QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 06:35 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 06:35 μμ Μόλις τώρα, @pnea1973 είπε Ακριβώς. Κοι οι περισσότεροι κάνουν εικασίες χωρίς καν να είναι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Γιατί; Έχουν περάσει τα απαραίτητα χρόνια σε ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων, για να εξαχθούν δεδομένα; Ή η ιδιοκτησία ενός νέου μοντέλου σε κάνει να είσαι μάντης για το τί θα βγάλει το συγκεκριμένο εκάστοτε μοντέλο του καθενός;
@pnea1973 Δημοσ. Σάββατο στις 06:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 06:37 μμ (επεξεργασμένο) Στις 4/10/2025 στις 6:35 ΜΜ, QuantumWanderer είπε Γιατί; Έχουν περάσει τα απαραίτητα χρόνια σε ιδιοκτήτες συγκεκριμένων μοντέλων, για να εξαχθούν δεδομένα; Ή η ιδιοκτησία ενός νέου μοντέλου σε κάνει να είσαι μάντης για το τί θα βγάλει το συγκεκριμένο εκάστοτε μοντέλο του καθενός; Δεν μιλάω μόνο για την εγγύηση. Οσον αφορά τα προβλήματα, το τι θα βγάλει το κάθε θερμικό ή ηλεκτρικό καινούργιο όχημα δεν το ξέρει κανείς. Μηχανολογικά μιλώντας κάτι το οποίο έχει περισσότερερα κινούμενα μέρη έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα. Οσον αφορά γενικά μια εταιρεία, τότε ναι. ΠΧ toyota... Επεξ/σία Κυριακή στις 09:04 μμ από @pnea1973 3
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 06:43 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 06:43 μμ 2 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Δεν μιλάω μόνο για την εγγύηση. Οσον αφορά τα προβλήματα, το τι θα βγάλει το κάθε θερμικό ή ηλεκτρικό καινούργιο όχημα δεν το ξέρει κανείς. Μηχανολογικά μιλώντας κάτι το οποίο έχει λιγότερα κινούμενα μέρη έχει περισσότερες πιθανότητες να βγάλει πρόβλημα. Οσον αφορά γενικά μια εταιρεία, τότε ναι. ΠΧ toyota... Η συζήτηση ξεκίνησε από την αυθαίρετη εξαγωγή συμπερασμάτων για καινούρια ηλεκτρικά και καινούριους κατασκευαστές, ότι αυτομάτως θα είναι πολύ πιο αξιόπιστα από θερμικά, επειδή απλά είναι ηλεκτρικά. Σίγουρα, στατιστικά μιλώντας, κι εγώ περιμένω να βγάλουν λιγότερα θέματα τα ηλεκτρικά. Αλλά μένει να δούμε ποιά θα είναι αυτά τα μοντέλα και ποιοί κατασκευαστές. Η αυτόματη υπόθεση ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι πιο αξιόπιστα, είναι εκ φύσεως χωρίς απόδειξη αυτή τη στιγμή. 1
Que sera sera Δημοσ. Σάββατο στις 07:06 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 07:06 μμ Nissan Leaf 64, 100χιλ χιλιομετρα, 4 χρονια Απολυτως μηδεν προβληματα, η μπαταρια σα καινουργια. 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 07:14 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 07:14 μμ Μόλις τώρα, Que sera sera είπε Nissan Leaf 64, 100χιλ χιλιομετρα, 4 χρονια Απολυτως μηδεν προβληματα, η μπαταρια σα καινουργια. Στα 4 χρόνια δεν έχουν βλάβες ούτε προβληματικοί Ευρωπαίοι κατασκευαστές. 🤣 Είναι αυτό συμπέρασμα για την ηλεκτροκίνηση; Ξέρω 8 άτομα με Leaf που μετά τα 6-7 χρόνια σε θερμά κλίματα, πήραν τη μπαταρία στα χέρια και πούλησαν το σασί και πήγαν σε άλλα μοντέλα. Γνωστά προβλήματα αερόψυκτων. Να κάνουμε χρήση και αυτού του παραδείγματος για τα ηλεκτρικά; Όχι, χρειαζόμαστε περισσότερα δεδομένα. Μη προσπαθούμε να παρουσιάσουμε προσωπικά παραδείγματα. Έχω ιστορία προσωπική με θερμικό που έφτασε 10ετία χωρίς προβλήματα, μόνο τυπικά σέρβις. Κρίμα να πηγαίνουμε σε προσωπικές αναφορές μικρών ετών για να κυκλοφορούμε ανακρίβειες. Θα μπορούσα να κάνω χρήση του προσωπικού παραδείγματος για να πω κάτι για τα θερμικά; Σίγουρα όχι. Αυτά είναι που λέω για προσωπικές εικασίες χωρίς στατιστική απόδειξη.
sattack Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:43 μμ 1 ώρα πριν, QuantumWanderer είπε Η αυτόματη υπόθεση ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι πιο αξιόπιστα, είναι εκ φύσεως χωρίς απόδειξη αυτή τη στιγμή. Κανείς δεν ειπε ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι αξιόπιστα ανεξαρτήτως εταιρείας. Μην βάζεις λόγια στο στόμα των άλλων. Έχουμε γράψει ότι άλλες εταιρείες είναι καλύτερες και άλλες χειρότερες. Και πάλι με βάση την εμπειρία και τα ευρήματα από ειδικούς όπως το ev clinic. Πχ λενε και το μεταφερουμε εμείς σε όσους δεν το εχουν ακούσει, μακριά απο Stellantis, μακριά απο το Jaguar ipace, καλύτερα όχι hybrids κλπ κλπ. 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 09:45 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 09:45 μμ 53 λεπτά πριν, sattack είπε Κανείς δεν ειπε ότι όλα τα ηλεκτρικά θα είναι αξιόπιστα ανεξαρτήτως εταιρείας. Μην βάζεις λόγια στο στόμα των άλλων. Έχουμε γράψει ότι άλλες εταιρείες είναι καλύτερες και άλλες χειρότερες. Και πάλι με βάση την εμπειρία και τα ευρήματα από ειδικούς όπως το ev clinic. Πχ λενε και το μεταφερουμε εμείς σε όσους δεν το εχουν ακούσει, μακριά απο Stellantis, μακριά απο το Jaguar ipace, καλύτερα όχι hybrids κλπ κλπ. Μάς κάνεις πλάκα; Δεν λέω ότι το κάνεις εσύ, αλλά ένα ποσοστό συνομιλητών εδώ μέσα, σε σειρά τοποθετήσεων επί μονίμου βάσεως, τεκμηριώνουν ότι ένα ισχυρό κίνητρο να πάει κανείς σε ηλεκτρικό (γενικά) είναι ότι δεν έχει βλάβες να επιλύει κανείς, όπως σε ένα θερμικό (γενικά). Πολύ συχνά αυτό αναφέρεται ως θέσφατο (και όχι μόνο εδώ μέσα) για τα ηλεκτρικά, και σε άλλες συζητήσεις που επικρατούν φανατισμοί εκατέρωθεν. Ότι αν πάρεις ηλεκτρικό αδιακρίτως, απλά επειδή πήρες ηλεκτρικό, ξαφνικά μειώθηκε το κόστος συντήρησης και εκτοξεύτηκε η αξιοπιστία. Αυτό που αντιπαραβάλλω ως επιχείρημα σε αυτή την προσέγγιση, είναι ότι κάθε μοντέλο και κάθε κατασκευαστής σε ηλεκτρικά, θα ξεδιπλώσει την αξιοπιστία του εν καιρώ. Όπως θα στοιχημάτιζα ότι στατιστικά μιλώντας (γενικά) τα ηλεκτρικά σε όλη τη γκάμα τους, θα βγάλουν λιγότερες βλάβες από τα θερμικά (γενικά) σε όλη τη γκάμα τους ... άλλο τόσο θα στοιχημάτιζα ότι θα μπορώ να βρω ηλεκτρικά μοντέλα που θα έχουν μεγαλύτερο οικονομικό κόστος να τα συντηρείς και θα έχουν χάσει μεγαλύτερη μεταπωλητική, από καλά θερμικά/υβριδικά μοντέλα με μεγαλύτερη αξιοπιστία. Προφανώς όλα αυτά μέχρι να γυρίσει η εξίσωση και να έχουν γίνει mainstream τα ηλεκτρικά, οπότε τα θερμικά/υβριδικά θα αρχίσουν να μειώνονται σε παραγωγή και θα συμβούν άλλες συμπιέσεις κόστους και κλίμακας εκεί. Το 2035 θα υπάρχει καθαρότερη εικόνα, για το τί έχει να μάς πει κάθε κατασκευαστής και μοντέλο. Τώρα είναι νωρίς.
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 10:13 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:13 μμ 4 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Αυτή τη στιγμή στον ιστότοπό της η ελληνική VW δίνει εργοστασιακή εγγύηση για όλα τα επιβατικά της 4 έτη ή 80.000χλμ, όποιο επέλθει πρώτο. Ποιά είναι η διαφορά της στα θερμικά και ηλεκτρικά της σε επίπεδο εγγύησης; Φίλε μη τούς ξυπνάς εδώ μέσα. Ως τώρα κάνουν πολλοί εικασίες για τα ηλεκτρικά χωρίς δεδομένα και θα παρουσιάσουν και ένα σωρό άλλα ατεκμηρίωτα πράγματα για να υποστηρίξουν πράγματα για τα οποία δεν υπάρχει εικόνα ακόμα. Η διαφορά της στα θερμικά και ηλεκτρικά της VW σε επίπεδο εγγύησης ειναι οτι η VW εμπιστευεται τα ηλεκτρικα της με διπλασια εγγυηση: 8 χρονια ή 160.000χλμ σε αντιθεση με την εγγυηση 4 χρονια ή 80.000χλμ που εμπιστευεται τα πιο ζημιαρικα θερμικα. https://www.volkswagen.gr/el/e-mobility-and-id/id-knowledge/technology-and-development/battery-warranty-and-maintenance.html 1
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:16 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 10:16 μμ (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, haHa είπε Η διαφορά της στα θερμικά και ηλεκτρικά της VW σε επίπεδο εγγύησης ειναι οτι η VW εμπιστευεται τα ηλεκτρικα της με διπλασια εγγυηση: 8 χρονια ή 160.000χλμ σε αντιθεση με την εγγυηση 4 χρονια ή 80.000χλμ που εμπιστευεται τα πιο ζημιαρικα θερμικα. https://www.volkswagen.gr/el/e-mobility-and-id/id-knowledge/technology-and-development/battery-warranty-and-maintenance.html Διαβάζεις κείμενο στα ελληνικά και μπερδεύεσαι. Μπορείς να προσπαθήσεις περισσότερο. Δίνει εγγύηση μπαταρίας και μόνο, και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το οποίο αποτελεί εγγύηση μόνο διατήρησης χωρητικότητας άνω του 70% και τίποτα άλλο. Το οποίο σημαίνει ότι το ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ εκτός μπαταρίας, έχει 4 έτη εργοστασιακή, ακριβώς όπως τα θερμικά της. Edit: για να προσέξουμε και το λεκτικό όρο «υπό την προυπόθεση της σωστής χρήσης» που αφήνει πολλά περιθώρια ερμηνειών. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:24 μμ από QuantumWanderer 1
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 10:23 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:23 μμ (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, QuantumWanderer είπε Διαβάζεις κείμενο στα ελληνικά και μπερδεύεσαι. Μπορείς να προσπαθήσεις περισσότερο. Δίνει εγγύηση μπαταρίας και μόνο, και υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις. Το οποίο αποτελεί εγγύηση μόνο διατήρησης χωρητικότητας άνω του 70% και τίποτα άλλο. Το οποίο σημαίνει ότι το ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ εκτός μπαταρίας, έχει 4 έτη εργοστασιακή, ακριβώς όπως τα θερμικά της. Προφανως, για αυτην την εγγυηση(μπαταριας και κινητηρα) μιλαμε, γιατι αυτη ειναι που αγχωνει τους επιδοξους αγοραστες. Ειναι εμφανες οτι δεν εχεις ηλεκτρικο και δεν γνωριζεις για το τι μιλας. Δεν θα σου δωσει εγγυηση πανω απο 4 χρονια για πχ το θερμαινομενο καθισμα ή για το infotainment ή για τον μηχανισμο του ηλεκτρικου καθρεφτη ή του πορτ παγκαζ ή για τα matrix led φωτα κλπ. Σου δινει μεγαλυτερη εγγυηση στα 'μηχανικα' μερη που εχουν διαφορα με ενα θερμικο: τον κινητηρα, κιβωτιο, αντλια βενζινης κλπ του θερμικου η VW τον εμπιστευεται για 4 χρονια. Τα αντιστοιχα 'μηχανικα' μερη του ηλεκτρικου τα εμπιστευεται με διπλασια εγγυηση. Αντι λοιπον να πεις οτι εκανες λαθος, προχωρας σε δηλωσεις που σε εκθετουν. Συμβουλη: don't double down on stupidity Επεξ/σία Σάββατο στις 10:25 μμ από haHa 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:26 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 10:26 μμ 1 λεπτό πριν, haHa είπε Τα αντιστοιχα 'μηχανικα' μερη του ηλεκτρικου τα εμπιστευεται με διπλασια εγγυηση. Για περιέγραψέ τα αυτά που εμπιστεύεται με διπλάσια εγγύηση. Ρητά και ξεκάθαρα, ένα προς ένα, και θα δεις ότι καλύπτει μόνο τη μπαταρία και όχι όλα τα μέρη που αφορούν το ηλεκτρικό και δεν υπάρχουν σε θερμικό της. 1
koostas2001 Δημοσ. Σάββατο στις 10:34 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:34 μμ 8 λεπτά πριν, haHa είπε Π Δεν θα σου δωσει εγγυηση πανω απο 4 χρονια για πχ το θερμαινομενο καθισμα ή για το infotainment ή για τον μηχανισμο του ηλεκτρικου καθρεφτη ή του πορτ παγκαζ ή για τα matrix led φωτα κλπ. Σ\ αν σου χαλασει το infotainment του tesla αντιο ζωη... ουτε το ντουλαπακι του συνοδηγου δεν ανοιγεις αν σου χαλασει το infotainment του τελευταιου yaris, οκ θα σε χαλασει λιγο, αλλα το αυτοκινητο μια χαρα δουλευει, κι αμα δυσκολευεσαι οικονομικα πορευεσαι και χωρις infotainment σκεψου σε μια 10ετια απο σημερα, ποσο θα κοστιζει η αντικατασταση του πρωτου, και ποσο του δευτερου
haHa Δημοσ. Σάββατο στις 10:37 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:37 μμ (επεξεργασμένο) Τελος, δεν ειναι μονο η VW που εμπιστευεται με μεγαλυτερη εγγυηση τα ηλεκτρικα της. Ενδεικτικα εγγυηση σε μπαταριες ηλεκτρικων: BMW 8 χρονια/160.000χλμ Mercedes 8 χρονια/160.000χλμ Nissan 8 χρονια/160.000χλμ Audi 8 χρονια/160.000χλμ Cupra 8 χρονια/160.000χλμ Mini 8 χρονια/160.000χλμ Hyundai 8 χρονια/160.000χλμ Peugeot 8 χρονια/160.000χλμ Kia 8 χρονια/160.000χλμ Skoda 8 χρονια/160.000χλμ Fiat 8 χρονια/160.000χλμ Citroen 8 χρονια/160.000χλμ Toyota 8 χρονια/1.000.000χλμ Tesla 8 χρονια/160.000χλμ Οι περισσοτερες απο αυτες δινουν την μιση εγγυηση στα μηχανικα μερη του θερμικου κινητηρα που ειναι κατα κανονα πιο ζημιαρικοι. 8 λεπτά πριν, koostas2001 είπε αν σου χαλασει το infotainment του tesla αντιο ζωη... ουτε το ντουλαπακι του συνοδηγου δεν ανοιγεις αν σου χαλασει το infotainment του τελευταιου yaris, οκ θα σε χαλασει λιγο, αλλα το αυτοκινητο μια χαρα δουλευει, κι αμα δυσκολευεσαι οικονομικα πορευεσαι και χωρις infotainment σκεψου σε μια 10ετια απο σημερα, ποσο θα κοστιζει η αντικατασταση του πρωτου, και ποσο του δευτερου Γυρω στα 1500ευρω κοστιζει η αντικατασταση του infotainment σε Tesla 10ετιας, το ξερω απο φιλο. Τοσο περιπου κοστιζει και στη BMW που ειχα ρωτησει. Αλλα αυτο δεν εχει να κανει με το αν ενα αυτοκινητο ειναι ηλεκτιρκο ή οχι. Επεξ/σία Σάββατο στις 10:43 μμ από haHa 1
andreas-d Δημοσ. Σάββατο στις 10:43 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 10:43 μμ Τα 8 ετη αφορούν μόνο την μπαταρία και την απόδοση της εάν πέσει κάτω από 70%, όχι τον ηλεκτροκινητηρα.. Ούτε το υπόλοιπο αυτοκίνητο.. 2
QuantumWanderer Δημοσ. Σάββατο στις 10:44 μμ Μέλος Δημοσ. Σάββατο στις 10:44 μμ Μόλις τώρα, haHa είπε Τελος, δεν ειναι μονο η VW που εμπιστευεται με μεγαλυτερη εγγυηση τα ηλεκτρικα της. Ενδεικτικα: BMW 8 χρονια/160.000χλμ Mercedes 8 χρονια/160.000χλμ Nissan 8 χρονια/160.000χλμ Audi 8 χρονια/160.000χλμ Cupra 8 χρονια/160.000χλμ Mini 8 χρονια/160.000χλμ Hyundai 8 χρονια/160.000χλμ Peugeot 8 χρονια/160.000χλμ Kia 8 χρονια/160.000χλμ Skoda 8 χρονια/160.000χλμ Fiat 8 χρονια/160.000χλμ Citroen 8 χρονια/160.000χλμ Toyota 8 χρονια/1.000.000χλμ Tesla 8 χρονια/160.000χλμ Οι περισσοτερες απο αυτες δινουν την μιση εγγυηση στα μηχανικα μερη του θερμικου κινητηρα. Αναφέρεσαι σε μπαταρίες, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν είναι μόνο η μπαταρία. Το πρόβλημα πολλών που διαβάζουν όλα αυτά, είναι ότι γίνονται manipulated στο ότι πιστεύουν ότι σε όλα τα άλλα δεν θα τύχουν προβλήματα. Το μόνο πρόβλημα είναι η μπαταρία. Υπάρχουν κατασκευαστές θερμικών που στην 10ετία δεν βγάζουν μηχανικά (μηχανής) προβλήματα. Όλα τα προβλήματα είναι σε πόρτες, αμορτισέρ, ηλεκτρονικά συστήματα στην καμπίνα, μοτεράκια πορτών, και όλων των ειδών περιφερειακά που είναι ίδια σε ηλεκτρικά και σε θερμικά. Αρκετοί βλέπουν το 8 έτη στη μπαταρία και νομίζουν ότι δεν θα τούς τύχουν όλα τα άλλα και ξαφνικά δεν θα πάνε ποτέ ξανά στο συνεργείο. Προσωπικά, σε αυτοκίνητα που κράτησα μέχρι 10 έτη (και δεν ήταν Toyota), όλες τις φορές που πήγα σε συνεργεία, δεν ήταν για τη μηχανή. Προσωπικά, το πολύ στα 8-10 έτη πουλούσα και πουλάω τα θερμικά μου, γιατί μετά γνωρίζω ότι αρχίζουν τα μεγαλύτερα προβλήματα. Δεν βλέπω με ποιόν τρόπο θα γλιτώσω τα συνεργεία σε όλα τα άλλα θέματα εκτός μηχανής, αν αγοράσω ηλεκτρικό και έχω σκοπό να το πουλήσω στα 8-10 έτη. Ας αφήσω την απορία, για το που θα φτάνω στα 8 έτη σε επίπεδο αυτονομίας, με 70% μπαταρίας (που λέει η VW) με 55kW όταν ήταν καινούρια, γιατί δεν μπορείς να αγοράσεις την 80αρα που πάει η τιμή σε άλλα επίπεδα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα