manolis940 Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 11 ώρες πριν, korakios είπε Με φόρτιση στη σάπια πρίζα ταβερνασ θα θες όλο το ΣΚ … Δεν μίλήσε κανείς για την σάπια πρίζα της ταβέρνας. Άνοιξε ένα χάρτη . 11 ώρες πριν, korakios είπε Ακριβώς έτσι λειτουργεί , όποτε θεσπίζεται νέο euro , τότε και βγαίνει σε κυκλοφορία Να θεσπίσουμε και ένα euro για τις μπαταρίες αν το πρόβλημα είναι στο όνομα. 11 ώρες πριν, korakios είπε Καμία δεν έχει τα ίδια νούμερα και είναι αδύνατο φυσικά μιας και κάθε εταιρία , ίσως και μοντέλο μπορεί να έχει διαφορετική παραγωγή από άλλο εργοστάσιο Η μόνη λύση είναι να βγει wltp ανα μοντέλο Tο WLPT έχει να κάνει με την αυτονομία και την κατανάλωση του αυτοκινήτου, όχι με την παραγωγή του. Κάτι τέτοιο δεν γίνεται ωστόσο ούτε στα θερμικά. Αν στο κάνουν οι εταρείες με ηλεκτρικά τι θα συγκρίνεις ακριβώς; Οι έρευνες απ' την άλλη έχουν μεθόδους για να μετρήσουν αυτό που ψάχνεις και το έχουν κάνει ήδη. 11 ώρες πριν, korakios είπε Λίγοι έχουν τη δυνατότητα και από αυτούς απείρως λιγότεροι να κοπούν από το δίκτυο …. Είναι η μισή Ελλάδα + 11 ώρες πριν, korakios είπε Ούτε για αστείο Δεν θα επιμείνω. Είναι τόσο αυτονόητο για να κάθομαι να κάνω μαθηματικά ξανά. 11 ώρες πριν, korakios είπε Χάνεις όμως το τεράστιο ατού της εγγύησης . Προσωπικά το αποκλείω για μτχ μιας και αν κάτσει στραβή θα είναι χοντρή ζημιά , πολύ μεγαλύτερη από το να άλλαζα μοτέρ ολόκληρο κούτα . Αν κάτσει μια τρόμπα πετραιλαίου σε ένα toyota παίζει να είναι πιο ακριβή απ' το να αλλάξεις μπαταρία. Ωστόσο την μπαταρία είναι εύκολο και να την ελέγξεις αλλά και να την επισκευάσεις. Δεν χρειάζεται αλλαγή απαραίτητα. Ξέρω ότι δεν υπάρχουν τώρα συνεργεία αλλά δεν υπάρχουν και χαλασμένες μπαταρίες σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 1
teodor_ch Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 12 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αν κάτσει μια τρόμπα πετραιλαίου σε ένα toyota παίζει να είναι πιο ακριβή απ' το να αλλάξεις μπαταρία. Ωστόσο την μπαταρία είναι εύκολο και να την ελέγξεις αλλά και να την επισκευάσεις. Δεν χρειάζεται αλλαγή απαραίτητα. Ξέρω ότι δεν υπάρχουν τώρα συνεργεία αλλά δεν υπάρχουν και χαλασμένες μπαταρίες σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Υπάρχουν ήδη συνεργεία και στην Ελλάδα απλά είναι λίγα. Είναι πρόβλημα ότι δεν χαλάνε εύκολα οι μπαταρίες και έχουν και εγγύηση ακόμα οι περισσότερες για αυτό δεν υπάρχει η ζήτηση ώστε να αυξηθεί η προσφορά. (Βλέπε εικόνα. Για τον χρόνο σου το λέω....) 2
Red_Bear Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 16 ώρες πριν, armagedwnn είπε Θα στο θέσω πιο σωστά γιατί ήταν λάθος η διατύπωση μου, δεν αναπτύσεται με τους ρυθμούς που περίμεναν. Ούτε με τους ρυθμούς που αναπτυσόταν. Και άλλα (εντυπωσιακά) στοιχεία που σε διαψεύδουν. Η αγορά των ηλεκτρικών πετάει. Οσο για τους ρυθμούς αύξησης που λές ειναι φυσικό οι ρυθμοί να πέφτουν. Αν μια εταρία πουλήσει τον πρώτο χρόνο 2 αυτοκίνητα και τον 2ο χρόνο 20 αυτοκίνητα έχει ρυθμο αύξησης κατα 900% !!!. Αν τον 3ο χρόνο πουλήσει 100 αυτοκίνητα που ειναι μια τεράστια αυξηση σε απόλυτο αριθμό σε ρυθμό θα είναι "μόνο" 400%. Και αν τον 3ο χρόνο πουλήσει 160 αυτοκίνητα ο ρυθμός αύξησης θα ειναι ενα "φτωχό" 60%. Αυτή η εταιρία λοιπον θα εχει δραματική πτώση του ρυθμου αυξησης της αλλά με τόσο γρηγορά αυξανόμενες πωλήσεις ποιος θα την ελεγε αποτυχημενη ? Simple mathematics my Dear Watson !! Ας σταματήσει το παραμυθι οτι ο ρυθμος αυξησης των ηλεκτρικών πέφτει. Ναι, πέφτει αλλά οι πωλησεις τους αυξάνονται εντυπωσιακά, Όποιος καταλαβε.... 3
teodor_ch Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου Βάλε και αυτό γιατί τα λές πολύπλοκα και πάλι δεν θα καταλάβουν 🤫 Αναφορά σε κείμενο Για την ακρίβεια, οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Ιούνιο του 2025 έφτασαν το 1.193.397 μονάδες στη Γηραιά ήπειρο, έχοντας σημειώσει αύξηση κατά 25% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο το 2024. Όσο για το μερίδιο αγοράς, άγγιξε το 17,4%. Και μιλάμε για 6μηνο οπότε τυχόν καραβιές και άλλες πΙπες δικαιολογίες δεν υπάρχουν. 2
NT1G Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, korakios είπε Περιμένω ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ που θα γράφει τα απο τα χλμ στα οποία οι ρύποι είναι μηδενικοί (μηδενικοί με την έννοια οτι είναι 100% πράσινο το ρεύμα αλλά έστω ) , ανα μοντέλο εταιρίας . Για την παραγωγή συζητάμε, ή για την κατανάλωση/χρήση; Για την κατανάλωση/χρήση, δες τι κατανάλωση έχει ένα ηλεκτρικό, βρες το carbon intensity της Ελλάδας (343 gCO2e/kWh) και κάνε τον πολλαπλασιασμό. 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Βάλε και αυτό γιατί τα λές πολύπλοκα και πάλι δεν θα καταλάβουν 🤫 Και μιλάμε για 6μηνο οπότε τυχόν καραβιές και άλλες πΙπες δικαιολογίες δεν υπάρχουν. Αυτά είναι τα νούμερα για το πρώτο εξάμηνο για τα 5 τελευταία χρόνια. Επεξ/σία 2 Αυγούστου από NT1G
QuantumWanderer Δημοσ. 2 Αυγούστου Μέλος Δημοσ. 2 Αυγούστου Toyota: Ξεκινά την παραγωγή ηλεκτρικών στην Ευρώπη από το 2028 https://www.drive.gr/news/kosmos/toyota-xekina-tin-paragogi-ilektrikon-stin-eyropi-apo-2028
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Είναι η μισή Ελλάδα + το 1/10000 και αν ... 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Δεν θα επιμείνω. Είναι τόσο αυτονόητο για να κάθομαι να κάνω μαθηματικά ξανά. τα έχω κάνει 5 ώρες πριν, manolis940 είπε Αν κάτσει μια τρόμπα πετραιλαίου σε ένα toyota παίζει να είναι πιο ακριβή απ' το να αλλάξεις μπαταρία. δε νομίζω να κάνει 12 χιλιάρικα + 3 ώρες πριν, NT1G είπε Για την παραγωγή συζητάμε, ή για την κατανάλωση/χρήση; Για την κατανάλωση/χρήση, δες τι κατανάλωση έχει ένα ηλεκτρικό, βρες το carbon intensity της Ελλάδας (343 gCO2e/kWh) και κάνε τον πολλαπλασιασμό. παραγωγή φυσικά κατανάλωση εννοείται οτι είναι πιο φιλικό απο όλα τα άλλα καύσιμα (εκτός βιομεθανίου το οποίο όμως δεν είναι διαδεδομένο) 3 ώρες πριν, NT1G είπε δε νομίζω να σταματήσει η άνοδος των ηλεκτρικών όταν απαξιώνουν τα θερμικά με τις τιμές 😛
basilis_k6 Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 5 ώρες πριν, teodor_ch είπε Βάλε και αυτό γιατί τα λές πολύπλοκα και πάλι δεν θα καταλάβουν 🤫 Και μιλάμε για 6μηνο οπότε τυχόν καραβιές και άλλες πΙπες δικαιολογίες δεν υπάρχουν. αν πανε καλα οι πωλησεις γιατι οι εταιριες λενε οτι ΔΕΝ εχουν τις αναμενομενες πωλησεις και ο κοσμος ΔΕΝ θελει τελικα τοσα ηλεκτρικα και αναθεωρουν τις γραμμες παραγωγης και τα μελλοντικα μοντελα τους? 1
haHa Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 13 ώρες πριν, korakios είπε Περιμένω ένα τυποποιημένο εργαστηριακό τέστ που θα γράφει τα απο τα χλμ στα οποία οι ρύποι είναι μηδενικοί (μηδενικοί με την έννοια οτι είναι 100% πράσινο το ρεύμα αλλά έστω ) , ανα μοντέλο εταιρίας . Υπαρχουν τετοιες μελετες, αλλα δεν είναι για ΟΛΑ τα μοντέλα, αλλα για συγκεκριμενα(συνηθως δημοφιλη) μοντελα. Αρα βγαινει συμπερασμα για αυτα τα συγκεκριμένα μοντελα που φυσικα εσυ απορριπτεις. 19 ώρες πριν, korakios είπε Χάνεις όμως το τεράστιο ατού της εγγύησης . Προσωπικά το αποκλείω για μτχ μιας και αν κάτσει στραβή θα είναι χοντρή ζημιά , πολύ μεγαλύτερη από το να άλλαζα μοτέρ ολόκληρο κούτα . Μην σκεφτεσαι με ορους θερμικων που ειναι ζημιαρικα και οι εταιρείες δινουν μικρες εγγυησεις. Τα περισσότερα ηλεκτρικα εχουν 8+ χρόνια εγγυηση, οποτε και μεταχειρισμένο 4 ετων να το παρεις εχεις 4+ χρονια εγγυηση, σε αντίθεση με ενα θερμικο που συνήθως δεν εχει εγγύηση μετα τα 4 χρονια(δεν θελουν οι εταιρείες να πληρωνουν τις παραπάνω ζημιες που βγαζουν οποτε δινουν μικρη εγγυηση) . Επεξ/σία 2 Αυγούστου από haHa
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 1 ώρα πριν, haHa είπε Τα περισσότερα ηλεκτρικα εχουν 8+ χρόνια εγγυηση, οποτε και μεταχειρισμένο 4 ετων να το παρεις εχεις 4+ χρονια εγγυηση, σε αντίθεση με ενα θερμικο που συνήθως δεν εχει εγγύηση μετα τα 4 χρονια(δεν θελουν οι εταιρείες να πληρωνουν τις παραπάνω ζημιες που βγαζουν οποτε δινουν μικρη εγγυηση) . Ακόμα και τα 10 χρόνια που δίνουν είναι ρίσκο για μένα σε περίπτωση στραβής (εννοείται το αμάξι το αλλάζω όταν είναι για πρέσα , 20+ χρόνια όσο αντέξει ) 1
haHa Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 7 λεπτά πριν, korakios είπε Ακόμα και τα 10 χρόνια που δίνουν είναι ρίσκο για μένα σε περίπτωση στραβής (εννοείται το αμάξι το αλλάζω όταν είναι για πρέσα , 20+ χρόνια όσο αντέξει ) Τα θερμικα με ~4 χρόνια εγγυηση είναι σε χειροτερη μοίρα. Τουλάχιστον οι εταιρείες εμπιστευονται τα ηλεκτρικα με μεγαλύτερη εγγυηση και ετσι ο κάτοχος εχει το κεφαλι του ήσυχο για περισσότερο καιρο. 1
teodor_ch Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 31 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε το Byd surf κανει σχεδον 20κ ενω επρεπε να κανει 14κ για να πουλαει. σε ποιό έτος βρίσκεσαι? ποιά θερμικά αντίστοιχα αγοράζεις με 14κ? (γενικά πρέπει να είναι ελάχιστα. Αν βρείς, διάλεξε και τα αντίστοιχα με το surf σε χώρους και επιδόσεις...και βάλε και τιμές να δείς ) Επεξ/σία 2 Αυγούστου από teodor_ch 3
haHa Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 12 λεπτά πριν, teodor_ch είπε σε ποιό έτος βρίσκεσαι? ποιά θερμικά αντίστοιχα αγοράζεις με 14κ? (γενικά πρέπει να είναι ελάχιστα. Αν βρείς, διάλεξε και τα αντίστοιχα με το surf σε χώρους και επιδόσεις...και βάλε και τιμές να δείς ) Και κοστος χρησης
korakios Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 46 λεπτά πριν, haHa είπε Τα θερμικα με ~4 χρόνια εγγυηση είναι σε χειροτερη μοίρα. Υποπολλαπλάσιο κόστος σε περίπτωση ζημιάς.Υποπολλαπλάσιο κόστος σε περίπτωση ζημιάς.
haHa Δημοσ. 2 Αυγούστου Δημοσ. 2 Αυγούστου 11 λεπτά πριν, korakios είπε Υποπολλαπλάσιο κόστος σε περίπτωση ζημιάς.Υποπολλαπλάσιο κόστος σε περίπτωση ζημιάς. Και παρολα αυτα οι εταιρείες τα εμπιστευονται με διπλασια 2+πλασια εγγύηση γιατι ειναι πολυ πιο σπανια τα προβληματα. Με τα θερμικα δεν το κανουν αυτο, γιατι συνολικα(κι ας ειμαι χαμηλοτερο το κοστος της μιας ζημιας) κοστιζουν παραπανω οι αναμενομενες ζημιες και ετσι τους δινουν πολυ μικροτερη εγγυηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα