gbras Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 29 minutes ago, manolis940 said: Νομίζω το έχεις πει ξανά στο παρελθόν αλλά θα μας πεις και πάλι γιατί νομίζω οι περισσότεροι δεν παίζει να θυμόμαστε τι αμάξι έχεις; Να μαντέψω όμως, είναι Kona Electric με 65ΚW μπαταρία; Και το κινητό σου είναι Samsung Galaxy A55; Ναι το εχω πει και παλιοτερα αλλα χρειαζεται να τα θυμιζουμε που που και με αποδειξεις οχι θεωριες. Hyundai Kona Electric 64 του 2020 / Samsung S25 43 minutes ago, manolis940 said: Υπερβολικά πολύ μεγάλο range δεν δείχνει; Οχι καθολου, για την ακριβεια βγαζω και παραπανω τωρα το καλοκαιρι. Και εννοειται χωρις κλιματισμο σε πολη. Με κλιμα αφαιρει περιπου 10% στην ενδειξη. Στην πραξη ειναι λιγο λιγοτερο. 2
basilis_k6 Δημοσ. 19 Ιουνίου Δημοσ. 19 Ιουνίου 1 ώρα πριν, gbras είπε Αυτοκινητο πενταετιας, με 73000+ χιλιομετρα και μαλιστα αγορα μεταχειρισμενο με τα 40000 χιλιομετρα να εχουν γινει τον τελευταιο 1.5 χρονο.Και επειδη το μοντελο κυκλοφορει απο το 2018 μιλαμε για τεχνολογια κοντα 10ετιας. Και σαν χρηση το εχω κανει παντος δρομου και φυσικα εχει γυρισει ολη την Ελλαδα. Με αυτο το παραδειγμα πανε κουβα διαφοροι μυθοι που κυκλοφορουν και αναπαραγουν οι διαφοροι ασχετοι. τρολλαρεις? 2
manolis940 Δημοσ. 20 Ιουνίου Δημοσ. 20 Ιουνίου 14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε τρολλαρεις? Με το Dolphin δεν έχω κλείσει ούτε εξάμηνο και είμαι σχεδόν στα 10000km. Αν συνεχίσω έτσι στην πενταετία θα είμαι στα 120000km 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 πμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 11:21 πμ Έρευνα: Πώς η ζέστη του καλοκαιριού επηρεάζει την αυτονομία ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου https://www.autoblog.gr/2025/07/03/erevna-pos-i-zesti-tou-kalokairiou-epireazei-tin-aftonomia-enos-ilektrikou-aftokinitou/
Red_Bear Δημοσ. Σάββατο στις 12:38 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:38 μμ (επεξεργασμένο) Ti είπατε ? οτι μετά το τέλος των επιδοτήσεων οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πέσουν κ μάλιστα σημαντικά ? Για κοιτάξτε ΕΔΩ (ΡΑΛΙ ΑΝΟΔΟΥ των ηλεκτρικών) και τι ανακοίνωσε ο ACEA (European Automobile Manufacturers' Association) : οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το πεντάμηνο Ιανουάριος-Μάιος 2025 έχουν αυξηθεί κατά 27,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024 !!!! Επεξ/σία Σάββατο στις 12:38 μμ από Red_Bear
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 12:46 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 12:46 μμ (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Ti είπατε ? οτι μετά το τέλος των επιδοτήσεων οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα πέσουν κ μάλιστα σημαντικά ? Για κοιτάξτε ΕΔΩ (ΡΑΛΙ ΑΝΟΔΟΥ των ηλεκτρικών) και τι ανακοίνωσε ο ACEA (European Automobile Manufacturers' Association) : οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για το πεντάμηνο Ιανουάριος-Μάιος 2025 έχουν αυξηθεί κατά 27,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2024 !!!! Σιγά την αύξηση. Όλες οι προοπτικές διείσδυσης νέων λύσεων και αρχιτεκτονικών πάντα κρίνονται σχετικά με την προσδοκία που υπάρχει από κατασκευαστές και βάσει των συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί. Το ότι θα αυξάνονται οι πωλήσεις ηλεκτρικών είναι δεδομένο και αυτό θα συμβαίνει μέχρι το σημείο κορεσμού, όποιο είναι αυτό στο βαθύ μέλλον. Πάμε να δούμε λίγο όμως μερικά νούμερα; Από εκεί και πέρα αν π.χ. τα ηλεκτρικά έχουν ας πούμε μια αναλογία πωλήσεων σε μια χρονιά 10%, το 27,8% αύξηση σημαίνει ότι την επόμενη χρονιά έχουν μια αναλογία πωλήσεων 12,78%. (απλοποιημένη μαθηματική ανάλυση για το παράδειγμα, γιατί πρέπει να δούμε και τις αυξήσεις πωλήσεων στο στόλο γενικά) Είναι αυτή σοβαρή αύξηση στην Ευρώπη, όταν οι περισσότερες χώρες της έχουν φτάσει σε ένα βαθμό ωριμότητας δικτύου φορτιστών και λύσεων ευρύτερα; Εγώ την θεωρώ χαμηλή αύξηση για το δεδομένο που θα μπορούσαν να εκτιναχθούν, τόσο λόγω ωριμότητας δικτύου όσο και λόγω πληθώρας σοβαρών λύσεων πλέον. Επεξ/σία Σάββατο στις 12:47 μμ από QuantumWanderer
Red_Bear Δημοσ. Σάββατο στις 02:31 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 02:31 μμ 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Σιγά την αύξηση. Εγώ την θεωρώ χαμηλή αύξηση για το δεδομένο που θα μπορούσαν να εκτιναχθούν, τόσο λόγω ωριμότητας δικτύου όσο και λόγω πληθώρας σοβαρών λύσεων πλέον. Kαι εγώ τη θεωρώ υψηλή.... Οι αριθμοί όμως της στατιστικής δεν είναι ζήτημα "θεώρησης" ως υψηλοί ή χαμηλοί. Είναι ξερά νούμερα που δίνουν πληροφορία εφόσον κάποιος ξέρει να τα διαβάζει. Έτσι, έψαξα και βρήκα τα αντίστοιχα στοιχεία (απο ΕΔΩ, αρχείο pdf) και παραθέτω τον αντίστοιχο πίνακα. Εκει λοιπόν φαίνεται οτι στην Ελλάδα στο 1ο πεντάμηνο του 2025 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 είχαμε (τα γράφω όπως ακριβώς τα έχει ο πίνακας): ΑΥΞΗΣΗ 31,2 % στα αμιγώς ηλεκτρικά ΑΥΞΗΣΗ 13,9 % στα plug-in υβριδικά ΑΥΞΗΣΗ 26,7 % στα hybrid electric MEIΩΣΗ 17,2 % στα βενζινοκίνητα MEIΩΣΗ 67,5 % στα diesel MEIΩΣΗ 0,6 % στο συνολικό αριθμό πωλήσεων Αν καταλαβαίνετε τη στατιστική βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Εγω καταλαβαίνω οτι ηλεκτρικά κ υβριδικά αυξάνουν τα νούμερα πωλήσεων και αυξάνουν και το ποσοστό τους στο σύνολο (τουλάχιστον γι αυτό το πρώτο 5μηνο του 2025). Αυτό κτγμ είναι πολύ αισιόδοξο μήνυμα για ηλεκτρικά - υβριδικά. 1
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 04:18 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:18 μμ (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Red_Bear είπε ΑΥΞΗΣΗ 31,2 % στα αμιγώς ηλεκτρικά ΑΥΞΗΣΗ 13,9 % στα plug-in υβριδικά ΑΥΞΗΣΗ 26,7 % στα hybrid electric MEIΩΣΗ 17,2 % στα βενζινοκίνητα MEIΩΣΗ 67,5 % στα diesel MEIΩΣΗ 0,6 % στο συνολικό αριθμό πωλήσεων Όταν στο σύνολο που πέφτει μιλάμε για 30% αύξηση αυτό λέγεται μεγάλη αύξηση! Βέβαια άλλο το 30% στα 100 και άλλο το 30% στα 1000 (πχ. υβριδικά). Τουλάχιστον μιλάμε για μεγάλη περίοδο οπότε βγάινει ασφαλέστερο συμπέρσμα (όχι σαν τους τεσλα φανς που συγκρίνουν μήνα vs μήνα...). Προσωπικά δε με ενδιαφέρει καθόλου πόσα θα πωληθούν. Αλλά αντικειμενικά είναι προς όφελος όλων μας. Ειδικά για όσους μένουν σε μεγάλες πόλεις. Επεξ/σία Σάββατο στις 04:18 μμ από teodor_ch
majunior Δημοσ. Σάββατο στις 04:30 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 04:30 μμ Η αύξηση στο 5μηνο μεταφράζεται σε 800 ηλεκτρικά την ίδια ώρα που στα υβριδικά η αύξηση ήταν 6000. Δεν καταλαβαίνω που βοηθά η αύξηση των υβριδικών τα αμιγώς ηλεκτρικά
teodor_ch Δημοσ. Σάββατο στις 05:18 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 05:18 μμ 44 λεπτά πριν, majunior είπε Η αύξηση στο 5μηνο μεταφράζεται σε 800 ηλεκτρικά την ίδια ώρα που στα υβριδικά η αύξηση ήταν 6000. Δεν καταλαβαίνω που βοηθά η αύξηση των υβριδικών τα αμιγώς ηλεκτρικά Εξηγώ ότι ένα ποσοστό απο μόνο του δεν λέει πολλά.
Vasilisxd Δημοσ. χθες στις 09:49 πμ Δημοσ. χθες στις 09:49 πμ (επεξεργασμένο) Εχει λεφτά ο κόσμος… στην Δανία 64% των πωλήσεων Ηλεκτρικά με πρώτο το Skoda Elroq. Επεξ/σία χθες στις 09:51 πμ από Vasilisxd
cmaniac Δημοσ. χθες στις 11:16 πμ Δημοσ. χθες στις 11:16 πμ 1 ώρα πριν, Vasilisxd είπε Εχει λεφτά ο κόσμος… στην Δανία 64% των πωλήσεων Ηλεκτρικά με πρώτο το Skoda Elroq. Ε κι εμείς τι είμαστε; 1
QuantumWanderer Δημοσ. χθες στις 12:45 μμ Μέλος Δημοσ. χθες στις 12:45 μμ 22 ώρες πριν, Red_Bear είπε Kαι εγώ τη θεωρώ υψηλή.... Οι αριθμοί όμως της στατιστικής δεν είναι ζήτημα "θεώρησης" ως υψηλοί ή χαμηλοί. Είναι ξερά νούμερα που δίνουν πληροφορία εφόσον κάποιος ξέρει να τα διαβάζει. Έτσι, έψαξα και βρήκα τα αντίστοιχα στοιχεία (απο ΕΔΩ, αρχείο pdf) και παραθέτω τον αντίστοιχο πίνακα. Εκει λοιπόν φαίνεται οτι στην Ελλάδα στο 1ο πεντάμηνο του 2025 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2024 είχαμε (τα γράφω όπως ακριβώς τα έχει ο πίνακας): ΑΥΞΗΣΗ 31,2 % στα αμιγώς ηλεκτρικά ΑΥΞΗΣΗ 13,9 % στα plug-in υβριδικά ΑΥΞΗΣΗ 26,7 % στα hybrid electric MEIΩΣΗ 17,2 % στα βενζινοκίνητα MEIΩΣΗ 67,5 % στα diesel MEIΩΣΗ 0,6 % στο συνολικό αριθμό πωλήσεων Αν καταλαβαίνετε τη στατιστική βγάλτε τα συμπεράσματα σας. Εγω καταλαβαίνω οτι ηλεκτρικά κ υβριδικά αυξάνουν τα νούμερα πωλήσεων και αυξάνουν και το ποσοστό τους στο σύνολο (τουλάχιστον γι αυτό το πρώτο 5μηνο του 2025). Αυτό κτγμ είναι πολύ αισιόδοξο μήνυμα για ηλεκτρικά - υβριδικά. Άλλο είναι το νόημα που διατύπωσα. Υπάρχει περίπτωση από εδώ και πέρα να μην αυξάνονται οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μέχρι το μελλοντικό σημείο κορεσμού; Δεν είναι, θέλω να πω, καμία μεγάλη διαπίστωση ότι τα ηλεκτρικά θα είναι εν καιρώ η κύρια επιλογή. Αυτά τα συζητούσαμε πριν 3-5 χρόνια και υπήρχε αμφιβολία στην αγορά και στον καταναλωτή. Πλέον, είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι εκεί πάμε. Ακόμα και η «διστακτική» Toyota το αναγνωρίζει αυτό, απλά διαφωνεί στο ότι δεν θα καταλάβουν ποτέ το 100% της αγοράς και ότι το μέλλον θα είναι κυρίως αμιγώς ηλεκτρικά και λιγότερο υβριδικά, πριν ενδεχομένως πάμε πιο σοβαρά σε υδρογόνο (αν ποτέ γίνει mainstream). Το κύριο ερώτημα που αιωρείται αν σε κάθε χώρα της Ευρώπης, θα δημιουργούνται έγκαιρα σοβαρές συνθήκες ενσωμάτωσης, κυρίως σε υποδομές, δημόσια προσβάσιμες, ιδιωτικές, αλλά και στα σπίτια, ώστε να μιλήσουμε για ρυθμό ενσωμάτωσης. Πριν 3-5 χρόνια θα είχαν νόημα τα νούμερα πωλήσεων ηλεκτρικών σε επίπεδο τεκμηρίωσης που πάμε, τώρα είναι τυπική παρακολούθηση τεχνολογίας, με απλή στατιστική οικονομική ανάλυση. Στη χώρα μας, υπάρχουν επιμέρους ερωτήματα υποδομών, και τα οποία θα είναι η κύρια συζήτηση από εδώ και πέρα, καθώς τα ίδια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη ολοκληρωμένα σε σχέση με πριν 3-5 χρόνια. 1
basilis_k6 Δημοσ. χθες στις 01:18 μμ Δημοσ. χθες στις 01:18 μμ 29 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Άλλο είναι το νόημα που διατύπωσα. Υπάρχει περίπτωση από εδώ και πέρα να μην αυξάνονται οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών μέχρι το μελλοντικό σημείο κορεσμού; Δεν είναι, θέλω να πω, καμία μεγάλη διαπίστωση ότι τα ηλεκτρικά θα είναι εν καιρώ η κύρια επιλογή. Αυτά τα συζητούσαμε πριν 3-5 χρόνια και υπήρχε αμφιβολία στην αγορά και στον καταναλωτή. Πλέον, είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι εκεί πάμε. Ακόμα και η «διστακτική» Toyota το αναγνωρίζει αυτό, απλά διαφωνεί στο ότι δεν θα καταλάβουν ποτέ το 100% της αγοράς και ότι το μέλλον θα είναι κυρίως αμιγώς ηλεκτρικά και λιγότερο υβριδικά, πριν ενδεχομένως πάμε πιο σοβαρά σε υδρογόνο (αν ποτέ γίνει mainstream). Το κύριο ερώτημα που αιωρείται αν σε κάθε χώρα της Ευρώπης, θα δημιουργούνται έγκαιρα σοβαρές συνθήκες ενσωμάτωσης, κυρίως σε υποδομές, δημόσια προσβάσιμες, ιδιωτικές, αλλά και στα σπίτια, ώστε να μιλήσουμε για ρυθμό ενσωμάτωσης. Πριν 3-5 χρόνια θα είχαν νόημα τα νούμερα πωλήσεων ηλεκτρικών σε επίπεδο τεκμηρίωσης που πάμε, τώρα είναι τυπική παρακολούθηση τεχνολογίας, με απλή στατιστική οικονομική ανάλυση. Στη χώρα μας, υπάρχουν επιμέρους ερωτήματα υποδομών, και τα οποία θα είναι η κύρια συζήτηση από εδώ και πέρα, καθώς τα ίδια τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι ήδη ολοκληρωμένα σε σχέση με πριν 3-5 χρόνια. Εμεις δεν παμε στα ηλεκτρικα πάντως, δεν ξερω τι κανει η Δανια, δεν εχει καμια σχεση με χωρες του τριτου κοσμου οπως η Ελλάδα. Εμεις πάμε οριακα στα φουλ υβριδικα και αυτο επειδη υπαρχει η toyota αλλιως τα βενζινοκίνητα c3 και 208 θα πουλαγαν ακομα περισσοτερα. Εμεις εχουμε πολυ δρομο ακομα, σε μια δεκαετια θα φτάσουμε ισως τα ποσοστα πωλησεων στο 50-50 ev vs ολα τα αλλα. Ο κοσμος θέλει φθηνη μετακινηση χωρις προβληματα, αυτο ακομα δεν υπαρχει στα ηλεκτρικα. Οταν ενα ev3 κανει 25-28κ ευρω τα ξαναλεμε. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα