Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να θυμίσουμε για άλλη μια φορά ότι μιλάμε για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης. . . . . . 

Επεξ/σία από manolis940
  • Like 3
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Να θυμίσουμε για άλλη μια φορά ότι μιλάμε για την προοπτική της ηλεκτροκίνησης. . . . . . 

 Η οποία επηρεάζεται και απο την εξέλιξη (ή μη) των θερμικών. Η επιλογή της Renault να ρίξει όπλα και απο τις δύο μεριές και μάλιστα δυνατά όπλα, έχει τουλάχιστον ενδιαφέρον.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και η είδηση είναι πλέον ενός μήνα, μόλις ανέβηκε το παρακάτω βιντεάκι που σχολιάζει αυτό που κάποιοι σκέφτηκαν ότι μπορεί να γίνει ως νέα τάση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα :lol:

 

  • Haha 2
Δημοσ.
43 λεπτά πριν, Jiakometi είπε

Τα νέα για το 2035 παραμένουν αντικρουόμενα…….

αυτο μας ελειπε τωρα, να αντιγραψουμε το μοντελο της κινας και να δινουμε λεφτα για να σωνουμε αυτοκινητοβιομηχανιες επειδη η κομισιον εχει χασει το μυαλο της.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Jiakometi είπε

Τα νέα για το 2035 παραμένουν αντικρουόμενα…….

Οποία αυτοκινητοβιομηχανία νομίζει ότι σε 10 χρόνια από τώρα θα βγάζει κέρδος σχεδιάζοντας, κατασκευάζοντας και πουλώντας αυτοκίνητα με θερμικό κινητήρα, είναι για γέλια. 

Θα καταντήσουν σαν την αυτοκινητοβιομηχανία της Αγγλίας. 

Οι Κινέζοι έχουν ήδη ξεκινήσει εργοστάσια στην Ευρώπη. Σε πολύ νωρίτερα απο 10 χρόνια θα είναι έτοιμοι να καλύψουν όλη τη ζήτηση για αυτοκίνητα στην Ευρώπη μόνοι τους. 

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αν ονειρεύονται οτι θα επιβιώσουν πουλώντας θερμικά Peugeot και T-Roc σε 5 laggards νοματαίους το 2035, θα μάθουν από πρώτο χέρι τι έπαθαν η Triumph, η Morris, η Austin και η Rover. 

  • Like 6
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sattack είπε

Οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αν ονειρεύονται οτι θα επιβιώσουν πουλώντας θερμικά Peugeot και T-Roc σε 5 laggards νοματαίους το 2035, θα μάθουν από πρώτο χέρι τι έπαθαν η Triumph, η Morris, η Austin και η Rover. 

Βλέπω να γίνονται οι Kodak του 21ου αιώνα. Βλέπουμε ακόμη και την Τουρκία να παράγει ηλεκτρικά και εδώ στην Ευρώπη δεν έχει υπάρξει ούτε ένας νέος κατασκευαστής, μία νεοφυής επιχείρηση σε μία αγορά που τώρα ανοίγει. 

Που ακριβώς αναμένουν οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ότι θα πουλήσουν; Θέλουν να μείνουμε στην ευρώπη 100 χρόνια πίσω για να μπορούν ακόμη να έχουν αγοραστικό κοινό; 

Αν κυριολεκτικά μέχρι το 2035 δεν εξηλεκτριστούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες της ΕΕ οι Κινέζοι και οι Ινδοί θα έρθουν και θα αγοράζουν την μία μάρκα μετά την άλλη όπως έγινε με πολλές από αυτές που προανέφερες. 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

αυτο μας ελειπε τωρα, να αντιγραψουμε το μοντελο της κινας και να δινουμε λεφτα για να σωνουμε αυτοκινητοβιομηχανιες επειδη η κομισιον εχει χασει το μυαλο της.

Ηδη το κανει η Ευρώπη. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για όσους συνεχίζουν τις αφηγήσεις ότι οι Ευρωπαίοι θα συνεχίσουν να πουλάνε θερμικά για να επιβιώσουν, επειδή έχουν και τέτοια στη γκάμα τους (αφού συνεχίζουν και ζητώνται από τους καταναλωτές στην Ευρώπη), ας ενημερωθούν ότι για το 2025 ήδη η VW πουλάει περισσότερα ηλεκτρικά με διαφορά από τη 2η Tesla.

Έχει ενδιαφέρον να δούμε και τους παρακάτω στη λίστα.

 

image.png.fa0f5dd70b5cd655ab1d7aef77ec6e2c.png

https://www.best-selling-cars.com/europe/2025-june-half-year-europe-car-sales-and-market-analysis/

  • Like 1
Δημοσ.

Προσωπικά περιμένω να δω πώς θα κλείσουν το 2025 οι πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη και θα έχει πολύ ενδιαφέρον το 2026 που έρχονται πολλά νέα μοντέλα.

Ο ανταγωνισμός είναι μια δυναμική κατάσταση πάντα.

Η εκτίμηση ότι θα τούς πάρουν όλους μπάλα οι κινέζοι στην Ευρώπη, αυτή τη στιγμή δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Τα παραπάνω νούμερα είναι ξεκάθαρα και στυγνά.

Οι ευρωπαίοι κατασκευαστές, αν και όντως πίσω τεχνολογικά σε ηλεκτρικά, έχουν εκτινάξει πωλήσεις παρά τη μη τεχνολογική υπεροχή. Αυτό είναι μια ωραία περίπτωση για το ποιά είναι τα καταναλωτικά κριτήρια.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε

Η εκτίμηση ότι θα τούς πάρουν όλους μπάλα οι κινέζοι στην Ευρώπη, αυτή τη στιγμή δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Έχουμε και λογικό είναι ένα πρόβλημα εμπιστοσύνης σε αυτό που δεν γνωρίζουμε. Πχ δες Hyundai. Εδώ όμως έχουμε και κάτι διαφορετικό. Έχουμε όλους τους κατασκευαστές σύσσωμους να αρνούνται να εξελιχθούν. Έχουμε ευρωπαίους κατασκευαστές που για να κατασκευάσουν ένα αμάξι δεν μπορούν να το κάνουν χωρίς εξαρτήματα από την Κίνα. Ταυτόχρονα έχουμε και ευρωπαίους κατασκευαστές που μετατρέπουν εργοστάσια για κατασκευή Leopard ενώ οι Κινέζοι φτιάχνουν καινούργια σε κινέζικο και ευρωπαϊκό έδαφος. 

Δεν μπορεί κανείς να προβλέψει το μέλλον με βεβαιότητα αλλά αυτή την στιγμή οι πιθανότητες δεν είναι υπέρ των Ευρωπαίων κατασκευαστών. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...