labros1988 Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες 18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα H Tesla ξεκίνησε να έχει κερδοφόρες χρονιές από το 2020. https://companiesmarketcap.com/tesla/eps/ https://www.nytimes.com/2021/01/27/business/tesla-earnings.html
teodor_ch Δημοσ. πριν από 8 ώρες Δημοσ. πριν από 8 ώρες Tesla Gross Profit 2010-2025 | TSLA | MacroTrends
majunior Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα Δεν θες να το πιστέψεις, αλλιώς θα έψαχνες παραπάνω από 1': https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability Επίσης: Tesla reported its first-ever profit in the first quarter of 2013 and its first full-year profit in 2020. Before 2020, Tesla had struggled with consistent profitability, but it achieved a full year of profit in 2020 and has continued to be profitable in subsequent years, despite fluctuations in quarterly earnings, such as during 2025. Early Profitability May 2013: Tesla Motors announced its first-ever profit of $15 million in the first quarter of 2013, driven by sales of its Model S sedan. This marked a significant milestone for the company. Full-Year Profitability 2020: Tesla achieved its first full-year profit, reporting $721 million in net income for the year. This followed a period of accelerating net losses in prior years, such as 2019.
dtk-386 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα 15 δευτερόλεπτα ΑΙ Η Tesla έγινε κερδοφόρος για πρώτη φορά το 2020, καταγράφοντας καθαρά κέρδη 721 εκατομμυρίων δολαρίων για το σύνολο του έτους. Αυτό ήταν το πρώτο έτος που η εταιρεία πέτυχε ετήσια κερδοφορία, κυρίως λόγω της αυξημένης παραγωγής και πωλήσεων οχημάτων, όπως το Model 3 και το Model Y, καθώς και των εσόδων από πιστώσεις ρυθμιστικών εκπομπών. Πριν από αυτό, η Tesla είχε περιοδικές τριμηνιαίες κερδοφόρες περιόδους, αλλά όχι σε ετήσια βάση.
teodor_ch Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, majunior είπε Δεν θες να το πιστέψεις, αλλιώς θα έψαχνες παραπάνω από 1': δε με ενδιαφέρει καθόλου η τεσλα ούτε καμία άλλη εταιρία έχασα 1' για να δώ αυτό ΥΓ. δε με ενδιαφέρει καθόλου το είπα? Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από teodor_ch 1
dtk-386 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Η byd και όλες οι κινεζικές ev επιδοτούνται/νταν από το κινεζικό κράτος αλλιώς θα πούλαγαν με ζημιές.
Dante80 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, dtk-386 said: Η byd και όλες οι κινεζικές ev επιδοτούνται/νταν από το κινεζικό κράτος αλλιώς θα πούλαγαν με ζημιές. Δεν ισχύει σήμερα. Δλδ, δεν είναι φθηνότερα πλέον τα Κινέζικα EV λόγω των κρατικών επιδοτήσεων. Οι οικονομίες κλίμακας, η καθετοποίηση και οι αυτοματισμοί στην παραγωγή στους οποίους έχουν φθάσει σήμερα οι Κινέζοι σε αυτή την βιομηχανία είναι απίστευτοι. Επεξ/σία πριν από 5 ώρες από Dante80 1
dtk-386 Δημοσ. πριν από 5 ώρες Δημοσ. πριν από 5 ώρες Για αυτό έγραψα επιδοτούνταν. Ούτως ή άλλως βέβαια δεν είναι και τόσο φτηνά. Βλέπε byd seal σε σχέση με ένα tesla m3.
Dante80 Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, dtk-386 said: Για αυτό έγραψα επιδοτούνταν. Ούτως ή άλλως βέβαια δεν είναι και τόσο φτηνά. Βλέπε byd seal σε σχέση με ένα tesla m3. Στην Κίνα είναι καταφανώς φθηνότερο ($24k vs $32k). Εδώ πληρώνεις δασμούς, όπως και το ότι δεν κατασκευάζεται Ευρώπη όπως το m3. Και τα δύο θα αλλάξουν, η Ουγγαρία ξεκινάει τον Οκτώβριο, η Τουρκία ξεκινάει τον Μάρτιο που μας έρχεται. Επεξ/σία πριν από 4 ώρες από Dante80
ProponitisTouKanape Δημοσ. πριν από 4 ώρες Δημοσ. πριν από 4 ώρες 35 λεπτά πριν, Dante80 είπε Δεν ισχύει σήμερα. Δλδ, δεν είναι φθηνότερα πλέον τα Κινέζικα EV λόγω των κρατικών επιδοτήσεων. Οι οικονομίες κλίμακας, η καθετοποίηση και οι αυτοματισμοί στην παραγωγή στους οποίους έχουν φθάσει σήμερα οι Κινέζοι σε αυτή την βιομηχανία είναι απίστευτοι. Δεν είναι τόσο απλό. Η Κινα έχει υπερπαραγωγή από ατσάλι και δε τη συμφέρει να σβήσει τα εργοστάσια. Οπότε οι πρώτες ύλες είναι πολύ φθηνές. Και οι τοπικές κυβερνήσεις κάνουν race to the bottom με τις τιμές (οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σχέση με τις περιφερειακές κυβερνήσεις) για να βγουν μπροστά πανεθνικά. Γενικά η κεντρική κυβέρνηση προσπαθεί όντως να βάλει φρένο στον πόλεμο τιμών γιατί δημιουργεί αποπληθωρισμό. Ωστόσο όσο υπάρχουν άφθονες πρώτες ύλες και αρκετά μετρητά για κάψιμο, τόσο οι τιμές θα μένουν χαμηλές. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα