teodor_ch Δημοσ. 3 Αυγούστου Δημοσ. 3 Αυγούστου 29 λεπτά πριν, mamak1989 είπε Σε 1 χρόνο 2 εταιρείες θα βγάλουν μικρά suv στα 16 χιλιάρικα ηλεκτρικά το ένα είναι η dacia η άλλη δεν θυμάμαι και λέγεται ότι θα ακολουθήσουν και άλλες εάν είναι έτσι πιο φτηνά θα είναι τα ηλεκτρικά παρά τα συμβατικά δεν θυμάμαι κανένα να κάνει κάπου εκεί Η.γ. μου φαίνεται άρχισε και το κινούμαι ηλεκτρικά ν3 κάτι τέτοιο είδα εάν ενδιαφέρεται κανενας Οδήγησα το sandero στη Ρουμανία και δεν θα το αγόραζα ποτέ μου. Δε ξέρω πώς είναι τα υπόλοιπα μοντέλα της. 1000 φορές μεταχειρισμένο άλλης εταιρίας παρά καινούργιο sandero. 1
manolis940 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Στις 2/8/2025 στις 2:58 ΜΜ, korakios είπε το 1/10000 και αν ... τα έχω κάνει δε νομίζω να κάνει 12 χιλιάρικα + παραγωγή φυσικά κατανάλωση εννοείται οτι είναι πιο φιλικό απο όλα τα άλλα καύσιμα (εκτός βιομεθανίου το οποίο όμως δεν είναι διαδεδομένο) δε νομίζω να σταματήσει η άνοδος των ηλεκτρικών όταν απαξιώνουν τα θερμικά με τις τιμές 😛 Τα νούμερα δεν έχουν καμία σχέση με την πραφματικότητα. Είπαμε ότι έχουμε κάποιο θέμα parking αλλά έχουμε δείξει και πίσω ότι το 50% έχει έστω και μία δική του θέση. Αν βάλεις μέσα αυτούς που φορτίζουν στην δουλειά και τα χωριά που έξω απ' το σπίτι σου έχεις πάντα θέση να παρκάρεις τότε αυτό το νούμερο αυξάνεται πολύ. Η τρόμπα κάνει 5000€ αλλά χαλάει πολύ πιο γρήγορα απ' την μπαταρία. Δύσκολο να σου βγάλει 500Κ+, δεν έχει εγγύηση ούτε για 200Κ που δίνουν οι περισσότερες εταιρείες, πόσο μάλλον για 1εκ. Δεν το συζητάμε ότι λόγο κακού καυσίμου μπορεί να χαλάσει πολύ πιο γρήγορα. Μην πιανόμαστε όμως στα σημεία. Είχαμε ξεκινήσει την συζήτηση από αλλού. Έχουμε ένα βιομεθάνιο που θέλει 20 έτη ανάπτυξης υποδομών και βάλε και το σημερινό ηλεκτρικό. Τι σε κάνει να επιλέγεις το βιομεθάνιο έναντι όλων όσον ανέφερα και γιατί θα πρέπει να στραφούμε προς τα εκεί κατά την γνώμη σου και βάση των επιχειρημάτων που προαναφέρθηκαν; 14 ώρες πριν, Jiakometi είπε Και οι αντλίες των πρατηρίων με ρεύμα δουλεύουν…. Just saying….. Θα κάνουμε αναρρόφηση απευθείας απ' την δεξαμενή με καλαμάκια φραπέ 15 ώρες πριν, basilis_k6 είπε εγω παντως ξερω 2* που ταξιδι πανε με το θερμικο τους για αυτο το λογο. ο ενας παει σε νησι παρολο που εχει μεγαλη μπαταρια δεν το εχει παρει ποτε. ο αλλος δεν το παει ποτε εθνικη γιατι εχει σχετικα μικρη και ταξιδευει με ταχυτητες που τον περιοριζουν. * ο δευτερος δεν ειναι γνωστος μου, μια φορα μιλησαμε, θελει να το αλλαξει με μεγαλυτερο για αυτο το λογο. οι κατοχοι τεσλα παντως τα πανε παντου απο οσο γνωριζω. ειναι ανετοι γενικα. αν το κοστος αντικαταστασης μπαταριας πεσει, ποσο θα πεσει? αν ειναι ας πουμε 7κ θα πρεπει αυτα τα 7κ να ειναι τα καυσιμα των χ ετων και η διαφορα τιμης αγορας. Όλο αυτό είναι θέμα φόβου για το άγνωστο ή της αλλαγής του τρόπου ζωής. Το ίδιο έλεγα και εγώ ότι θα παίρνω το θερμικό μου σε ταξίδια τώρα χωρίς το ηλεκτρικό δεν θέλω να πάω πουθενά. Πλέον μέχρι και στο καράβι μπαίνω γιατί δεν θέλω να νοικιάσω ένα θερμικό για την βόλτα μου. Συγκεκριμένα τις προάλλες πήγα παλαιόχωρα και ήθελα να κατέβω με 70%+ ρεύμα παρόλο που υπάρχει φορτιστής εκεί έστω και ένας. Το μόνο που χρειάστηκε είναι να βάλω στο ABRP τον προορισμό μου, το αυτοκίνητο που έχω και εκείνο μου πρότεινε φορτιστή. Εν τέλει όμως απέκλεισα του προγράμματος μου, πείνασα όταν περνούσα στο ρέθυμνο, άνοιξα πάλι εφαρμογή, είδα ότι υπάρχουν δωρεάν μάλιστα ταχυφορτιστές(όσο ταχυφορτιστής θεωρείται το 44KW :P) σε κάποια σημεία που έχει βάλει ο δήμος και μέχρι να τσιμπήσω μια πιτούλα το αμάξι ήταν έτοιμο. Ωστόσο αν κάπου δεν υπάρχει τρόπος να φορτίσεις καλύτερα να μην πάω ποτέ, υπάρχουν τόσα μέρη στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο. Όμως τέτοια διαδρομή δεν έχω βρει. 12 ώρες πριν, korakios είπε Στα 16 χιλιάρικα ψιλό τρώγεται , αρκεί να είναι πραγματική τιμή και όχι με επιδότηση από τα λεφτά μας (άλλο σόου αυτό) Η Dacia που κοιτούσα είχε το Spring το οποίο ήταν ψιλομάπα , ελπίζω να μην είναι χειρότερο Η δική μου η γνώμη είναι μακρυά από Dacia ανεξαρτήτως τρόπου κίνησης. Κάνουν πολλές εκπτώσεις στο θέμα της ασφάλειας και γι αυτό πιάνουν πάτο στην Euroncap. Επεξ/σία 4 Αυγούστου από manolis940 4
korakios Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Είπαμε ότι έχουμε κάποιο θέμα parking αλλά έχουμε δείξει και πίσω ότι το 50% έχει έστω και μία δική του θέση. το οποίο έγραψα οτι είναι μούφα μιας και δεν είναι σίγουρο οτι παίζει φόρτιση σε αυτά, βάλε και τα οικονομικά των κατόχων , ούτε το 1% δε μένει . Δεν είναι 50% πάρκινγκ απο μεζονέτες με φβ .... 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Μην πιανόμαστε όμως στα σημεία. Είχαμε ξεκινήσει την συζήτηση από αλλού. Έχουμε ένα βιομεθάνιο που θέλει 20 έτη ανάπτυξης υποδομών και βάλε και το σημερινό ηλεκτρικό. Τι σε κάνει να επιλέγεις το βιομεθάνιο έναντι όλων όσον ανέφερα και γιατί θα πρέπει να στραφούμε προς τα εκεί κατά την γνώμη σου και βάση των επιχειρημάτων που προαναφέρθηκαν; το βιομεθάνιο ποτέ δε θα πάει χαμένο ακόμα και όταν οι μπαταρίες φτάσουν σε καλό επίπεδο αφού θα συνεισφέρει και σε παραγωγή ενέργειας . 4 ώρες πριν, manolis940 είπε Η δική μου η γνώμη είναι μακρυά από Dacia ανεξαρτήτως τρόπου κίνησης. Κάνουν πολλές εκπτώσεις στο θέμα της ασφάλειας και γι αυτό πιάνουν πάτο στην Euroncap. δε με απασχολεί το Euroncap
haHa Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Σε σχετικα νεα, η BMW εριξε ακομα περισσοτερο το CO₂e footprint της καινουριας iX3. Περιλαμβανει 35% μειωση CO₂e κατα την παραγωγη του οχηματος και η μπαταρια εχει 42% μειωμενε CO₂e ρυπους σε σχεση με την προηγουμενης γενιας μπαταρια: Αναφορά σε κείμενο Decarbonization in the supply chain The key levers to reduce CO₂e emissions in the supply chain are the use of secondary materials and renewable energy, alongside product and process innovations. This combination of measures has led to a decrease of CO₂e emissions in the supply chain of 35% during product development. The Gen6 battery cells of the BMW iX3 high-voltage storage system are made of 50% secondary cobalt, lithium, and nickel materials. In addition, renewable energies are harnessed in the anode and cathode materials and cell production. This is how CO₂e emissions per watt hour were reduced by 42% compared to the Gen5 cell of the previous model. Αυτο οδηγησε σε CO₂e footprint που σε μολις 21.000km, η iX3 ειναι πιο φιλικη απο ενα αντιστοιχο θερμικο. https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0451547EN/turning-vision-into-reality:-the-new-bmw-ix3-–-the-first-neue-klasse-model-drives-product-sustainability Αναφορά σε κείμενο CO₂e benefits achievable after only one year of use The extensive decarbonization measures in the supply chain results in an early break-even point: when charged with electricity from the European energy mix, the CO₂e footprint of the new BMW iX3 50 xDrive is lower than that of a comparable model with a combustion engine after about 21,500 kilometers (WLTP combined). When charged exclusively with electricity from renewable sources, the BMW iX3 50 xDrive beats the comparable ICE model after only 17,500 kilometers (WLTP combined), allowing customers to potentially achieve CO₂e benefits in as little as one year. 1
kostasbm Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 18 hours ago, Ntinaras said: Κανείς μας δε θα ήθελε να πέσει στο 1 ευρώ το λίτρο, γιατί ξαφνικά θα πηγαινουν ΟΛΟΙ παντού με το αυτοκίνητο, και θα επιστρέψει στη μόδα και η καγκουρίλα του fast and the furious με τις κόντρες και τις τρύπιες εξατμίσεις. καγκουριλες βλέπω και με ηλεκτρικά κάθε μέρα στον αυτοκινητόδρομο...
manolis940 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 2 ώρες πριν, korakios είπε το οποίο έγραψα οτι είναι μούφα μιας και δεν είναι σίγουρο οτι παίζει φόρτιση σε αυτά, βάλε και τα οικονομικά των κατόχων , ούτε το 1% δε μένει . Δεν είναι 50% πάρκινγκ απο μεζονέτες με φβ .... Το ότι το γράφεις δεν σημαίνει ότι είναι. Με εικασίες δεν μπορούμε να κάνουμε συζήτηση. 2 ώρες πριν, korakios είπε το βιομεθάνιο ποτέ δε θα πάει χαμένο ακόμα και όταν οι μπαταρίες φτάσουν σε καλό επίπεδο αφού θα συνεισφέρει και σε παραγωγή ενέργειας . Οικονομικά όμως θα πάει. Όταν απ' την μία έχεις ρεύμα και απ' την άλλη βιομεθάνιο τι θα επιλέξει κάποιος σε 20 χρόνια από τώρα που το πιο πιθανών τα ranges των αυτοκινήτων θα έχουν πάει στον θεό. ; Ίσως μπορεί να μείνει μόνο στο κομμάτι της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας η οποία μεταφέρετε εύκολα και οικονομικά αλλά και εκεί αν γίνει ένα σωστό σχέδιο με Φ/Β και συσσωρευτές θεωρώ ότι πάλι δεν θα χρειάζεται. Σε βορινότερες χώρες με λιγότερο ήλιο ίσως να αποτελεί κάποια λύση. 1 ώρα πριν, kostasbm είπε καγκουριλες βλέπω και με ηλεκτρικά κάθε μέρα στον αυτοκινητόδρομο... Άρα να διευρύνουμε το πρόβλημα και να δώσουμε φθηνό καύσιμο στον λαό για να μπορεί να καγκουριάζει. Γενικά το καύσιμο δεν θα πέσει όχι μόνο για τους κάγκουρες. Υπάρχει στόχος να πάμε σε πλήρη ηλεκτροκίνηση για μηδενικό αποτύπωμα ρύπων μέσα στις πόλεις, για το τέλος των εξορύξεων καυσίμου κοκ. Το καύσιμο και να θέλουν να το ρίξουν όσοι το πουλάνε θα φροντίζουν οι κυβερνήσεις να το ανεβάσουν μέχρι που θα το καταργήσουν.
korakios Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 5 λεπτά πριν, manolis940 είπε Το ότι το γράφεις δεν σημαίνει ότι είναι. Με εικασίες δεν μπορούμε να κάνουμε συζήτηση. μα και εσύ εικάζεις οτι το 50% των πάρκινγκ είναι έτοιμο να φορτίσει και όλοι οι ιδιοκτήτες μπορούν να πάρουν νέο αμάξι ..... 🤪 6 λεπτά πριν, manolis940 είπε Όταν απ' την μία έχεις ρεύμα και απ' την άλλη βιομεθάνιο τι θα επιλέξει κάποιος σε 20 χρόνια από τώρα που το πιο πιθανών τα ranges των αυτοκινήτων θα έχουν πάει στον θεό. ; σε 20 χρόνια θα βλέπαμε. Υποθετική συζήτηση , δυστυχώς η ηλεκτροκίνηση ήδη ήρθε πρώιμα με όλα τα στραβά που έφερε, χλωμό να βρεθεί λογική ...
manolis940 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, korakios είπε μα και εσύ εικάζεις οτι το 50% των πάρκινγκ είναι έτοιμο να φορτίσει και όλοι οι ιδιοκτήτες μπορούν να πάρουν νέο αμάξι ..... 🤪 Εγώ απ' όλα αυτά σου είπα ότι υπάρχει διαθεσιμότητα για parking σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ. Στα υπόλοιπα μου βάζεις λόγια. Απαντώντας σου όμως στα υπόλοιπα, απ' την στιγμή που υπάρχει το parking τα άλλα δύο προβλήματα λύνονται σε βάθος δεκαετίας το πολύ μιας και ήδη κυκλοφορούν αρκετά μεταχειρισμένα ηλεκτρικά σε καλές τιμές και το να τραβήξεις ένα καλώδιο 3x1.5mm για να φορτίζεις με 2KW το βράδυ μπορείς να το κάνεις σχεδόν από παντού που υπάρχει ρεύμα. 5 λεπτά πριν, korakios είπε σε 20 χρόνια θα βλέπαμε. Υποθετική συζήτηση , δυστυχώς η ηλεκτροκίνηση ήδη ήρθε πρώιμα με όλα τα στραβά που έφερε, χλωμό να βρεθεί λογική ... Θα μας τα πεις κάποια στιγμή τα στραβά; Θα κάνεις κάποια σύγκριση με όλα τα θετικά ή θα πιάνεσαι από 2-3 ανούσια σημεία;
Ntinaras Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 1 ώρα πριν, kostasbm είπε καγκουριλες βλέπω και με ηλεκτρικά κάθε μέρα στον αυτοκινητόδρομο... Ακριβώς, επειδή έχουν πολύ φτηνό καύσιμο, τρέχουν... 1 1
korakios Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 11 λεπτά πριν, manolis940 είπε Θα μας τα πεις κάποια στιγμή τα στραβά; Θα κάνεις κάποια σύγκριση με όλα τα θετικά ή θα πιάνεσαι από 2-3 ανούσια σημεία; τα 2-3 "ανούσια" είναι και τα σημαντικά ( αύξηση τιμών θερμικών κυρίως και επιδοτήσεις , τα περιβαλλοντολογικά τα αφήνω όποτε βγουν στοιχεία ανα μοντέλο ) όλα θα ήταν πολύ καλύτερα με υγραέριο/φυσικό αέριο/βιοαέριο αν τους έπιασε ο πόνος για άμεση και ρεαλιστική μείωση των ρύπων , έστω και με υβριδική τεχνολογία για ανάκτηση με το φρενάρισμα ....αλλά φάγαμε ανάπτυξη 😛
Jiakometi Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, korakios είπε τα 2-3 "ανούσια" είναι και τα σημαντικά ( αύξηση τιμών θερμικών κυρίως και επιδοτήσεις , τα περιβαλλοντολογικά τα αφήνω όποτε βγουν στοιχεία ανα μοντέλο ) όλα θα ήταν πολύ καλύτερα με υγραέριο/φυσικό αέριο/βιοαέριο αν τους έπιασε ο πόνος για άμεση και ρεαλιστική μείωση των ρύπων , έστω και με υβριδική τεχνολογία για ανάκτηση με το φρενάρισμα ....αλλά φάγαμε ανάπτυξη 😛 Συνεχίζεις το κουραστικό παραμύθι με το βιοαέριο Σου έχω απαντήσει διεξοδικά σε άλλο νήμα. Απλά ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΙΩΣΙΜΟ οικονομικά και γι αυτό δεν έχει φτάσει σε ευρεία διάθεση …. Ούτε πρόκειται ποτέ. Το LPG μόνο κινείται κάπως… Το φυσικό αέριο που προτείνεις ενώ πρωταγωνιστείς σε συζητήσεις για την «δυσκολία»φόρτισης των ηλεκτρικών, αριθμεί 30 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα !!! (Έναντι των 7.000 περίπου σημείων φορτίσεως). ! Όσο για την ανάπτυξη που επαναλαμβάνεις με ευλάβεια σε κάθε σου post, προσπαθεί να «σπρώξει» ,ανεπιτυχώς, την κουβέντα αλλού. Πάντως οι περισσότεροι δεν αμείβονται με τον βασικό μισθό. 3
TechWeirdo Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Οπότε η ηλεκτροκίνηση έχει προοπτική, αλλά μόνο στο εξωτερικό. Καθώς στην Ελλάδα θα ψάχνουμε να βρούμε σταθμό για φόρτιση..😂
teodor_ch Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ τη στιγμή προτιμάει να κυκλοφορούν στην πόλη του θερμικά αντί για ηλεκτρικά? Να σηκώσει το χέρι του με περιφάνεια.
manolis940 Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 8 λεπτά πριν, korakios είπε τα 2-3 "ανούσια" είναι και τα σημαντικά ( αύξηση τιμών θερμικών κυρίως και επιδοτήσεις , τα περιβαλλοντολογικά τα αφήνω όποτε βγουν στοιχεία ανα μοντέλο ) όλα θα ήταν πολύ καλύτερα με υγραέριο/φυσικό αέριο/βιοαέριο αν τους έπιασε ο πόνος για άμεση και ρεαλιστική μείωση των ρύπων , έστω και με υβριδική τεχνολογία για ανάκτηση με το φρενάρισμα ....αλλά φάγαμε ανάπτυξη 😛 Είπα να τα αφήσω στην άκρη τα επιχειρήματα ότι τα ηλεκτρικά φταίνε για τον πληθωρισμό και για τις αυξήσεις των τιμών στα αυτοκίνητα. Νομίζω ότι όσο και να ψάξει κανείς δεν θα βρει καμία άμεση σχέση με τα παραπάνω σε κάποια δημοσιευμένη μελέτη. Σαν υπενθύμιση ηλεκτρικά ξεκινήσαμε να έχουμε κάπου το 2013. Το 2019 είχαμε πρόβλημα λόγο του covid σε μικροτσίπ το οποίο μείωσε την παραγωγή αυτοκινήτων αλλά η ζήτηση παρέμεινε σταθερή με αποτέλεσμα να ανεβούν τα θερμικά. Τότε τα ηλεκτρικά δεν είχαν την ζήτηση που είχαν σήμερα παρόλο που μιλάμε για 5 έτη πίσω με αποτέλεσμα να μην επειρεαστούν οι τιμές τους. Μέχρι τότε μάλιστα είχαμε ουσιαστικά μόνο την Tesla η οποία είχε ήδη πρόβλημα με τις παραδώσεις των αυτοκινήτων και μερικές ευρωπαϊκές που είχαν ήδη stock τα υπερτιμολογημένα τους οχήματα. Όποιος και να ανέβαζε τιμές εκείνη την περίοδο απλώς θα έβαζε τρικλοποδιά στον εαυτό του. Στον αντίποδα τώρα τα θερμικά είχαν άπλετο χώρο να ανέβουν και έτσι και έγινε. Θυμάσαι που πήγαινες να παραγγείλεις αμάξι καινούργιο το 2020 και ερχόταν το 2022; Προφανώς οι εταιρείες με τόσες μειωμένες πωλήσεις λόγο της προσφοράς δεν θα άντεχαν αν άφηναν τις ίδιες τιμές. Μαζί έρχονται φυσικά ακολουθούν οι αυξήσεις και σε άλλους κλάδους που επηρεάζουν την αυτοκίνηση οπότε και αυτό επηρεάζει αρνητικά. Μαζί παίρνει μπάλα και την αγορά των μεταχειρισμένων αφού μετά τις ανατιμήσεις ο κόσμος στράφηκε προς τα εκεί. Απότομη αύξηση της ζήτησης και εδώ, ήταν λογικό επόμενο να αυξηθούν και εκεί οι τιμές. Γιατί δεν έπεσαν; Για τον ίδιο λόγο που δεν έπεσαν και οι κάρτες γραφικών παλαιότερα. Οι τιμές αυτές έμειναν για αρκετό καιρό ψηλά, εδραιώθηκαν στην αγορά, το καταναλωτικό κοινό πλέον τις είχε κανονικοποιήσει και έτσι αφού οι πωλήσεις έμεναν σταθερές δεν νομίζω να υπήρχε καν λόγος στα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών για μείωση. Αυτά συνοπτικά για το πως ανέβηκαν οι τιμές των θερμικών.
korakios Δημοσ. 4 Αυγούστου Δημοσ. 4 Αυγούστου 4 λεπτά πριν, teodor_ch είπε Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που ΑΥΤΗ τη στιγμή προτιμάει να κυκλοφορούν στην πόλη του θερμικά αντί για ηλεκτρικά? Να σηκώσει το χέρι του με περιφάνεια. μα τι σχέση έχει η προτίμηση ? Λες και μιλάμε για φαγητό .... 😂 3 λεπτά πριν, manolis940 είπε Αυτά συνοπτικά για το πως ανέβηκαν οι τιμές των θερμικών. σεβαστή η άποψή σου , συμφωνούμε οτι διαφωνούμε κάθετα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα