sattack Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες Μια χαρά υπάρχουν δεδομένα από πιθανές βλάβες και επισκευές. Υπόψιν ότι όσο περνάει ο καιρός, το κόστος για νέα μπαταρία θα πέφτει. 3
andreas-d Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 6 λεπτά πριν, sattack είπε Μια χαρά υπάρχουν δεδομένα από πιθανές βλάβες και επισκευές. Υπόψιν ότι όσο περνάει ο καιρός, το κόστος για νέα μπαταρία θα πέφτει. Και 700€ φορτωτική για Κροατία 😂
sattack Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, andreas-d είπε Και 700€ φορτωτική για Κροατία 😂 Έχει ήδη υποκατάστημα στο Βερολίνο. Και λογικά θα επεκταθεί. Και λογικά θα ακολουθήσουν και αλλοι το παράδειγμα τους. Τωρα, από τα εκατοντάδες χιλιάδες που πωλούνται, αν μερικά εχουν χρειαστεί τέτοια επισκευή μεταξύ 300.000 και 500.000 χλμ, δεν είναι και τίποτα τραγικό. Το νόημα του ποστ αυτό ήταν. Όχι ότι θα πρέπει να το πας Κροατία ή Βερολίνο. Ότι μετά τα 300.000 με 500.000χλμ ίσως βγουν κάποια θέματα, που όταν λυθούν είναι σαν να έχεις καινούργιο αμάξι. Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από sattack 2
andreas-d Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 3 λεπτά πριν, sattack είπε Έχει ήδη υποκατάστημα στο Βερολίνο. Και λογικά θα επεκταθεί. Και λογικά θα ακολουθήσουν και αλλοι το παράδειγμα τους. Τωρα, από τα εκατοντάδες χιλιάδες που πωλούνται, αν μερικά εχουν χρειαστεί τέτοια επισκευή μεταξύ 300.000 και 500.000 χλμ, δεν είναι και τίποτα τραγικό. Το νόημα του ποστ αυτό ήταν. Όχι ότι θα πρέπει να το πας Κροατία ή Βερολίνο. Ότι μετά τα 300.000 με 500.000 ίσως βγουν κάποια θέματα, που όταν λυθούν είναι σαν να έχεις καινούργιο αμάξι. Για να ανοίγουν υποκαταστήματα καλά πάνε οι δουλειές.. 1
sattack Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες 4 λεπτά πριν, andreas-d είπε Για να ανοίγουν υποκαταστήματα καλά πάνε οι δουλειές.. Γιατί να μην πάνε? Όλα τα μηχανήματα χαλάνε. (Και αυτά από λιγότερο ικανούς κατασκευαστές, πολύ περισσότερο...) Για τα θερμικά έχεις 2-3 μαστρο-Μήτσους σε κάθε γειτονιά που πάνε καλά οι δουλειές τους. Ε, να μην έχεις και 2-3 σε όλη την Ευρώπη για τα BEV που πανε καλά οι δουλειές τους? 😁 3
andreas-d Δημοσ. πριν από 20 ώρες Δημοσ. πριν από 20 ώρες (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, sattack είπε Γιατί να μην πάνε? Όλα τα μηχανήματα χαλάνε. (Και αυτά από λιγότερο ικανούς κατασκευαστές, πολύ περισσότερο...) Για τα θερμικά έχεις 2-3 μαστρο-Μήτσους σε κάθε γειτονιά που πάνε καλά οι δουλειές τους. Ε, να μην έχεις και 2-3 σε όλη την Ευρώπη για τα BEV που πανε καλά οι δουλειές τους? 😁 Σωστοοοός.. Επεξ/σία πριν από 20 ώρες από andreas-d
manolis940 Δημοσ. πριν από 10 ώρες Δημοσ. πριν από 10 ώρες 15 ώρες πριν, andreas-d είπε Δεν θα αλλάξει τα θερμικά θα παραμείνουν μέχρι το 2050, εδώ είμαστε και θα τα ακούσουμε σύντομα, η ατμομηχανή της Ευρώπης έχει το λόγο.. πες μου πως θα πάρουν οι Βούλγαροι οι Ρουμανοι ηλεκτρικά που εδώ καλά καλά δεν έχουν φωτισμό στους δρόμους, το πρόβλημα είναι ότι η Ελλάδα τρέχει πάνω απο τις προσδοκίες της και θα φάει τα μούτρα της.. Μα έτσι κι αλλιώς εκεί δεν έχει οριστεί η διακοπή κυκλοφορίας των ηλεκτρικών ή το 2060; Δεν είναι περίεργο το 2050 λοιπόν ακόμη να βλέπουμε θερμικά. Τώρα για την Ρουμανία και την Βουλγαρία εγώ λέω σε 5 αλλά το πολύ σε 10 χρόνια θα την βλέπουμε με τα κιάλια όπως βλέπουμε την Πολωνία αν συνεχίσουν να αναπτύσσονται με τους ρυθμούς που αναπτύσσονται. 10 ώρες πριν, basilis_k6 είπε εχουν εκθέσει εκει ενα sealion 7, ενα r5 και το firefly το πρώτο οσο και να προσπαθησα να βρω κατι ενδιαφερον η ομορφο πανω του δεν βρηκα. ειναι πολυ "κινεζικο" μεσα, η απουσια αισθητικης ειναι πραγματικά αξια αποριας. τιμη καπου στο 50αρι, απορω γιατι κανουν τον κοπο να το φερουν στην ελλαδα. και να μην υπηρχε το model y παλι ενα id4 η κατι παρομοιο θα επελεγες. anyway.. Λες και όλοι σαν κριτήριο έχουμε την αισθητική όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο ή ότι τα γούστα μας είναι ίδια. 9 ώρες πριν, andreas-d είπε Εν μέρει εχεις δίκιο πως να το αποδείξω πρέπει να περάσουν μερικά χρόνια και τότε θα δούμε επισκευή μπαταρίας ή πέταμα όλο.. Απο την άλλη εφόσον με 56.000χλμ τα πουλανε 26κ κάτι βρομάει.. Επισκευή μπαταρίας από υγρασία το οποίο είναι και αίτιο κακής κατασκευής σε Tesla model S του 2015 από 3ο συνεργείο. Γίνεται λοιπόν; Ναι γίνεται να επισκευαστεί μία μπαταρία. Έχουμε στην Ελλάδα τέτοια συνεργεία; Σίγουρα έχουμε για υβριδικά οπότε δεν μου φαίνεται δύσκολο να κάνουν και επισκευές ηλεκτρικών η να κάνουν στο κοντινό μέλλον. Νομίζω εξηγήθηκε βέβαια επαρκώς το γιατί δεν υπάρχει σε κάθε γωνία. Το παρακάτω κανάλι έχει πολλές επισκευές ηλεκτρικών 2
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 9 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 9 ώρες (επεξεργασμένο) Αυτή τη στιγμή big data βλαβών για πολλά χιλιόμετρα και για κάποια αρκετά χρόνια, υπάρχουν μόνο για το Nissan Leaf και για μερικά Tesla. Όχι για όλα τα Tesla, γιατί για μερικά πιο καινούρια υπάρχουν δείγματα για πολλά χιλιόμετρα που έχουν γίνει μαζεμένα σε λίγα χρόνια, αλλά ΟΧΙ για τη φθορά των υλικών λόγω χρόνου. Για τα υπόλοιπα ηλεκτρικά τα τωρινά, θα χρειαστούμε μια 10ετία και για τα επόμενα θα χρειαστούμε άλλα τόσα. Ως εκ τούτου, είναι επισφαλείς όλες οι εκτιμήσεις και οι υποθέσεις, απουσία δεδομένων, για το τί θα χρειάζεται κάθε ηλεκτρικό και κάθε κατασκευαστής απο τους τόσους άγνωστους. Οι τοποθετήσεις πάνω σε πράγματα που δεν γνωρίζουμε και δεν υπάρχουν δεδομένα να τις επιβεβαιώνουν, αποτελούν εικασίες και ατεκμηρίωτες προσεγγίσεις. Επεξ/σία πριν από 9 ώρες από QuantumWanderer
manolis940 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 2 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Αυτή τη στιγμή big data βλαβών για πολλά χιλιόμετρα και για κάποια αρκετά χρόνια, υπάρχουν μόνο για το Nissan Leaf και για μερικά Tesla. Όχι για όλα τα Tesla, γιατί για μερικά πιο καινούρια υπάρχουν δείγματα για πολλά χιλιόμετρα που έχουν γίνει μαζεμένα σε λίγα χρόνια, αλλά ΟΧΙ για τη φθορά των υλικών λόγω χρόνου. Για τα υπόλοιπα ηλεκτρικά τα τωρινά, θα χρειαστούμε μια 10ετία και για τα επόμενα θα χρειαστούμε άλλα τόσα. Ως εκ τούτου, είναι επισφαλείς όλες οι εκτιμήσεις και οι υποθέσεις, απουσία δεδομένων, για το τί θα χρειάζεται κάθε ηλεκτρικό και κάθε κατασκευαστής απο τους τόσους άγνωστους. Οι τοποθετήσεις πάνω σε πράγματα που δεν γνωρίζουμε και δεν υπάρχουν δεδομένα να τις επιβεβαιώνουν, αποτελούν εικασίες και ατεκμηρίωτες προσεγγίσεις. Για κάθε νέο αμάξι μεγάλος όγκος δεδομένων δεν υπάρχει. Εκτός και αν λειτουργείς με την λογική ότι εεε αφού το VW Golf IV ήταν αμαξάρα τότε και το V, VI κτλ θα είναι επίσης το ίδιο. Όμως με τα χρόνια δεν έχουν καμία σχέση στην ποιότητα Απ' τα δεδομένα όμως των τελευταίων 10 ετών που κυκλοφορούν και θερμικά και ηλεκτρικά στους δρόμους μπορούν να γίνουν συγκρίσεις. Όμοιες συγκρίσεις. Όχι να συγκρίνουμε το αμάξει που είναι 17+ ετών με το αμάξι που είναι 10 αλλά τα αντίστοιχα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει τα 10 τελευταία χρόνια. Το ότι δεν υπάρχουν πολλά εξωτερικά service points για αμιγώς ηλεκτρικά ακόμη και σε χώρες που έχουν ένα σεβαστό ποσοστό ηλεκτρικού στόλου από μόνο του λέει πολλά. Επίσης η τεχνολογία γύρω απ' τα EV δεν είναι και εντελώς νέα. Ηλεκτρικά μοτέρ χρησιμοποιούνται εκατοντάδες χρόνια και μάλιστα απ' τις απαρχές του ηλεκτρισμού. AC-DC και DC-DC inverters επίσης υπάρχουν αλλά τόσα χρόνια. Ακόμα και τα θερμικά σε διάφορα σημεία τους τα έχουν όλα αυτά σε μικρότερη ισχύ βέβαια αλλά υπάρχουν βιομηχανικές εφαρμογές που ηλεκτρικά μοτέρ χρησιμοποιούνται κατά κόρων. Μπαταρίες πλέον κυκλοφορούν είτε στα αυτοκίνητα είτε στα ΦΒ με τεράστιες εγγυήσεις που ξεπερνάνε τους 5000 κύκλους φτάνουν μέχρι και τα 1εκ χιλιόμετρα ανάλογα την εφαρμογή. Λέτε οι σημερινές εταιρείες να έχουν όρεξη να επισκευάσουν ή να αντικαταστήσουν πλήρως τα αυτοκίνητα όλων των πελατών τους; Εγώ λέω πως μάλλον είδαν τα δεδομένα των τελευταίων 10-15 ετών και πήραν αυτές τις αποφάσεις τους. 3
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 8 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 8 ώρες 15 λεπτά πριν, manolis940 είπε Για κάθε νέο αμάξι μεγάλος όγκος δεδομένων δεν υπάρχει. Εκτός και αν λειτουργείς με την λογική ότι εεε αφού το VW Golf IV ήταν αμαξάρα τότε και το V, VI κτλ θα είναι επίσης το ίδιο. Όμως με τα χρόνια δεν έχουν καμία σχέση στην ποιότητα Απ' τα δεδομένα όμως των τελευταίων 10 ετών που κυκλοφορούν και θερμικά και ηλεκτρικά στους δρόμους μπορούν να γίνουν συγκρίσεις. Όμοιες συγκρίσεις. Όχι να συγκρίνουμε το αμάξει που είναι 17+ ετών με το αμάξι που είναι 10 αλλά τα αντίστοιχα μοντέλα που έχουν κυκλοφορήσει τα 10 τελευταία χρόνια. Όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα πρέπει να δείξουν τί έχουν κάνει στα χρόνια, και υποθέσεις δεν μπορούν να γίνουν για κανένα απολύτως. Έτσι κι αλλιώς οι ίδιοι οι κατασκευαστές κάποια στιγμή θα βγάζουν μόνο ηλεκτρικά επιβατικά, αυτό δεν αλλάζει. Άλλο είναι το ζήτημα που συζητάμε. Ότι υποθέσεις δεν μπορούν να γίνουν, απουσία δεδομένων. 17 λεπτά πριν, manolis940 είπε Επίσης η τεχνολογία γύρω απ' τα EV δεν είναι και εντελώς νέα. Ηλεκτρικά μοτέρ χρησιμοποιούνται εκατοντάδες χρόνια και μάλιστα απ' τις απαρχές του ηλεκτρισμού. AC-DC και DC-DC inverters επίσης υπάρχουν αλλά τόσα χρόνια. Ακόμα και τα θερμικά σε διάφορα σημεία τους τα έχουν όλα αυτά σε μικρότερη ισχύ βέβαια αλλά υπάρχουν βιομηχανικές εφαρμογές που ηλεκτρικά μοτέρ χρησιμοποιούνται κατά κόρων. Δεν μάς ενδιαφέρει πόσα χρόνια μπορεί να υπάρχει σε άλλες εφαρμογές μια τεχνολογία. Μάς ενδιαφέρει ο τρόπος υλοποίησης σε συγκεκριμένη βιομηχανία (εδώ της αυτοκίνησης), από τον εκάστοτε κατασκευαστή και στο εκάστοτε εργοστάσιο. Ακόμα και εντός συγκεκριμένων ομάδων, βλέπεις σημαντικές αποκλίσεις ανάλογα με το μοντέλο. Θεωρώ άκρως άτοπη και ατεκμηρίωτη την άποψη ότι όλα τα ηλεκτρικά, επειδή είναι ηλεκτρικά, αυτομάτως θα είναι όλα τρομερά αξιόπιστα, κλπ. Είναι θέμα υλοποίησης και εξαρτημάτων που έχουν επιλεγεί. Κάθε ηλεκτρικό μοντέλο θα δείξει την αξιοπιστία του εν καιρώ. Μέχρι να υπάρχουν επαρκή δεδομένα για εξαγωγή συμπερασμάτων, δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε. Αυτό ακριβώς που συνέβη και με πολλά θερμικά στην ιστορία.
manolis940 Δημοσ. πριν από 7 ώρες Δημοσ. πριν από 7 ώρες 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Όλα ανεξαιρέτως τα μοντέλα πρέπει να δείξουν τί έχουν κάνει στα χρόνια, και υποθέσεις δεν μπορούν να γίνουν για κανένα απολύτως. Έτσι κι αλλιώς οι ίδιοι οι κατασκευαστές κάποια στιγμή θα βγάζουν μόνο ηλεκτρικά επιβατικά, αυτό δεν αλλάζει. Άλλο είναι το ζήτημα που συζητάμε. Ότι υποθέσεις δεν μπορούν να γίνουν, απουσία δεδομένων. Δεν μάς ενδιαφέρει πόσα χρόνια μπορεί να υπάρχει σε άλλες εφαρμογές μια τεχνολογία. Μάς ενδιαφέρει ο τρόπος υλοποίησης σε συγκεκριμένη βιομηχανία (εδώ της αυτοκίνησης), από τον εκάστοτε κατασκευαστή και στο εκάστοτε εργοστάσιο. Ακόμα και εντός συγκεκριμένων ομάδων, βλέπεις σημαντικές αποκλίσεις ανάλογα με το μοντέλο. Θεωρώ άκρως άτοπη και ατεκμηρίωτη την άποψη ότι όλα τα ηλεκτρικά, επειδή είναι ηλεκτρικά, αυτομάτως θα είναι όλα τρομερά αξιόπιστα, κλπ. Είναι θέμα υλοποίησης και εξαρτημάτων που έχουν επιλεγεί. Κάθε ηλεκτρικό μοντέλο θα δείξει την αξιοπιστία του εν καιρώ. Μέχρι να υπάρχουν επαρκή δεδομένα για εξαγωγή συμπερασμάτων, δεν μπορούμε να τοποθετηθούμε. Αυτό ακριβώς που συνέβη και με πολλά θερμικά στην ιστορία. Ωραία. Εσύ έκανες την έρευνα σου και δεν βρήκες δεδομένα. Πηγαίνοντας στην τελευταία παράγραφο που δεν παρέθεσες. Οι εταιρείες χωρίς δεδομένα δίνουν αυτές τις τεράστιες εγγυήσεις; Ένα παράδειγμα ας πούμε, το σημερινό VW Golf έχει 4 έτη εγγύηση με 80Κ χιλιόμετρα και αν θυμάμαι καλά στο παρελθόν είχε 3 έτη και είχε φάει κράξιμο γι αυτό. Το Id.3 έχει 8 έτη με 160000 χιλιόμετρα. Έτσι αυθαίρετα η εταιρεία παίρνει το ρίσκο της μακροχρόνιας εγγύησης χωρίς δεδομένα; 1
majunior Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 16 ώρες πριν, @pnea1973 είπε Εάν θέλει κάποιος να κάνει service σε εξουσιοδοτημενο γιατί είναι σε εγγύηση τότε δεν υπάρχει. Επίσης τα tesla δεν θέλουν service. Ψάχνωντας κατά πόσο μπορεί να σου ακυρώσει την εγγύηση η εταιρεία αν πας για service εκτός δικτύου έπεσα στο παρακάτω άρθρο από UK: https://drive-green.co.uk/dg_blog/ev-servicing-and-manufacturers-warranties-how-important-are-they/ highlights: “You have the statutory 3-year warranty, which covers the majority of car manufacturer car warranties. 3 years is a statutory minimum car warranty bound in law. και: These longer warranties are essentially marketing tools, and we know from our experience that the manufacturers will do everything they can to wriggle out of honouring the post-3-year parts of their warranty, and past 3 years what is actually covered reduces enormously. For example the list of items not covered in MG’s 7-year warranty is extensive: Suspension Wheel bearings Rubber components Infotainment systems Convenience systems and driver aids (this covers loads of things, including safety assistance) Charging flaps Doors ‘Typical’ wear and tear και: For example with Kia if any of the car’s service at any time are done within a tight 50 miles or 30 days past their guidelines, then the whole warranty past 3 years becomes invalid and not honoured, which is just shameful when they know that the actual service has no bearing on any issues being potentially claimed for 1
Zaknafein Δημοσ. πριν από 3 ώρες Δημοσ. πριν από 3 ώρες 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Το Id.3 έχει 8 έτη με 160000 χιλιόμετρα. 4 έτη και 80000 χλμ αναφέρει η VW, τα 8 / 160 που το είδες; Spoiler
QuantumWanderer Δημοσ. πριν από 3 ώρες Μέλος Δημοσ. πριν από 3 ώρες 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Ωραία. Εσύ έκανες την έρευνα σου και δεν βρήκες δεδομένα. Πηγαίνοντας στην τελευταία παράγραφο που δεν παρέθεσες. Οι εταιρείες χωρίς δεδομένα δίνουν αυτές τις τεράστιες εγγυήσεις; Ένα παράδειγμα ας πούμε, το σημερινό VW Golf έχει 4 έτη εγγύηση με 80Κ χιλιόμετρα και αν θυμάμαι καλά στο παρελθόν είχε 3 έτη και είχε φάει κράξιμο γι αυτό. Το Id.3 έχει 8 έτη με 160000 χιλιόμετρα. Έτσι αυθαίρετα η εταιρεία παίρνει το ρίσκο της μακροχρόνιας εγγύησης χωρίς δεδομένα; Αυτή τη στιγμή στον ιστότοπό της η ελληνική VW δίνει εργοστασιακή εγγύηση για όλα τα επιβατικά της 4 έτη ή 80.000χλμ, όποιο επέλθει πρώτο. Ποιά είναι η διαφορά της στα θερμικά και ηλεκτρικά της σε επίπεδο εγγύησης; 6 λεπτά πριν, Zaknafein είπε 4 έτη και 80000 χλμ αναφέρει η VW, τα 8 / 160 που το είδες; Απόκρυψη περιεχομένων Φίλε μη τούς ξυπνάς εδώ μέσα. Ως τώρα κάνουν πολλοί εικασίες για τα ηλεκτρικά χωρίς δεδομένα και θα παρουσιάσουν και ένα σωρό άλλα ατεκμηρίωτα πράγματα για να υποστηρίξουν πράγματα για τα οποία δεν υπάρχει εικόνα ακόμα.
@pnea1973 Δημοσ. πριν από 2 ώρες Δημοσ. πριν από 2 ώρες (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Φίλε μη τούς ξυπνάς εδώ μέσα. Ως τώρα κάνουν πολλοί εικασίες για τα ηλεκτρικά χωρίς δεδομένα και θα παρουσιάσουν και ένα σωρό άλλα ατεκμηρίωτα πράγματα για να υποστηρίξουν πράγματα για τα οποία δεν υπάρχει εικόνα ακόμα. Ακριβώς. Και οι περισσότεροι κάνουν εικασίες χωρίς καν να είναι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Οσον αφορά τις εγγυήσεις, κάποια ηλεκτρικά δίνουν 6 ή 8 χρόνια κάποια όχι. Επεξ/σία πριν από 2 ώρες από @pnea1973 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα