QuantumWanderer Δημοσ. 11 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου Ανακρούει πρύμναν η ΕΕ στην απαγόρευση ΜΕΚ από το 2035 https://www.drive.gr/news/anakroyei-prymnan-i-ee-stin-apagoreysi-mek-apo-2035
manolis940 Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου Για όλους τους ανυπόμονους εκεί έξω που θέλουν να κάνουν με την μία το Αθήνα Θεσσαλονίκη και γι αυτό δεν αγοράζουν EV είναι ένα βήμα πιο κοντά. Θα χρειαστεί 5 λεπτά στάση! BYD unveils battery system that charges EVs in five minutes Αναφορά σε κείμενο BYD’s new battery and charging system was capable of providing 470 kilometers (292 miles) of range in 5 minutes in tests on its new Han L sedan, Chairman and founder Wang Chuanfu said Monday. The manufacturer will start selling vehicles with the new technology next month.
Jiakometi Δημοσ. 17 Μαρτίου Δημοσ. 17 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, manolis940 είπε Για όλους τους ανυπόμονους εκεί έξω που θέλουν να κάνουν με την μία το Αθήνα Θεσσαλονίκη και γι αυτό δεν αγοράζουν EV είναι ένα βήμα πιο κοντά. Θα χρειαστεί 5 λεπτά στάση! BYD unveils battery system that charges EVs in five minutes Πέντε λεπτά ..... Αυτά είναι για αργόσχολους.... Δεν έχω τον χρόνο κύριε... Θέλω να πηγαίνω με τη μια ... Τι δε καταλαβαίνετε όλοι εσείς οι "ηλεκτροκίνητοι" /s 4
andreas-d Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 4 λεπτά πριν, manolis940 είπε Για όλους τους ανυπόμονους εκεί έξω που θέλουν να κάνουν με την μία το Αθήνα Θεσσαλονίκη και γι αυτό δεν αγοράζουν EV είναι ένα βήμα πιο κοντά. Θα χρειαστεί 5 λεπτά στάση! BYD unveils battery system that charges EVs in five minutes Δηλαδή Γερμανία Ευζωνους Πάτρα θα χρειαστεί 20 λεπτά.. Αδιανόητο λιγότερο και από την αναμονή στα βενζινάδικα.. Προλαβαίνω να ρίξω παραγγελία και να παραλάβω μέχρι το καλοκαίρι..
Red_Bear Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 15 λεπτά πριν, manolis940 είπε Για όλους τους ανυπόμονους εκεί έξω που θέλουν να κάνουν με την μία το Αθήνα Θεσσαλονίκη και γι αυτό δεν αγοράζουν EV είναι ένα βήμα πιο κοντά. Θα χρειαστεί 5 λεπτά στάση! BYD unveils battery system that charges EVs in five minutes Στο ιδιο αρθρο λεει "BYD will build more than 4,000 charging stations designed to accommodate the new technology." Μάλλον χρειάζονται και ειδικοι πιο ισχυροι φορτιστες για να γινει αυτό, οπότε δώρο άδωρο.
manolis940 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Red_Bear είπε Στο ιδιο αρθρο λεει "BYD will build more than 4,000 charging stations designed to accommodate the new technology." Μάλλον χρειάζονται και ειδικοι πιο ισχυροι φορτιστες για να γινει αυτό, οπότε δώρο άδωρο. Φυσικά και δεν γίνεται στους υπάρχων φορτιστές . Κάπου είχα διαβάσει ότι κάνουν φόρτιση σε πολύ υψηλά Volt κάτι που δεν το έχουν οι υπάρχων φορτιστές φαντάζομαι γιατί μέχρι σήμερα δεν υπήρχε ανάγκη. Αν βρω και το άρθρο με τις τεχνικές λεπτομέρειες που είχα βρει στο παρελθόν θα σας το στείλω και αυτό. Επεξ/σία 18 Μαρτίου από manolis940
Ntinaras Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 9 ώρες πριν, manolis940 είπε Φυσικά και δεν γίνεται στους υπάρχων φορτιστές . Κάπου είχα διαβάσει ότι κάνουν φόρτιση σε πολύ υψηλά Volt κάτι που δεν το έχουν οι υπάρχων φορτιστές φαντάζομαι γιατί μέχρι σήμερα δεν υπήρχε ανάγκη. Αν βρω και το άρθρο με τις τεχνικές λεπτομέρειες που είχα βρει στο παρελθόν θα σας το στείλω και αυτό. Λογικο ειναι. Καθως για να ανεβει η ισχυς φορτισης πρεπει να ανεβουν ειτε τα αμπερ ειτε τα βολτ. (η και τα 2) Για περισσοτερα αμπερ θες πολυ πιο χοντρο καλωδιο, και θα γινεται μη πρακτικο. 1
redbullboy Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 33 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Λογικο ειναι. Καθως για να ανεβει η ισχυς φορτισης πρεπει να ανεβουν ειτε τα αμπερ ειτε τα βολτ. (η και τα 2) Για περισσοτερα αμπερ θες πολυ πιο χοντρο καλωδιο, και θα γινεται μη πρακτικο. Το πάχος του καλωδίου δεν μεγαλώνει σημαντικά, γιατί έχουν σύστημα υδρόψυξης.
manolis940 Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 2 ώρες πριν, redbullboy είπε Το πάχος του καλωδίου δεν μεγαλώνει σημαντικά, γιατί έχουν σύστημα υδρόψυξης. Έχουν τα καλώδια υδρόψυξη;
redbullboy Δημοσ. 18 Μαρτίου Δημοσ. 18 Μαρτίου 37 λεπτά πριν, manolis940 είπε Έχουν τα καλώδια υδρόψυξη; Όχι όλα, αλλά κάποιες εταιρίες δίνουν υδρόψυξη με νερό ή ψυκτικό. Αν το σκεφτείς, 350kW στα 800V είναι 437Α (ένα μικρό σπίτι με μονοφασικό έχει μέγιστο 32Α), είναι πολύ μεγάλα νούμερα για διαχειριστεί ο σταθμός φόρτισης.
QuantumWanderer Δημοσ. 18 Μαρτίου Μέλος Δημοσ. 18 Μαρτίου Οι τεχνολογίες προχωράνε και πάντα θα προχωράνε. Γελάμε πάντως στην Ελλάδα σε επίπεδο υποδομών, όταν διαβάζουμε για τεχνολογίες φορτίσεων σε 5 λεπτά σε υπερυψηλής ισχύος φορτιστές, όταν στην Ελλάδα ψάχνεις «με το τουφέκι» να βρεις δημόσιους φορτιστές που να μπορούν να πιάσουν τις υψηλές ταχύτητες φόρτισης των ήδη σε κυκλοφορία στη χώρα ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
manolis940 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 20 ώρες πριν, redbullboy είπε Όχι όλα, αλλά κάποιες εταιρίες δίνουν υδρόψυξη με νερό ή ψυκτικό. Αν το σκεφτείς, 350kW στα 800V είναι 437Α (ένα μικρό σπίτι με μονοφασικό έχει μέγιστο 32Α), είναι πολύ μεγάλα νούμερα για διαχειριστεί ο σταθμός φόρτισης. Το έχω δει σαν concept αλλά όχι να εφαρμόζεται. Πάντως η πράξη σου δεν είναι σωστή. Στα 350Kw και στα 800V τα Ampere θα είναι 0,4375A οπότε κάπου έχασες μάλλον έχασες κάνα κόμμα. Η ιδέα και πίσω απ' την BYD είναι ακριβώς αυτή να έχεις μία πηγή με πολύ δυνατή τάση (Volt) έτσι ώστε να μην χρειάζεται να περάσει το ρεύμα με πολύ μεγάλη ταχύτητα(Ampere) και έτσι να είναι εφικτό κάτι τέτοιο να γίνει στον δρόμο. Αν έχεις κάποιο παράδειγμα πραγματοποιημένο με υδρόψυξη σε καλώδια θα με ενδιέφερε. Το μόνο που βρήκα είναι συζητήσεις γύρω από αυτό και στο μυαλό μου μοιάζει αρκετά δύσκολη στην υλοποίηση. Βρήκα και το σχετικό άρθρο: https://carnewschina.com/2025/03/17/byd-released-industry-leading-10c-megawatt-charging-stations-in-china/ 14 ώρες πριν, QuantumWanderer είπε Οι τεχνολογίες προχωράνε και πάντα θα προχωράνε. Γελάμε πάντως στην Ελλάδα σε επίπεδο υποδομών, όταν διαβάζουμε για τεχνολογίες φορτίσεων σε 5 λεπτά σε υπερυψηλής ισχύος φορτιστές, όταν στην Ελλάδα ψάχνεις «με το τουφέκι» να βρεις δημόσιους φορτιστές που να μπορούν να πιάσουν τις υψηλές ταχύτητες φόρτισης των ήδη σε κυκλοφορία στη χώρα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Είναι σίγουρα πολύ πίσω η Ελλάδα και σίγουρα γενικώς όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε όλο τον κόσμο θα δυσκολευτούμε να βρούμε τέτοιους φορτιστές και πόσο μάλλον με την πολιτική κατάσταση που επικρατεί θα δούμε πολύ δύσκολα εξ' Αμερικής να αφομιώνεται μία τεχνολογία και να μην δημιουργείται ξανά με ένα διαφορετικό πρότυπο. Μπορεί μέχρι και διαφορετική θύρα. Απ' την στιγμή που υπάρχει είμαστε και ένα βήμα πιο κοντά. Πιστεύω στην επόμενη δεκαετία θα έχουμε τέτοιους φορτιστές και στην Ελλάδα αν όχι πενταετία. 1
Ntinaras Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 12 λεπτά πριν, manolis940 είπε Το έχω δει σαν concept αλλά όχι να εφαρμόζεται. Πάντως η πράξη σου δεν είναι σωστή. Στα 350Kw και στα 800V τα Ampere θα είναι 0,4375A οπότε κάπου έχασες μάλλον έχασες κάνα κόμμα. Εμ... Νομιζω εσυ εχασες το K πριν το watt 2
manolis940 Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου 35 λεπτά πριν, Ntinaras είπε Εμ... Νομιζω εσυ εχασες το K πριν το watt Ουυυυυπς 1
redbullboy Δημοσ. 19 Μαρτίου Δημοσ. 19 Μαρτίου Το πιο γνωστό υδρόψυκτο είναι τα V3 Superchargers της Tesla, που το διαφημίζουν κι όλας ότι έχουν ελαυρυτερο και μικρότερο καλώδιο χάρη στην υδρόψυξη. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα