korakios Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου Μόλις τώρα, teodor_ch είπε Ειδικά για ΜΜΜ τα ηλεκτρικά είναι η καλύτερη λύση. το χειρότερο είναι μιας και έχουν τις μεγαλύτερες μπαταρίες . Το καλύτερο είναι πατίνι , ποδήλατο , έστω μικρό σκούτερ , μέχρι εκεί . Για ΜΜΕ , φυσικό αέριο και ιδανικά βιομεθάνιο για "πράσινη" λύση .
manolis940 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 32 λεπτά πριν, korakios είπε το χειρότερο είναι μιας και έχουν τις μεγαλύτερες μπαταρίες . Το καλύτερο είναι πατίνι , ποδήλατο , έστω μικρό σκούτερ , μέχρι εκεί . Για ΜΜΕ , φυσικό αέριο και ιδανικά βιομεθάνιο για "πράσινη" λύση . Φυσικό αέριο και βιομεθάνιο κατά την καύση παράγουν CO2. Λιγότερο απ' το πετρέλαιο όσον αφορά το βιομεθάνιο , παρόλα αυτά όμως παράγουν. Πρέπει να φτιαχτούν ειδικά πρατήρια γι αυτά Απ' την άλλη το ρεύμα δεν παράγει CO2 ή τουλάχιστον έχει την δυνατότητα να παραχθεί χωρίς CO2 (εδώ μόνο οι πολιτικές επιλογές είναι πρόβλημα όσον αφορά την χώρα μας) και οι υποδομές ήδη υπάρχουν. Ενδεχομένως το παραπάνω πρόβλημα 2 φορτιστές θα το έλυναν και ίσως και ένας καλύτερος σχεδιασμός δρομολογίων. Είναι λόγος αυτός για να κατασκευάσουμε υποδομές φυσικού αερίου ή βιομεθανίου ενώ μπορείς πολύ απλά και εύκολα να λύσεις τέτοια προβλήματα; 3
korakios Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Φυσικό αέριο και βιομεθάνιο κατά την καύση παράγουν CO2. Λιγότερο απ' το πετρέλαιο όσον αφορά το βιομεθάνιο , παρόλα αυτά όμως παράγουν. Πρέπει να φτιαχτούν ειδικά πρατήρια γι αυτά Απ' την άλλη το ρεύμα δεν παράγει CO2 ή τουλάχιστον έχει την δυνατότητα να παραχθεί χωρίς CO2 (εδώ μόνο οι πολιτικές επιλογές είναι πρόβλημα όσον αφορά την χώρα μας) και οι υποδομές ήδη υπάρχουν. Ενδεχομένως το παραπάνω πρόβλημα 2 φορτιστές θα το έλυναν και ίσως και ένας καλύτερος σχεδιασμός δρομολογίων. Είναι λόγος αυτός για να κατασκευάσουμε υποδομές φυσικού αερίου ή βιομεθανίου ενώ μπορείς πολύ απλά και εύκολα να λύσεις τέτοια προβλήματα; Ναι , μιας και το βιομεθάνιο φτιάχνεται από βιοαέριο συν CO2 Εφοσων χάθηκε η μπάλα στα «πράσινα» αμάξια και απαξίωση των θερμικών , τουλάχιστον σε βαριά οχήματα υπάρχει ακόμα ελπίδα (εννοείται μέχρι να βρεθεί καινοτόμος τεχνολογία στις μπαταρίες )
Varnavas89 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε Εσύ δηλαδή προτείνεις για τις 10 μέρες του καύσωνα το χρόνο να κρατήσουμε τα προηγούμενα. Το αν δεν αντέχουν είναι είτε λάθος σχεδιασμός των δρομολογίων είτε κακή επιλογή λεωφορείων είτε και τα δύο. Ειδικά για ΜΜΜ τα ηλεκτρικά είναι η καλύτερη λύση. Ελα φίλε ήθελα λίγο να σας τσιγκλισω τους κατόχους ηλεκτροκίνητου καλή φάση είναι μακάρι και τα αποριμματοφορα να γίνουν αλλά το σωστό χρόνο Επεξ/σία 30 Ιουλίου από Varnavas89
basilis_k6 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 2 ώρες πριν, korakios είπε Ναι , μιας και το βιομεθάνιο φτιάχνεται από βιοαέριο συν CO2 Εφοσων χάθηκε η μπάλα στα «πράσινα» αμάξια και απαξίωση των θερμικών , τουλάχιστον σε βαριά οχήματα υπάρχει ακόμα ελπίδα (εννοείται μέχρι να βρεθεί καινοτόμος τεχνολογία στις μπαταρίες ) γινονται προσπαθειες παντως που ακομα και την ηλεκτροκίνηση την κανουν να φαινεται βρωμικη. https://www.motomag.gr/news/epikairotita/suzuki-etoimazei-motosykleta-poy-tha-kineitai-me-kopria 2
Ntinaras Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 5 ώρες πριν, korakios είπε Ανάπτυξη , https://www.msn.com/el-gr/news/other/ο-καύσωνας-έλιωσε-τα-ηλεκτρικά-λεωφορεία-μπαταρίες-στο-κόκκινο-δρομολόγια-στον-αέρα/ar-AA1Jyreb σε καλή μεριά πήγαν τα λεφτά μας . Να δούμε και πόσο θα κρατήσουν . Κλασσικός και απαράδεκτος click bait τίτλος που υποδηλώνει (σοβαρές) μηχανικές βλάβες ενώ στη πραγματικότητα απλά φτάσαν με 7% μπαταρία πίσω αντί για 20%... 6 1
teodor_ch Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 5 ώρες πριν, korakios είπε το χειρότερο είναι μιας και έχουν τις μεγαλύτερες μπαταρίες . Το καλύτερο είναι πατίνι , ποδήλατο , έστω μικρό σκούτερ , μέχρι εκεί . Για ΜΜΕ , φυσικό αέριο και ιδανικά βιομεθάνιο για "πράσινη" λύση . (Είδα το ποστ απο την παράθεση και υπέκυψα στον πειρασμό. Το παραδέχομαι... 😇) Για τα ΜΜΕ συμφωνώ. Γέμισμα με φυσικό αέριο και ανατίναξη μετά. Πρώτη φορά που συμφωνούμε. 👋 1 1
basilis_k6 Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου τρεχω να παρω ford ev https://www.ford.gr/hybrid-electric/power-promise Με την αγορά κάθε νέου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος Ford σας προσφέρουμε: • 20% έκπτωση για 2 χρόνια σε όλες τις φορτίσεις που θα πραγματοποιήσετε στο δίκτυο incharge της nrg1 • Έως 20% έκπτωση στην αγορά οικιακού φορτιστή από τη ΔΕΗ blue2 • 8 χρόνια/ 160.000χλμ εγγύηση στη μπαταρία υψηλής τάσης • 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια με κάλυψη στην περίπτωση αποφόρτισης
teodor_ch Δημοσ. 30 Ιουλίου Δημοσ. 30 Ιουλίου 10 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε • 2 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια με κάλυψη στην περίπτωση αποφόρτισης Δεν σχολιάζω την προσφορά, θα μείνω μόνο στο παραπάνω. Μόλις αγόρασα το αμάξι κάλεσα στην οδική και ρώτησα ακριβώς αυτό. Παρέχουν δωρεάν μεταφορά στον πλησιέστερο φορτιστή. Δεν το έχω δοκιμάσει και είναι αρκετά δύσκολο σε οποιονδήποτε υπεύθυνο άνθρωπο να του τύχει αλλά το είχα απορία και το ρώτησα. 1
korakios Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 4 ώρες πριν, Ntinaras είπε Κλασσικός και απαράδεκτος click bait τίτλος που υποδηλώνει (σοβαρές) μηχανικές βλάβες ενώ στη πραγματικότητα απλά φτάσαν με 7% μπαταρία πίσω αντί για 20%... ο τίτλος όντως ότι να'ναι , αλλά το ρεζουμέ είναι : από τα 240 ηλεκτροκίνητα οχήματα, 62 έως 65 τέθηκαν εκτός προγράμματος τις κρίσιμες ημέρες, καθώς δεν μπορούσαν να ανταποκριθούν και στις δύο ημερήσιες βάρδιες που είχαν προγραμματιστεί. Επίσης αν ζορίζουν την μπαταρία χαμηλά , θα χαλάσει σύντομα ... 4 ώρες πριν, basilis_k6 είπε γινονται προσπαθειες παντως που ακομα και την ηλεκτροκίνηση την κανουν να φαινεται βρωμικη. https://www.motomag.gr/news/epikairotita/suzuki-etoimazei-motosykleta-poy-tha-kineitai-me-kopria Βασικά αυτό είναι το βιοαέριο
majunior Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε Δεν σχολιάζω την προσφορά, θα μείνω μόνο στο παραπάνω. Μόλις αγόρασα το αμάξι κάλεσα στην οδική και ρώτησα ακριβώς αυτό. Παρέχουν δωρεάν μεταφορά στον πλησιέστερο φορτιστή. Δεν το έχω δοκιμάσει και είναι αρκετά δύσκολο σε οποιονδήποτε υπεύθυνο άνθρωπο να του τύχει αλλά το είχα απορία και το ρώτησα. Συμβαίνει καθημερινά Κηφισίας, Μεσογείων κτλ 2
manolis940 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 17 ώρες πριν, korakios είπε Ναι , μιας και το βιομεθάνιο φτιάχνεται από βιοαέριο συν CO2 Εφοσων χάθηκε η μπάλα στα «πράσινα» αμάξια και απαξίωση των θερμικών , τουλάχιστον σε βαριά οχήματα υπάρχει ακόμα ελπίδα (εννοείται μέχρι να βρεθεί καινοτόμος τεχνολογία στις μπαταρίες ) Ονομάζεται μπαταρίες Νατρίου και σύμφωνα με την CATL θα τις δούμε σε ηλεκτρικά το 2026. Παρόλα αυτά το βιομεθάνιο παραμένει ρυπογόνο, παραμένει καύσιμο το οποίο χρειάζεται μετακίνηση και δεν μπορεί να υπάρξει δίκτυο ουσιαστικά που το μεταφέρει, πρέπει να καταναλωθεί κι άλλη ενέργεια για να παραχθεί ενώ ο ηλεκτρισμός σήμερα μπορεί να βγει από μία ταράτσα ή ένα άγονο έδαφος που κάνει πιο εύκολη την δημιουργία δικτύου και κάτι επίσης βασικό. Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν κάνουν φασαρία. Κυριολεκτικά δεν βρίσκω κάτι υπέρ του βιομεθανίου. Ίσως αν κάποια απόβλητα δεν έχεις τι να τα κάνεις, να τα χρησιμοποιήσεις για βιομηχανική χρήση έτσι ώστε να παράξεις ενέργεια. Όμως στα αυτοκίνητα θα μας πάει πίσω όπως και κάθε άλλο καύσιμο. 1
NT1G Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου Ότι και αν είναι ή δεν είναι το βιοαέριο δεν πρόκειται να ασχοληθεί κανείς στην Ευρώπη περισσότερο από ότι γίνεται τώρα. Η Ιταλία νομίζω κάνει κάτι τέτοιο ήδη, η Σουηδία κάνει κάτι τέτοιο ήδη, τι περισσότερο περιμένετε να αλλάξει; α και btw το μεθάνιο, Αναφορά σε κείμενο 84 x – methane (CH4) – I.e. Releasing 1 kg of CH4 into the atmosphere is about equivalent to releasing 84 kg of CO2. Methane’s 100-year GWP is about 28x CO2 – but it only persists in the atmosphere for a little more than a decade. και επειδή τίποτα δεν καίγεται πλήρως και υπάρχουν και διαρροές κ.τ.λ. το κέρδος να μην είναι τόσο μεγάλο όσο νομίζουμε για το περιβάλλον (CO2). 1
korakios Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Ονομάζεται μπαταρίες Νατρίου και σύμφωνα με την CATL θα τις δούμε σε ηλεκτρικά το 2026. Ενδιαφέρον 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Παρόλα αυτά το βιομεθάνιο παραμένει ρυπογόνο, παραμένει καύσιμο το οποίο χρειάζεται μετακίνηση και δεν μπορεί να υπάρξει δίκτυο ουσιαστικά που το μεταφέρει, πρέπει να καταναλωθεί κι άλλη ενέργεια για να παραχθεί ενώ ο ηλεκτρισμός σήμερα μπορεί να βγει από μία ταράτσα ή ένα άγονο έδαφος που κάνει πιο εύκολη την δημιουργία δικτύου και κάτι επίσης βασικό. το βιοαέριο είναι ουσιαστικά κατάλοιπο , οπότε πάντα θα είναι χρήσιμο αλλιώς πάει χαμένο Η επεξεργασία / μεταφορά σίγουρα απαιτεί ενέργεια αλλά δεν απαγορεύει να είναι ενέργεια απο περίσσεια ΑΠΕ 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Τα ηλεκτρικά οχήματα δεν κάνουν φασαρία. εννοείται 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Όμως στα αυτοκίνητα θα μας πάει πίσω όπως και κάθε άλλο καύσιμο. θεωρώ οτι πήγαμε ήδη πίσω με τη βεβιασμένη ηλεκτροκίνηση , οπότε δεν είναι αργά για στροφή αλλά ανέφερες τις μπαταρίες νατρίου που δεν έψαξα , αν όντως η παραγωγή τους είναι φθηνή ,πράσινη και αξιόπιστη τότε όντως θα αλλάξει το σκηνικό . Φυσικά θα μπορούσε να τρέχει παράλληλα μέχρι να υπάρχει πλήρες δίκτυο ωστε μελλοντικά να μην υφίσταται θέμα φόρτισης σε κατόχους που δεν έχουν δικό τους πάρκινγκ με φορτιστή . 2 ώρες πριν, NT1G είπε Η Ιταλία νομίζω κάνει κάτι τέτοιο ήδη, η Σουηδία κάνει κάτι τέτοιο ήδη, τι περισσότερο περιμένετε να αλλάξει; όλη σχεδόν η ευρώπη έχει μονάδες , είχα ποστάρει παλιότερα ένα χάρτη . Να αλλάξει κάτι αποκλείεται δυστυχώς , τουλάχιστον να μην εξαπλωθεί η ηλεκτροκίνηση σε βαριά οχήματα με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών .
NT1G Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 3 λεπτά πριν, korakios είπε ... όλη σχεδόν η ευρώπη έχει μονάδες , είχα ποστάρει παλιότερα ένα χάρτη . Να αλλάξει κάτι αποκλείεται δυστυχώς , τουλάχιστον να μην εξαπλωθεί η ηλεκτροκίνηση σε βαριά οχήματα με την παρούσα τεχνολογία μπαταριών . Όλοι οι μεγάλες ευρωπαιικοι κατασκευαστες φορτηγών έχουν παρουσιάσει ηλεκτρικά φορτηγά και οι προτάσεις τους για φυσικού αερίου είναι απλά για να υπάρχουν. 4 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα