Προς το περιεχόμενο

1o αμάξι μέχρι 6000€,Ναι ή όχι;


George6633

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα και με συγχωρείτε προκαταβολικά για το σεντόνι αλλά έχω μπερδευτεί.Εχω δίπλωμα από το 2012,έμαθα να οδηγώ με μια Jaguar X Type 2.0 Diesel μέχρι το 2015(όχι κάθε μέρα αλλά οδηγούσα χωρίς άγχος) που πήγα στρατό και από τότε ζήτημα να έχω οδηγήσει 3 φορές φίλων (ίσως κάνω στον δάσκαλο κάποια μαθήματα για να έχω εκείνη την σιγουριά πάλι).Εχω μαζέψει από την δουλειά μου ένα ποσό κάτω από τις 6000€ και με 4-5 δόσεις θα μπορούσα να φτασω το budget μου εκεί.Να τονίσω ότι μένω σε επαρχία και είναι πιο ακριβά τα αυτοκίνητα όπως βλέπω.Θέλω λοιπόν ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνω στη δουλειά τώρα το χειμώνα και κάποια ταξιδάκια  στον ελεύθερο χρόνο.Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό,θέλω να κάνω το μέγιστο 3000χλμ το χρόνο οπότε δεν με απασχολεί το καύσιμο(προτιμώ βενζίνη).Οτι αυτοκίνητο βρίσκω επειδή δεν είμαι και γνώστης του αντικειμένου ο καθένας έχει κάτι αρνητικό να πει με αποτέλεσμα να σταματαω κάθε φορά.Εχω βρει Seat Ibiza 2012 1200cc (πετρέλαιο),Opel Corsa 10-11-12' (πετρέλαιο και βενζίνη) πολλά Fiat Punto Evo και κάποια Polo.Γενικά εκεί γύρω παίζω,από όλα μου άρεσε πιο πολύ το Seat και μετά τα Corsa.Τα περισσότερα είναι 75 άλογα Turbo και δεν ξέρω με μια παρέα 3-4 άτομα αν μπορώ να πάω άνετα ένα ταξίδι (το πολύ 100χλμ).Αλλοι μου λένε να πάρω ένα πολύ φθηνό για να μην το κλαίω,εγώ θέλω ένα καλό να το κρατήσω χρόνια και όταν το πουλήσω να πιάσει κάποια λεφτά... Εχω μπερδευτεί με όλα,μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω την αρχή; Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι για το μεγάλο κείμενο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου πρότεινα βενζίνη με τουλάχιστον 90-100 ίππους για να μπορείς να κάνεις ένα ταξίδι με air-condition ανοιχτό το καλοκαίρι με 3-4 άτομα φορτωμένος. Προσωπικά είμαι Οπελακιας και η αδερφή μου έχει ένα Corsa του 2007 1400 κυβικά. Φουλ αξιόπιστο που με 120.000 χλμ έως τώρα δεν έχει βγάλει κανένα απολύτως πρόβλημα. 

Σε αυτό που αναφέρεις ότι θα το κρατήσεις κάποια χρόνια και να πιάσει καλά λεφτά στην μεταπώληση θα σου έλεγα να μην το πολύ σκέφτεσαι. Θα αγοράσεις αυτοκίνητο περίπου δεκαετίας και θα το κρατήσεις ας πούμε αλλά 5 χρόνια. Τι τιμή να πιάσει ένα αυτοκίνητο δεκαπενταετιας όσο καλό και να είναι;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, George6633 είπε

Καλησπέρα και με συγχωρείτε προκαταβολικά για το σεντόνι αλλά έχω μπερδευτεί.Εχω δίπλωμα από το 2012,έμαθα να οδηγώ με μια Jaguar X Type 2.0 Diesel μέχρι το 2015(όχι κάθε μέρα αλλά οδηγούσα χωρίς άγχος) που πήγα στρατό και από τότε ζήτημα να έχω οδηγήσει 3 φορές φίλων (ίσως κάνω στον δάσκαλο κάποια μαθήματα για να έχω εκείνη την σιγουριά πάλι).Εχω μαζέψει από την δουλειά μου ένα ποσό κάτω από τις 6000€ και με 4-5 δόσεις θα μπορούσα να φτασω το budget μου εκεί.Να τονίσω ότι μένω σε επαρχία και είναι πιο ακριβά τα αυτοκίνητα όπως βλέπω.Θέλω λοιπόν ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνω στη δουλειά τώρα το χειμώνα και κάποια ταξιδάκια  στον ελεύθερο χρόνο.Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό,θέλω να κάνω το μέγιστο 3000χλμ το χρόνο οπότε δεν με απασχολεί το καύσιμο(προτιμώ βενζίνη).Οτι αυτοκίνητο βρίσκω επειδή δεν είμαι και γνώστης του αντικειμένου ο καθένας έχει κάτι αρνητικό να πει με αποτέλεσμα να σταματαω κάθε φορά.Εχω βρει Seat Ibiza 2012 1200cc (πετρέλαιο),Opel Corsa 10-11-12' (πετρέλαιο και βενζίνη) πολλά Fiat Punto Evo και κάποια Polo.Γενικά εκεί γύρω παίζω,από όλα μου άρεσε πιο πολύ το Seat και μετά τα Corsa.Τα περισσότερα είναι 75 άλογα Turbo και δεν ξέρω με μια παρέα 3-4 άτομα αν μπορώ να πάω άνετα ένα ταξίδι (το πολύ 100χλμ).Αλλοι μου λένε να πάρω ένα πολύ φθηνό για να μην το κλαίω,εγώ θέλω ένα καλό να το κρατήσω χρόνια και όταν το πουλήσω να πιάσει κάποια λεφτά... Εχω μπερδευτεί με όλα,μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω την αρχή; Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι για το μεγάλο κείμενο 

Ο vag 1.2 d. δεν εχει καλες επιδοσεις.. Μαλλον δεν θα εισαι ετοιμος για αμαξι αξιας! Νοικιασε ενα για μια βδομαδα να δεις τις ικανοτητες σου! Στην πολη μεσα σε ωρα αιχμης! Εκει θα φανεις!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ είχα ελάχιστη εμπειρία οδήγησης και τα πρώτα μου βήματα οδήγησης τα έκανα στο καινούριο μου αυτοκίνητο που κόστιζε τα τριπλάσια χρήματα. Από την αντιπροσωπεία μέχρι το σπίτι οδήγησα 20 χλμ. μέσα στην κίνηση της Αθήνας. Βέβαια τις επόμενες μέρες επέλεγα ώρες με λιγότερη κίνηση για να το μάθω και να αποκτήσω περισσότερη εμπειρία. Με λίγο σεβασμό, εγκράτεια και όχι φόβο σε λίγο καιρό θα μπορείς να οδηγείς πιο άνετα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, George6633 είπε

Καλησπέρα και με συγχωρείτε προκαταβολικά για το σεντόνι αλλά έχω μπερδευτεί.Εχω δίπλωμα από το 2012,έμαθα να οδηγώ με μια Jaguar X Type 2.0 Diesel μέχρι το 2015(όχι κάθε μέρα αλλά οδηγούσα χωρίς άγχος) που πήγα στρατό και από τότε ζήτημα να έχω οδηγήσει 3 φορές φίλων (ίσως κάνω στον δάσκαλο κάποια μαθήματα για να έχω εκείνη την σιγουριά πάλι).Εχω μαζέψει από την δουλειά μου ένα ποσό κάτω από τις 6000€ και με 4-5 δόσεις θα μπορούσα να φτασω το budget μου εκεί.Να τονίσω ότι μένω σε επαρχία και είναι πιο ακριβά τα αυτοκίνητα όπως βλέπω.Θέλω λοιπόν ένα αυτοκίνητο για να πηγαίνω στη δουλειά τώρα το χειμώνα και κάποια ταξιδάκια  στον ελεύθερο χρόνο.Με έναν πολύ πρόχειρο υπολογισμό,θέλω να κάνω το μέγιστο 3000χλμ το χρόνο οπότε δεν με απασχολεί το καύσιμο(προτιμώ βενζίνη).Οτι αυτοκίνητο βρίσκω επειδή δεν είμαι και γνώστης του αντικειμένου ο καθένας έχει κάτι αρνητικό να πει με αποτέλεσμα να σταματαω κάθε φορά.Εχω βρει Seat Ibiza 2012 1200cc (πετρέλαιο),Opel Corsa 10-11-12' (πετρέλαιο και βενζίνη) πολλά Fiat Punto Evo και κάποια Polo.Γενικά εκεί γύρω παίζω,από όλα μου άρεσε πιο πολύ το Seat και μετά τα Corsa.Τα περισσότερα είναι 75 άλογα Turbo και δεν ξέρω με μια παρέα 3-4 άτομα αν μπορώ να πάω άνετα ένα ταξίδι (το πολύ 100χλμ).Αλλοι μου λένε να πάρω ένα πολύ φθηνό για να μην το κλαίω,εγώ θέλω ένα καλό να το κρατήσω χρόνια και όταν το πουλήσω να πιάσει κάποια λεφτά... Εχω μπερδευτεί με όλα,μπορείτε να με βοηθήσετε να κάνω την αρχή; Ευχαριστώ και συγνώμη και πάλι για το μεγάλο κείμενο 

Η απάντηση σε αυτό είναι όχι, δεν θα κάνεις άνετα το ταξίδι.

Με 75 άλογα σε κινητήρα δεκαετίας με 4 νοματαίους στο αμάξι, θα κάνεις τον σταυρό σου σε κάθε προσπέραση.

Θέλεις τουλάχιστον 95-110 ίππους (ανάλογα το αμάξωμα και την ροπή) για ένα supermini - όπως αυτά που θέλεις - για να μην σέρνεται το αμάξι.

|

Με 6Κ€ μπάτζετ, καλό για χρόνια και με αξία μεταπώλησης;

Δεν είμαι ειδικός, αλλά αυτό μάλλον απίθανο μοιάζει. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίσως για το θέμα μεταπώλησης να κάνω και λάθος απλά το είχα στο μυαλό μου να μην δώσω 2000-3000€ για αυτοκίνητο πχ ήδη 15ετιας αλλά να δώσω κάτι παραπάνω και να μην χάσω πολύ όταν έρθει η ώρα να το δώσω...Κατι σε suzuki swift με 95 άλογα πετρέλαιο θα άξιζε τον κόπο ή να προτιμήσω βενζίνη στα ίδια άλογα? (βρήκα ένα του 2010)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, George6633 είπε

Σας ευχαριστώ παιδιά,θα ψάξω ένα αυτοκίνητο τύπου opel και γω αν βρω 1400αρι να το πάρω να γίνει η δουλειά μου. 

Αν καταλήξεις πάντως σε οπελ (έχω αστρα του 2005 και μηχανικά δεν μου έχει βγάλει τπτ από την αγορά του έως σήμερα) και στο δικό μου αλλά και σε φιλων και συγγενών μιας και έχω αρκετούς με οπελ, δεν βγάζουν τόσα μηχανικά προβληματα όσο μρικροπροβληματα εσωτερικά (πχ τα κουμπιά των παραθύρων σπάνε εύκολα, το δέρμα το αυθεντικό τουλάχιστον ταχυτήτων, χειροφρενου με την ζέστη διαλύουν εύκολα, αν και το ταμπλό δεν έχει την παραμικρή παραμόρφωση, έχει άριστο υλικό εκεί), αλλά αυτό που είναι το χειρότερο είναι πως τα φανάρια αν τα βαράει ο ήλιος θαμπωνουν πολύ πιο εύκολα από άλλες μάρκες και το μαμά  βάψιμο είναι χάλια. 4/6 οπελ έχουν ξεθωριάσει στον ουρανό από τον ηλιο/βροχή. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greekbusters είπε

Αν καταλήξεις πάντως σε οπελ (έχω αστρα του 2005 και μηχανικά δεν μου έχει βγάλει τπτ από την αγορά του έως σήμερα) και στο δικό μου αλλά και σε φιλων και συγγενών μιας και έχω αρκετούς με οπελ, δεν βγάζουν τόσα μηχανικά προβληματα όσο μρικροπροβληματα εσωτερικά (πχ τα κουμπιά των παραθύρων σπάνε εύκολα, το δέρμα το αυθεντικό τουλάχιστον ταχυτήτων, χειροφρενου με την ζέστη διαλύουν εύκολα, αν και το ταμπλό δεν έχει την παραμικρή παραμόρφωση, έχει άριστο υλικό εκεί), αλλά αυτό που είναι το χειρότερο είναι πως τα φανάρια αν τα βαράει ο ήλιος θαμπωνουν πολύ πιο εύκολα από άλλες μάρκες και το μαμά  βάψιμο είναι χάλια. 4/6 οπελ έχουν ξεθωριάσει στον ουρανό από τον ηλιο/βροχή. 

Η αλήθεια είναι ότι έχω δει πολλά opel στο δρόμο ξεθωριασμενα,δεν ήξερα ότι είναι γενικό το φαινόμενο...Ειδα και ένα Peugeot 207 του 2010,καλό μου φάνηκε αλλά προτιμώ τα opel..γενικά δεν έχω θεμα με την μάρκα,θα ήθελα απλά να με βγαλει την επόμενη 5ετια άνετα και με τα χιλιόμετρα που πρόκειται να κάνω δεν νομίζω να χω τέτοιο θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διευκρίνιση: 75 ίππων πετρέλαιο δεν έχει καμία σχέση με 75 βενζίνης. Το δικό μου έχει 85, είναι ο πιο καινούριος κινητήρας της FIAT (τον ίδιο έβαζε η opel και suzuki), ταξίδι με 4 άτομα και βαλίτσες δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από νέο τούρμπο αυτοκίνητο βενζίνης 110 ίππων, εκτός του 0-100. Στα συν ή κατά τουλάχιστον 20% μικρότερη κατανάλωση και τελικά κόστος ταξιδιού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, filarhos είπε

Διευκρίνιση: 75 ίππων πετρέλαιο δεν έχει καμία σχέση με 75 βενζίνης. Το δικό μου έχει 85, είναι ο πιο καινούριος κινητήρας της FIAT (τον ίδιο έβαζε η opel και suzuki), ταξίδι με 4 άτομα και βαλίτσες δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από νέο τούρμπο αυτοκίνητο βενζίνης 110 ίππων, εκτός του 0-100. Στα συν ή κατά τουλάχιστον 20% μικρότερη κατανάλωση και τελικά κόστος ταξιδιού.

Ε όχι ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από 110+ ίππους. Εγώ όταν έκανα test drive το αμάξι μου, το δοκίμασα με 2 κινητήρες. Πρώτα με τον TDI 1.6 115 PS και μετά με τον TSI 1.0 115 PS. Εντάξει, ελαφρώς πιο ροπάτος ο diesel, αλλά μέχρι να ξυπνήσει και να στροφάρει έκανες τσιγάρο. Σε φουλ φόρτωμα προφανώς και θα πλεονεκτεί, αλλά στο 90% της χρήσης, ακόμα και για ταξίδι, ήταν εκνευριστικός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Haldol είπε

Ε όχι ότι δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από 110+ ίππους. Εγώ όταν έκανα test drive το αμάξι μου, το δοκίμασα με 2 κινητήρες. Πρώτα με τον TDI 1.6 115 PS και μετά με τον TSI 1.0 115 PS. Εντάξει, ελαφρώς πιο ροπάτος ο diesel, αλλά μέχρι να ξυπνήσει και να στροφάρει έκανες τσιγάρο. Σε φουλ φόρτωμα προφανώς και θα πλεονεκτεί, αλλά στο 90% της χρήσης, ακόμα και για ταξίδι, ήταν εκνευριστικός.

Κοίτα εγώ συγκρίνω δυο αυτοκίνητα σε συγκεκριμένες συνθήκες (Fiat punto 1.3d 85 και Citroen C3 110 1.2) ταξιδίου. Με cc 120χλμ(gps) και τα δύο έχουν αρκετή ροπή για να την κρατάνε +-2χλμ/ώρα σε όλες τις ανηφόρες που βρίσκεις από Αθήνα σε Θεσσαλονική και πίσω. Τώρα αν από τα διόδια το πετρέλαιο θα κάνει 2-3 δευτερόλεπτα (από 30χλμ/ώρα έχει epass) για να τα πιάσει δεν είναι σοβαρή διαφορά αλλά τα ~6€/100χλμ με τα ~10€/100χλμ είναι. 

Έχουμε και πιο δυνατό στην οικογένεια που έχει λίγο παραπάνω από το μισό 0-100χλμ από το πούντο αλλά καίει αρκετά παραπάνω από το c3.

Τώρα μέσα στην πόλη πάλι το πετρέλαιο παίρνω γιατί τα 5 λίτρα και κάτι θα τα δω μόνο όταν πηγαίνω Πανεπιστημίου και τρώω όλη την κίνηση και έχω και aircondition.

Υ.Γ. Όταν λες να στροφάρει; Για πάνω από 3χιλστρ/λεπτό λες; Δεν χρειάζεται το πετρέλαιο τόσο. Και προσπέραση να κάνεις την κάνεις από 1,5 μέχρι 3 όχι παραπάνω...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, filarhos said:

Διευκρίνιση: 75 ίππων πετρέλαιο δεν έχει καμία σχέση με 75 βενζίνης. Το δικό μου έχει 85, είναι ο πιο καινούριος κινητήρας της FIAT (τον ίδιο έβαζε η opel και suzuki), ταξίδι με 4 άτομα και βαλίτσες δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από νέο τούρμπο αυτοκίνητο βενζίνης 110 ίππων, εκτός του 0-100. Στα συν ή κατά τουλάχιστον 20% μικρότερη κατανάλωση και τελικά κόστος ταξιδιού.

Εδώ βλέπουμε διαφορά στις επιδόσεις με μόλις 15 άλογα παραπάνω στο βενζίνης:

http://www.zeperfs.com/en/duel6602-3341.htm

Ίδια αυτοκίνητα για πιο εύκολη σύγκριση. Σκέψου να ήταν η διαφορά στα 25 άλογα. 

Προφανώς και δεν είναι μόνο στο 0-100 η διαφορά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, NickTG είπε

Εδώ βλέπουμε διαφορά στις επιδόσεις με μόλις 15 άλογα παραπάνω στο βενζίνης:

http://www.zeperfs.com/en/duel6602-3341.htm

Ίδια αυτοκίνητα για πιο εύκολη σύγκριση. Σκέψου να ήταν η διαφορά στα 25 άλογα. 

Προφανώς και δεν είναι μόνο στο 0-100 η διαφορά. 

Εγώ θα μείνω, αφού έβαλες και σύγκριση, στο 40-140 που η διαφορά είναι ~3 δευτερόλεπτα (αν και με ενδιαφέρει το 30-120 που θα είναι σαφώς λιγότερο). Βέβαια καλά όλα αυτά για την +50% μεγαλύτερη κατανάλωση ...

Και επιμένω η σύγκριση που έκανα είναι για την χρήση ταξιδιού με σταθερή, ίδια, ταχύτητα με gps. Εκεί ότι έχει πάνω από 20 κιλά ροπής πάει το ίδιο. Ή σχεδόν το ίδιο, γιατί το πούντο παίζει να μειώσει σε 118 σε μεγάλη ανηφόρα και το c3 να μην πέσει... Σιγά την διαφορά.

Τα ζυγίζεις και βλέπεις.

Επεξ/σία από filarhos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε έναν γνωστό μου που έχει συνεργείο και ρώτησα μου είπε ότι πχ ένα 75αρι σε άλογα diesel turbo θα τραβάει καλύτερα απο 80 άλογα βενζίνης (όχι turbo).Τώρα αν ισχύει και πως μεταφράζεται αυτό στο δρόμο δεν γνωρίζω.Απλά δεν θέλω να είμαι δίπλα από ένα φορτηγό και να μην μπορώ να κάνω προσπέραση εύκολα αν χρειαστεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...