραγγελία για να κρατήσεις ένα βρακι τελικά, ή να αλλάζεις κάρτα γραφικών κάθε μισό μήνα για να κάνεις unboxings στο youtube για να βγάλεις χαρτζιλίκι και μετά να μου έρχεται εμένα το ανοιγμένο ε είναι κλασικότατο παράδειγμα παρτακισμού που οδηγεί την αγορά σε στρεβλώσεις. Και εκεί που είχε το δίκιο ο πελάτης που ήταν συνήθως ο ριγμένος, τώρα είναι συννένοχος. Αλλά το κόστος δεν το πληρώνει η εταιρεία, το πληρώνει ο επόμενος πελάτης. Και όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. 1.και του lidl η μια λάμπα ήταν ακριβή και όχι 6αδα φτηνιαρικη.το παράδειγμα που έφερες για hd ready και full hd είναι εντελώς λάθος. 2.οταν πας να αγοράσεις κάτι ανοίγεις τα μάτια σου και διαβάζεις specs. Oταν έχει ακριβώς τα ίδια με ενα άλλο περιμένεις και τα ίδια αποτελέσματα γιατί οι μετρήσεις γίνονται με κάποια στάνταρ.
mechpanos Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Στις 29/8/2020 στις 1:34 ΜΜ, billiboo είπε ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου. Μεγαλύτερο μαγαζί = περισσότερα έξοδα = πιο απρόσωπο Στις 29/8/2020 στις 1:34 ΜΜ, billiboo είπε ναι αλλα δεν ειναι το μαγαζακι της γειτονιας υποτιθεται ειναι ενα μεγαλο πολυκαταστημα , ακριβοτερο και περιμενεις ενα επιπεδο επαγγελματισμου. Μεγαλύτερο μαγαζί = περισσότερα έξοδα = πιο απρόσωπο
zx1234r Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Γενικά, η υπαναχώρηση προυποθέτει πως η επιστροφή του προιόντος γίνεται στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση. Δεν ισχύει το σενάριο, δοκιμάζω και αν δεν μου κάνει το επιστρέφω και φωνάζω για τα χρήματα μου και τα δικαιώματα μου. Τώρα αν σε κάποιες περιπτώσεις, κάποιοι έχουν εξυπηρετηθεί με αυτόν τον τρόπο δεν σημαίνει οτι έτσι γίνεται πάντα. 3
helicoid Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 Δημοσ. 1 Σεπτεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, davarisx είπε 1.και του lidl η μια λάμπα ήταν ακριβή και όχι 6αδα φτηνιαρικη.το παράδειγμα που έφερες για hd ready και full hd είναι εντελώς λάθος. 2.οταν πας να αγοράσεις κάτι ανοίγεις τα μάτια σου και διαβάζεις specs. Oταν έχει ακριβώς τα ίδια με ενα άλλο περιμένεις και τα ίδια αποτελέσματα γιατί οι μετρήσεις γίνονται με κάποια στάνταρ. Δεν το έγραφες αυτό στο original μήνυμα σου όμως. Και πάλι όμως, η αναλογία ισχύει το ίδιο. Στην Superbianca TV θα βλέπεις το pixel σε μέγεθος αρακά, στην επώνυμη ίσως οχι, ακόμα και ίδια ανάλυση και specs να έχουν στα χαρτιά. Ή θα έχει tearing, ή άθλια χρώματα, ή όλα αυτά μαζί. Και πάλι στα χαρτιά θα είναι ίδια, στο μάτι όμως η μια δεν θα βλέπεται.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα