Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, @pnea1973 είπε

30.000 ή 2 ετη

60.000 ή 4 ετη

Έχει αλλάξει κάτι;

image.png.720d5867240d2e219026535db0848432.png

2 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

To παραπάνω certificate μπορεί να το εκδώσει μόνο η αντιπροσωπεία ή και συνεργεία της γειτονιάς;

Τώρα δεν θέλω να είμαι κακός αλλά μην κάτσεις να ασχοληθείς. Αν η εταιρεία δεν ασχοληθεί με την υγεία της μπαταρίας σε ένα ηλεκτρικό και σου ζητάει extra χρήματα τότε καλό είναι να την αποφεύγεις. Σαν να σου ζητάει extra χρήματα για να σου αλλάξει λάδια σε θερμικό.

Δημοσ.

Εάν κατάλαβα σωστά εάν ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει certificate (πιστοποιητικό) ότι η υγεία της ακριβής μπαταρίας του είναι σε καλά επίπεδα τότε "κρατάει" την εμπορική αξία του; Είναι κάτι σαν "ΚΤΕΟ" για μπαταρίες ηλεκτρικών αμαξιών;

Δημοσ.

3μηνη εμπειρία με 3 εταιρικα ford explorer με την μεγάλη μπαταρία των 600km αυτονομίας.

Καταρχήν η εταίρια εκβιαστικε με περιορισμούς εκπομπών καυσαερίων για υβριδικό,και κατέληξε σε αυτά τα πλήρως ηλεκτρικά  που είχαν επιδότηση 6000€ έκαστο.

Η αυτονομία ουδεμίαν σχέση με τα 600 χιλιόμετρα......450χιλιομετρα οροφή στο eco με 110χαω.

Στην εταιρία υπάρχουν δύο ταχυφορτιστες,η φόρτιση εκεί συμφαιρει......

στην ειδικες μπριζες που φτιάξαμε σπίτια φορτίζουν 4% την ώρα.....

Η "σφαγη" θα γίνει το καλοκαίρι στα ταξίδια  όπου χρειάζεσαι τους δυνατούς φορτιστές που στοιχίζουν......

*άποψη μου,το κράτος οδηγεί τον κόσμο στους "φίλους" παρόχους ρεύματος  και εκτός σπιτιού......😅😀

 

 

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
7 minutes ago, alexioannou said:

Η αυτονομία ουδεμίαν σχέση με τα 600 χιλιόμετρα......450χιλιομετρα οροφή στο eco με 110χαω

Ερχεσαι πρωτη φορα σε επαφη με αυτοκινητο και εκπλησεσαι η γραφει καπου η ford οτι με 110χ/ω εχει αυτονομια 600km . Γιατι ολες οι εταιριες στο wltp αναφερονται. Εψαξες να μαθεις αυτο το ρημαδι το wltp τι ειναι ;

10 minutes ago, alexioannou said:

Στην εταιρία υπάρχουν δύο ταχυφορτιστες,η φόρτιση εκεί συμφαιρει

συμφερει γραφεται , και οταν το πληρωνει αλλος παντα συμφερει.

11 minutes ago, alexioannou said:

στην ειδικες μπριζες που φτιάξαμε σπίτια φορτίζουν 4% την ώρα

Με εξωτικα υλικα φτιαγμενες?

12 minutes ago, alexioannou said:

Η "σφαγη" θα γίνει το καλοκαίρι στα ταξίδια  όπου χρειάζεσαι τους δυνατούς φορτιστές που στοιχίζουν

Ε θα δουμε πρωτη φορα βγαινουν ηλεκτρικα αυτοκινητα εξω το καλοκαιρι. Τα προηγουμενα χρονια ολα καλα.

14 minutes ago, alexioannou said:

άποψη μου,το κράτος οδηγεί τον κόσμο στους "φίλους" παρόχους ρεύματος  και εκτός σπιτιού

και μια "εσανς" συνομοσιωλογιακια να το αποτελειωσεις...

38 minutes ago, Chloe2 said:

Εάν κατάλαβα σωστά εάν ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει certificate (πιστοποιητικό) ότι η υγεία της ακριβής μπαταρίας του είναι σε καλά επίπεδα τότε "κρατάει" την εμπορική αξία του; Είναι κάτι σαν "ΚΤΕΟ" για μπαταρίες ηλεκτρικών αμαξιών;

Η εμπορικη αξια εξαρταται απο πολλα. Ενα απο αυτα ειναι και η υγεια της μπαταριας. Πιστοποιητικο μπορεις να παρεις η καποιες φορες να δεις και μονη σου με τα καταλληλα εργαλεια την υγεια της μπαταριας.

  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chloe2 είπε

To παραπάνω certificate μπορεί να το εκδώσει μόνο η αντιπροσωπεία ή και συνεργεία της γειτονιάς;

Κανένα συνεργείο γειτονιάς δεν ακουμπάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε καν για να δουν τα τακάκια. Έχουν μία φοβία.

  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, @pnea1973 είπε

 

Screenshot_20250425_000143_Chrome.jpg

Θα ξαναπάρω να ρωτήσω. Η αλήθεια είναι ότι με βολεύει γιατί μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες έχω ξεπεράσει τα 5500km :Ρ

Thanks.

6 ώρες πριν, malakudi είπε

Κανένα συνεργείο γειτονιάς δεν ακουμπάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε καν για να δουν τα τακάκια. Έχουν μία φοβία.

Όσον αφορά την μπαταρία υπάρχουν συνεργεία που συνήθως ασχολούνται μόνο με αυτόν τον τομέα. Σίγουρα δεν είναι πολλά, θυμάμαι να έχω δει ένα στο κανάλι TRCOFF. Τώρα αν θες μπορώ να ψάξω το όνομα του.

 

8 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Εάν κατάλαβα σωστά εάν ένα ηλεκτρικό αμάξι έχει certificate (πιστοποιητικό) ότι η υγεία της ακριβής μπαταρίας του είναι σε καλά επίπεδα τότε "κρατάει" την εμπορική αξία του; Είναι κάτι σαν "ΚΤΕΟ" για μπαταρίες ηλεκτρικών αμαξιών;

Μπα. Είναι απλώς μία πιστοποίηση από την εταιρεία ότι η μπαταρία σου έχει το Χ ποσοστό υγείας. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις σε περίπτωση που θες να το πουλήσεις. Αν θέλει η VW Group 60€ για να σου πει τι υγεία μπαταρίας έχεις μπορείς με τα ίδια  και λιγότερα χρήματα να πάρεις ένα bluetooth ODB Scanner module να κατεβάσεις και μία εφαρμογή με λίγα χρήματα και να δεις τι υγεία μπαταρίας έχεις.

Ειδικά αν είσαι σε VW Group καλό είναι να το κάνεις. Από τότε που είχα το Golf προσπαθούσαν να αποφύγουν τις ευθύνες τους στο κομμάτι στην εγγύηση όπως ο διάολος το λιβάνι. Οπότε αν έχει όντως πρόβλημα η μπαταρία ενδέχεται να μην στο πουν. Πάνε πολλά χρόνια βέβαια από τότε που ασχολήθηκα μαζί τους αλλά δεν πιστεύω ότι έχουν αλλάξει απ' τα όσο διαβάζω αραιά και που.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, malakudi είπε

Κανένα συνεργείο γειτονιάς δεν ακουμπάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε καν για να δουν τα τακάκια. Έχουν μία φοβία.

Ξέρω δύο συνεργεία στην επαρχία που έχουν πάρει την πρώτη πιστοποίηση για ηλεκτρικά οχήματα. Δεν τα έχω ψάξει. Απλά είναι γνωστοί μου και το έμαθα. Έχουν δρομολογήσει και τις υπόλοιπες πιστοποιήσεις. Σε 3-4 χρόνια που θα τελειώνουν οι πρώτες μαζικές εγγυήσεις θα γίνεται χαμός. 

 

Ειδικά για το "πιστοποιητικό" της μπαταρίας είναι αστείο να ζητάνε λεφτά για 5 κουμπάκια που πατάνε. Το κάνει ο οποιοσδήποτε με ένα obd scanner.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, malakudi είπε

Κανένα συνεργείο γειτονιάς δεν ακουμπάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ούτε καν για να δουν τα τακάκια. Έχουν μία φοβία.

Δεν επιτρέπεται ούτς υβριδικό χωρίς ειδική άδεια όπου κοστίζει αρκετά συν την απαιτούμενη τεχνογνωσία όπου πολλοί δεν έχουν οπότε

Δημοσ.
10 ώρες πριν, malakudi είπε

Κανένα συνεργείο γειτονιάς δεν ακουμπάει ηλεκτρικό αυτοκίνητο

Κάπου διάβασα ότι έχει δημιουργηθεί εξειδικευμένη ειδικότητα ΙΕΚ για ηλεκτρικά οχήματα. Έτσι, σε λίγα χρόνια ίσως αυξηθούν τα συνεργεία που θα συντηρούν τα οχήματα αυτά.

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, manolis940 είπε

Θα ξαναπάρω να ρωτήσω. Η αλήθεια είναι ότι με βολεύει γιατί μέσα σε λιγότερο από 3 μήνες έχω ξεπεράσει τα 5500km :Ρ

Thanks.

 

Δεν χρειάζεται να ρωτήσεις. Αυτό ισχύει. Μας είχε έρθει και mail αλλά το έχουν και στη  σελίδα.

https://bydauto.gr/support/

Και πήγαινε προς την μέση εκεί που λέει διαστήματα συντήρησης.!!!

Εγώ σε 4 ημέρες κλείνω χρόνο και έχω 25.000!!!!

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, teodor_ch είπε

Ειδικά για το "πιστοποιητικό" της μπαταρίας είναι αστείο να ζητάνε λεφτά για 5 κουμπάκια που πατάνε. Το κάνει ο οποιοσδήποτε με ένα obd scanner.

Υπάρχει η αίσθηση ότι σε ηλεκτρικά οχήματα πάνω από 5 ετών ίσως η υγεία της μπαταρίας τους είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα και έτσι η ύπαρξη πιστοποιητικού που να βεβαιώνει ότι τα επίπεδα της υγείας της μπαταρίας είναι σε αξιοπρεπή επίπεδα είναι σημαντικότατο θέμα για μελλοντική πώληση- αγορά.
Τα αποτελέσματα από ένα obd scanner "τυπώνονται" σε χαρτί ή στέλνονται με e-mail σε πιθανούς αγοραστές;

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Υπάρχει η αίσθηση ότι σε ηλεκτρικά οχήματα πάνω από 5 ετών ίσως η υγεία της μπαταρίας τους είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα και έτσι η ύπαρξη πιστοποιητικού που να βεβαιώνει ότι τα επίπεδα της υγείας της μπαταρίας είναι σε αξιοπρεπή επίπεδα είναι σημαντικότατο θέμα για μελλοντική πώληση- αγορά.
Τα αποτελέσματα από ένα obd scanner "τυπώνονται" σε χαρτί ή στέλνονται με e-mail σε πιθανούς αγοραστές;

Υπάρχει η αίσθηση από μερικούς φοβικούς με την τεχνολογία και την ηλεκτροκίνηση ιδιαίτερα. Ωστόσο ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είδαμε χθες πρώτη φορά

Εδώ ένα model S μετά από 300000 χιλιόμετρα το οποίο θεωρείται μάλιστα ότι η μπαταρία του έχει μεγαλύτερο degration rate αν το λέω σωστά απ' τα νεότερα Tesla και γενικότερα τα ηλεκτρικά νεότερης γενιάς

https://youtu.be/LeWiQmCeR9I?si=e-cicqjbObvXSRHA&t=479

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Υπάρχει η αίσθηση ότι σε ηλεκτρικά οχήματα πάνω από 5 ετών ίσως η υγεία της μπαταρίας τους είναι σε πολύ χαμηλά επίπεδα και έτσι η ύπαρξη πιστοποιητικού που να βεβαιώνει ότι τα επίπεδα της υγείας της μπαταρίας είναι σε αξιοπρεπή επίπεδα είναι σημαντικότατο θέμα για μελλοντική πώληση- αγορά.
Τα αποτελέσματα από ένα obd scanner "τυπώνονται" σε χαρτί ή στέλνονται με e-mail σε πιθανούς αγοραστές;

τα πρωτα 5 χρονια χοντρικα η μπαταρια κανει το πρωτο της drop σε αποδοση. συνηθως πιο νωρις. εκει ακομα ειναι σε πολυ καλη κατασταση. τα επομενα χρονια μεχρι τα 10-12 πεφτει συνεχως και γραμμικα. Μετα απο εκει πεφτει πολυ. το πιστοποιητικο δειχνει σιγουρα εναν σοβαρο πωλητη αλλα πανω κατω ολες οι μπαταριες τα ιδια νουμερα βγαζουν, εκτος απο τις ελαττωματικες.

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν υπάρχει κανένα πιστοποιητικό μπαταρίας, δεν καταλαβαίνω τι λέτε.
Βάζεις ODB Scanner και βλέπεις σε τι ποσοστό είναι η μπαταρία. Αν αγοράζεις Tesla βλέπεις την μπαταρία μετά από τρέξιμο σχετικού test (που ενσωματώθηκε κανονικά στις λειτουργίες και δεν χρειάζεται να καταφεύγεις σε service menu) και βλέπεις πόσο έχει πάει.
Τώρα αν την απλή καταγραφή υγείας της μπαταρίας την πάρετε σε χαρτί με υπογραφή και σφραγίδα, υποθέτω μπορείτε να την πείτε και πιστοποίηση για ψυχολογικούς λόγους. 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...