Προς το περιεχόμενο

27 χρόνια μετά, Doom και Doom 2 αποκτούν υποστήριξη για widescreen οθόνες


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καθόλου άσχημα, αλλά νομίζω το να χρησιμοποείς κάποιο source port όπως gzdoom είναι καλύτερο από τη vanilla εκδοχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 65
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Συμφωνω, σε γενικες γραμμες (κ το Dreamcast, ειναι ακόμα η αγαπημένη μου κονσόλα), απλά να κάνω μια μικρή διευκρίνιση: το άλμα στα γραφικά στο οποίο αναφέρομαι δεν ειναι απο το Doom στο Quake, αλλά από το Quake στο ....Quake με open GL. Δηλαδή, στο ίδιο game, νέα κάρτα γραφικών (3dfx), κ ξαφνικά «είδαμε το φως το αληθινό». Μέχρι τοτε, με νεα κάρτα γραφικών οκ, βελτιωνόταν η ανάλυση, άντε και τα frames (στο ίδιο game).  Με την 3dfx και το hardware acceleration, σε ολα τα 3D games που την υποστήριζαν (ουκ ολίγα), έγινε ...αποκάλυψη 😀

Γι αυτό στην καρδιά μου το βρίσκω πιο εντυπωσιακό από την διαφορά μεταξύ κονσολών που όπως και να το κάνουμε είναι διαφορετικό hardware κλπ. Για την ιστορία, το αμέσως επόμενο άλμα, θεωρώ τη στιγμή που εμφανίστηκε το 360 κ έσκασε για πρώτη φορά το HD. (Το εκανε κ το ps3 βεβαίως, ήταν επόμενο, απλά πρώτα βγήκε το 360, οπότε εκεί πρώτο-έσκασε η ...ηδονή στον αμφιβληστροειδή 😀. Η μόνη κονσόλα που πηρα day one... την κέρδισα σε διαγωνισμό 😛)

Παντως επίσης με βρίσκει σύμφωνο η επισήμανση σου περί του ποσο «χρυσή εποχή» για το gaming ήταν η περίοδος 486/pentium. Κυκλοφόρησαν πραγματικά διαμάντια, σε όλα τα genres! Ανεπανάληπτη. 

 

Α ναι το θυμάμαι! Υπάρχουν και διάφορες φωτογραφίες σύγκρισης για όσους δεν το έζησαν.

spacer.png

Βέβαια η καλύτερη χρήση των Voodoo καρτών ήταν όταν βγήκε το πρώτο Unreal. Εκεί βέβαια ήταν λόγος για ολική αναβάθμιση.

Πολύ καλή χρήση των voodoo τώρα που το θυμήθηκα έκανε και ένα αγωνιστικό (Motorhead λέγεται).

Θυμάμαι τώρα περιοδικά της εποχής που έχω και μου έρχονται τα reviews στο μυαλό σελίδα προς σελίδα 😛

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή μου βγήκαν τα μάτια πάλι με αυτά που διαβάζω. Μπείτε να δείτε στο Netflix το ντοκιμαντέρ High Score. Ειδικά οι νεότεροι καλό είναι να το δουν. Να πάρουν μια βασική εικόνα του gaming  και όχι μόνο. Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι το να φτιάξει κάποιος videogame το 80' ήταν 10 φορές πιο δύσκολο απο ότι σήμερα. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Α ναι το θυμάμαι! Υπάρχουν και διάφορες φωτογραφίες σύγκρισης για όσους δεν το έζησαν.

spacer.png

Βέβαια η καλύτερη χρήση των Voodoo καρτών ήταν όταν βγήκε το πρώτο Unreal. Εκεί βέβαια ήταν λόγος για ολική αναβάθμιση.

Πολύ καλή χρήση των voodoo τώρα που το θυμήθηκα έκανε και ένα αγωνιστικό (Motorhead λέγεται).

Θυμάμαι τώρα περιοδικά της εποχής που έχω και μου έρχονται τα reviews στο μυαλό σελίδα προς σελίδα 😛

Πω, ναι, τι μου θύμισες. Unreal..!!! Η φάση στην εισαγωγή όπου μετά από λίγες μάχες στους διαδρόμους, βγαίνεις απο το διαστημόπλοιο στον ανοικτό κόσμο! Απίθανο feeling! 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Πω, ναι, τι μου θύμισες. Unreal..!!! Η φάση στην εισαγωγή όπου μετά από λίγες μάχες στους διαδρόμους, βγαίνεις απο το διαστημόπλοιο στον ανοικτό κόσμο! Απίθανο feeling! 

 

Εγώ θυμάμαι και τη μουσική μόλις βγαίνεις στον έξω κόσμο, με τα πουλιά να πετάνε στον ουρανό :Ρ Βασικα το έχω λιώσει αυτό το παιχνίδι, είναι ένας από τους λίγους FPS τίτλους που πάντα ήλπιζα να κάνει εμφάνιση σε φορητή κονσόλα.

 

ΥΓ) Μια λεπτομέρεια που λίγοι γνωρίζουν: Το πρώτο Unreal ήταν να εμφανιστεί και στο Sega Dreamcast (είχε επιβεβαιωθεί σαν launch title). Το γιατί δεν εμφανίστηκε δεν έγινε ποτέ γνωστό.

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Πολύ καλή χρήση των voodoo τώρα που το θυμήθηκα έκανε και ένα αγωνιστικό (Motorhead λέγεται).

Βασικα υπηρχαν δυο Μotorhead, το ενα ηταν με το Lemmy κανονικα που ηταν χαρακτηρας σε ενα street fighting game στυλ double dragon και αυτο που λες που ηταν ενα racing game που δεν ειχε καμια σχεση με τους Μotorhead. Προσωπικα δε θυμαμαι καν ποιο game ειχε καλη αξιοποιηση της voodoo και ποιο οχι, απλα την ειχα αγορασει (εναμισι νεφρο κι αλλο ενα για μια καλη οθονη... αν θυμαμαι καλα sony) και σιγουρα ειχε απογειωσει την gaming εμπειρια σε σχεση με τις προηγουμενες σαπιες vga

Επεξ/σία από nick10000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, masteripper είπε

Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω πως και γιατί αυτό το παιχνίδι έγινε τόσο επιτυχία...άντε στην αρχή έχει πλάκα αλλά μετά απο λίγο γίνεται απλώς βαρετό....

Οταν τα παιχνιδια ηταν σε επιπεδο ναρκαλιευτη ,αυτο το παιχνιδι μαζι με κατι duke nukem 3d, quake κλπ εκαναν παταγο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Ναι και το Blood πολύ καλό, και το Redneck Rampage. Τα Heretic και Hexen υπερβολικά πιξελιασμενα αλλά με μεγαλύτερο βάθος από τα τότε FPS. Star Wars Dark Forces... Βέβαια το καλύτερο μου σαν gameplay από όλα ήταν ο κλασσικός ο Δούκας (Duke Nukem 3D, ειδικά το κλασσικό επεισόδιο Total Meltdown). Γενικά οι εποχές 486 / Pentium ήταν απίστευτες από παιχνίδια, δεν ήξερες τι να πρωτοπαρεις.

 

Όσο για το άλμα στα γραφικά επέτρεψε μου να διαφωνήσω :Ρ Από το PS1 που το καλύτερο που είχε να δείξει στο γραφικό τομέα ήταν το Gran Turismo / Tekken 3 κτλ να περνάς σε Sega Dreamcast και Shem Mue / Ecco The Dolphin, δεν το λες και λίγο. Εκεί ήταν και η τελευταία φορά που κυκλοφόρησε κονσόλα δυνατότερη από τα δυνατότερα pc της εποχής.

Καλά τα προαναφερθέντα δεν λέω, αλλά το στορυ και το feeling του Outlaws, κανένα ρε guys.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, dazoo είπε

Καλά τα προαναφερθέντα δεν λέω, αλλά το στορυ και το feeling του Outlaws, κανένα ρε guys.

Ναι αλλά ξεφεύγουμε σε χρονολογία

Δεν το είχα παίξει. Το μόνο παιχνίδι που μου άρεσε σε τέτοια εποχή (τύπου Western) ήταν το Duke Nukem: Time To Kill (το οποίο το θεωρώ μια από τις μεγαλύτερες υποτιμημένες παιχνιδαρες btw)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Εγώ θυμάμαι και τη μουσική μόλις βγαίνεις στον έξω κόσμο, με τα πουλιά να πετάνε στον ουρανό :Ρ

Spot on περιγραφή, επισήμανες στιγμές που πραγματικά έχουν μείνει χαραγμένες στην gaming memory μας. Ωραίος.
 

Αλλα ωραίοι κ οι developers...:

-«έχουμε φτιάξει κάτι γαματο... πως να το πλασάρουμε;»

-«Χμ...Ας βάλουμε για αρχη μια απο τα ίδια (διαδρόμοι κλπ) & ξαφνικά ας κάνουμε fade in ένα επικό μουσικουδι κ ας τους πετάξουμε στα μούτρα ένα ολοζώντανο, πολύχρωμο κόσμο». 

Το αποτέλεσμα; Έγραψε:

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Spot on περιγραφή, επισήμανες στιγμές που πραγματικά έχουν μείνει χαραγμένες στην gaming memory μας. Ωραίος.
 

Αλλα ωραίοι κ οι developers...:

-«έχουμε φτιάξει κάτι γαματο... πως να το πλασάρουμε;»

-«Χμ...Ας βάλουμε για αρχη μια απο τα ίδια (διαδρόμοι κλπ) & ξαφνικά ας κάνουμε fade in ένα επικό μουσικουδι κ ας τους πετάξουμε στα μούτρα ένα ολοζώντανο, πολύχρωμο κόσμο». 

Το αποτέλεσμα; Έγραψε:

Μη ξεχνάμε και την πρώτη αναμέτρηση με Skaarj...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Hannebu είπε

Επειδή μου βγήκαν τα μάτια πάλι με αυτά που διαβάζω. Μπείτε να δείτε στο Netflix το ντοκιμαντέρ High Score. Ειδικά οι νεότεροι καλό είναι να το δουν. Να πάρουν μια βασική εικόνα του gaming  και όχι μόνο. Πρέπει να καταλάβουν κάποιοι ότι το να φτιάξει κάποιος videogame το 80' ήταν 10 φορές πιο δύσκολο απο ότι σήμερα. 

ήταν αρκετά δύσκολο, προσωπικά έφτιαξα παιχνίδι απο χόμπυ στην Unity (βασισμένο στους πραγματικούς χώρους του τει χαλκίδας) όλα ξεκίνησαν απο ένα Project που είχα φτιάξει τον χώρο στο 3ds max όταν ήμουν στα φορτσαρίσματα μου στο σχέδιο και μετά πέταξα το σχέδιο στην unity, έφτιαξα textures, mesh coliders και άλλα διάφορα και κατάφερα να το φτάσω μέχρι να κρατάει όπλο ο παίχτης(δεν κατάφερα ποτέ να το κάνω να πυροβολάει) οπότε φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν τότε χωρίς κανένα tool έτοιμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, georgepppo είπε

ήταν αρκετά δύσκολο, προσωπικά έφτιαξα παιχνίδι απο χόμπυ στην Unity (βασισμένο στους πραγματικούς χώρους του τει χαλκίδας) όλα ξεκίνησαν απο ένα Project που είχα φτιάξει τον χώρο στο 3ds max όταν ήμουν στα φορτσαρίσματα μου στο σχέδιο και μετά πέταξα το σχέδιο στην unity, έφτιαξα textures, mesh coliders και άλλα διάφορα και κατάφερα να το φτάσω μέχρι να κρατάει όπλο ο παίχτης(δεν κατάφερα ποτέ να το κάνω να πυροβολάει) οπότε φαντάζομαι πόσο δύσκολο θα ήταν τότε χωρίς κανένα tool έτοιμο.

Τα παιχνίδια τότε ήταν 100% σε Assembly. Απλά τρελά πράγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Εγώ θυμάμαι και τη μουσική μόλις βγαίνεις στον έξω κόσμο, με τα πουλιά να πετάνε στον ουρανό

 

 

Dusk horizon. Είναι 10 φορές πιό ατμοσφαιρικό όταν παίζεις το παιχνίδι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...