Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, malakudi είπε

Αυτό που λες είναι το αντίστοιχο με το "πήγα σε 3-4 παραλίες και δεν είδα ψάρια σε καμία. Άρα δεν υπάρχουν ψάρια στη θάλασσα." Το τι βλέπεις και τι νομίζεις πως βλέπεις είναι αδιάφορο όταν μιλάμε με τα στοιχεία της απογραφής.

Για βοήθησέ με να καταλάβω τι "νομίζω" ότι βλέπω στις φωτογραφίες (Νέα Σμύρνη). Γιατί εγώ "νομίζω" ότι βλέπω τη Νέα Σμύρνη, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα φαρδιά της πεζοδόμια, μέρα μεσημέρι. Και μάλιστα στη μία φωτογραφία θα δεις ότι πίσω υπάρχει και η πυλωτή. Άρα είτε περισσεύουν τα οχήματα της συγκεκριμένης πολυκατοικίας, είτε των γειτονικών.

Σημ. Αν δεν σου αρκεί ο λόγος μου ότι οι φωτό δεν αποτελούν μεμονωμένο περιστατικό feel free για καφεδάκι στην πλατεία και μετά κάνε βολτούλα. Άνω ή κάτω Νέα Σμύρνη, διάλεξε εσύ. Μάλιστα φύγε και από την πλατεία για να μη νομίζεις ότι η κατάσταση αφορά τους επισκέπτες της. Και σου έβαλα Νέα Σμύρνη γιατί έχει τη φήμη της άπλας. Φαντάζομαι ότι δεν αμφισβητεί κανείς την κατάσταση στη γειτονική Καλλιθέα όπου τα περισσότερα κτήρια είναι πριν το 2000

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

  • Like 3
  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, haris_216 είπε

Για βοήθησέ με να καταλάβω τι "νομίζω" ότι βλέπω στις φωτογραφίες (Νέα Σμύρνη). Γιατί εγώ "νομίζω" ότι βλέπω τη Νέα Σμύρνη, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα φαρδιά της πεζοδόμια, μέρα μεσημέρι. Και μάλιστα στη μία φωτογραφία θα δεις ότι πίσω υπάρχει και η πυλωτή. Άρα είτε περισσεύουν τα οχήματα της συγκεκριμένης πολυκατοικίας, είτε των γειτονικών.

Σημ. Αν δεν σου αρκεί ο λόγος μου ότι οι φωτό δεν αποτελούν μεμονωμένο περιστατικό feel free για καφεδάκι στην πλατεία και μετά κάνε βολτούλα. Άνω ή κάτω Νέα Σμύρνη, διάλεξε εσύ. Μάλιστα φύγε και από την πλατεία για να μη νομίζεις ότι η κατάσταση αφορά τους επισκέπτες της. Και σου έβαλα Νέα Σμύρνη γιατί έχει τη φήμη της άπλας. Φαντάζομαι ότι δεν αμφισβητεί κανείς την κατάσταση στη γειτονική Καλλιθέα όπου τα περισσότερα κτήρια είναι πριν το 2000

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Σου εξηγεί πολύ όμορφα ότι η προσωπική σου εμπειρία δεν μπορεί να θεωρείται πιο αξιόπιστη από μία συνολική απογραφή. Ο κόσμος δεν γυρνάει γύρω απ' την γειτονιά σου.

  • Like 4
Δημοσ.
3 hours ago, papoys1 said:

Εμένα μου φαίνεται πως κάποιοι ζούνε σε γυάλα , σε χωριά με άπλα ,  μονοκατοικίες με κλειστά γκαράζ , ή δουλειά με πάρκιν και δωρεάν φόρτιση.

Ξέρετε τι είναι να μένεις σε πολυκατοικία στην Αθήνα και να έχεις έστω πάρκιν στην πυλωτή;; Ποιος θα ρισκάρει να βάλει σταθμό φόρτισης έστω και αν πάρει το οκ από το 51% των ενοίκων;; Θα μπεί σε έξοδα 1000 και 1500 ευρώ ,γιατί πρέπει να σώσει τον πλανήτη , με το φόβο κάποιο πρωί να ψάχνει να βρεί καλώδια και σταθμό;;; Εδώ η ανένταχτη φυλή κόβει εξατμίσεις , καταλύτες για 50 ευρώ  ,  τρυπάει σωλήνες ή τη δεξαμενή να κλέψει 10 και 20 ευρώ βενζίνη (το έχω πάθει και σε πάρκιν πυλωτής και πλήρωσα 150 για επισκευή)

Τώρα τι λέει ο κάθε πολιτικός αλήθεια τα πιστεύετε;;;; Είστε τόσο αφελείς;;;Λένε και ξελένε αυτοί. Που ζείτε;; Δεν τους έχουμε φάει 10ετίες στη μάπα;;; Μόλις έρθει η ώρα της κάλπης και δεν τους βγαίνουν τα κουκιά το άσπρο μαύρο  κάνουν.

 

Στις διαφημίσεις🤣

Ετσι ακριβως, βαλτε φορτιστες σε πυλωτες για να τους πωλουν μετα οι Ρομα στα φαναρια!

Δημοσ.

Ρε παιδιά έχετε περπατήσει στην Κυψέλη στα Πατήσια στο Παγκράτι , Γκύζη , Κολωνό, Πειραιά (που όπου και να πας κοπανάς καθρέφτες) ακόμη και πιο έξω Γαλάτσ,ι Φιλαδέφεια, Νέα Ιωνία , Περιστέρι ή λέτε φανταστικές ιστορίες και παραμύθια;;;

  • Like 3
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Σου εξηγεί πολύ όμορφα ότι η προσωπική σου εμπειρία δεν μπορεί να θεωρείται πιο αξιόπιστη από μία συνολική απογραφή. Ο κόσμος δεν γυρνάει γύρω απ' την γειτονιά σου.

Δεν είπα ότι είναι πιο αξιόπιστη αλλά πιο ρεαλιστική σε σχέση με τα νούμερα και την καθημερινότητα όπως την βιώνουμε σήμερα (όχι όπως ελπίζουμε/θέλουμε να γίνει). Θα έχετε φαντάζομαι ακούσει για τη φάση που "ευημερούν οι αριθμοί αλλά δυστυχεί ο κόσμος" (προφανώς για άλλο θέμα αλλά you get the point)

Επειδή λοιπόν το συγκεκριμένο θέμα (ηλεκτροκίνηση) έχει υποστηρικτές και πολέμιους κι εγώ δεν ανήκω σε καμία από αυτές τις κατηγορίες (για την ώρα είμαι στην παρατήρηση) απλά κατέθεσα αυτό που βλέπω/βιώνω. Τώρα ο καθείς ας "πάρει" αυτό που λέω όπως ακριβώς θέλει και ας του βάλει το πρόσημο που επιθυμεί (λόγω ίσως ηλικίας δεν έχω καμία απολύτως φαγούρα να πείσω κανένα)

Καλή συνέχεια ως προς αυτό το κομμάτι (θα επανέλθω αν κάτι διαφορετικό μου κινήσει το ενδιαφέρον και αισθανθώ ότι θέλω να το σχολιάσω)

  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, papoys1 said:

Ρε παιδιά έχετε περπατήσει στην Κυψέλη στα Πατήσια στο Παγκράτι , Γκύζη , Κολωνό, Πειραιά (που όπου και να πας κοπανάς καθρέφτες) ακόμη και πιο έξω Γαλάτσ,ι Φιλαδέφεια, Νέα Ιωνία , Περιστέρι ή λέτε φανταστικές ιστορίες και παραμύθια;;;

Μια χαρα ειναι, μολις παραγγειλαμε μερικα κονταινερ με μπαλαντεζες......θα κανουμε χοντρες δουλειες!

  • Haha 3
Δημοσ.
13 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Για βοήθησέ με να καταλάβω τι "νομίζω" ότι βλέπω στις φωτογραφίες (Νέα Σμύρνη). Γιατί εγώ "νομίζω" ότι βλέπω τη Νέα Σμύρνη, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα στα φαρδιά της πεζοδόμια, μέρα μεσημέρι. Και μάλιστα στη μία φωτογραφία θα δεις ότι πίσω υπάρχει και η πυλωτή. Άρα είτε περισσεύουν τα οχήματα της συγκεκριμένης πολυκατοικίας, είτε των γειτονικών.

Σημ. Αν δεν σου αρκεί ο λόγος μου ότι οι φωτό δεν αποτελούν μεμονωμένο περιστατικό feel free για καφεδάκι στην πλατεία και μετά κάνε βολτούλα. Άνω ή κάτω Νέα Σμύρνη, διάλεξε εσύ. Μάλιστα φύγε και από την πλατεία για να μη νομίζεις ότι η κατάσταση αφορά τους επισκέπτες της. Και σου έβαλα Νέα Σμύρνη γιατί έχει τη φήμη της άπλας. Φαντάζομαι ότι δεν αμφισβητεί κανείς την κατάσταση στη γειτονική Καλλιθέα όπου τα περισσότερα κτήρια είναι πριν το 2000

01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

Και 1000 φωτογραφίες να ανεβάσεις δεν έχει σημασία. Η απογραφή είναι ξεκάθαρη. Το που είναι αυτές οι θέσεις στην Αθήνα δε το γνωρίζω μιας και δεν είμαι από εκεί. Στη Θεσσαλονίκη πχ μπορώ να σου πω πως περιοχές όπως η Καλαμαριά έχουν θέσεις στάθμευσης όλες οι πολυκατοικίες.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Εγω νομιζω οτι δεν θα παιζει μεγαλο ρολο η θεση σταθμευσης.

Για χρηση πολης οι πιο πολλοι πανε και βαζουν ενα 20ρικο βενζινης οταν φταζει στο 20% το τεποζιτο.

Αυτο σε λιγο καιρο θα παιρνει 5 λεπτα με τα ηλεκτρικα οσο περιπου και η αντλια.

Το θεμα ηταν οτι πληρωνες πιο ακριβα το ηλεκτρικο και περιμενες αποσβεση με το κοστος φορτισης απο το σπιτι.

Τωρα δεν ισχυει αυτο ειναι στην ιδια τιμη και της BYD και πιο φτηνα απο τα θερμικα και το ωραιο ειναι οτι θα πεσουν και αλλο γιατι το μεγαλο κοστος ειναι οι μπαταριες που συνεχεια πεφτουν ενω οι ηλεκτροκινητηρες ειναι πολυ πιο φτηνοι απο ενα θερμικο.

Οποτε αν καταφερουν και χωρεσουν 50% παραπανω ενεργεια σε ιδιο μεγεθος μπαταριας που εκει παει το πραγμα και πανε σε 800αρα αρχιτεκτονικη ολοι η και παραπανω που εκει παει και αυτο το πραγμα τελος τα θερμικα.

και φορτιστες μπορεις να βαζεις παντου οχι μονο στα βενζιναδικα

Δημοσ.
46 minutes ago, malakudi said:

Αυτό που λες είναι το αντίστοιχο με το "πήγα σε 3-4 παραλίες και δεν είδα ψάρια σε καμία. Άρα δεν υπάρχουν ψάρια στη θάλασσα." Το τι βλέπεις και τι νομίζεις πως βλέπεις είναι αδιάφορο όταν μιλάμε με τα στοιχεία της απογραφής.

Oπως σε κόβω

Να πιστεύεις στατιστικά

Πιστεύεις και τα exit polls

Πιστεύεις και Μητσοτάκη ή και τους υπόλοιπους ?

  • Haha 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dimitrins είπε

Oπως σε κόβω

Να πιστεύεις στατιστικά

Πιστεύεις και τα exit polls

Πιστεύεις και Μητσοτάκη ή και τους υπόλοιπους ?

Εγώ πιστεύω στην φυσική και στην χημεία. /s

Δημοσ.

Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ!!!!

Μία ενισχυμένη πρίζα είναι αρκετή για >100χλμ αυτονομίας/μέρα.

 

  • Like 3
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, haris_216 είπε

Δεν είπα ότι είναι πιο αξιόπιστη αλλά πιο ρεαλιστική σε σχέση με τα νούμερα και την καθημερινότητα όπως την βιώνουμε σήμερα (όχι όπως ελπίζουμε/θέλουμε να γίνει). Θα έχετε φαντάζομαι ακούσει για τη φάση που "ευημερούν οι αριθμοί αλλά δυστυχεί ο κόσμος" (προφανώς για άλλο θέμα αλλά you get the point)

Επειδή λοιπόν το συγκεκριμένο θέμα (ηλεκτροκίνηση) έχει υποστηρικτές και πολέμιους κι εγώ δεν ανήκω σε καμία από αυτές τις κατηγορίες (για την ώρα είμαι στην παρατήρηση) απλά κατέθεσα αυτό που βλέπω/βιώνω. Τώρα ο καθείς ας "πάρει" αυτό που λέω όπως ακριβώς θέλει και ας του βάλει το πρόσημο που επιθυμεί (λόγω ίσως ηλικίας δεν έχω καμία απολύτως φαγούρα να πείσω κανένα)

Καλή συνέχεια ως προς αυτό το κομμάτι (θα επανέλθω αν κάτι διαφορετικό μου κινήσει το ενδιαφέρον και αισθανθώ ότι θέλω να το σχολιάσω)

 Μα εκεί είναι το πρόβλημα ότι δεν είναι πιο ρεαλιστικά τα βιώματα σου γιατί περιορίζονται σε ένα γεωγραφικό πλάτος μήκος και επίσης συλλέχθηκαν κατά τύχη. Δηλαδή ο εγκέφαλος σου συγκράτησε κάτι συγκεκριμένο βάση διάφορων κριτηρίων και όχι το 100% της πληροφορίας.

Ισχύει για όλους τους ανθρώπους αυτό γι αυτό υπάρχουν οι επίσημες απογραφές και η στατιστική για να ξεπερνάμε τα biases που έχουμε.

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, malakudi είπε

Και 1000 φωτογραφίες να ανεβάσεις δεν έχει σημασία. Η απογραφή είναι ξεκάθαρη. Το που είναι αυτές οι θέσεις στην Αθήνα δε το γνωρίζω μιας και δεν είμαι από εκεί. Στη Θεσσαλονίκη πχ μπορώ να σου πω πως περιοχές όπως η Καλαμαριά έχουν θέσεις στάθμευσης όλες οι πολυκατοικίες.

Ε μα πες το ρε φίλε… τόσες σελίδες που γράφεις έλεγα «αυτός είναι είτε από επαρχία ή πιτσιρικάς» 😄

  • Haha 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, teodor_ch είπε

Ο ΣΤΑΘΜΟΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ!!!!

Μία ενισχυμένη πρίζα είναι αρκετή για >100χλμ αυτονομίας/μέρα.

 

Και με 32αρα βιομηχανική κάνεις δουλειά στα 7kw με τον ίδιο mobile...?Σε ένα βράδυ έχεις κάνει το 20-80 για πλάκα 

Δημοσ.

Κι εγώ πάντως, που αναγνωρίζω ότι τα ηλεκτρικά έχουν σοβαρούς περιορισμούς ΚΑΙ αμφισβητώ κατά πόσον θα είναι τόσο ανθεκτικά και μεταπωλητικά όσο λέγεται, γελάω όποτε ακούω/διαβάζω το ''μόδα είναι, θα περάσει''. Έχουν έρθει για να μείνουν, καθώς το περιθώριο βελτίωσής τους έναντι των ΜΕΚ είναι ΧΑΩΔΕΣ.

Το ''μόδα είναι, θα περάσει'' για ηλεκτρικό, είναι σα να λες ''μόδα είναι, θα περάσει'' για τις κάμερες στα κινητά. Μεγάλες κάμερες χρησιμοποιούν πλέον μόνο επαγγελματίες, κι όχι απαραιτήτως. Υπάρχουν κινητά που μια χαρά αποδίδουν για επαγγελματική οπτικοακουστική χρήση.

Έτσι και με τ'αμάξια. ΜΕΚ θα υπάρχουν για τη χαρά του παιχνιδιού, όπως έχουν επιζήσει σήμερα και τα άλογα: Διαγωνισμοί, αγώνες επίδειξης κλπ.

Προσωπικά, δεν έχω ακόμα πάει σε ηλεκτρικό, γιατί... φοβάμαι την πρόοδό τους. Νομίζω ότι με τα 27κ που κάνει σήμερα το πολύ ολοκληρωμένο BYD Atto 3, με αυτονομία 400χλμ, σε μαξ 5 χρόνια θα παίρνεις 800χλμ αυτονομία με 25κ, χωρίς ανάγκη επιδοτήσεων από το κράτος.

Για μένα, διαβάζοντας για καιρό τα νήματα, η φάση είναι ότι αγοράζεις καλά μεταπωλούμενο υβριδικό σήμερα (ή καλά κρατημένο ΜΕΚ από φίλο - γνωστό σε χαμηλή τιμή) και το δίνεις προς αγορά νέου οχήματος όταν ωριμάσει λίγο ακόμα η αγορά.

Κι επειδή ο κόσμος δεν είναι χαζός, αυτό βλέπουμε να γίνεται. Μοσχοπουλάνε τα δοκιμασμένα υβριδικά, τύπου γιάρις, εν αναμονή του ''πού θα κάτσει η μπίλια'' στην αγορά.

  • Like 10

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...