basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 03:22 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 03:22 μμ 15 λεπτά πριν, Morosana είπε Νομιζω ότι αρκετά παραπάνω από 3%. Χοντρικά η Ελλάδα έχει στο μητρώο 6.000.000 οχήματα με το 1.500.000 να έχουν κατατεθεί προσωρινά πινακίδες. απο τα 1500000 λίγοι κάνουν χρήση της περιστασιακής άρσης και είναι κυρίως οχήματα βόλτας με πολλά κυβικά. Τα περισσότερα από αυτά δεν μπορούν ούτε καν να μεταβιβαστούν γιατί χρωστάνε (κλασσική πατέντα που τιμωρουμε τα αυτοκίνητα για χρέη ιδιοκτητών) ή δεν έχουν καμία εμπορική αξία να ασχοληθούν οι κάτοχοι και περιμένουν κανένα σοβαρό μέτρο απόσυρσης ή ανήκαν σε πεθαμένους και απλα τα φορτώνεται ο επόμενος με την αποδοχή ή περιμένουν τα 30 χρόνια για να βγάλουν ιστορικά. Αν είχαμε 6000000 στους δρόμους θα ειχαμε χειρότερο μποτιλιάρισμα από τη Μπανγκόκ τα εχει κανει λιγο ανω κατω με τα νουμερα που δινει το υπουργειο. περιπου 100κ καθε χρονο κανουν καταθεση αλλα αυτη ειναι ειτε μονιμη ειτε προσωρινη. πχ εγω καθε χρονο φαινεται πως κανω 2 καταθεσεις. τα μισα οχηματα που κανουν καταθεση κυκλοφορουν κανονικα, ετσι λενε τροχαια/υπουργειο. περιπου 400.000 ειναι στο δρομο απο οτι λενε. αλλες φορες λενε 200κ αλλες 400κ αλλες 500κ.μπαχαλο.. Εγω παντως ξερω 2-3 ατομα αρα σκεψου ποσοι ειναι. απο τους αλλους οι μισοι τις παιρνουν πισω καλοκαιρι η χειμωνα αναλογα το οχημα, ακρη δεν βγαινει δηλαδη. επισης οχηματα που εχουν παει καταστροφη/αποσυρση ακομα φαινονται στα μητρωα των ιδιοκτητων αλλα πολλα απο αυτα ειναι ατυχηματα οποτε δεν ειναι μονο λογω ηλικιας για να ξερεις αν αλλαζουν πολυ το νουμερο παλαιοτητας. και να μην ειναι 17 ετη η παλιοτητα θα ειναι 15, δεν αλλαζει και πολυ δηλαδη.
haHa Δημοσ. Πέμπτη στις 04:58 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 04:58 μμ (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, haHa είπε Κοστος βενζινης: 1.8€/lt Κοστος φορτισης σπιτι(με ρυθμιζομενες χρεωσεις μεσα): 0.17€/kWh (κατω απο 0.10€/kWh ειναι χωρις τις ρυθμιζομενες η τιμη που προσφερουν σε σταθερο συμβολαιο οι παροχοι) Κοστος φορτισης εκτος σπιτιου σε προνομιακη τιμη κατα τη βραδινη φορτιση(αφορα λιγους): 0.30€/kWh Κοστος φορτισης εκτος σπιτιου σε τυχαιο AC φορτιστη(supermarket/βενζιναδικα/εστιατορια/εμπορικα) : 0.40€/kWh . Αυτο αφορα την μεγαλη πλειοψηφια που δεν μπορουν να φορτισουν σπιτι. Κοστος φορτισης εκτος σπιτιου σε DC φορτιστη(ταχυφορτιση) : 0.55€/kWh 15 ώρες πριν, majunior είπε Ενώ να ακριβύνει το ρεύμα είναι απίθανο; 4 ώρες πριν, Bigi444444 είπε Όχι, δεν είναι απίθανο. Τίποτα δεν είναι απίθανο. Απλά είναι σαφώς πιο πιθανό να ακριβύνει η βενζίνη χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος πίσω από αυτό, παρά να ακριβύνει το ρεύμα. Τα ηλεκτρικά θέλουν να σπρώξουν, όχι τα θερμικά, ποια θα επιβαρύνουν άραγε; Τώρα εάν μιλάμε για πραγματικές αυξήσεις, εάν γίνουν, θα είναι συγχρονισμένες, όπως έγινε επί έναρξης του πολέμου στην Ουκρανία. Δεν ανέβηκε μόνο το ρεύμα. Ανέβηκαν και το πετρέλαιο και το αέριο και όλα. +1 Εδω θα ειμαστε σε 1-2 χρονια να δουμε ποσο θα κοστιζει η φορτιση εξω , ποσο στο σπιτι και ποσο η βενζινη. Επεξ/σία Πέμπτη στις 05:10 μμ από haHa
Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 05:00 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:00 μμ 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε τα εχει κανει λιγο ανω κατω με τα νουμερα που δινει το υπουργειο. περιπου 100κ καθε χρονο κανουν καταθεση αλλα αυτη ειναι ειτε μονιμη ειτε προσωρινη. πχ εγω καθε χρονο φαινεται πως κανω 2 καταθεσεις. τα μισα οχηματα που κανουν καταθεση κυκλοφορουν κανονικα, ετσι λενε τροχαια/υπουργειο. περιπου 400.000 ειναι στο δρομο απο οτι λενε. αλλες φορες λενε 200κ αλλες 400κ αλλες 500κ.μπαχαλο.. Εγω παντως ξερω 2-3 ατομα αρα σκεψου ποσοι ειναι. απο τους αλλους οι μισοι τις παιρνουν πισω καλοκαιρι η χειμωνα αναλογα το οχημα, ακρη δεν βγαινει δηλαδη. επισης οχηματα που εχουν παει καταστροφη/αποσυρση ακομα φαινονται στα μητρωα των ιδιοκτητων αλλα πολλα απο αυτα ειναι ατυχηματα οποτε δεν ειναι μονο λογω ηλικιας για να ξερεις αν αλλαζουν πολυ το νουμερο παλαιοτητας. και να μην ειναι 17 ετη η παλιοτητα θα ειναι 15, δεν αλλαζει και πολυ δηλαδη. Υπήρξε καμψη στα χρόνια της κρίσης αλλά δεν σημαίνει ότι από τα περίπου 2.4 εκατομμύρια ταξινομήσεις του 2000 2010 πέσαμε στα 0 στα χρόνια της κρίσης και ούτε στα 90s ήταν μηδέν αλλά 1,6 εκατομμύρια. Τα αμάξια της 20ετιας μέχρι την τελευταία 5ετια που άρχισε ξανά το ενδιαφέρον μας δίνουν ένα μέσο όρο 12 13 οπότε το στόλο τον ανεβάζουν τα 30plus που ναι μεν κυκλοφορούν ορισμένα άλλα δεν είναι τόσα πολλά στους δρόμους. Και ένα παράδειγμα πως φτάνει ο μέσος όρος 17 χρόνια απ το γκαράζ μου. Ο Γερμανός απλά υπάρχει γιατί κάποτε αγοράστηκε σχεδόν 100 χιλιάρικα αλλά είναι σχεδόν παροπλισμένος και τώρα δεν πιάνει ούτε 25 αλλά είναι εξαιρετικός να μεταφέρει τη βάρκα και του βάζω βγάζω πινακίδες λίγους μήνες, ο Γάλλος υπάρχει γιατί μου τον φόρτωσαν και τρώει ξύλο κάθε μέρα και η Ιταλίδα επίσης με πινακίδες υπάρχει και θα υπάρχει γιατί ομορφαίνει η ζωή. Εκτός από την Ιταλίδα έχω ακόμα πιο παλιά αυτοκίνητα (το παλιότερο 1936 και τα περισσότερα 60s early 70s μαζί με μερικά 80s 90s ) οπότε ανεβάζω κατά πολύ το μέσο όρο στα χαρτιά αλλά όχι στο δρόμο πέραν ελάχιστων Κυριακών. Μπορείτε να με κατηγορήσετε μαζί με τον 11οΜήτσο για τυχων πρόστιμα της ΕΕ 😛 11 1
Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 05:30 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 05:30 μμ 4 λεπτά πριν, dtk-386 είπε @Morosana γνήσιος petrolhead 🤘 Μικρόβιο που με κόλλησε ο γέρος μου από παλιά πριν αρχίσουν οι επενδυτές να πάνε τις τιμέςστο Θεό. Πλέον οι βόλτες γίνονται όλο και πιο δύσκολες και λόγω ηλικίας αλλά κυρίως γιατί οι βλάβες γίνονται όλο και πιο ακριβές και οι μάστορες πουπορουν να ασχοληθούν λιγότεροι 2
@pnea1973 Δημοσ. Πέμπτη στις 07:30 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:30 μμ 2 ώρες πριν, Morosana είπε Υπήρξε καμψη στα χρόνια της κρίσης αλλά δεν σημαίνει ότι από τα περίπου 2.4 εκατομμύρια ταξινομήσεις του 2000 2010 πέσαμε στα 0 στα χρόνια της κρίσης και ούτε στα 90s ήταν μηδέν αλλά 1,6 εκατομμύρια. Τα αμάξια της 20ετιας μέχρι την τελευταία 5ετια που άρχισε ξανά το ενδιαφέρον μας δίνουν ένα μέσο όρο 12 13 οπότε το στόλο τον ανεβάζουν τα 30plus που ναι μεν κυκλοφορούν ορισμένα άλλα δεν είναι τόσα πολλά στους δρόμους. Και ένα παράδειγμα πως φτάνει ο μέσος όρος 17 χρόνια απ το γκαράζ μου. Ο Γερμανός απλά υπάρχει γιατί κάποτε αγοράστηκε σχεδόν 100 χιλιάρικα αλλά είναι σχεδόν παροπλισμένος και τώρα δεν πιάνει ούτε 25 αλλά είναι εξαιρετικός να μεταφέρει τη βάρκα και του βάζω βγάζω πινακίδες λίγους μήνες, ο Γάλλος υπάρχει γιατί μου τον φόρτωσαν και τρώει ξύλο κάθε μέρα και η Ιταλίδα επίσης με πινακίδες υπάρχει και θα υπάρχει γιατί ομορφαίνει η ζωή. Εκτός από την Ιταλίδα έχω ακόμα πιο παλιά αυτοκίνητα (το παλιότερο 1936 και τα περισσότερα 60s early 70s μαζί με μερικά 80s 90s ) οπότε ανεβάζω κατά πολύ το μέσο όρο στα χαρτιά αλλά όχι στο δρόμο πέραν ελάχιστων Κυριακών. Μπορείτε να με κατηγορήσετε μαζί με τον 11οΜήτσο για τυχων πρόστιμα της ΕΕ 😛 Λαθος είναι η φωτό. Μονο το κόκκινο έπρεπε να φαίνεται! 3 1
oykas2001 Δημοσ. Πέμπτη στις 07:51 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 07:51 μμ Ποιος τα μαμάει τα γερμανικά και γαλλικά… βγάλε την Ιταλίδα μόνο… 2 1
Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 08:03 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 08:03 μμ 29 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε Λαθος είναι η φωτό. Μονο το κόκκινο έπρεπε να φαίνεται! 9 λεπτά πριν, oykas2001 είπε Ποιος τα μαμάει τα γερμανικά και γαλλικά… βγάλε την Ιταλίδα μόνο… Άντε άλλη μια από το δεύτερο αγαπημένο της χώρο μετά το συνεργείο 🤣 15 1 1
oykas2001 Δημοσ. Πέμπτη στις 09:36 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:36 μμ Μ...ναρος... Το είχα δει και στο θέμα με τις φώτο των αυτοκινήτων νομίζω... Έτσι ενημερωτικά, τι προβλήματα βγάζει; ΥΓ για on topic, υπάρχει ποτέ περίπτωση λέτε να έρθει στην Ελλάδα και η προοπτική να μετατρέπεις σε ηλεκτρικό το δικό σου αυτοκίνητο; επίσημα και νόμιμα εννοώ.
Morosana Δημοσ. Πέμπτη στις 09:44 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 09:44 μμ Μόλις τώρα, oykas2001 είπε Μ...ναρος... Το είχα δει και στο θέμα με τις φώτο των αυτοκινήτων νομίζω... Έτσι ενημερωτικά, τι προβλήματα βγάζει; ΥΓ για on topic, υπάρχει ποτέ περίπτωση λέτε να έρθει στην Ελλάδα και η προοπτική να μετατρέπεις σε ηλεκτρικό το δικό σου αυτοκίνητο; επίσημα και νόμιμα εννοώ. Τίποτα το σπουδαίο από προβλήματα αρκεί να το συντηρείς σωστά γιατί όπως λέει και ο λαός η γριά νύφη δε γίνεται και σε 2 χρόνια κλείνει 50 χρόνια. Τα περισσότερα προβλήματα βγαίνουν από την περιορισμένη χρήση και από τις μοντέρνες συνθήκες κίνησης. Εύκολα θα αγόραζα μια ακόμα ( όχι τη συγκεκριμένη γιατί την έχω 30 χρόνια) ή θα έκανα μετατροπή σε ηλεκτρικό κάποιο άλλο κλασικό για να το χαίρομαι καθημερινά χωρίς να έχω μόνιμα το μάτι σε θερμοκρασίες, πίεση λαδιού και να έχω το άγχος ποτέ θα σκάσει το κολάρο η θα τα παίξει ο θερμοστάτης. 1
basilis_k6 Δημοσ. Πέμπτη στις 11:49 μμ Δημοσ. Πέμπτη στις 11:49 μμ 1 ώρα πριν, oykas2001 είπε ΥΓ για on topic, υπάρχει ποτέ περίπτωση λέτε να έρθει στην Ελλάδα και η προοπτική να μετατρέπεις σε ηλεκτρικό το δικό σου αυτοκίνητο; επίσημα και νόμιμα εννοώ. οταν θα γινει στην ελλαδα νομιμο τα ηλεκτρικα θα ειναι ξεπερασμένη τεχνολογια 1 1
bill999r Δημοσ. Παρασκευή στις 12:58 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 12:58 πμ 1 ώρα πριν, basilis_k6 είπε οταν θα γινει στην ελλαδα νομιμο τα ηλεκτρικα θα ειναι ξεπερασμένη τεχνολογια Πόσο δίκιο έχεις ρε φίλε....
tutuyo Δημοσ. Παρασκευή στις 08:00 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:00 πμ 11 hours ago, Morosana said: Άντε άλλη μια από το δεύτερο αγαπημένο της χώρο μετά το συνεργείο 🤣 Λεμε λεμε για ηλεκτρικα για νεα μοντελα για σαπακια και ξαφνικα ερχεται αυτη η φωτο, η πεμπτουσια της αυτοκινησης και απλα καταλαβαινεις οτι βλεπεις ενα συγχρονο εργο τεχνης - hang it in the louvre ποσο διαχρονικο ειναι το κλασσικο. Ακομη και σε μια νορμαλ φωτο με φοντο μια αντλια, λαμπει σαν χρυσος Στο χρωμα εχει παιξει restoration? Πως διατηρειται αυτο το βαθυ κοκκινο τοσα χρονια μετα?
Morosana Δημοσ. Παρασκευή στις 08:25 πμ Δημοσ. Παρασκευή στις 08:25 πμ 18 λεπτά πριν, tutuyo είπε Λεμε λεμε για ηλεκτρικα για νεα μοντελα για σαπακια και ξαφνικα ερχεται αυτη η φωτο, η πεμπτουσια της αυτοκινησης και απλα καταλαβαινεις οτι βλεπεις ενα συγχρονο εργο τεχνης - hang it in the louvre ποσο διαχρονικο ειναι το κλασσικο. Ακομη και σε μια νορμαλ φωτο με φοντο μια αντλια, λαμπει σαν χρυσος Στο χρωμα εχει παιξει restoration? Πως διατηρειται αυτο το βαθυ κοκκινο τοσα χρονια μετα? Με τα χρόνια έχουν γίνει πολλές εργασίες.Το χρώμα δεν είναι το αρχικό της και θα ήταν απίθανο να έχει διατηρηθεί τόσα χρόνια ειδικά σε έναν αυτοκινητο που πλησιάζει τα 50 και έχει γράψει πάνω από 400000 χλμ όλα της τα χρόνια. Είχε γίνει γύρω στο 2005 ένα σουλουπωμα και βάψιμο χωρίς να είναι ιδιαίτερα επιτυχημένο γιατί δεν είχα υπομονή και σωστούς συνεργάτες να το αναλάβουν. Το 2019 με 2021 βγήκε το πλαίσιο και έγινε nut and bolt restoration που αλλάχτηκαν και επισκευάστηκαν όλα απ' το μηδέν. Έκτοτε επειδή η χρήση γίνεται όλο και λιγότερη πάντα φροντίζω για τη συντήρηση τόσο στα μηχανικά όσο και στο χρώμα με κάποιο γυάλισμα κερωμα συντήρηση στο σαλόνι για να με βγάλει αλλά τόσα χρόνια ακόμα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα