teodor_ch Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 3 ώρες πριν, dtk-386 είπε Το πρόβλημα στα ηλεκτρικά είναι ότι ο Έλληνας δεν έχει λεφτά να αγοράσει και κουράγιο να ψάχνει λύσεις να φορτίσει με τόσα που έχει στο κεφάλι του. Ο κόσμος έξω δεν είναι ο μικρόκοσμος σας εδώ μέσα. Δεν μίλησα για τα λεφτά. Ρώτησα ξεκάθαρα τί θέλετε να κυκλοφορεί στην πόλη σας. Θερμικά ή ηλεκτρικά. Για μένα είναι αυτονόητο. Τώρα για το οικονομικό η ψαλίδα έχει κλείσει πολύ. Σύγκρινε ΟΜΟΙΑ οχήματα (αντίστοιχης ασφάλειας, εξοπλισμού και επιδόσεων) και δές διαφορά στην τιμή. Δεν έχει κανένα νόημα να παραπονιέται κάποιος που έτσι και αλλιώς δεν έχει λεφτά για καινούργιο!!! Δεν του φταίνε τα ηλεκτρικά! Πέρασα πριν λίγο να γεμίσω βενζίνη τη μηχανή γιατί άναψε η ρεζέρβα και είχε 5 αυτοκίνητα ουρά. Είχα μία δουλειά δίπλα οπότε έκανα επι τόπου και έφυγα. Πόσο χρόνο έχασα? 2 λεπτά το πήγαινε, πάρε χαμπάρι ότι είναι 1 υπάλληλος και 5 αυτοκίνητα ουρά, κάνε επι τόπου και ξαναέλα, 3 λεπτά να έρθει η υπάλληλος να γεμίσει (γιατί πάλι είχε ουρά), 2 λεπτά να περάσω την κάρτα και τους πόντους (μπαίνω μέσα στο κατάστημα και έρχεται άλλος υπάλληλος) και άλλο 1 λεπτό να ξεκολλήσει ο μπροστινός να φύγω. Να βάλω και την αντίθετη εμπειρία της γυναίκας μου 13 μήνες τώρα. Φτάνει σπίτι και παρκάρει. Πιάνει το καλώδιο φόρτισης που είναι 1 μέτρο μακριά απο την υποδοχή του αυτοκινήτου και το κουμπώνει στο αμάξι. Ούτε 1 λεπτό "ταλαιπωρία". Πάντα η αυτονομία είναι αρκετή παρόλο που για έξτρα οικονομία προτιμάω να το φορτίζω όσο παράγει το ΦΒ. Αν πλήρωνα δηλαδή όλο το ρεύμα, κάθε πρωί θα είχε τουλάχιστον 300χλμ αυτονομίας. Τώρα το αφήνω να πέσει τις Παρασκευές μέχρι το 25% ~150χλμ γιατί τα ΣΚ συνήθως το αμάξι κάθεται και φορτίζει δωρεάν. 4
majunior Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, manolis940 είπε Δεν έχουν ικανότητες οι αστυνομικοί για πολλά χιλιόμετρα την ώρα όπως και ο μέσος άνθρωπος ειδικά σε συνθήκες καταδίωξης με επικίνδυνους ελιγμούς Η καταδίωξη από μόνη της είναι επικίνδυνη και μπορεί να προκληθεί ατύχημα με κίνδυνο να τραυματιστεί ή να σκοτωθεί κάποιος τρίτος πέραν των αστυνομικών και των καταδιοκώμενων Είσαι στην εποχή των drones. Παρακολούθα και πιάσε τον όταν σταματήσει ή στήσε ένα μπλόκο στην επόμενη έξοδο ή τα διόδια με ασφάλεια. Οι ταξινομήσεις που κολλάνε σε αυτό που έγραψα; Ναι ενώ αν παίρνεις 12 χιλιάρικα και είσαι στο ενοίκιο, ένα i20 ή ένα yaris καινούργιο θα το πάρεις άνετα. Γιατί προσπαθείται κάποια πράγματα να κάνετε αποκλειστικό πρόβλημα των ηλεκτρικών για να έρθετε εδώ και να πείτε κάτι δεν μπορώ να καταλάβω. Οι αστυνομικοί και ειδικά η τροχαία είχαν διαχρονικά μοντέλα αυτοκίνητων με περισσότερα άλογα, δεν είχαν τα entry-level μοντέλα. Μπορείς να τους ρωτήσεις γιατί. Τα drones ασχολίαστα. Οι ταξινομήσεις δείχνουν ότι δεν υπάρχoυν ούτε 10 Έλληνες που θα προτιμούσαν τη BYD σε σχέση με την Toyota. Εσύ το παρουσιάζεις ως επιλογή με κλειστά μάτια αλλά δεν ισχύει απ' ότι φαίνεται. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από majunior 1
teodor_ch Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Θεωρεί κάποιος πρόβλημα τα 160-170χλμ/ώρα τελική ταχύτητα σε ΚΛΕΙΣΤΟ - ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ (!!!) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ??????????? Δηλαδή έλεος! Αν πιάσει 300 το περιπολικό τί παραπάνω θα κάνει? Αφού δεν μπορεί να φύγει ο καταζητούμενος!!!!! 1
majunior Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, teodor_ch είπε Θεωρεί κάποιος πρόβλημα τα 160-170χλμ/ώρα τελική ταχύτητα σε ΚΛΕΙΣΤΟ - ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ (!!!) ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ??????????? Δηλαδή έλεος! Αν πιάσει 300 το περιπολικό τί παραπάνω θα κάνει? Αφού δεν μπορεί να φύγει ο καταζητούμενος!!!!! Δε δουλεύει με τον τρόπο που πιστεύεις ότι δουλεύει. Ας αρχίσουμε με το ότι ο αυτοκινητόδρομος δεν είναι σφραγισμένος. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από majunior 1
manolis940 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 54 λεπτά πριν, majunior είπε Οι αστυνομικοί και ειδικά η τροχαία είχαν διαχρονικά μοντέλα αυτοκίνητων με περισσότερα άλογα, δεν είχαν τα entry-level μοντέλα. Μπορείς να τους ρωτήσεις γιατί. Τα drones ασχολίαστα. Ασχέτως του τι είχαν, όπως και να το κάνουμε ούτε την εκπαίδευση έχουν για καταδίωξη και όσο καλή εκπαίδευση και να έχεις η καταδίωξη είναι πολύ επικίνδυνη και θα πρέπει να γίνεται σε άδειους δρόμους και υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με πανοραμική επιτήρηση και πολλά άλλα για να μηδενίζεται ο κίνδυνος να τραυματιστεί ή να σκοτωθεί κάποιος πολίτης. Όταν αυτό δεν υπάρχει καλύτερο είναι να αποφεύγεται και να μπαίνουν στο παιχνίδι πιο νέες και σύγχρονοι μεθόδοι. Δες μερικές εναλλακτικές να ξεστραβωθείς και άφησε τις ασχολίαστες !!!! StacChase Χρησιμοποιείται από πολλά περιπολικά των ΗΠΑ. Εκτοξευόμενο σύστημα GPS είναι πρακτικά ANPR: Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων μέσω των καμερών κυκλοφορίας έτσι ώστε να μπορείς να εντοπίσεις το όχημα Drones: Μερικές απ' τις αστυνομίες που βρήκα με ένα googlάρισμα που χρησιμοποιούν drones σε τέτοιες περιπτώσεις Sussex Police Police Scotland Glendale police Glendale police 2: όπου μπορείς να δεις το περιπολικό να μην εμπλέκεται επικίνδυνα στην καταδίωξη και να αφήνει το drone να κάνει την δουλειά. NYPD : Διακόπτει τις καταδιώξεις όταν δεν υπάρχει άμεση απειλή καθώς η τεχνολογία μπορεί να κάνει ασφαλέστερη την σύλληψη αργότερα. Γενική μείωση καταδιώξεων στις ΗΠΑ A lot of this has to do with the new thinking in policing today, which is about proportionality,” said Chuck Wexler, executive director of PERF. “It’s about the sanctity of life and balancing the risk to everyone. Police officers die in pursuits. Suspects die in pursuits and even citizens can be injured or die. The study funded by the U.S. Department of Justice Office of Community Oriented Policing Services and the National Highway Traffic Safety Administration, highlighted NHTSA data that shows fatal crashes involving a police pursuit peaked at 455 in 2020, the highest since at least 2007 when there were 372 fatalities. Αναφορά σε κείμενο Οι ταξινομήσεις δείχνουν ότι δεν υπάρχoυν ούτε 10 Έλληνες που θα προτιμούσαν τη BYD σε σχέση με την Toyota. Εσύ το παρουσιάζεις ως επιλογή με κλειστά μάτια αλλά δεν ισχύει απ' ότι φαίνεται. Μάθε να διαβάζεις λίγο γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο thread με αυτό. Το τι επιλέγει ο κόσμος σε σχέση με τι κοστίζει οικονομικά η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Τα κριτήρια του κόσμου είναι πολλά και διαφορετικά όπως για παράδειγμα "Θα περιμένω 10 χρόνια ακόμα γιατί δεν είμαι σίγουρος". Αυτό δεν αλλάζει όμως κάτι στα οικονομικά δεδομένα. 1
majunior Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, manolis940 είπε Ασχέτως του τι είχαν, όπως και να το κάνουμε ούτε την εκπαίδευση έχουν για καταδίωξη και όσο καλή εκπαίδευση και να έχεις η καταδίωξη είναι πολύ επικίνδυνη και θα πρέπει να γίνεται σε άδειους δρόμους και υπό συγκεκριμένες συνθήκες, με πανοραμική επιτήρηση και πολλά άλλα για να μηδενίζεται ο κίνδυνος να τραυματιστεί ή να σκοτωθεί κάποιος πολίτης. Όταν αυτό δεν υπάρχει καλύτερο είναι να αποφεύγεται και να μπαίνουν στο παιχνίδι πιο νέες και σύγχρονοι μεθόδοι. Δες μερικές εναλλακτικές να ξεστραβωθείς και άφησε τις ασχολίαστες !!!! StacChase Χρησιμοποιείται από πολλά περιπολικά των ΗΠΑ. Εκτοξευόμενο σύστημα GPS είναι πρακτικά ANPR: Σύστημα αναγνώρισης πινακίδων μέσω των καμερών κυκλοφορίας έτσι ώστε να μπορείς να εντοπίσεις το όχημα Drones: Μερικές απ' τις αστυνομίες που βρήκα με ένα googlάρισμα που χρησιμοποιούν drones σε τέτοιες περιπτώσεις Sussex Police Police Scotland Glendale police Glendale police 2: όπου μπορείς να δεις το περιπολικό να μην εμπλέκεται επικίνδυνα στην καταδίωξη και να αφήνει το drone να κάνει την δουλειά. NYPD : Διακόπτει τις καταδιώξεις όταν δεν υπάρχει άμεση απειλή καθώς η τεχνολογία μπορεί να κάνει ασφαλέστερη την σύλληψη αργότερα. Γενική μείωση καταδιώξεων στις ΗΠΑ A lot of this has to do with the new thinking in policing today, which is about proportionality,” said Chuck Wexler, executive director of PERF. “It’s about the sanctity of life and balancing the risk to everyone. Police officers die in pursuits. Suspects die in pursuits and even citizens can be injured or die. The study funded by the U.S. Department of Justice Office of Community Oriented Policing Services and the National Highway Traffic Safety Administration, highlighted NHTSA data that shows fatal crashes involving a police pursuit peaked at 455 in 2020, the highest since at least 2007 when there were 372 fatalities. Μάθε να διαβάζεις λίγο γιατί υπάρχει τεράστιο πρόβλημα στο συγκεκριμένο thread με αυτό. Το τι επιλέγει ο κόσμος σε σχέση με τι κοστίζει οικονομικά η αγορά ενός νέου αυτοκινήτου είναι δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Τα κριτήρια του κόσμου είναι πολλά και διαφορετικά όπως για παράδειγμα "Θα περιμένω 10 χρόνια ακόμα γιατί δεν είμαι σίγουρος". Αυτό δεν αλλάζει όμως κάτι στα οικονομικά δεδομένα. Φίλε, το έχεις υπ'όψη σου ότι τα περιπολικά τους τα έκανε δωρεά ο Συγγελίδης έτσι; Όπως γίνεται σχεδόν πάντα με τα περιπολικά. Δεν έχουν λεφτά ούτε για περιπολικά αλλά περιμένεις να έχουν συστήματα που χρησιμοποιούν στην Αμερική και στην Αγγλία με drones; Αφήνω ένα 0.1% πιθανότητα για το μέλλον για να μην είμαι απόλυτος, οπότε να το λήξουμε λέγοντας ότι δεν έχουν drones *τώρα*. Σχετικά με την Toyota και σε απάντηση του: Το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχουν χρήματα γενικώς για καινούργιο και ο κόσμος ψάχνει ένα φθηνό μεταχειρισμένο γι αυτό έχουμε και τον πιο γερασμένο στόλο στην Ευρώπη. 12000 που βρήκαν τα χρήματα και αγόρασαν Toyota και όχι BYD. Εσύ μπορείς να βγάζεις τα ωραία σου οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι είναι πιο φθηνό σε απόλυτες τιμές να αγοράσεις και να λειτουργείς ένα Surf σε σχέση με ένα Yaris. Τα οικονομικά στοιχεία όμως δεν λαμβάνουν υπ'όψη ότι ο κόσμος εμπιστεύεται, έχει προηγούμενη εμπειρία από, γουστάρει τέλος πάντων την Toyota. Είναι όλοι αυτοί μακάκες; Δεν έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους για την χρήση, τη λειτουργικότητα και την αξιοπιστία της κάθε μάρκας; Είναι δυνατόν μόνο σε αυτό το thread να κατέχουμε την απόλυτη αλήθεια; 12000 τεμάχια ο ένας και 1000 ο άλλος, όλοι κάνουν λάθος; Επεξ/σία 5 Αυγούστου από majunior
Dante80 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 7 minutes ago, majunior said: Σχετικά με την Toyota. Εσύ μπορείς να βγάζεις τα ωραία σου οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι είναι πιο φθηνό σε απόλυτες τιμές να αγοράσεις και να λειτουργείς ένα Surf σε σχέση με ένα Yaris. Τα οικονομικά στοιχεία όμως δεν λαμβάνουν υπ'όψη ότι ο κόσμος εμπιστεύεται, έχει προηγούμενη εμπειρία από, γουστάρει τέλος πάντων την Toyota. Είναι όλοι αυτοί μακάκες; Δεν έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους για την χρήση, τη λειτουργικότητα και την αξιοπιστία της κάθε μάρκας; Είναι δυνατόν μόνο σε αυτό το thread να κατέχουμε την απόλυτη αλήθεια; 12000 τεμάχια ο ένας και 1000 ο άλλος, όλοι κάνουν λάθος; Η BYD είναι άγνωστη μάρκα στην Ελλάδα, η Toyota είναι η πιο γνωστή. Σε μια πενταετία όμως, εικάζω πως τα νούμερα των πωλήσεων δεν θα είναι 12/1. Καλά να είμαστε, και θα τα δούμε όλα. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από Dante80 2
majunior Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, Dante80 είπε Η BYD είναι άγνωστη μάρκα στην Ελλάδα, η Toyota είναι η πιο γνωστή. Σε μια πενταετία όμως, εικάζω πως τα νούμερα των πωλήσεων δεν θα είναι 12/1. Προφανώς, αλλά μιλάμε με όσα ξέρουμε. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από majunior 1
manolis940 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, majunior είπε Φίλε, το έχεις υπ'όψη σου ότι τα περιπολικά τους τα έκανε δωρεά ο Συγγελίδης έτσι; Όπως γίνεται σχεδόν πάντα με τα περιπολικά. Δεν έχουν λεφτά ούτε για περιπολικά αλλά περιμένεις να έχουν συστήματα που χρησιμοποιούν στην Αμερική και στην Αγγλία με drones; Αφήνω ένα 0.1% πιθανότητα για το μέλλον για να μην είμαι απόλυτος, οπότε να το λήξουμε λέγοντας ότι δεν έχουν drones *τώρα*. Σε 11 δις πλεόνασμα και τόσα φαγωμένα λεφτά απ' το ταμείο ανάκαμψης και λοιπά ταμεία ΕΣΠΑ κτλ εσύ θεωρείς ότι έχουμε ανάγκη τον Συγκελίδη και τον κάθε Συγκελίδη να κάνει μια δωρεά; Αξίζει να κάνουμε αυτή την συζήτηση; Αναφορά σε κείμενο Σχετικά με την Toyota. Εσύ μπορείς να βγάζεις τα ωραία σου οικονομικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι είναι πιο φθηνό σε απόλυτες τιμές να αγοράσεις και να λειτουργείς ένα Surf σε σχέση με ένα Yaris. Τα οικονομικά στοιχεία όμως δεν λαμβάνουν υπ'όψη ότι ο κόσμος εμπιστεύεται, έχει προηγούμενη εμπειρία από, γουστάρει τέλος πάντων την Toyota. Είναι όλοι αυτοί μακάκες; Δεν έχουν κάνει τους υπολογισμούς τους για την χρήση, τη λειτουργικότητα και την αξιοπιστία της κάθε μάρκας; Είναι δυνατόν μόνο σε αυτό το thread να κατέχουμε την απόλυτη αλήθεια; 12000 τεμάχια ο ένας και 1000 ο άλλος, όλοι κάνουν λάθος; Δεν με νοιάζει τι θα κάνει στο τέλος ο κόσμος αλλά στο να μείνεις εντός θέματος και να μην γράφεις κάτι για να το γράψεις. Μπορεί ο κόσμος να προτιμά το Yaris αυτό δεν σημαίνει ότι το surf δεν είναι πιο φθηνό, και έχει λειτουργικά κόστη 4 φορές κάτω τουλάχιστον, bonus παίρνεις και πολύ καλύτερο εξοπλισμό στο surf, αμάξι χωρίς συμπλέκτη αλλά άστο αυτό στην άκρη. Στα πλαίσια της συζήτησης λοιπόν για το αν δεν αγοράζει κάποιος ηλεκτρικά γιατί είναι ακριβά δεν έχει νόημα να μου πετάς ξερές τις ταξινομήσεις. Δεν μιλάμε για το ποιος κάνει τις κορυφαίες πωλήσεις. Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να το πω. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από manolis940
kostasbm Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 3 hours ago, manolis940 said: Ναι ενώ αν παίρνεις 12 χιλιάρικα και είσαι στο ενοίκιο, ένα i20 ή ένα yaris καινούργιο θα το πάρεις άνετα. Γιατί προσπαθείται κάποια πράγματα να κάνετε αποκλειστικό πρόβλημα των ηλεκτρικών για να έρθετε εδώ και να πείτε κάτι δεν μπορώ να καταλάβω. δεν ξέρω που ζεις αλλά αυτά μόνο μεταχειρισμένα τα βλέπω....καινούργιο αυτοκίνητο θερμικό η ηλεκτρικό είναι για μέσους και πάνω
basilis_k6 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Με το surf στα 17 και το yaris στα 19 η τογιοτα δεν θα χασει ούτει πωληση. Ακομα και byd να γραφανε πανω και τα δυο παλι το yaris θα πουλαγε. Δεν έχεις κερδος ουτε καν απο τα καυσιμα σε αυτη τη συγκριση.
haHa Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Ειναι στα 19.000 το yaris? Αν ναι, τοτε κατι picanto κλπ απορω πως πουλανε. Εγω βλεπω το Yaris να ξεκιναει απο 22.000: https://www.toyota.gr/new-cars/yaris 3
dtk-386 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου Το BYD Dolphin Surf ανήκει στην κατηγορία A‑segment ενώ το Toyota Yaris B‑segment.
Nabuko Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, majunior είπε Φίλε, το έχεις υπ'όψη σου ότι τα περιπολικά τους τα έκανε δωρεά ο Συγγελίδης έτσι; Και? Δώρισε 2-3 περιπολικά και κάτι τρέχει στα γύφτικα. Για διαφήμιση το έκανε, άσε που την αξία τους θα την πάρει πίσω από τα σέρβις. 2 ώρες πριν, majunior είπε Δεν έχουν λεφτά ούτε για περιπολικά Ναι Σε διαγωνισμό-μαμούθ ύψους 80 εκ. ευρώ προχωρά η ΕΛΑΣ για την προμήθεια εκατοντάδων οχημάτων που θα ενισχύσουν το επιχειρησιακό έργο της. 2 ώρες πριν, majunior είπε αλλά περιμένεις να έχουν συστήματα που χρησιμοποιούν στην Αμερική και στην Αγγλία με drones Ίσως όχι τόσο προηγμένα αλλά απ' το 2017 υπάρχει Υπηρεσία μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (Υ.μ.Ε.Α). Ψάξε στο google για πληροφορίες και για το ποια ΜηΕΑ χρησιμοποιούνται Επίσης έχουν κάνει και πιλοτικά περιπολίες με drone εξοπλισμένα με θερμικές κάμερες. Οπότε το να βγουν και στις Εθνικές οδούς κάποια στιγμή δεν είναι κάτι δύσκολο ή εξωπραγματικό. Επεξ/σία 5 Αυγούστου από Nabuko 1
manolis940 Δημοσ. 5 Αυγούστου Δημοσ. 5 Αυγούστου 1 ώρα πριν, kostasbm είπε δεν ξέρω που ζεις αλλά αυτά μόνο μεταχειρισμένα τα βλέπω....καινούργιο αυτοκίνητο θερμικό η ηλεκτρικό είναι για μέσους και πάνω Αυτό δεν περιγράφω; Τι παραλογισμός είναι αυτός σήμερα; 29 λεπτά πριν, haHa είπε Ειναι στα 19.000 το yaris? Αν ναι, τοτε κατι picanto κλπ απορω πως πουλανε. Εγω βλεπω το Yaris να ξεκιναει απο 22.000: https://www.toyota.gr/new-cars/yaris ohhhh f***k. Τι φάση ;;;; 😂 22000 γι αυτό; Έχω μείνει πίσω. Δηλαδή μπορώ τώρα να κάνω συγκρίσεις Yaris με Dolphin 😂 15 λεπτά πριν, dtk-386 είπε Το BYD Dolphin Surf ανήκει στην κατηγορία A‑segment ενώ το Toyota Yaris B‑segment. Πως προκύπτει αυτό;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα