Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/3/2025 στις 11:51 ΜΜ, manolis940 είπε

Για όλους τους ανυπόμονους εκεί έξω που θέλουν να κάνουν με την μία το Αθήνα Θεσσαλονίκη και γι αυτό δεν αγοράζουν EV είναι ένα βήμα πιο κοντά. Θα χρειαστεί 5 λεπτά στάση!

BYD unveils battery system that charges EVs in five minutes

 

Μη τρώτε αμάσητα τα δελτία τύπου. Σε 5 λεπτά φορτίζει από 7 ως 62% μία μπαταρία 100KWh. Δηλαδή σε 5 λεπτά παίρνει 55KWh. Με 55KWh δε κάνεις 500 km στην εθνική, με αεροδυναμικό sedan κάνεις 300-350km, με SUV κάνεις 200-250km, ειδικά όταν κουβαλάς το βάρος μιας 100αρας LFP

Επίσης χρειάζεται MW charger που δεν υπάρχει κανένας. Αυτοκίνητα με 100KWh μπαταρία δε θα είναι ποτέ η νόρμα, θα είναι πολύ ακριβά και βαριά.

Όσο πιο γρήγορα φύγετε από τη φαντασίωση της φόρτισης σε 5 λεπτά τόσο το καλύτερο. Θέλουμε αυτοκίνητα με νορμάλ μπαταρίες 65-75 KWh με μία καλή καμπύλη φόρτισης 10-80% σε 10-12 λεπτά και φυσικά πυκνό δίκτυο φόρτισης.

Το μόνο θετικό της λύσης της BYD είναι το dual charging, μπορεί να φορτίζει ταυτόχρονα από 2 κλασικούς 400ρηδες φορτιστές που υπάρχουν ήδη και να πιάνει έτσι 800KW. Δε θα πιάνει βέβαια 1000KW που πιάνει με τον MW charger, αλλά και πάλι αυτό το νούμερο το πετυχαίνει μέχρι το 20% SoC

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 5
Δημοσ.
11 ώρες πριν, malakudi είπε

Μη τρώτε αμάσητα τα δελτία τύπου. Σε 5 λεπτά φορτίζει από 7 ως 62% μία μπαταρία 100KWh. Δηλαδή σε 5 λεπτά παίρνει 55KWh. Με 55KWh δε κάνεις 500 km στην εθνική, με αεροδυναμικό sedan κάνεις 300-350km, με SUV κάνεις 200-250km, ειδικά όταν κουβαλάς το βάρος μιας 100αρας LFP

 

Μέσα απ' το άρθρο:

Αναφορά σε κείμενο

BYD’s new battery and charging system was capable of providing 470 kilometers (292 miles) of range in 5 minutes in tests on its new Han L sedan, Chairman and founder Wang Chuanfu said Monday.

Σίγουρα οι συνθήκες μετράνε αλλά εδώ του κόβεις πολλά χιλιόμετρα.

 

11 ώρες πριν, malakudi είπε

Όσο πιο γρήγορα φύγετε από τη φαντασίωση της φόρτισης σε 5 λεπτά τόσο το καλύτερο. Θέλουμε αυτοκίνητα με νορμάλ μπαταρίες 65-75 KWh με μία καλή καμπύλη φόρτισης 10-80% σε 10-12 λεπτά και φυσικά πυκνό δίκτυο φόρτισης.

Αυτό υπάρχει ήδη. Βέβαια σε αρκετά ακριβά αυτοκίνητα όπως και η παραπάνω τεχνολογία.

Δημοσ.

Πλέον τα πιο προσιτά σε φάση suv που ψάχνει ο Έλληνας και με αρκετή αξιοπιστία είναι της BYD ήδη βλέπουμε κάποια στο δρόμο.. εξαρτάται και από τις επιδοτήσεις φυσικά. Και μεγάλο πλεονέκτημα αυτοί που έχουν φόρτιση σπίτι . Επίσης και το leapmotor θα παίξει σχετικά αν πέσει η τιμή λίγο ακόμη, σε αντίθεση με την ανοησία τα microcars που είναι μόνο για να έχεις σκουτερ με οροφή 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

Μέσα απ' το άρθρο:

Σίγουρα οι συνθήκες μετράνε αλλά εδώ του κόβεις πολλά χιλιόμετρα.

Ναι το άρθρο δε λέει την αλήθεια. Αν δεις το σχετικό video στην παρουσίαση, πήρε σε 5 λεπτά 55KWh (7 ως 62% σε 5 λεπτά σε 100αρα μπαταρία). Για να βγάλει 470 km θα έπρεπε να έχει μέση κατανάλωση 11,7 KWh/100km. Αυτή η κατανάλωση επιτυγχάνεται μόνο με 60-70km/h. Η ίδια η BYD ανέφερε 400km. Το 470 προέκυψε επειδή στο video δείχνει αυτονομία 470km όταν φτάνει στα 5 λεπτά στο 62%. Όμως δε ξεκίνησε από το 0, ξεκίνησε από το 7% και 60km αυτονομία περίπου. Άρα πήρε 400km.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (BYD Han L) είναι αεροδυναμικό sedan, οπότε ίσως πετυχαίνει 18-19 KWh/100km κατανάλωση με ταχύτητες 130km/h - οπότε περίπου 300-310 km. 

Στο παρακάτω video είναι η ίδια καμπύλη φόρτισης αλλά στο άλλο αυτοκίνητο, το SUV, παίρνει 330km, πάλι από 7 ως 62%

 

Δημοσ.
54 λεπτά πριν, Varnavas89 είπε

Πλέον τα πιο προσιτά σε φάση suv που ψάχνει ο Έλληνας και με αρκετή αξιοπιστία είναι της BYD ήδη βλέπουμε κάποια στο δρόμο.. εξαρτάται και από τις επιδοτήσεις φυσικά. Και μεγάλο πλεονέκτημα αυτοί που έχουν φόρτιση σπίτι . Επίσης και το leapmotor θα παίξει σχετικά αν πέσει η τιμή λίγο ακόμη, σε αντίθεση με την ανοησία τα microcars που είναι μόνο για να έχεις σκουτερ με οροφή 

μολις φυγει η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζει κανενας. το αττο2 κανει 30κ και το αττο3 34 αν θυμαμαι καλα. ποιος θα δωσει 34 χιλιαρικα για να παρει αττο3? θελει σοβαρο facelift και τιμη κατω απο 30 για να συνεχισει να πουλάει. 

οι υπολοιποι κατασκευαστες οτι suv εχουν βγαλει σε κατηγορια budget ειναι βασικες εκδοσεις που με το ζορι εχουν ηλεκτρικα παραθυρα, βλεπε c3

Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μολις φυγει η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζει κανενας. το αττο2 κανει 30κ και το αττο3 34 αν θυμαμαι καλα. ποιος θα δωσει 34 χιλιαρικα για να παρει αττο3? θελει σοβαρο facelift και τιμη κατω απο 30 για να συνεχισει να πουλάει. 

οι υπολοιποι κατασκευαστες οτι suv εχουν βγαλει σε κατηγορια budget ειναι βασικες εκδοσεις που με το ζορι εχουν ηλεκτρικα παραθυρα, βλεπε c3

Ε ναι προφανώς, ο άλλος με 34κ παίρνει full hybrid 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μολις φυγει η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζει κανενας.

Τα BYD εννοείς ή γενικότερα τα EV ?

Δημοσ.
4 ώρες πριν, malakudi είπε

Ναι το άρθρο δε λέει την αλήθεια. Αν δεις το σχετικό video στην παρουσίαση, πήρε σε 5 λεπτά 55KWh (7 ως 62% σε 5 λεπτά σε 100αρα μπαταρία). Για να βγάλει 470 km θα έπρεπε να έχει μέση κατανάλωση 11,7 KWh/100km. Αυτή η κατανάλωση επιτυγχάνεται μόνο με 60-70km/h. Η ίδια η BYD ανέφερε 400km. Το 470 προέκυψε επειδή στο video δείχνει αυτονομία 470km όταν φτάνει στα 5 λεπτά στο 62%. Όμως δε ξεκίνησε από το 0, ξεκίνησε από το 7% και 60km αυτονομία περίπου. Άρα πήρε 400km.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (BYD Han L) είναι αεροδυναμικό sedan, οπότε ίσως πετυχαίνει 18-19 KWh/100km κατανάλωση με ταχύτητες 130km/h - οπότε περίπου 300-310 km. 

Στο παρακάτω video είναι η ίδια καμπύλη φόρτισης αλλά στο άλλο αυτοκίνητο, το SUV, παίρνει 330km, πάλι από 7 ως 62%

 

Από 0 έω 7% κάνουμε 70 χιλιόμετρα και από 7% έως 60% κάνουμε 400km; Δεν ταιριάζει η αναλογία.  Αν από 0 έως 7% κάνεις 70km τότε από 7% 'εως 60% κάνεις 7/(60-7) = 70/x => 7x/43 = 70 => x = 70*43/7 => x 430km
Αν έχω κάνει κάποιο λάθος στις πράξεις επειδή είμαι απ' το κιν και βιάζομαι λιγάκι διόρθωσε με.  Στο παραπάνω video δεν βλέπω αυτό που σου έχω κάνει bold οπότε με μπερδεύεις λιγάκι

Το Άρθρο δεν κάνει πάντως αναφορά για τον δρόμο τον οποίο γίνονται τα χιλιόμετρα για να πούμε ότι λέει ψέματα όσον αφορά την αυτονομία. Εξάλου όλοι γνωρίζουμε ότι οι αυτονομίες λίγο πολύ υπολογιζόνται υπό τις καλύτερες δυνατές συνθήκες. Δεν είναι κάτι νέο που έφεραν τα ηλεκτρικά, είναι κάτι που έχει κληρωνομηθεί απ' τις καταναλώσεις των θερμικών.

3 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

μολις φυγει η επιδοτηση δεν θα τα αγοραζει κανενας. το αττο2 κανει 30κ και το αττο3 34 αν θυμαμαι καλα. ποιος θα δωσει 34 χιλιαρικα για να παρει αττο3? θελει σοβαρο facelift και τιμη κατω απο 30 για να συνεχισει να πουλάει. 

οι υπολοιποι κατασκευαστες οτι suv εχουν βγαλει σε κατηγορια budget ειναι βασικες εκδοσεις που με το ζορι εχουν ηλεκτρικα παραθυρα, βλεπε c3

Δεν θα έπαιρνες Atto3 λόγο του πως φαίνεται; Κατανοώ ότι είναι υποκειμενικό το τι είναι όμορφο αλλά δεν το λες multipla για να θέσεις την εμφάνιση του ως κόκκινη γραμμή. Τώρα όσον αφορά την τιμή του, νομίζω στα 35000€ αμάξι στην κατηγορία του που να έχει τον εξοπλισμό του δεν υπάρχει.  Οπότε δεν βρίσκω λόγο να το ρίξει.

Μαζί σου ωστόσο μακάρι να το κάνει και μακάρι να έχεις δίκιο αλλά πιο εύκολα πιστεύω ότι θα δούμε το Model Y και το ID4 να πέφτει μετά την επιδότηση παρά το Atto 3.

Δημοσ.

@manolis940 το video παραπάνω είναι από το BYD Tang L που είναι SUV. Τα άλλα στοιχεία είναι από το BYD Han L που είναι sedan, είχε ανέβει στο X αλλά δε το βρίσκω

edit: το βρήκα, είναι εδώ

https://x.com/DriveGreen80167/status/1901616016318251246

Ξεκινάει με 53km στο 8% και σταματάει το video δείχνοντας 432 km στα 4m 57s φόρτισης. Οπότε 380 km. Το 470 τελικά δεν υπάρχει σε κανένα video, ήταν 430 και θυμόμουν λάθος.

Το άρθρο αναπαράχτηκε παντού, σε ειδικό και μη τύπο με τον τίτλο "φορτίζει σε 5 λεπτά". Κάτι που προφανώς είναι ψέμα, δε φορτιζει σε 5 λεπτά, φορτίζει 55KWh σε 5 λεπτά από μπαταρία των 100KWh. Και μετά συνοδευόταν με τα 470km που είναι επίσης ψέμα, αφού κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δε κάνει 470km με 55 KWh.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, malakudi είπε

@manolis940 το video παραπάνω είναι από το BYD Tang L που είναι SUV. Τα άλλα στοιχεία είναι από το BYD Han L που είναι sedan, είχε ανέβει στο X αλλά δε το βρίσκω

edit: το βρήκα, είναι εδώ

https://x.com/DriveGreen80167/status/1901616016318251246

Ξεκινάει με 53km στο 8% και σταματάει το video δείχνοντας 432 km στα 4m 57s φόρτισης. Οπότε 380 km. Το 470 τελικά δεν υπάρχει σε κανένα video, ήταν 430 και θυμόμουν λάθος.

Το άρθρο αναπαράχτηκε παντού, σε ειδικό και μη τύπο με τον τίτλο "φορτίζει σε 5 λεπτά". Κάτι που προφανώς είναι ψέμα, δε φορτιζει σε 5 λεπτά, φορτίζει 55KWh σε 5 λεπτά από μπαταρία των 100KWh. Και μετά συνοδευόταν με τα 470km που είναι επίσης ψέμα, αφού κανένα από αυτά τα αυτοκίνητα δε κάνει 470km με 55 KWh.

Γενικότερα είναι και αυθαίρετο θα έλεγα εγώ το φορτίζει σε 5 λεπτά ακόμα και αν πήγαινε από 0% στο 100% γιατί σημασία έχει και η χωρητικότητα της μπαταρίας. Προφανώς σε μία X ταχύτητα φόρτισης η YKWh μπαταρία θα θέλει Zχρόνο ενώ η 2Y θα θέλει 2Z. Οπότε γενικά το να λέμε 5 λεπτά χωρίς να ορίσουμε χωρητικότητα είναι κάπως αφθαίρετο. 

Πάντως διόρθωσε με αν κάνω λάθος, σήμερα αμάξι που με 5 λεπτά να βγάζει 250km πορείας σε αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Γενικότερα είναι και αυθαίρετο θα έλεγα εγώ το φορτίζει σε 5 λεπτά ακόμα και αν πήγαινε από 0% στο 100% γιατί σημασία έχει και η χωρητικότητα της μπαταρίας. Προφανώς σε μία X ταχύτητα φόρτισης η YKWh μπαταρία θα θέλει Zχρόνο ενώ η 2Y θα θέλει 2Z. Οπότε γενικά το να λέμε 5 λεπτά χωρίς να ορίσουμε χωρητικότητα είναι κάπως αφθαίρετο. 

Πάντως διόρθωσε με αν κάνω λάθος, σήμερα αμάξι που με 5 λεπτά να βγάζει 250km πορείας σε αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει.

Έχει αυτοκίνητα που κάνουν 10-80 σε 75αρα μπαταρία σε 10 λεπτά σε 500KW φορτιστές, 12 λεπτά στους ευρωπαϊκούς 400KW. Είναι τα αυτοκίνητα Zeekr 7X με την Golden Battery της Geely, LFP, θα τις δούμε σύντομα και στα Volvo. Για μένα αυτό είναι υπέρ αρκετό. Ουσιαστικά είναι οι ίδιες KWh που δίνει σε 5 λεπτά της BYD αλλά σε 100αρα μπαταρία. Σε 75αρα δε θα έδινε 55 KWh σε 5 λεπτά ούτε της BYD.

Το σημαντικό είναι να ξεφύγουμε από τα SUV που καταναλώνουν τα άντερά τους, ειδικά όταν τα φορτώνουν με 100ρες μπαταρίες (πχ AUDI Q6, SQ6 κτλ) και να βγουν περισσότερα αυτοκίνητα που εστιάζουν στην αεροδυναμική σχεδίαση. Έχουμε πήξει στα SUV.

@ΓΙΩΡΓΟΣ-2 σου απαντώ εδώ.

1. Η περιορισμένη αυτονομία δεν είναι πρόβλημα, το πρόβλημα είναι το δίκτυο φορτιστών. Αυτό θα αυξάνει όλο και περισσότερο, οπότε η αυτονομία θα είναι αδιάφορη.

2. Ο χρόνος φόρτισης σε οικιακούς φορτιστές είναι αδιάφορος, αφού γίνεται σε νεκρό χρόνο (ενώ δουλεύεις ή κοιμάσαι). Το ίδιο και η φόρτιση σε αργούς DC φορτιστές, πάλι σε νεκρό χρόνο, πχ supermarket. Σημασία έχει λοιπόν μόνο η φόρτιση σε ταχυφορτιστές στο ταξίδι. Άρα μιλάμε πάλι για την περίπτωση 1.

3. Οι μπαταρίες δουλεύουν μια χαρά ως και 50C, οι 35-40 βαθμοί δεν είναι πρόβλημα. Στο κρύο ισχύει (συχνές δεν είναι βέβαια εκτός αν μιλάμε για τη Φλώρινα) αλλά είναι αδιάφορο σε καθημερινή χρήση, είναι υπέρ αρκετή η αυτονομία. Οπότε πάλι αναφέρεσαι στο ίδιο ζήτημα, την αυτονομία στα ταξίδια, στο 1.

4. Πάλι το ίδιο θέμα αναφέρεις. Πάντως οδηγώ 2 χρόνια ηλεκτρικό με 50000 km και αρκετά από αυτά σε ταξίδια και δε μου έτυχε ούτε μια φορά να περιμένω. Μου έτυχε να μη ξεκινά η φόρτιση μία φορά, πήγα σε άλλο φορτιστή παραδίπλα.

5. Κλασικό κίτρινο επιχείρημα. Τα λεφτά του προγράμματος "Κινούμαι ηλεκτρικά" δε θα μπορούσαν να διατεθούν για παιδιά ή για οτιδήποτε άλλο. Το ίδιο ισχύει και για άλλα επιδοτούμενα προγράμματα, όπως τα διάφορα "Εξοικονομώ" ή τα Φ/Β στις στέγες κτλ. Είναι αναπτυξιακά προγράμματα από την ΕΕ.

6. Δεν ισχύει, έχουμε γράψει πολλές φορές. Το παραπάνω περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα κατασκευής ενός BEV ισοφαρίζεται ήδη από τα πρώτα 15-20000 km. Από κει και πέρα είναι μόνο όφελος.

7. Οι μπαταρίες LFP δεν έχουν τέτοιο πρόβλημα, ήδη έχουν ξεκινήσει εταιρείες να δίνουν εγγυήσεις για εκατομμύριο km ή ακόμα και εφ' όρου ζωής! Ενημερώσου καλύτερα.

8. Αν σου χαλάσει ο κινητήρας μπορεί να κοστίζει τα ποσά που λες. Το θέμα είναι πόσο πιθανό είναι να χαλάσει. Οι πιο πολλοί ηλεκτροκινητήρες αντέχουν πάνω από 500.000 km. Αν δεν είσαι ταρίφας, στην ουσία δε σε ενδιαφέρει. Επίσης ένας λόγος που είναι ακριβές οι επισκευές είναι πως δεν υπάρχουν ακόμα συνεργεία εκτός αντιπροσωπειών. Αυτό θα αλλάξει στο μέλλον.

9. Το χαμηλό κέντρο βάρους είναι πλεονέκτημα οδηγικό, δεν είναι μειονέκτημα. Η κατανάλωση είναι αυτή που είναι, αν είναι αεροδυναμικά σχεδιασμένο το όχημα έχει πολύ χαμηλή κατανάλωση.

10. Πάλι για την αυτονομία μιλάς.

Από τα 10 "σημεία", τα 5 είναι στην ουσία το ίδιο, η αυτονομία σε ταξίδι. Με δίκτυο φορτιστών HPDC ανά 30km και τις νέες μπαταρίες που φορτίζουν 10-80 σε 10 λεπτά (Geely golden battery LFP πχ) δεν υπάρχει κανένα ουσιαστικό πρόβλημα - και δεν αναφέρομαι καν στο μέλλον σε 5-10 χρόνια με τις solid state.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 5
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, malakudi είπε

Έχει αυτοκίνητα που κάνουν 10-80 σε 75αρα μπαταρία σε 10 λεπτά σε 500KW φορτιστές, 12 λεπτά στους ευρωπαϊκούς 400KW. Είναι τα αυτοκίνητα Zeekr 7X με την Golden Battery της Geely, LFP, θα τις δούμε σύντομα και στα Volvo. Για μένα αυτό είναι υπέρ αρκετό. Ουσιαστικά είναι οι ίδιες KWh που δίνει σε 5 λεπτά της BYD αλλά σε 100αρα μπαταρία. Σε 75αρα δε θα έδινε 55 KWh σε 5 λεπτά ούτε της BYD.

Το σημαντικό είναι να ξεφύγουμε από τα SUV που καταναλώνουν τα άντερά τους, ειδικά όταν τα φορτώνουν με 100ρες μπαταρίες (πχ AUDI Q6, SQ6 κτλ) και να βγουν περισσότερα αυτοκίνητα που εστιάζουν στην αεροδυναμική σχεδίαση. Έχουμε πήξει στα SUV.

Συνήθως όμως μεγάλες μπαταρίες βλέπουμε σε SUV. Αλλά σε αυτό έχεις δίκιο. Έβλεπα τις προάλλες κάποιον που πήρε ένα Seal U και όταν μου είπε ότι έχει σχεδόν ίδια αυτονομία με το dolphin ενώ έχει 10KWh μπαταρία παραπάνω ήμουν . . . What???

Είμαι και εγώ τύπος του sport sedan άσχετα που η τσέπη μου δεν φτάνει model 3 ή Seal U . Ίσως βέβαια ο νόμος ζήτησης προσφοράς γυρίσει τις τιμές με το μέρος μας :P

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάτι memes που βλέπαμε με Tesla με γενήτριες στο χώρο αποσκευών η Leapmotor τα έκανε πραγματικότητα. Φέρνει ένα αυτοκίνητο μέτριας εμβέλεια αυτοκίνητο (210km 145km WLPT)  γιατί ένα μέρος το καταλαμβάνει ένας βενζινοκινητήρας ο οποίος όμως λειτουργεί σαν γεννήτρια για να παράγει ρεύμα και να φορτίζει την μπαταρία. Έτσι καταφέρνει να φτάσει μία αυτονομία στα 950km.

Αν και φαίνεται χαζό όσον αφορά τα PHEV όπου σήμερα έχουν συνήθως 50km με 100km αυτονομία η οποία είναι ανεπαρκής μέχρι και οριακή, εδώ έχεις ένα αμάξι οικονομικό για την καθημερινή χρήση και κάποια σκ που φεύγεις για να πας Σπάρτη ας πούμε δεν έχεις το "άγχος" της φόρτισης ή του αν θα βρεις φορτιστή.

Αν και έχω εκφράσει την δυσαρέσκεια μου για τα PHEV πολλές φορές λόγο του ότι παίρνεις ένα αυτοκίνητο με μικρό range, βαρύ, και με δύο service εδώ κάπως αλλάζει όλο αυτό καθώς η ο κινητήρας δεν δίνει κίνηση στους τροχούς αλλά ρεύμα στην μπαταρία με αποτέλεσμα να έχει πολύ λιγότερα μηχανικά μέρη. Σε όλη την διαδρομή σου έχεις ηλεκτρική οδήγηση που για μένα είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα των ηλεκτρικών και έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο όσον αφορά τις ελλείπείς υποδομές της Ελλάδας στην φόρτιση.

Νομίζω με την τεχνολογία Reev τα PHEV έχουν κάποιο νόημα. Εσείς τι πιστεύεται;

https://www.leapmotor.net/reev

Επεξ/σία από manolis940

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...