Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
20 hours ago, Ntinaras said:

Το μεγαλύτερο βάρος επηρεάζει μόνο την επιτάχυνση. Και μιας και υπάρχει το regen στο φρενάρισμα, το μεγαλύτερο βάρος φέρνει και μεγαλύτερη ενέργεια πίσω. Τα ποσοστά είναι σταθερά μεν, αλλά σε ένα θερμικό αυξάνοντας το βάρος απλά καις περισσότερη βενζίνη για να το μετακινήσεις και φθείρεις περισσότερο τα φρένα για να το σταματήσεις.

Από την άλλη τα ηλεκτρικά έχουν πολύ καλύτερους αεροδυναμικούς συντελεστές, κυρίως γιατί δεν έχουν ανάγκη για ανοίγματα για ψυγεία. Οπότε σε σταθερή πορεία καταναλώνουν πολύ λιγότερη ενέργεια.

 

Τα σκάφη τα ηλεκτρικά τα κοιτάω κι εγώ, αλλά θα αργήσουν πάρα πολύ. Τα σκάφη είναι ήδη πολύ ακριβά ως χόμπι, και δεν δικαιολογείται μια 3πλάσια τιμή αγοράς για να γλιτώνεις 300 ευρώ καύσιμα σε ένα καλοκαίρι. Οπότε θα πρέπει να εστιάσουν σε επαγγελματικά σκάφη που δουλεύουν συνέχεια ώστε να γίνει απόσβεση.

To θετικό με τα σκάφη είναι πως σε σοβαρά λιμάνια υπάρχει ήδη παροχή AC για φόρτιση οπότε δε χρειάζονται να κατασκευαστούν ξεχωριστοί σταθμοί φόρτισης

Ένα αυτοκίνητο το κύριο πράγμα που κάνει είναι επιτάχυνση επιβράδυνση, και το regen μπορείς να το εκμεταλευτείς και σε ένα θερμικό αυτοκίνητο τα λεγόμενα υβριδικά.

Τα ηλεκτρικά έχουν πολλά προβλήματα αυτή την στιγμή και το 90% των προβλημάτων αυτών θα λυνόταν με πολύ ανώτερης τεχνολογίας μπαταρίες. Αυτό θα ήταν game changer στην αγορά. Και αν οι χρόνοι φόριτσης πέσουν ακόμη περισσότερο θα λυνόταν το 99% των προβλημάτων. 

Παράδειγματα:

1) Αν δεν έχεις γκαράζ το ηλεκτρικό είναι απαγορευτικό.

2) Αν ας πούμε έχεις ένα χωριό που το επισκέπτεσαι είναι απαγορευτικό πάλι. Γιατί δεν υπάρχει δίκτυο και τόσο μεγάλη αυτονομία. 

3)  Με το κρύο υπάχει μεγάλη πιθανότητα να αποφορτιστούν οι μπαταρίες (σες τι έγινε τον χειμώνα Αράχωβα).

Θα μου πεις είναι απαγορευτικά; Σίγουρα δεν είναι αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που στην Ευρώπη τουλάχιστον πέφτει η αγορά BEV.

 

Σχετικά με τα σκάφη δεν μίλησα καν για αναψυχής το λέω για κάτι πρότζεκτ σαν αυτό

https://www.wartsila.com/marine/products/ship-electrification-solutions/full-electric-vessels

Δεν λέω ότι είναι κακή σκέψη απλά όλες αυτές οι εξορύξεις για τεράστια μεγέθη μπαταριών κτλ αξίζει;

 

  • Sad 1
  • Haha 3
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, armagedwnn said:

Ένα αυτοκίνητο το κύριο πράγμα που κάνει είναι επιτάχυνση επιβράδυνση, και το regen μπορείς να το εκμεταλευτείς και σε ένα θερμικό αυτοκίνητο τα λεγόμενα υβριδικά.

Τα ηλεκτρικά έχουν πολλά προβλήματα αυτή την στιγμή και το 90% των προβλημάτων αυτών θα λυνόταν με πολύ ανώτερης τεχνολογίας μπαταρίες. Αυτό θα ήταν game changer στην αγορά. Και αν οι χρόνοι φόριτσης πέσουν ακόμη περισσότερο θα λυνόταν το 99% των προβλημάτων. 

Παράδειγματα:

1) Αν δεν έχεις γκαράζ το ηλεκτρικό είναι απαγορευτικό.

2) Αν ας πούμε έχεις ένα χωριό που το επισκέπτεσαι είναι απαγορευτικό πάλι. Γιατί δεν υπάρχει δίκτυο και τόσο μεγάλη αυτονομία. 

3)  Με το κρύο υπάχει μεγάλη πιθανότητα να αποφορτιστούν οι μπαταρίες (σες τι έγινε τον χειμώνα Αράχωβα).

Θα μου πεις είναι απαγορευτικά; Σίγουρα δεν είναι αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που στην Ευρώπη τουλάχιστον πέφτει η αγορά BEV.

Κλασικά, τα προβλήματα των ηλεκτρικών τα έχουν κυρίως αυτοί που δεν οδηγούν ηλεκτρικό όχημα. 

- Φόρτιση στο χωριό; Αρκεί μια μπαλαντεζα, δε χρειάζεται φορτιστής. Τις ώρες που ο οδηγός κοιμάται μπορεί εύκολα να πάρει 25-30% μπαταρία. Μια στάση 20-30 λεπτών για καφέδες κλπ στην κοντινότερη πόλη σε DC φορτιστή (υπάρχουν παντού πλέον) αρκεί για την επιστροφή.

- Δεν χάνουν φόρτιση οι μπαταρίες στο κρύο, όχι πάνω από 1-2% τουλάχιστον. Καμία σχέση με την Αράχωβα. Αν φυσικά ξεκινήσεις να ανέβεις το βουνό με 20% μπαταρία ή 1/5 ντεπόζιτο, ναι μπορεί να μείνεις ανεξαρτήτως αν κινείσαι με ρεύμα ή βενζίνη. 

- συμφωνώ στα περί γκαράζ και φόρτισης στο σπίτι. Δεν είναι απαγορευτικό, αλλά χάνει το πλεονέκτημα της σημαντικής οικονομίας χρήσης. Αν και πλέον είναι συχνό το φαινόμενο να φορτίζουν αρκετοί στη δουλειά τους (δωρεάν) με φωτοβολταϊκά και μπριζες που παρέχουν οι εταιρείες στο προσωπικό τους.

Επεξ/σία από doctorkostis
  • Like 9
Δημοσ.
58 λεπτά πριν, armagedwnn είπε

....

Σίγουρα δεν είναι αλλά αυτοί είναι οι λόγοι που στην Ευρώπη τουλάχιστον πέφτει η αγορά BEV.

....

Tι καλή η ΑΙ οταν πιάνει στα πράσα τους αδιάβαστους

image.jpeg.40d4efad0036f60e9aecd4465167be9a.jpeg

 

Να και τα στοιχεία του ACEA

image.jpeg.8f4467c51bcde12ef814298c70da2f1d.jpeg

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, doctorkostis είπε

- συμφωνώ στα περί γκαράζ και φόρτισης στο σπίτι. Δεν είναι απαγορευτικό, αλλά χάνει το πλεονέκτημα της σημαντικής οικονομίας χρήσης. Αν και πλέον είναι συχνό το φαινόμενο να φορτίζουν αρκετοί στη δουλειά τους (δωρεάν) με φωτοβολταϊκά και μπριζες που παρέχουν οι εταιρείες στο προσωπικό τους.

εντάξει δεν δουλεύουν όλοι σε πολυεθνικές όμως. :lol:

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Red_Bear said:

Tι καλή η ΑΙ οταν πιάνει στα πράσα τους αδιάβαστους

 

Να και τα στοιχεία του ACEA

Θα στο θέσω πιο σωστά γιατί ήταν λάθος η διατύπωση μου, δεν αναπτύσεται με τους ρυθμούς που περίμεναν. Ούτε με τους ρυθμούς που αναπτυσόταν. 

Τα υβριδικά έχουν κερδίσει πολύ μεγαλύτερο μέρος της αγοράς.

Επεξ/σία από armagedwnn
Δημοσ.
1 ώρα πριν, armagedwnn είπε

Τα ηλεκτρικά έχουν πολλά προβλήματα αυτή την στιγμή και το 90% των προβλημάτων αυτών θα λυνόταν με πολύ ανώτερης τεχνολογίας μπαταρίες.

Σαν κάτοχος ηλεκτρικού 1 χρόνο με 20.000χλμ έχω πολύ λιγότερα προβλήματα.

1) Σταμάτησα να παρακολουθώ τη τιμή της βενζίνης. Δεν κοιτάω τις τιμές στα βενζινάδικα!! Το χειμώνα που δεν κινούσα καν τη μηχανή δεν ήξερα αν είναι 1.80 ή 2.00 η τιμή της.

2) Δε χρειάζεται να προ-αγοράσω λάδια/φίλτρα και να είμαι εκεί να βλέπω ότι τα βάζουν.

3) Δε με ενδιαφέρει καθόλου η ποσότητα "καυσίμου". Κουμπώνω σπίτι και μέχρι τώρα δεν έχω χρειαστεί κάτι περισσότερο απο τα μέγιστα 11kw του φορτιστή μου. Αν βιάζομαι πατάω το αντίστοιχο κουμπί ή το αφήνω να γεμίζει όσο παράγω απο το ΦΒ.

Σκέψου ότι είναι σαν να είμαι κάθε μέρα γεμάτος ;)

(Πήγα πέρυσι σε 2 μικρά νησιά (Παξούς και Πόρο) και δεν με απασχόλησε η φόρτιση. Σε όλο το ταξίδι (1600χλμ) με προβλημάτισε η φόρτιση πολύ λιγότερο απο το να γεμίσω βενζίνη σε καλό πρατήριο. Το αναφέρω για τα χωριά που είπες)

Και πολλά άλλα.

Οπότε για εμένα ΤΩΡΑ με τις χάλια μπαταρίες που έχουμε έχω λιγότερα προβλήματα απο το προηγούμενο όχημα με τη βενζίνη.

 

  • Like 7
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dante80 είπε

Το βασικό είναι να πάρουν τον πούλο τα θερμικά, ειδικά τα επαγγελματικά, ειδικά από τις πόλεις. 

Αρκετό καυσαέριο έχουμε φάει στην ζωή μας, έχουμε προλάβει και τον μόλυβδο τρομάρα μας. 

Τα περί συνωμοσίας εταιριών και κυβερνήσεων ενάντια των φθηνών (λολ) θερμικών είναι επί της αρχής πίπες, αλλά όλες οι γνώμες είναι σεβαστές, ασχέτως εγκυρότητας. 

Το καλύτερο για το περιβάλλον και για την υγεία μας είναι απλά να μην οδηγάς (προτιμάμε πόδια, ποδήλατα, πατίνια κλπ). Μετά να παίρνεις ΜΜΜ, μετά ηλεκτρικό αμάξι, και τέλος θερμικό. 

Σαν το λιβάνισμα από Euro6 χωρίς DPF δεν έχει! 

 

1 ώρα πριν, armagedwnn είπε

Ένα αυτοκίνητο το κύριο πράγμα που κάνει είναι επιτάχυνση επιβράδυνση, και το regen μπορείς να το εκμεταλευτείς και σε ένα θερμικό αυτοκίνητο τα λεγόμενα υβριδικά.

Δεν έχει καμία σχέση το regen του ηλεκτρικού με αυτό του υβριδικού. Είναι τελείως διαφορετικού μεγέθους οι κινητήρες και προφανώς δεν παράγουν το ίδιο ρεύμα. Έχοντας και τα δύο, πρακτικά ο πατέρας μου υβριδικό o οποίος μετά που οδήγησε το dolphin ψάχνει ευκαιρία να το αλλάξει, απ' το φρενάρισμα και μόνο που κάνει στην κατηφόρα καταλαβαίνεις την διαφορά. 

Δημοσ.

είμαι θερμικός το ξεκαθαρίζω. (βενζινη)

σήμερα αγανάκτησα με ένα Opel Meriva Eco(καραλολ)flex diesel.

ήμουν από πίσω του κάπνιζε απίστευτα και δεν μπορούσες να πάρεις ανάσα ούτε με κλειστά παράθυρα.

το πιο εξοργιστικό ήταν ότι είχε και αυτοκόλλητο ΚΤΕΟ άλλο ανέκδοτο αυτοί.

  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

εντάξει δεν δουλεύουν όλοι σε πολυεθνικές όμως. :lol:

Δε χρειάζεται να πάρουν όλοι ηλεκτρικά φέτος.

Όσοι φοβούνται, δεν έχουν λεφτά, έχουν ήδη καλό θερμικό, ή δεν έχουν που να φορτίσουν, μπορούν να πάρουν σε 5 χρόνια, όπου θα έχει γεμίσει η αγορά και μεταχειρισμένα.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Ρεύμα γενικά στο πιο απομακρυσμένο μέρος είναι πολύ πιθανότερο να βρεις απ' το να βρεις καύσιμα όπως βενζίνη ή πετρέλαιο, δεν το συζητάμε για υγραέριο ή φυσικό αέριο. 

Με φόρτιση στη σάπια πρίζα ταβερνασ θα θες όλο το ΣΚ …

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Με την ίδια λογική και τα θερμικά θα έπρεπε να παρουσιαστούν όταν πληρούν κριτήρια Euro 6 αλλά δεν λειτουργεί έτσι ο κόσμος

Ακριβώς έτσι λειτουργεί , όποτε θεσπίζεται νέο euro , τότε και βγαίνει σε κυκλοφορία 

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Δεν ξέρω που κολλάει το WLPT όσον αφορά τις έρευνες υπάρχουν αρκετές που πληρούν όλα τα κριτήρια ( σαφής μεθοδολογία, διαφάνεια, διαψευσιμότητα κοκ) για να θεωρούνται έγκυρες. Δεν είναι δα και κβαντική φυσική να μετρήσεις τους ρύπους ενός οχήματος.... ή ίσως είναι κατά ένα μικρό κομμάτι. 

Καμία δεν έχει τα ίδια νούμερα και είναι αδύνατο φυσικά μιας και κάθε εταιρία , ίσως και μοντέλο μπορεί να έχει διαφορετική παραγωγή από άλλο εργοστάσιο 

Η μόνη λύση είναι να βγει wltp ανα μοντέλο 

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Ανεξαρτησία: Δεν έχεις ανάγκη κανένα. Κουμπώνεις πρίζα στο σπίτι και είσαι μια χαρά. Αν θες κόβεις και την δεή κυριολεκτικά και κινείσαι με ενέργεια που παράγεις μόνος σου.

Λίγοι έχουν τη δυνατότητα και από αυτούς απείρως λιγότεροι να κοπούν από το δίκτυο ….

7 ώρες πριν, manolis940 είπε

Οικονομία: Ακόμη και να μην έχεις τις κατάλληλες συνθήκες για ηλεκτρικό πχ πάρκινγκ ακόμη και έξω να φορτίζεις το €/χλμ είναι οικονομικότερο

Ούτε για αστείο 

Για άνεση / ηχορύπανση φυσικά συμφωνούμε.

50 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

μπορούν να πάρουν σε 5 χρόνια, όπου θα έχει γεμίσει η αγορά και μεταχειρισμένα.

Χάνεις όμως το τεράστιο ατού της εγγύησης . Προσωπικά το αποκλείω για μτχ μιας και αν κάτσει στραβή θα είναι χοντρή ζημιά , πολύ μεγαλύτερη από το να άλλαζα μοτέρ ολόκληρο κούτα .

4 ώρες πριν, Red_Bear είπε

Tι καλή η ΑΙ οταν πιάνει στα πράσα τους αδιάβαστους

image.jpeg.40d4efad0036f60e9aecd4465167be9a.jpeg

 

Να και τα στοιχεία του ACEA

image.jpeg.8f4467c51bcde12ef814298c70da2f1d.jpeg

 

Λεφτά υπάρχουν που λένε , αλλά αν μπορείς βρες στοιχεία  για ποσά είναι ΙΧ και ποια εταιρικά /λιζινγκ

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.
2 ώρες πριν, korakios είπε

...

Ακριβώς έτσι λειτουργεί , όποτε θεσπίζεται νέο euro , τότε και βγαίνει σε κυκλοφορία 

Καμία δεν έχει τα ίδια νούμερα και είναι αδύνατο φυσικά μιας και κάθε εταιρία , ίσως και μοντέλο μπορεί να έχει διαφορετική παραγωγή από άλλο εργοστάσιο 

Η μόνη λύση είναι να βγει wltp ανα μοντέλο 

...

Τι περιμένεις να δεις από το wltp ; Ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ κατανάλωσης/πιστοποίησης είναι.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, NT1G είπε

Τι περιμένεις να δεις από το wltp ; Ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ κατανάλωσης/πιστοποίησης είναι.

Περιμένω ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ που θα γράφει τα απο τα χλμ στα οποία οι ρύποι είναι μηδενικοί (μηδενικοί με την έννοια οτι είναι 100% πράσινο το ρεύμα αλλά έστω ) , ανα μοντέλο εταιρίας . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Δε χρειάζεται να πάρουν όλοι ηλεκτρικά φέτος.

Όσοι φοβούνται, δεν έχουν λεφτά, έχουν ήδη καλό θερμικό, ή δεν έχουν που να φορτίσουν, μπορούν να πάρουν σε 5 χρόνια, όπου θα έχει γεμίσει η αγορά και μεταχειρισμένα.

Η "αγορά" και οι φανς των ηλεκτρικών  όπως βλέπεις βιάζονται να αποκτήσουν όλοι ηλεκτρικά όμως.😆

Επεξ/σία από dtk-386
Δημοσ.
4 ώρες πριν, korakios είπε

Περιμένω ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ που θα γράφει τα απο τα χλμ στα οποία οι ρύποι είναι μηδενικοί (μηδενικοί με την έννοια οτι είναι 100% πράσινο το ρεύμα αλλά έστω ) , ανα μοντέλο εταιρίας . 

Αυτο θα συμβεί όταν όλα τα κτεο της χώρας αρχίσουν να κάνουν κανονικούς ελέγχους στα ΙΧ και κόψουν όλα όσα πρέπει βάσει ρύπων και τα στείλουν στη πρέσσα. Δηλαδή τα μισά.

  • Like 5
Δημοσ.
3 ώρες πριν, dtk-386 είπε

 

Η "αγορά" και οι φανς των ηλεκτρικών  όπως βλέπεις βιάζονται να αποκτήσουν όλοι ηλεκτρικά όμως.😆

Καταλαβαίνω απόλυτα τους φανς που λές εάν ζούν σε πόλη. 

Βασικά δεν καταλαβαίνω αυτούς που δεν τα θέλουν! Τραγικό!

Να μή θέλει κάποιος απόλυτη ησυχία? ΜΗΔΕΝ ρύπους?

 

Δεν υπάρχει λογική! Σαν να πληρώνονται απο το λόμπυ των πετρελαιάδων!

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...