manolis940 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 1 ώρα πριν, korakios είπε Η επεξεργασία / μεταφορά σίγουρα απαιτεί ενέργεια αλλά δεν απαγορεύει να είναι ενέργεια απο περίσσεια ΑΠΕ Θα πας από Ηλιακή -> Ηλεκτρική -> Ενέργεια από βιομεθάνιο -> Καύση -> και κινητική ενώ 2 βήματα μπορείς να τα κόψεις και υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση στην παραγωγή ενέργειας σου; 1 ώρα πριν, korakios είπε θεωρώ οτι πήγαμε ήδη πίσω με τη βεβιασμένη ηλεκτροκίνηση , οπότε δεν είναι αργά για στροφή Που ακριβώς υπάρχει η βιασύνη; Ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά και σοβαρά κίνητρα δεν υπάρχουν για να αλλάξει κάποιος το αυτοκίνητο του. Γιατί να κάνουμε αυτό το ενδιάμεσο βήμα και να πρέπει να σηκώσουμε ολόκληρα πρατήρια και να τα στήσουμε απ' την αρχή να πρέπει να φτιάξουμε μονάδες παραγωγής και μεταφοράς της πρώτης ύλης. Όλος αυτός ο χαμός και εν τέλει τι θα κερδίσουμε; Ποιος θα μπει στον κόπο να επενδύσει σε αυτό όταν πάλι ξέρουμε το μέλλον ότι είναι η ηλεκτροκίνηση; Εγώ αν είχα πρατήριο αυτή την στιγμή δεν θα κοίταζα πουθενά αλλού και θα επένδυα σε φορτιστές αυτή την στιγμή και ένα ωραίο φούρνο ή ένα εστιατόριο. Δεν θα έδινα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να φτιάξω δεξαμενές κατάλληλες για βιο-οτιδήποτε με την καμία.
armagedwnn Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 22 minutes ago, manolis940 said: Θα πας από Ηλιακή -> Ηλεκτρική -> Ενέργεια από βιομεθάνιο -> Καύση -> και κινητική ενώ 2 βήματα μπορείς να τα κόψεις και υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση στην παραγωγή ενέργειας σου; Που ακριβώς υπάρχει η βιασύνη; Ένα πολύ μικρό ποσοστό αυτοκινήτων είναι ηλεκτρικά και σοβαρά κίνητρα δεν υπάρχουν για να αλλάξει κάποιος το αυτοκίνητο του. Γιατί να κάνουμε αυτό το ενδιάμεσο βήμα και να πρέπει να σηκώσουμε ολόκληρα πρατήρια και να τα στήσουμε απ' την αρχή να πρέπει να φτιάξουμε μονάδες παραγωγής και μεταφοράς της πρώτης ύλης. Όλος αυτός ο χαμός και εν τέλει τι θα κερδίσουμε; Ποιος θα μπει στον κόπο να επενδύσει σε αυτό όταν πάλι ξέρουμε το μέλλον ότι είναι η ηλεκτροκίνηση; Εγώ αν είχα πρατήριο αυτή την στιγμή δεν θα κοίταζα πουθενά αλλού και θα επένδυα σε φορτιστές αυτή την στιγμή και ένα ωραίο φούρνο ή ένα εστιατόριο. Δεν θα έδινα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να φτιάξω δεξαμενές κατάλληλες για βιο-οτιδήποτε με την καμία. Για το πρώτο σκέλος όμως πρέπει να βάλουμε στον παράγοντα ότι ηλεκτρικό μεγαλύτερο βάρος άρα χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια. Δεν νομίζω ότι αυτή την στιγμή το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση. Αν δεν δούμε σοβαρή εξέλιξη στις μπαταρίες δεν υπάρχει μεγάλο μέλλον για οχήματα άνω των 2 τόνων. Το θετικό είναι ότι σίγουρα θα υπάρξει εξέλιξη , οπότε σε βάθος χρόνου είναι πολύ πιθανό η ηλεκτροκίνηση να κερδίσει την αγορά του αυτοκινήτου γενικά και όχι απλά το μικρομεσαίο. Βασικά προσωπικά θεωρώ λίγο βεβιασμένη την ηλεκτροκίνηση, όπως το να βλέπουμε σκάφη ηλεκτρικά δεν είναι λύση τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, αλλά είναι η αρχή.
korakios Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Θα πας από Ηλιακή -> Ηλεκτρική -> Ενέργεια από βιομεθάνιο -> Καύση -> και κινητική ενώ 2 βήματα μπορείς να τα κόψεις και υπάρχει μεγαλύτερη απόδοση στην παραγωγή ενέργειας σου; Εννοείται από τη στιγμή που δεν υπήρχε (υπάρχει;) σοβαρή υλοποίηση στις μπαταρίες Και έγραψα πριν για εκμετάλλευση πλεονάσματος ΑΠΕ 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Όλος αυτός ο χαμός και εν τέλει τι θα κερδίσουμε; Θα είχαμε ήδη ρεαλιστική μείωση ρύπων , φθηνότερα θερμικά (τουλάχιστον όχι αυτό το χάλι) , περισσότερα κονδύλια για ηλεκτρικά σκούτερ/ποδήλατα 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Ποιος θα μπει στον κόπο να επενδύσει σε αυτό όταν πάλι ξέρουμε το μέλλον ότι είναι η ηλεκτροκίνηση; Καλά , πάει αλλού η κουβέντα . Αν ήθελαν στην Ελλάδα η και στη Ε.Ε. πραγματική μείωση ρύπων θα το κάνανε . Απλά κέρδισαν λόμπι που βγάλανε λεφτά εις βάρος μας (και πάντα με την πράσινη σημαία) . 2 ώρες πριν, manolis940 είπε Δεν θα έδινα εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για να φτιάξω δεξαμενές κατάλληλες για βιο-οτιδήποτε με την καμία. Εννοείται χωρίς κονδύλια δε στήνεται δίκτυο αερίου /βιομεθανιου . Fun fact : απεναντίας θα περνούμε ακριβότερο και πιο ρυπογόνο Ανερικανικο αεριο , δλδ ούτε σε αυτό δεν είμαστε ικανοί 😂
basilis_k6 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 30 λεπτά πριν, korakios είπε Fun fact : απεναντίας θα περνούμε ακριβότερο και πιο ρυπογόνο Ανερικανικο αεριο , δλδ ούτε σε αυτό δεν είμαστε ικανοί 😂 μεγαλη πετυχεΣά δεν μπορεις να πεις...
Ntinaras Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, armagedwnn είπε Για το πρώτο σκέλος όμως πρέπει να βάλουμε στον παράγοντα ότι ηλεκτρικό μεγαλύτερο βάρος άρα χρειάζεσαι περισσότερη ενέργεια. Δεν νομίζω ότι αυτή την στιγμή το μέλλον είναι η ηλεκτροκίνηση. Αν δεν δούμε σοβαρή εξέλιξη στις μπαταρίες δεν υπάρχει μεγάλο μέλλον για οχήματα άνω των 2 τόνων. Το θετικό είναι ότι σίγουρα θα υπάρξει εξέλιξη , οπότε σε βάθος χρόνου είναι πολύ πιθανό η ηλεκτροκίνηση να κερδίσει την αγορά του αυτοκινήτου γενικά και όχι απλά το μικρομεσαίο. Βασικά προσωπικά θεωρώ λίγο βεβιασμένη την ηλεκτροκίνηση, όπως το να βλέπουμε σκάφη ηλεκτρικά δεν είναι λύση τουλάχιστον με τις σημερινές μπαταρίες, αλλά είναι η αρχή. Το μεγαλύτερο βάρος επηρεάζει μόνο την επιτάχυνση. Και μιας και υπάρχει το regen στο φρενάρισμα, το μεγαλύτερο βάρος φέρνει και μεγαλύτερη ενέργεια πίσω. Τα ποσοστά είναι σταθερά μεν, αλλά σε ένα θερμικό αυξάνοντας το βάρος απλά καις περισσότερη βενζίνη για να το μετακινήσεις και φθείρεις περισσότερο τα φρένα για να το σταματήσεις. Από την άλλη τα ηλεκτρικά έχουν πολύ καλύτερους αεροδυναμικούς συντελεστές, κυρίως γιατί δεν έχουν ανάγκη για ανοίγματα για ψυγεία. Οπότε σε σταθερή πορεία καταναλώνουν πολύ λιγότερη ενέργεια. Τα σκάφη τα ηλεκτρικά τα κοιτάω κι εγώ, αλλά θα αργήσουν πάρα πολύ. Τα σκάφη είναι ήδη πολύ ακριβά ως χόμπι, και δεν δικαιολογείται μια 3πλάσια τιμή αγοράς για να γλιτώνεις 300 ευρώ καύσιμα σε ένα καλοκαίρι. Οπότε θα πρέπει να εστιάσουν σε επαγγελματικά σκάφη που δουλεύουν συνέχεια ώστε να γίνει απόσβεση. To θετικό με τα σκάφη είναι πως σε σοβαρά λιμάνια υπάρχει ήδη παροχή AC για φόρτιση οπότε δε χρειάζονται να κατασκευαστούν ξεχωριστοί σταθμοί φόρτισης Επεξ/σία 31 Ιουλίου από Ntinaras 2
manolis940 Δημοσ. 31 Ιουλίου Δημοσ. 31 Ιουλίου 1 ώρα πριν, korakios είπε Εννοείται από τη στιγμή που δεν υπήρχε (υπάρχει;) σοβαρή υλοποίηση στις μπαταρίες Και έγραψα πριν για εκμετάλλευση πλεονάσματος ΑΠΕ define το σοβαρή υλοποίηση. Έχουμε μπαταρίες αυτή την στιγμή που βγάζουν 800χλ ή μπορείς να τραβήξεις από αυτές 1ΜW ρεύμα. 1 ώρα πριν, korakios είπε Θα είχαμε ήδη ρεαλιστική μείωση ρύπων , φθηνότερα θερμικά (τουλάχιστον όχι αυτό το χάλι) , περισσότερα κονδύλια για ηλεκτρικά σκούτερ/ποδήλατα Μετάβαση βέβαια που μπορεί να θέλει εικοσαετία και βάλε; Μέχρι τότε οι μπαταρίες νατρίου θα έχουν μια χαρά πυκνότητα και οι ταχυφορτιστές θα είναι πολύ πιο γρήγοροι. 1 ώρα πριν, korakios είπε Καλά , πάει αλλού η κουβέντα . Αν ήθελαν στην Ελλάδα η και στη Ε.Ε. πραγματική μείωση ρύπων θα το κάνανε . Απλά κέρδισαν λόμπι που βγάλανε λεφτά εις βάρος μας (και πάντα με την πράσινη σημαία) . Δεν πάει αλλού η κουβέντα. Μιλάμε για μακροχρόνια επένδυση η οποία έχει ημερομηνία λήξης και δεν ξέρεις αν θα υιοθετηθεί απ' το καταναλωτικό κοινό όπως δεν έγινε με το υγραέριο ή το φυσικό αέριο.
korakios Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Δεν πάει αλλού η κουβέντα. Μιλάμε για μακροχρόνια επένδυση η οποία έχει ημερομηνία λήξης και δεν ξέρεις αν θα υιοθετηθεί απ' το καταναλωτικό κοινό όπως δεν έγινε με το υγραέριο ή το φυσικό αέριο. το καταναλωτικό κοινό θέλει λεφτά στην τσέπη του αρχικά οι εταιρίες φυσικά και δεν το θέλουν αυτό 4 ώρες πριν, manolis940 είπε define το σοβαρή υλοποίηση. Έχουμε μπαταρίες αυτή την στιγμή που βγάζουν 800χλ ή μπορείς να τραβήξεις από αυτές 1ΜW ρεύμα. σάπιες προς το παρών είναι , τεράστιο βάρος , άγνωστοι ρύποι 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Μετάβαση βέβαια που μπορεί να θέλει εικοσαετία και βάλε; Μέχρι τότε οι μπαταρίες νατρίου θα έχουν μια χαρά πυκνότητα και οι ταχυφορτιστές θα είναι πολύ πιο γρήγοροι. μέχρι "το μέχρι τότε" θα μπορούσαν να πετύχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα και πιο άμεσα . Επεξ/σία 1 Αυγούστου από korakios
manolis940 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 8 ώρες πριν, korakios είπε το καταναλωτικό κοινό θέλει λεφτά στην τσέπη του αρχικά οι εταιρίες φυσικά και δεν το θέλουν αυτό Όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις καρτέλ, οι εταιρείες δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό. Μην βλέπουμε μόνο την μικρή εικόνα της Ελλάδας. Σε πραγματικά ελεύθερες αγορές όταν υπάρχει ζήτηση για κάτι, θα υπάρξει και εκείνος που θα το προσφέρει. Ειδάλλως η ηλεκτροκίνηση θα ήταν ακόμη όνειρο. 8 ώρες πριν, korakios είπε σάπιες προς το παρών είναι , τεράστιο βάρος , άγνωστοι ρύποι Τους ρύπους τους έχουμε δείξει εδώ πέρα πολλάκις. Δεν βρίσκω το πρόβλημα στο βάρος ή τουλάχιστον δεν βρίσκω το πρόβλημα στο βάρος σε σχέση με ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης που έχει τόσα άλλα κακά. 8 ώρες πριν, korakios είπε μέχρι "το μέχρι τότε" θα μπορούσαν να πετύχουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα και πιο άμεσα . Ναι μα μέχρι τότε που θα πετύχουν τα αποτελέσματα η ηλεκτροκίνηση θα έχει φτάσει στον θεό με φορτιστές που σε πέντε λεπτά θα είσαι έτοιμος και μπορεί να λέω και πολλά και όσον αφορά τις μπαταρίες έχω τις ελπίδες μου και για μεγαλύτερη χωρητικότητα. Ίσως και η μπαταρία νατρίου σε 20 χρόνια να θεωρείται παρωχημένη τεχνολογία και να υπάρξει κάτι ακόμη καλύτερο. 2
Red_Bear Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου Αυτο που ισως δεν καταλαβαίνουν οι "αρνητές" της ηλεκτροκίνησης ειναι οτι η τεχνολογια των μπαταριών είναι ακόμα στα πρώτα της βήματα (παρά τα άλματα της τελευταίας 5ετίας). Ερχονται μεγαλες αλλαγές στα επόμενα λίγα [5-10] χρόνια (σε θέμα χωρητικότητας και ταχύτητας φόρτισης) που θα αλλάξουν αποφασιστικά το κλίμα υπερ των ηλεκτρικών και θα βάλουν οριστικά στο χρονοντούλαπο τις αρχαιολογίες των θερμικών κινητήρων (τουλάχιστον στα αυτοκίνητα). Γι αυτό σας λέμε: Μετανοείτε, ήγγικεν η βασιλεία των ηλεκτρικών 😄😄😄 3
korakios Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Όταν δεν μιλάμε για καταστάσεις καρτέλ, οι εταιρείες δεν μπορούν να κάνουν κάτι γι αυτό. Μην βλέπουμε μόνο την μικρή εικόνα της Ελλάδας. Σε πραγματικά ελεύθερες αγορές όταν υπάρχει ζήτηση για κάτι, θα υπάρξει και εκείνος που θα το προσφέρει. Ειδάλλως η ηλεκτροκίνηση θα ήταν ακόμη όνειρο. Μα δεν υπάρχει ζήτηση για ηλεκτρικά , "απλά" τα θερμικά ακρίβυναν 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Τους ρύπους τους έχουμε δείξει εδώ πέρα πολλάκις. δεν υπάρχει ακόμα wltp παρα μόνο "'ερευνες" που η κάθε μία λέει τα ότι να'ναι (διαφορετικά) δικά της 3 ώρες πριν, manolis940 είπε Ναι μα μέχρι τότε που θα πετύχουν τα αποτελέσματα η ηλεκτροκίνηση θα έχει φτάσει στον θεό με φορτιστές που σε πέντε λεπτά θα είσαι έτοιμος τότε θα έπρεπε να παρουσιαστούν τα ηλεκτρικά (με σωστές μπαταρίες) Επεξ/σία 1 Αυγούστου από korakios
manolis940 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 31 λεπτά πριν, korakios είπε Μα δεν υπάρχει ζήτηση για ηλεκτρικά , "απλά" τα θερμικά ακρίβυναν Δεν ξέρω από που προκύπτει αυτό; Μια χαρά υπάρχει και ζήτηση για ηλεκτρικά και όλα τα αυτοκίνητα έγιναν πιο ακριβά. 33 λεπτά πριν, korakios είπε δεν υπάρχει ακόμα wltp παρα μόνο "'ερευνες" που η κάθε μία λέει τα ότι να'ναι (διαφορετικά) δικά της Δεν ξέρω που κολλάει το WLPT όσον αφορά τις έρευνες υπάρχουν αρκετές που πληρούν όλα τα κριτήρια ( σαφής μεθοδολογία, διαφάνεια, διαψευσιμότητα κοκ) για να θεωρούνται έγκυρες. Δεν είναι δα και κβαντική φυσική να μετρήσεις τους ρύπους ενός οχήματος.... ή ίσως είναι κατά ένα μικρό κομμάτι. 35 λεπτά πριν, korakios είπε τότε θα έπρεπε να παρουσιαστούν τα ηλεκτρικά (με σωστές μπαταρίες) Με την ίδια λογική και τα θερμικά θα έπρεπε να παρουσιαστούν όταν πληρούν κριτήρια Euro 6 αλλά δεν λειτουργεί έτσι ο κόσμος. Δεν περιμένουμε την τελειότητα για να παράξουμε ένα προϊόν και να το καταναλώσουμε γιατί Είναι χρονοβόρο Το ταβάνι συνήθως πρώτα το φτάνεις και έπειτα γνωρίζεις ότι το έκανες Δεν σου εγγυάται κανείς ότι αύριο θα ζεις Η εταιρείες που συμμετέχουν στην τεχνολογική πρόοδο πρέπει να βγάζουν χρήματα στο ενδιάμεσο. Σήμερα όμως, αφήνωντας έξω μπαταρίες νατρίου και οτιδήποτε άλλο τα ηλεκτρικά οχήματα υπερτερούν σε πολλούς τομείς σε σχέση με τα θερμικά. Λίγοι από αυτοί είναι οι Ανεφοδιασμός: Ναι μεν μπορεί να χρειάζεσαι μισή ώρα για να πας απ' το 20-80% ωστόσο τα μέρη που μπορείς να βρεις φορτιστή πλέον είναι πάρα πολλά και τα περισσότερα διαθέσιμα 24/7 σε σχέση με τα βενζινάδικα που ελάχιστα διανυκτερεύουν. Ρεύμα γενικά στο πιο απομακρυσμένο μέρος είναι πολύ πιθανότερο να βρεις απ' το να βρεις καύσιμα όπως βενζίνη ή πετρέλαιο, δεν το συζητάμε για υγραέριο ή φυσικό αέριο. Ανεξαρτησία: Δεν έχεις ανάγκη κανένα. Κουμπώνεις πρίζα στο σπίτι και είσαι μια χαρά. Αν θες κόβεις και την δεή κυριολεκτικά και κινείσαι με ενέργεια που παράγεις μόνος σου. Οικονομία: Ακόμη και να μην έχεις τις κατάλληλες συνθήκες για ηλεκτρικό πχ πάρκινγκ ακόμη και έξω να φορτίζεις το €/χλμ είναι οικονομικότερο Άνεση και χαλάρωση: Εξαρτάται πολύ απ' το οδόστρωμα και τα λάστιχα που φοράς αλλά σε γενικές γραμμές τα ηλεκτρικά είναι πολύ πιο ήσυχα από κάθε θερμικό. Κάνεις το ταξίδι σου χαλαρά, ακούς περισσότερο την φύση, έχεις πιο χαμηλά την ένταση της μουσικής. Λιγότερα μηχανικά μέρη και γενικότερα η απλότητα στην κατασκευή δίνει μεγαλύτερους χώρους μέσα στην καμπίνα, ακόμη και στο πορτ παγκάζ. Ηχορύπανση: Μεγάλο πρόβλημα στις πόλεις ειδικά. Ευκολία οδήγηση: Είναι κυριολεκτικά σαν παιχνίδια. Εξαρτάται πάλι απ' το μοντέλο εδώ αλλά στις περισσότερες διαδρομές απλώς θα πατάς και θα αφήνεις το γκάζι. Ακόμη και σε μεγάλες κατηφόρες δεν χρειάζεσαι φρένο. Ασφάλεια: Ναι υπάρχει ένα θέμα με τις μπάρες στον δρόμο αλλά συνέχεια των δύο προηγουμένων το να κάνεις λάθος είναι πολύ πιο δύσκολο. Έχεις καλύτερη επαφή με τον περιβάλλοντα χώρο όσον αφορά την ακοή και οι εντολές σου είναι πολύ πιο άμεσες. Απ' την στιγμή που αφήνεις το γκάζι διακόπτεται άμεσα η κινητική ενέργεια στους τροχούς ενώ ήδη έχει ξεκινήσει να το κάνει δυναμικά κατά την διάρκεια που το αφήνεις. Σε ένα θερμικό κάτι τέτοιο δεν θα το δεις ακόμη και αυτόματο να είναι. Επιπλέον η μπαταρία που θεωρείται μειονέκτημα το βάρος της ίσα ίσα βοηθάει με το να είναι στην μέση και χαμηλά να έχει καλύτερο κέντρο βάρους το όχημα και για κάτι που δεν είμαι σίγουρος ας με διορθώσει κάποιος μειώνει και τον κίνδυνο ανατροπής. Μηχανική απλότητα: Αυτό σημαίνει λιγότερη συντήρηση και λιγότερες βλάβες. Περιβαλλοντικό αποτύπωμα : Όσο και να το αρνείστε κάποιοι, οι έρευνες υπάρχουν. Σίγουρα αυτό που δεν μπορεί να αρνηθεί κανένας είναι ότι το αποτύπωμα εντός πόλεων μπορεί να γίνει πλέον μηδενικό. Τεχνολογία: Δεν μπορώ να πω 100% το γιατί αλλά τα ηλεκτρικά έρχονται με περισσότερη τεχνολογία στην ίδια τιμή σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Φταίει γιατί είναι απλά στην κατασκευή και κατ' επέκταση οικονομικά και υπάρχει χώρος για περισσότερα μπιχλιμπίδια; Φταίει γιατί έχουν παραπάνω ρεύμα οπότε το να βάλεις ένα PC μέσα είναι πιο εύκολο; Ξεχνάω κάτι; Πιθανών. Πάντως με όλα τα παραπάνω που σήμερα τα έχουν όλα τα ηλεκτρικά ( πέραν από κάποια πχ τα Ami) θα έλεγες ότι είναι πολύ καλύτερο να πάμε πίσω σε αυτοκίνητα πάλι με κινητήρες εσωτερικής καύσης επειδή οι μπαταρίες είναι βαριές και δεν βγάζουν 1000 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα; Ποιος νοιάζεται κυριολεκτικά και αν τα βάλει ο καθένας σε μία ζυγαριά προς τα που θα γύρει ; 8 1 1
Red_Bear Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου (επεξεργασμένο) @manolis940 Χαρα στο κουραγιο σου να απαντας με σωστα επιχειρήματα και στοιχεία υπέρ του ΑΥΤΟΝΟΗΤΟΥ σε κάποιους που πεισματικά αρνούνται να δουν ένα μέτρο πέρα απ΄τη μύτη τους και προσπαθουν να πείσουν για το αντίθετο. Επεξ/σία 1 Αυγούστου από Red_Bear 7
Dante80 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Το βασικό είναι να πάρουν τον πούλο τα θερμικά, ειδικά τα επαγγελματικά, ειδικά από τις πόλεις. Αρκετό καυσαέριο έχουμε φάει στην ζωή μας, έχουμε προλάβει και τον μόλυβδο τρομάρα μας. Τα περί συνωμοσίας εταιριών και κυβερνήσεων ενάντια των φθηνών (λολ) θερμικών είναι επί της αρχής πίπες, αλλά όλες οι γνώμες είναι σεβαστές, ασχέτως εγκυρότητας. Το καλύτερο για το περιβάλλον και για την υγεία μας είναι απλά να μην οδηγάς (προτιμάμε πόδια, ποδήλατα, πατίνια κλπ). Μετά να παίρνεις ΜΜΜ, μετά ηλεκτρικό αμάξι, και τέλος θερμικό. Επεξ/σία 1 Αυγούστου από Dante80 2
dtk-386 Δημοσ. 1 Αυγούστου Δημοσ. 1 Αυγούστου 1 ώρα πριν, Dante80 είπε Το καλύτερο για το περιβάλλον και για την υγεία μας είναι απλά να μην οδηγάς (προτιμάμε πόδια, ποδήλατα, πατίνια κλπ). Μετά να παίρνεις ΜΜΜ, μετά ηλεκτρικό αμάξι, και τέλος θερμικό. Eπίσης ευχόμεθα και παγκόσμια ειρήνη. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα