Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Με τα σημερινά δεδομένα με 5 χιλιάρικα μπορείς να αγοράσεις όμορφο μεταχειρισμένο θερμικό αμάξι σε αξιοπρεπή κατάσταση (Ford Puma, Opel Tigra, Peugeot 206, κλπ) αλλά και να κάνεις και όποιο αναγκαίο service (λάδια, φίλτρα, φρένα, νέα λάστιχα, ιμάντα ή καδένα, κλπ), αν περισσέψουν χρήματα βάζεις στο αμάξι και ένα οικονομικό φορητό tablet αυτοκινήτου.
Εάν απαιτούνται 5 χιλιάρικα για αντικατάσταση μπαταρίας παλιού ηλεκτρικού οχήματος τότε ίσως συμφέρει η αγορά μεταχειρισμένου ηλεκτρικού μέχρι 10 χιλιάρικα, καθώς με περίπου 15 χιλιάδες αγοράζεις ολοκαίνουργιο θερμικό με εγγύηση.

Πρέπει να δείς και τι αγοράζεις με 15.000€. Επίσης μτχ ηλεκτρικό με 10.000 δύσκολο. Επειδή βλέπω οτι συγκρίνεις μέ βάση μόνο το ποσό, θα πρέπει να δείς τι απαιτήσεις έχεις απο το οχημά σου, αν πρέπει να αγοράσεις καινούργιο, τι χρήση θα κάνεις και μετά να αγοράσεις. Αλλά νομίζω οτι ένα θερμικό θα σε καλύψει.

1 ώρα πριν, manosbr είπε

Οχι αυθημερόν . Ένα υποθετικό σενάριο που πάει κανείς ΠΣΚ σε χωριό έξω από το Αγρίνιο . Δεν έχει κανένα φορτιστή εκτοσ Αγρινίου και το σπίτι χωριό δεν θα έχει wallbox . 
αντίστοιχα σενάρια για ορεινούς προορισμούς . Έστω 3 ήμερο ΠΣΚ Καρπενήσι. Δεν έχει dc φορτιστές και φορτίζει σε AC με 11kw. Αρα σε πιθανό 3 ήμερο Καρπενήσι , θα είμαι  άνετος ;
 

πχ καλοκαιρινές διακοπές στη Παργα ή σε νησί;

άτομα που έχουν ηλεκτρικό βολεύονται σε τέτοιες διαδρομές ή ζορίζονται ;

το q6 έχει αυτονομία ~350 χλμ σε εθνική . Αλλά με κλιματισμό και ταχύτητα τύπου 130χλμ πιστεύω θα είναι ~300, άρα αν βάλουμε και μια απόσταση ασφαλείας για να μη μείνει 250 χλμ.

 

σωστα τα λέω ή στη πράξη είναι αλλιώς τα πράγματα ;

Οσον αφορά το σπίτι στο χωριό και μία πρίζα με 16Α ασφάλεια είναι αρκετή. 

Οσον αφορά το ταξίδι στην εθνική, θα κάνεις πχ Αθήνα Πατρα και θα φορτίζεις. Αν φύγεις με 100% τότε πάς όπου θέλεις βόρεια. πχ Ιωάννινα όπου ξαναφορτίζεις σε 250αρηδες που υπάρχουν και ξανασυνεχίζεις.
Οσον αφορά τα υπόλοιπα, βλέπεις που έχει φορτιστές, βλέπεις εαν θέλεις και σε βολεύει να σταματάς και αποφασίζεις.

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, manosbr είπε

Σκέφτομαι για το q6 performance έβγαλε. 9000€ έκπτωση .

αλλα έχω οικογένεια με 2 μικρά δεν θέλω να έχω άγχος αν θα βρω ν φορτίσω σε ταξίδια .

πχ κοιτάω σε διαδρομή Αθήνα Αγρίνιο . Θα φτάσει Αγρίνιο αλλ εκεί που θα φορτίσει ; Έχει μόνο 2 dc φορτιστές 50kw. 
ή έστω ότι θέλω να πάω Αθήνα - Αγρίνιο - Καρπενήσι , που θα φορτίζω σε λογικές ώρες αναμονής ;;;

υπάρχουν τέτοια σενάρια. ; 

Το Q6 είναι 800V με εκπληκτική καμπύλη φόρτισης. Από Αθήνα θα σταματήσεις στο Σκλαβενίτη στο Ρίο για 10 λεπτά και θα πας το αυτοκίνητο πάλι στο 80%. Θα φτάσεις με 60% Αγρίνιο και έχεις υπερ-αρκετή φόρτιση για τις βόλτες τριγύρω, ενώ το βράδυ με 10A φορητό φορτιστή μπορείς να πάρεις 20KWh. Και Καρπενήσι πας εύκολα από Αγρίνιο με το 60%, εκεί κάποια στιγμή θα βρεις μια ώρα να πεταχτείς στον 60ρη DC φορτιστή και να "γεμίσεις". Διαφορετικά θα φορτίζεις το βράδυ από φορητό φορτιστή.

1 ώρα πριν, manosbr είπε

Οχι αυθημερόν . Ένα υποθετικό σενάριο που πάει κανείς ΠΣΚ σε χωριό έξω από το Αγρίνιο . Δεν έχει κανένα φορτιστή εκτοσ Αγρινίου και το σπίτι χωριό δεν θα έχει wallbox . 
αντίστοιχα σενάρια για ορεινούς προορισμούς . Έστω 3 ήμερο ΠΣΚ Καρπενήσι. Δεν έχει dc φορτιστές και φορτίζει σε AC με 11kw. Αρα σε πιθανό 3 ήμερο Καρπενήσι , θα είμαι  άνετος ;
 

πχ καλοκαιρινές διακοπές στη Παργα ή σε νησί;

άτομα που έχουν ηλεκτρικό βολεύονται σε τέτοιες διαδρομές ή ζορίζονται ;

το q6 έχει αυτονομία ~350 χλμ σε εθνική . Αλλά με κλιματισμό και ταχύτητα τύπου 130χλμ πιστεύω θα είναι ~300, άρα αν βάλουμε και μια απόσταση ασφαλείας για να μη μείνει 250 χλμ.

 

σωστα τα λέω ή στη πράξη είναι αλλιώς τα πράγματα ;

Έχει DC φορτιστή 60ρη στο Καρπενήσι.

Όλα αυτά που λες γίνονται με το Q6 πολύ εύκολα, εδώ κάνουμε ταξίδια με το ταπεινό ID3 των 58 KWh, με Q6 με 95KWh εσύ αγχώνεσαι;

Εγώ βέβαια δε θα έπαιρνα το Q6 αλλά το A6 με πολύ καλύτερο drag coefficient. Είναι ανοησία να παίρνεις αυτοκίνητα με τεράστια μπαταρία και κακό drag coefficient όπως το Q6

49 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Με τα σημερινά δεδομένα με 5 χιλιάρικα μπορείς να αγοράσεις όμορφο μεταχειρισμένο θερμικό αμάξι σε αξιοπρεπή κατάσταση (Ford Puma, Opel Tigra, Peugeot 206, κλπ) αλλά και να κάνεις και όποιο αναγκαίο service (λάδια, φίλτρα, φρένα, νέα λάστιχα, ιμάντα ή καδένα, κλπ), αν περισσέψουν χρήματα βάζεις στο αμάξι και ένα οικονομικό φορητό tablet αυτοκινήτου.
Εάν απαιτούνται 5 χιλιάρικα για αντικατάσταση μπαταρίας παλιού ηλεκτρικού οχήματος τότε ίσως συμφέρει η αγορά μεταχειρισμένου ηλεκτρικού μέχρι 10 χιλιάρικα, καθώς με περίπου 15 χιλιάδες αγοράζεις ολοκαίνουργιο θερμικό με εγγύηση.

Θα έλεγα τι αγοράζεις με 5 χιλιάρικα, σκουπίδια αγοράζεις.

Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που έκανε 40000 ευρώ και μετά από 10-12 χρόνια με 5000 επιπλέον το κάνεις να είναι σα καινούριο.

Και τα 5000 τα έδειξα ως παράδειγμα για ΝΕΑ aftermarket μπαταρία. Μεταχειρισμένη refurbished πιθανότατα θα βρίσκεις ακόμα φθηνότερες. Το βασικό είναι οι αντιπροσωπείες να μη βάζουν εμπόδια στη χρήση μεταχειρισμένων - refurbished ή aftermarket μπαταριών. Κάποιες το κάνουν, πχ Stellantis. Επίσης οι structural μπαταρίες είναι πολύ δύσκολο να αλλαχθούν εκτός αντιπροσωπείας γιατί αποτελούν μέρος της δομής του αυτοκινήτου. Γι' αυτό εγώ θα απέφευγα αυτοκίνητα με structural μπαταρίες και θα προτιμούσα modular, κι ας έχουν πλεονέκτημα στο βάρος τα structural.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, malakudi είπε

Το βασικό είναι οι αντιπροσωπείες να μη βάζουν εμπόδια στη χρήση μεταχειρισμένων - refurbished ή aftermarket μπαταριών. Κάποιες το κάνουν, πχ Stellantis.

Δηλαδή στο Peugeot 2008 (αρέσει πολύ στην μητέρα μου, το τωρινό της αμάξι είναι ένα Nissan X-Trail εικοσαετίας) "αλλάζεται" εύκολα η μπαταρία; Η μπαταρία της υβριδικής έκδοσής του είναι φθηνότερη από 5 χιλιάρικα;

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Δηλαδή στο Peugeot 2008 (αρέσει πολύ στην μητέρα μου, το τωρινό της αμάξι είναι ένα Nissan X-Trail εικοσαετίας) "αλλάζεται" εύκολα η μπαταρία; Η μπαταρία της υβριδικής έκδοσής του είναι φθηνότερη από 5 χιλιάρικα;

Μακριά από Stellantis σε BEV. Οι μπαταρίες των υβριδικών είναι 1-2KWh, τι σχέση έχει τώρα αυτό;

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, malakudi είπε

Οι μπαταρίες των υβριδικών είναι 1-2KWh, τι σχέση έχει τώρα αυτό;

Εάν είναι αρκετά φθηνότερες ίσως συμφέρει η αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου plug in υβριδικού αμαξιού (που να μπορούμε να το φορτίζουμε σε οικιακή πρίζα) και η τοποθέτηση νέας μπαταρίας. Εάν με την νέα μπαταρία του μπορεί να διανύσει περίπου 60 χλμ μας καλύπτει, δεν θα χρειάζεται σχεδόν ποτέ να κινείται με τον θερμικό κινητήρα. Ποια οικονομικά μοντέλα είναι πιο αξιόπιστα;

Δημοσ.
26 λεπτά πριν, Chloe2 είπε

Εάν είναι αρκετά φθηνότερες ίσως συμφέρει η αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου plug in υβριδικού αμαξιού (που να μπορούμε να το φορτίζουμε σε οικιακή πρίζα) και η τοποθέτηση νέας μπαταρίας. Εάν με την νέα μπαταρία του μπορεί να διανύσει περίπου 60 χλμ μας καλύπτει, δεν θα χρειάζεται σχεδόν ποτέ να κινείται με τον θερμικό κινητήρα. Ποια οικονομικά μοντέλα είναι πιο αξιόπιστα;

Τα phev έχουν μεγαλύτερες, 15-18KWh. Δε με απασχολούν τα phev προσωπικά, ίσως μπορεί να σου απαντήσει κάποιος άλλος. Πάντως οι εταιρείες που κυρίως αγοράζουν phev για τις φοροελαφρύνσεις σπάνια τα φορτίζουν από πρίζα. Οπότε στην ουσία φοροκλέβουν, δε μειώνουν τους ρύπους τους.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, malakudi είπε

ίσως μπορεί να σου απαντήσει κάποιος άλλος.

Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου

Δημοσ.

Στη 10ετια που λένε ότι εξασθενεί πολύ η μπαταρία ποια είναι η λύση ; Πόσο κοστίζει άραγε η αλλαγή μπαταρίας ;

έχεις κάποιος εμπειρία χρόνων με ηλεκτρικό να μας πει πόσο απόδοση χάνει ;

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Chloe2 είπε

Εάν είναι αρκετά φθηνότερες ίσως συμφέρει η αγορά οικονομικού μεταχειρισμένου plug in υβριδικού αμαξιού (που να μπορούμε να το φορτίζουμε σε οικιακή πρίζα) και η τοποθέτηση νέας μπαταρίας. Εάν με την νέα μπαταρία του μπορεί να διανύσει περίπου 60 χλμ μας καλύπτει, δεν θα χρειάζεται σχεδόν ποτέ να κινείται με τον θερμικό κινητήρα. Ποια οικονομικά μοντέλα είναι πιο αξιόπιστα;

Όπως σου είπαν είναι μεγαλύτερη η χωρητικότητα. Δεν γνωρίζω να σου πω την διαφορά τιμής αντικατάστασης αλλά υπάρχει ένα κανόνας που ακούγεται κουλός αλλά ισχύει. Η μικρή μπαταρία χαλάει γρηγορότερα. Η μπαταρία σήμερα που σου βγάζει 60 χιλιόμετρα σε 10 χρόνια θα σου βγάζει 30. Εκείνη που σου βγάζει 420 θα σου βγάζει 330; Στην πρώτη περίπτωση μπορεί αναγκαστικά να χρειάζεσαι μπαταρία ενώ στην δεύτερη δεν σε νοιάζει καθώς κάνεις την δουλειά σου.

Είναι πολύ σχετικός ο όρος "χαλασμένη μπαταρία". Έχω πάρει μπαταρίες από UPS που είχαν υγεία 30% και τις έχω βάλει σε αυτοματισμούς μικρής κατανάλωσης όπου λειτουργούν τώρα εδώ και ένα χρόνο χωρίς να τελειώσουν.

Επίσης δες τις τιμές των PHEV. Υπάρχει κάποιο οικονομικό στην αγορά; Δύσκολο καθώς αγοράζεις μαζί δύο αυτοκίνητα σε ένα σασί. Φυσικά αυτό έρχεται και με ακριβότερα service. Γι αυτό και εγώ θεωρώ τα PHEV ότι δεν έχουν προοπτική.

  • Like 2
Δημοσ.

Εχω άλλη μια ερώτηση σχετική . 
Υπαρχει κάποιος που να πήρε ηλεκτρικό (και να έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι) και να μη τον βόλεψε και να γύρισε σε θερμικό ; 
ή κάποιος που να έχει ηλεκτρικό αλλά να δυσκολεύεται στα ταξίδια ;

 

ρωτάω για να δω αν οι προβληματισμοί προέρχονται μόνο από όσους έχουμε θερμικά , ή και όσοι έχουν ηλεκτρικά και τα έχουν ζήσει αντιμετωπίζουν προβλήματα ;

Δημοσ.

99% όσοι πήραμε ηλεκτρικό είχαμε θερμικό (και κάποιοι έχουμε ακόμα. Προσωπικά θα το άλλαζα χτές αν με συνέφερε αλλά το καημένο δεν ζητάει τίποτα και μας καλύπτει 100% οπότε δεν υπάρχει λόγος ακόμα)

 

Με σωστή ενημέρωση η λάθος επιλογή είναι δύσκολη. Δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι προς το χειρότερο. Ίσα ίσα με την αύξηση των φορτιστών όλα γίνονται πιο εύκολα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, manosbr είπε

Εχω άλλη μια ερώτηση σχετική . 
Υπαρχει κάποιος που να πήρε ηλεκτρικό (και να έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι) και να μη τον βόλεψε και να γύρισε σε θερμικό ; 
ή κάποιος που να έχει ηλεκτρικό αλλά να δυσκολεύεται στα ταξίδια ;

 

ρωτάω για να δω αν οι προβληματισμοί προέρχονται μόνο από όσους έχουμε θερμικά , ή και όσοι έχουν ηλεκτρικά και τα έχουν ζήσει αντιμετωπίζουν προβλήματα ;

Έχω δει μόνο στο FB κάποιον να το ισχυρίζεται αυτό λέγοντας ότι κάνει καθημερινά 500 χιλιόμετρα και δεν μπορεί να περιμένει να φορτίσει γιατί καθυστερεί. Υπερβολικό ακούγεται γιατί αρχικά το να κάνεις μονοκόματα 500 χιλιόμετρα πέραν του ότι απαγορεύεται είναι τέρμα κουραστικό. Δεν θες να κατέβεις να πας μια τουαλέτα; Να πιεις ένα νερό και να φας κάτι; Ας πούμε ότι είσαι κάποιο είδος ημίθεου βέβαια και όντως τα πας μονοκόματα.

Άλλος που είχα δει γκρίνιαζε γιατί δεν είχε θέση φόρτισης στο σπίτι και ήταν κουραστικό να περιμένει μία φορά την εβδομάδα για 30 λεπτά να φορτίσει. Και εδώ πάλι αναρωτιέσαι. Για ένα καφέ δεν πάει μια Κυριακή; Δεν το είχε σκεφτεί πριν το αγοράσει ενώ δεν είχε θέση φόρτισης;

Θα καταλήξουμε πάλι στο κομμάτι της ενημέρωσης που λέει ο teodor_ch. Έχει σημασία το πόσο και από που. Ο έμπορος που θα στο πουλήσει πολλές φορές σκέφτεται μόνο να πουλήσει. Οπότε μπορεί να μην σου πει ψέματα απαραίτητα αλλά μπορεί να σου αποκρύψει τα όσα θα αντιμετωπίσεις. Αν έρθεις εδώ στο Insomnia ή σε άλλα site που μιλάνε για ηλεκτροκίνηση πραγματικοί ιδιοκτήτες θα μάθεις κάποια πράγματα παραπάνω γιατί εκείνοι δεν έχουν προσωπικό όφελος απ' το να αγοράσεις ηλεκτρικό αυτοκίνητο. 

Και εμένα όλα τα παιδιά εδώ μπορώ να πω ότι με βοήθησαν αρκετά. Έκανα βέβαια και περαιτέρω έρευνα στο Internet πριν πάρω την απόφαση να αγοράσω ένα dolphin τόσο για την ηλεκτροκίνηση όσο και για το αμάξι που θέλω να αγοράσω. Αυτό βέβαια είναι κάτι που το έκανα και για τα θερμικά. Δίνεις ένα πενταψήφιο ποσό για ένα αμάξι. Αν δεν κάτσεις 5-6 απογεύματα να μάθεις πράγματα γι αυτό από άλλους που ήδη το έχουν, εεε σε θεωρώ και λιγάκι βλάκα. Εκτός και αν ανάβεις τσιγάρα με πεντακοσάευρα.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, manosbr είπε

Εχω άλλη μια ερώτηση σχετική . 
Υπαρχει κάποιος που να πήρε ηλεκτρικό (και να έχει δυνατότητα φόρτισης σπίτι) και να μη τον βόλεψε και να γύρισε σε θερμικό ; 
ή κάποιος που να έχει ηλεκτρικό αλλά να δυσκολεύεται στα ταξίδια ;

 

ρωτάω για να δω αν οι προβληματισμοί προέρχονται μόνο από όσους έχουμε θερμικά , ή και όσοι έχουν ηλεκτρικά και τα έχουν ζήσει αντιμετωπίζουν προβλήματα ;

Οχι. Για τον τρόπο ζωής μου, τις ανάγκες μου και τις μετακινήσεις που κάνω (που πολλές φορές περιλαμβάνουν αυθημερόν 250 χιλ πήγαινε έλα), δεν το σκέφτομαι καν. 
Προέρχομαι από diesel SUV, το οποίο επειδή ήταν το μοναδικό όχημα στην οικογένεια, και επειδή το χρησιμοποιούσαμε και στην πόλη, ήθελε τα δικά του με το dpf κλπ. 
Ισα ίσα που μόλις απέκτησα ηλεκτρικό (και είχα τις ίδιες φοβίες που έχουν όλοι, εκτός απο το οτι θα πάρει φωτιά!!!!) αλλά μετά μιλώντας και με συμφορουμίτη τηλεφωνικά, αλλά και με ενημέρωση διαδικτυακά τελικά είπα, γιατί δεν το είχα πάρει νωρίτερα.

Φυσικά αν αλλάξουν οι συνθήκες ζωής μου και δεν με βολεύει τότε φυσικά θα δω και θα αποφασίσω. Δεν θα αφήσω το όχημα να μου επηρεάζει την ζωή μου!!!!!

 

Επεξ/σία από @pnea1973
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, manolis940 είπε

 Υπερβολικό ακούγεται γιατί αρχικά το να κάνεις μονοκόματα 500 χιλιόμετρα πέραν του ότι απαγορεύεται είναι τέρμα κουραστικό.

 

Κουραστικό ίσως είναι κάποιες φορές αλλά ποιος το απαγορεύει;

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, Burgos είπε

Κουραστικό ίσως είναι κάποιες φορές αλλά ποιος το απαγορεύει;

Ο ΚΟΚ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...