Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, basilis_k6 είπε

το picanto btw σε πολλα χρονια απο σημερα θα εχει τρελλη αξια μεταπωλησης και θα αντισταθμισει το κερδος χρησης του surf.

Το καλύτερο αστειο της ημέρας, πες μας οτι απλά μας τρολλάρεις. Να αγοράσω κανα δυό Picanto να τα εχω για μακροχρόνια επένδυση 7ετίας. Αν και θα εχουν ψιλοδιαλυθει μεχρι τότε, ισως τα πουλήσω για ανταλλακτικά σε όσους τα χρειαστουνε.

  • Like 4
  • Haha 1
  • Απαντ. 6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, kostasbm είπε

αλλά για φανταστείτε να κρεμόμαστε μόνο από το ρεύμα , όχι γκάζι , οχι πετρέλαιο ......

κάποτε δε κοιτούσαμε στη γειτονιά μου Αυστραλία τις τιμές ρεύματος και γκαζιού...

Παρουσιαζεις ενα πλεονέκτημα (απεξαρτηση απο πετρελαιο) σαν μειονεκτημα. 

Οι περισσότερες χωρες πρέπει να απεξαρτηθουν (για γεωπολιτικη ασφαλεια) απο το πετρελαιο. 

Αν γινει κατι σοβαρο σε μια χωρα(πολεμος κλπ), ενα ηλετρικο μπορει να κινηθει απο τα φωτοβολταϊκα κλπ(ακομα και απο τα ιδιοκτητα). 

Αντιθετα, πετρελαιο/βεμζινη ειναι συνηθως εισαγομενα και παιζουν περιορισμοι σε καταστασεις εκτακτης αναγκης. 

  • Like 2
Δημοσ.
56 λεπτά πριν, haHa είπε

Παρουσιαζεις ενα πλεονέκτημα (απεξαρτηση απο πετρελαιο) σαν μειονεκτημα. 

Οι περισσότερες χωρες πρέπει να απεξαρτηθουν (για γεωπολιτικη ασφαλεια) απο το πετρελαιο. 

Αν γινει κατι σοβαρο σε μια χωρα(πολεμος κλπ), ενα ηλετρικο μπορει να κινηθει απο τα φωτοβολταϊκα κλπ(ακομα και απο τα ιδιοκτητα). 

Αντιθετα, πετρελαιο/βεμζινη ειναι συνηθως εισαγομενα και παιζουν περιορισμοι σε καταστασεις εκτακτης αναγκης. 

Το πετρέλαιο δεν έπαψε να ρέει ακόμα και στον ψυχρό πόλεμο ή στους πολέμους Ισραήλ-Αράβων. Αν ακολουθώντας τις επιταγές του «μπαμπά» η ΕΕ βάλει τίποτα δασμούς στην Κίνα θα φανεί πόσο γεωπολιτικά εξαρτημένοι είναι από την ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και τα συναφή προϊόντα.

Ο γεωπολιτικός κίνδυνος της ενέργειας είναι άλλη μια παπάντζα για ναι δικαιολογούνται κάποιες αδιανόητες σπατάλες χρημάτων σε «υποστήριξη» και όπλα και φυσικά για να αλλάξει ο φθηνός προμηθευτής αερίου σε έναν πολύ ακριβότερο. Η ίδια η Ούρσουλα συμφώνησε με το «μπαμπά» σε σπατάλη 750 δις για αέριο, οπότε μην περιμένεις να απεξαρτηθείς από τις βρώμικες πηγές σύντομα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@korakios αν σου κάτσει βλάβη στη μπαταρία μετά την εγγύηση, σίγουρα θα είναι μία ακριβή βλάβη. Όμως γενικά οι μπαταρίες δε χαλάνε, δεν είναι κινητά τα BEV. Επίσης όταν θα έχουν περάσει 10+ χρόνια, θα έχουν αναπτυχθεί αρκετά ανεξάρτητα συνεργεία για BEV που θα μπορούν να κάνουν επισκευές. Προσοχή όμως τι αυτοκίνητο διαλέγουμε, υπάρχουν εταιρείες (Stellantis κατά κύριο λόγο) που για παράδειγμα αν χαλάσει το BMS ζητάνε ολόκληρη την αλλαγή της μπαταρίας, δε το προσφέρουν σαν ανταλλακτικό, ενώ και από τρακαρισμένο πχ να πάρεις δε δέχεται να μπει (έχουν κλειδώματα). Η πχ στη Mercedes αν σπάσει το pyrofuse (σε σύγκρουση) απαιτεί ολική αντικατάσταση της μπαταρίας, ενώ το pyrofuse κάνει 300 ευρώ (ευτυχώς σε ανεξάρτητα συνεργεία πουλάνε το ανταλλακτικό και μπορεί να επισκευαστεί - αλλά όχι στο επίσημο service). Μακριά λοιπόν από εταιρείες που έχουν προσχεδιάσει τρόπο να σου πιάσουν τον πισινό αν συμβεί η βλάβη.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 3
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, malakudi είπε

@korakios αν σου κάτσει βλάβη στη μπαταρία μετά την εγγύηση, σίγουρα θα είναι μία ακριβή βλάβη. Όμως γενικά οι μπαταρίες δε χαλάνε, δεν είναι κινητά τα BEV. Επίσης όταν θα έχουν περάσει 10+ χρόνια, θα έχουν αναπτυχθεί αρκετά ανεξάρτητα συνεργεία για BEV που θα μπορούν να κάνουν επισκευές. Προσοχή όμως τι αυτοκίνητο διαλέγουμε, υπάρχουν εταιρείες (Stellantis κατά κύριο λόγο) που για παράδειγμα αν χαλάσει το BMS ζητάνε ολόκληρη την αλλαγή της μπαταρίας, δε το προσφέρουν σαν ανταλλακτικό, ενώ και από τρακαρισμένο πχ να πάρεις δε δέχεται να μπει (έχουν κλειδώματα). Η πχ στη Mercedes αν σπάσει το pyrofuse (σε σύγκρουση) απαιτεί ολική αντικατάσταση της μπαταρίας, ενώ το pyrofuse κάνει 300 ευρώ. Μακριά λοιπόν από εταιρείες που έχουν προσχεδιάσει τρόπο να σου πιάσουν τον πισινό αν συμβεί η βλάβη.

Σήμερα διάβαζα ότι και η Fiat στο 500e τις ίδιες χαζομάρες κάνει - Δεν δίνει διαθέσιμο το BMS, σου λέει μπαταρία.

Η Renault δεν ξέρω, αλλά αν κρίνω από την δημοφιλία και την ωριμότητα της πλατφόρμας, πιθανό να άφησαν τα σωστά μυαλά να κάνουν δουλειά.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Σήμερα διάβαζα ότι και η Fiat στο 500e τις ίδιες χαζομάρες κάνει - Δεν δίνει διαθέσιμο το BMS, σου λέει μπαταρία.

Η Renault δεν ξέρω, αλλά αν κρίνω από την δημοφιλία και την ωριμότητα της πλατφόρμας, πιθανό να άφησαν τα σωστά μυαλά να κάνουν δουλειά.

FIAT = Stellantis (μαζί με Opel, Citroen, Peugeot και άλλους). Μακριά από ηλεκτρικά Stellantis

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, malakudi είπε

@korakios αν σου κάτσει βλάβη στη μπαταρία μετά την εγγύηση, σίγουρα θα είναι μία ακριβή βλάβη. Όμως γενικά οι μπαταρίες δε χαλάνε, δεν είναι κινητά τα BEV. Επίσης όταν θα έχουν περάσει 10+ χρόνια, θα έχουν αναπτυχθεί αρκετά ανεξάρτητα συνεργεία για BEV που θα μπορούν να κάνουν επισκευές. Προσοχή όμως τι αυτοκίνητο διαλέγουμε, υπάρχουν εταιρείες (Stellantis κατά κύριο λόγο) που για παράδειγμα αν χαλάσει το BMS ζητάνε ολόκληρη την αλλαγή της μπαταρίας, δε το προσφέρουν σαν ανταλλακτικό, ενώ και από τρακαρισμένο πχ να πάρεις δε δέχεται να μπει (έχουν κλειδώματα). Η πχ στη Mercedes αν σπάσει το pyrofuse (σε σύγκρουση) απαιτεί ολική αντικατάσταση της μπαταρίας, ενώ το pyrofuse κάνει 300 ευρώ. Μακριά λοιπόν από εταιρείες που έχουν προσχεδιάσει τρόπο να σου πιάσουν τον πισινό αν συμβεί η βλάβη.

αυτες οι πληροφοριες ειναι δυσκολο να φτασουν στο ευρυ κοινο εξου και η φοβια για τα ev. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, malakudi είπε

FIAT = Stellantis (μαζί με Opel, Citroen, Peugeot και άλλους). Μακριά από ηλεκτρικά Stellantis

Ναι, αλλά το 500e είναι άλλη πλατφόρμα. Είναι το τελευταίο πράγμα που έβγαλε η FCA. Παρόλα αυτά, μάλλον κατάφερε η Stella να βάλει κι εκεί το χέρι της.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, basilis_k6 είπε

αυτες οι πληροφοριες ειναι δυσκολο να φτασουν στο ευρυ κοινο εξου και η φοβια για τα ev. 

Σε αυτό ευθύνεται ο ειδικός τύπος που δε κάνει καλά τη δουλειά του. Δεν είναι εύκολο ο κάθε ένας από μας να τα γνωρίζει αυτά τα θέματα. Αν ακούς πως κάθε τρακάρισμα BEV βγαίνει ολική, λογικό να φοβάσαι να πάρεις.

Επεξ/σία από malakudi
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, majunior είπε

Το πετρέλαιο δεν έπαψε να ρέει ακόμα και στον ψυχρό πόλεμο ή στους πολέμους Ισραήλ-Αράβων. Αν ακολουθώντας τις επιταγές του «μπαμπά» η ΕΕ βάλει τίποτα δασμούς στην Κίνα θα φανεί πόσο γεωπολιτικά εξαρτημένοι είναι από την ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και τα συναφή προϊόντα.

Ο γεωπολιτικός κίνδυνος της ενέργειας είναι άλλη μια παπάντζα για ναι δικαιολογούνται κάποιες αδιανόητες σπατάλες χρημάτων σε «υποστήριξη» και όπλα και φυσικά για να αλλάξει ο φθηνός προμηθευτής αερίου σε έναν πολύ ακριβότερο. Η ίδια η Ούρσουλα συμφώνησε με το «μπαμπά» σε σπατάλη 750 δις για αέριο, οπότε μην περιμένεις να απεξαρτηθείς από τις βρώμικες πηγές σύντομα.

Νομιζω πως είναι εμφανες πως δεν εχεις βρεθει σε χωρα που ειναι σε πόλεμο. 

Στις περισσότερες, ακόμα και τα βενζινάδικα παιρνανε σε ελεγχο κρατικο και υπόκεινται σε περιορισμους, ενω παρα πολλα κλεινουν. (ακομα και μια ερωτηση σε chatgpt για ανεφοδιασμο σε βενζινάδικο στην Ανατολική Ουκρανία θα σου δειξει ποσο ανακριβες ειναι αυτο που γραφεις:

https://chatgpt.com/s/t_688f354865cc8191a86609c60da15118

Δεν εχει καν νοημα να συζηταμε κατι τοσο προφανές. 

 

Όπως και να εχει, ενα ηλεκτρικό μπορεί καποιος να το φορτισει απο τα φωτοβολταϊκά αν εχει δικο του σπιτι/χωραφι. Δεν μπορεί ομως να σκαψει και να βγαλει πετρελαιο και μετα να το διύλισει. 

 

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.
1 ώρα πριν, majunior είπε

Το πετρέλαιο δεν έπαψε να ρέει ακόμα και στον ψυχρό πόλεμο ή στους πολέμους Ισραήλ-Αράβων. Αν ακολουθώντας τις επιταγές του «μπαμπά» η ΕΕ βάλει τίποτα δασμούς στην Κίνα θα φανεί πόσο γεωπολιτικά εξαρτημένοι είναι από την ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια και τα συναφή προϊόντα.

Ο γεωπολιτικός κίνδυνος της ενέργειας είναι άλλη μια παπάντζα για ναι δικαιολογούνται κάποιες αδιανόητες σπατάλες χρημάτων σε «υποστήριξη» και όπλα και φυσικά για να αλλάξει ο φθηνός προμηθευτής αερίου σε έναν πολύ ακριβότερο. Η ίδια η Ούρσουλα συμφώνησε με το «μπαμπά» σε σπατάλη 750 δις για αέριο, οπότε μην περιμένεις να απεξαρτηθείς από τις βρώμικες πηγές σύντομα.

Πως σου φαινόταν η φάση το καλοκαίρι του 2022 που η βενζίνη είχε 2.6 ευρώ το λίτρο; 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, haHa είπε

Εξ αρχης αναφερθηκα στην πιθανοτητα βλαβης και τωρα που επιτελους το καταλαβες, αρχισες τις επιθεσεις. 

Ποιες επιθέσεις , αφού άλλα έλεγα και κάνεις παράθεση πετώντας άσχετα πράγματα ....

6 ώρες πριν, haHa είπε

Οπως και να εχει, τα ηλεκτρικα κοστιζουν λιγοτερο κατα μεσο ορο σε πιθανες βλαβες και για αυτο οι εταιρείες δινουν πολυ μεγαλυτερες εγγυησεις. Ειναι πιο οικονομικα για την τσέπη του κατοχου.

στη μετακίνηση λίγο λιγότερο απο αέριο (φόρτιση σπίτι ,όχι έξω) ,

για οικονομία μτχ και αέριο είναι μονόδρομος ακόμα . 

2 ώρες πριν, malakudi είπε

@korakios αν σου κάτσει βλάβη στη μπαταρία μετά την εγγύηση, σίγουρα θα είναι μία ακριβή βλάβη. Όμως γενικά οι μπαταρίες δε χαλάνε, δεν είναι κινητά τα BEV. Επίσης όταν θα έχουν περάσει 10+ χρόνια, θα έχουν αναπτυχθεί αρκετά ανεξάρτητα συνεργεία για BEV που θα μπορούν να κάνουν επισκευές.

 δεν είπα οτι χαλάνε 100% μετά τη 10ετία , για περίπτωση στραβής έλεγα 

2 ώρες πριν, malakudi είπε

Προσοχή όμως τι αυτοκίνητο διαλέγουμε, υπάρχουν εταιρείες (Stellantis κατά κύριο λόγο) που για παράδειγμα αν χαλάσει το BMS ζητάνε ολόκληρη την αλλαγή της μπαταρίας, δε το προσφέρουν σαν ανταλλακτικό, ενώ και από τρακαρισμένο πχ να πάρεις δε δέχεται να μπει (έχουν κλειδώματα). Η πχ στη Mercedes αν σπάσει το pyrofuse (σε σύγκρουση) απαιτεί ολική αντικατάσταση της μπαταρίας, ενώ το pyrofuse κάνει 300 ευρώ (ευτυχώς σε ανεξάρτητα συνεργεία πουλάνε το ανταλλακτικό και μπορεί να επισκευαστεί - αλλά όχι στο επίσημο service). Μακριά λοιπόν από εταιρείες που έχουν προσχεδιάσει τρόπο να σου πιάσουν τον πισινό αν συμβεί η βλάβη.

👍

σε τρακάρισμα που ανέφερες , η μεικτή ασφάλεια δεν καλύπτει ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Πως σου φαινόταν η φάση το καλοκαίρι του 2022 που η βενζίνη είχε 2.6 ευρώ το λίτρο; 

κρατησε λιγοτερο απο την εκτιναξη τιμων ρευματος που δεν θα φυγει ποτε παντως. η kwh ειναι 50% πανω ΜΟΝΙΜΑ πλεον.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, haHa είπε

Νομιζω πως είναι εμφανες πως δεν εχεις βρεθει σε χωρα που ειναι σε πόλεμο. 

Στις περισσότερες, ακόμα και τα βενζινάδικα παιρνανε σε ελεγχο κρατικο και υπόκεινται σε περιορισμους, ενω παρα πολλα κλεινουν. (ακομα και μια ερωτηση σε chatgpt για ανεφοδιασμο σε βενζινάδικο στην Ανατολική Ουκρανία θα σου δειξει ποσο ανακριβες ειναι αυτο που γραφεις:

https://chatgpt.com/s/t_688f354865cc8191a86609c60da15118

Δεν εχει καν νοημα να συζηταμε κατι τοσο προφανές. 

 

Όπως και να εχει, ενα ηλεκτρικό μπορεί καποιος να το φορτισει απο τα φωτοβολταϊκά αν εχει δικο του σπιτι/χωραφι. Δεν μπορεί ομως να σκαψει και να βγαλει πετρελαιο και μετα να το διύλισει. 

 

Σοβαρά τώρα; Το πρόβλημα στην ανατολική Ουκρανία είναι ότι είναι με δελτίο τα καύσιμα ενώ αν είχαν ανανεώσιμη θα φόρτιζαν μια χαρά στο σπίτι τους; 

Γεωπολιτικό κίνδυνο δεν εννοούμε όταν ήδη έχουν αρχίσει να πέφτουν οι βόμβες. Τότε από οπουδήποτε παίρνεις ενέργεια θα υπάρχουν περιορισμοί.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πόσο περισσότερο, την τρίχα τριχιά θα κάνουν κάποιοι για δικαιολογήσουν την άρνηση τους για τα EV. 
Λιμοί σεισμοί, καταποντισμοί, και ότι άλλον extreme υπάρχει θα προσπαθήσουν να το εντάξουν στην ζοφερή, κατ’ αυτούς, πραγματικότητα για να αποδομήσουν τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. 
 

Ενώ το μόνο που χρειάζεται είναι να πουν «Προτιμώ τα οχήματα με θερμικό κινητήρα» . 
Μην φοβάστε, κανείς δεν θα σας ζητήσει τα ρέστα. Κανείς δεν θα προσπαθήσει να σας πείσει για το αντίθετο, όπως αγωνιωδώς προσπαθείτε εσείς. 
 

Οπως και στα νήματα που αναφέρονται σε προϊόντα Apple, περισσότεροι είναι οι χρήστες Android που προσπαθούν να τα υποτιμήσουν παρά οι πραγματικά ενδιαφερόμενοι και εν δυνάμει αγοραστές …

Ευτυχώς η δυστυχώς (για κάποιους)  τα πράγματα βαδίζουν  σε μια συγκεκριμένη πορεία που μάλλον δεν αλλάζει πια. 

 

Επεξ/σία από Jiakometi
  • Like 3
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...