labros1988 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου 18 λεπτά πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα H Tesla ξεκίνησε να έχει κερδοφόρες χρονιές από το 2020. https://companiesmarketcap.com/tesla/eps/ https://www.nytimes.com/2021/01/27/business/tesla-earnings.html
majunior Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου 2 ώρες πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα Δεν θες να το πιστέψεις, αλλιώς θα έψαχνες παραπάνω από 1': https://edition.cnn.com/2021/01/31/investing/tesla-profitability Επίσης: Tesla reported its first-ever profit in the first quarter of 2013 and its first full-year profit in 2020. Before 2020, Tesla had struggled with consistent profitability, but it achieved a full year of profit in 2020 and has continued to be profitable in subsequent years, despite fluctuations in quarterly earnings, such as during 2025. Early Profitability May 2013: Tesla Motors announced its first-ever profit of $15 million in the first quarter of 2013, driven by sales of its Model S sedan. This marked a significant milestone for the company. Full-Year Profitability 2020: Tesla achieved its first full-year profit, reporting $721 million in net income for the year. This followed a period of accelerating net losses in prior years, such as 2019.
dtk-386 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου 3 ώρες πριν, teodor_ch είπε 1' google δείχνει κέρδη απο το 2009 που έφτασα 15 δευτερόλεπτα ΑΙ Η Tesla έγινε κερδοφόρος για πρώτη φορά το 2020, καταγράφοντας καθαρά κέρδη 721 εκατομμυρίων δολαρίων για το σύνολο του έτους. Αυτό ήταν το πρώτο έτος που η εταιρεία πέτυχε ετήσια κερδοφορία, κυρίως λόγω της αυξημένης παραγωγής και πωλήσεων οχημάτων, όπως το Model 3 και το Model Y, καθώς και των εσόδων από πιστώσεις ρυθμιστικών εκπομπών. Πριν από αυτό, η Tesla είχε περιοδικές τριμηνιαίες κερδοφόρες περιόδους, αλλά όχι σε ετήσια βάση.
teodor_ch Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, majunior είπε Δεν θες να το πιστέψεις, αλλιώς θα έψαχνες παραπάνω από 1': δε με ενδιαφέρει καθόλου η τεσλα ούτε καμία άλλη εταιρία έχασα 1' για να δώ αυτό ΥΓ. δε με ενδιαφέρει καθόλου το είπα? Επεξ/σία 12 Αυγούστου από teodor_ch 1
dtk-386 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου Η byd και όλες οι κινεζικές ev επιδοτούνται/νταν από το κινεζικό κράτος αλλιώς θα πούλαγαν με ζημιές. 2
Dante80 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 4 minutes ago, dtk-386 said: Η byd και όλες οι κινεζικές ev επιδοτούνται/νταν από το κινεζικό κράτος αλλιώς θα πούλαγαν με ζημιές. Δεν ισχύει σήμερα. Δλδ, δεν είναι φθηνότερα πλέον τα Κινέζικα EV λόγω των κρατικών επιδοτήσεων. Οι οικονομίες κλίμακας, η καθετοποίηση και οι αυτοματισμοί στην παραγωγή στους οποίους έχουν φθάσει σήμερα οι Κινέζοι σε αυτή την βιομηχανία είναι απίστευτοι. Επεξ/σία 12 Αυγούστου από Dante80 3
dtk-386 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου Για αυτό έγραψα επιδοτούνταν. Ούτως ή άλλως βέβαια δεν είναι και τόσο φτηνά. Βλέπε byd seal σε σχέση με ένα tesla m3.
Dante80 Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 13 minutes ago, dtk-386 said: Για αυτό έγραψα επιδοτούνταν. Ούτως ή άλλως βέβαια δεν είναι και τόσο φτηνά. Βλέπε byd seal σε σχέση με ένα tesla m3. Στην Κίνα είναι καταφανώς φθηνότερο ($24k vs $32k). Εδώ πληρώνεις δασμούς, όπως και το ότι δεν κατασκευάζεται Ευρώπη όπως το m3. Και τα δύο θα αλλάξουν, η Ουγγαρία ξεκινάει τον Οκτώβριο, η Τουρκία ξεκινάει τον Μάρτιο που μας έρχεται. Επεξ/σία 12 Αυγούστου από Dante80
ProponitisTouKanape Δημοσ. 12 Αυγούστου Δημοσ. 12 Αυγούστου 35 λεπτά πριν, Dante80 είπε Δεν ισχύει σήμερα. Δλδ, δεν είναι φθηνότερα πλέον τα Κινέζικα EV λόγω των κρατικών επιδοτήσεων. Οι οικονομίες κλίμακας, η καθετοποίηση και οι αυτοματισμοί στην παραγωγή στους οποίους έχουν φθάσει σήμερα οι Κινέζοι σε αυτή την βιομηχανία είναι απίστευτοι. Δεν είναι τόσο απλό. Η Κινα έχει υπερπαραγωγή από ατσάλι και δε τη συμφέρει να σβήσει τα εργοστάσια. Οπότε οι πρώτες ύλες είναι πολύ φθηνές. Και οι τοπικές κυβερνήσεις κάνουν race to the bottom με τις τιμές (οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν σχέση με τις περιφερειακές κυβερνήσεις) για να βγουν μπροστά πανεθνικά. Γενικά η κεντρική κυβέρνηση προσπαθεί όντως να βάλει φρένο στον πόλεμο τιμών γιατί δημιουργεί αποπληθωρισμό. Ωστόσο όσο υπάρχουν άφθονες πρώτες ύλες και αρκετά μετρητά για κάψιμο, τόσο οι τιμές θα μένουν χαμηλές. 2
labros1988 Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου Στις 12/8/2025 στις 9:57 ΠΜ, teodor_ch είπε Tesla Gross Profit 2010-2025 | TSLA | MacroTrends Gross profit είναι μόνο το κόστος από πώληση - κόστος υλικών/εργατικών κατασκευής του προϊόντος. Δε λαμβάνει υπόψιν κόστος αποπληρωμής δανείου, αγοράς μηχανημάτων κλπ. Gross profit θα μπορούσε να έχει και αν είχε πουλήσει 2 αυτοκίνητα. Αυτό δε λέει κάτι αν ήταν να αποπληρώσει κάποιο gigafactory (το κόστος αποπληρωμής θα φαινόταν στο net ποσό κλπ)
teodor_ch Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου 44 λεπτά πριν, labros1988 είπε Gross profit είναι μόνο το κόστος από πώληση - κόστος υλικών/εργατικών κατασκευής του προϊόντος. Δε λαμβάνει υπόψιν κόστος αποπληρωμής δανείου, αγοράς μηχανημάτων κλπ. Gross profit θα μπορούσε να έχει και αν είχε πουλήσει 2 αυτοκίνητα. Αυτό δε λέει κάτι αν ήταν να αποπληρώσει κάποιο gigafactory (το κόστος αποπληρωμής θα φαινόταν στο net ποσό κλπ) Το γνωρίζω. Είπα ξεκάθαρα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πουλάει όχημα και να χάνει χρήματα. Έχει κέρδος απο κάθε πώληση. Το αν το κέρδος καλύπτει και όλα τα υπόλοιπα έξοδα της εταιρίας δεν ενδιαφέρει άμεσα τον αγοραστή (έμμεσα για μελλοντική χρεοκοπία και μή υποστήριξη του οχήματος). Κάτι που γίνεται σχεδόν πάντα σε όλες τις νέες επιχειρήσεις! Περιμένει κάποιος ότι θα ξεκινήσει απο το μηδέν μία επιχείρηση (πχ. VW) να παράγει ένα νέο τελείως όχημα και οι πωλήσεις να καλύψουν όλα τα έξοδα έρευνας/ νέου εργοστασίου κλπ κλπ? Στις 12/8/2025 στις 8:14 ΠΜ, teodor_ch είπε Τώρα αυτό και αν είναι άκυρο. Να μου πείς πουλάνε στο κόστος και περιμένουν να τα βγάλουν απο άλλες υπηρεσίες να το πιστέψω. Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει και να μπαίνει μέσα. Ξεχάστε το αυτό. 1
manolis940 Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου Στις 11/8/2025 στις 6:47 ΜΜ, greg4 είπε Το μεγάλο πρόβλημα για μένα αυτή την στιγμή είναι η σοβαρή έλλειψη προτάσεων για μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης. Οι σοβαρές προτάσεις είναι λίγες και κυρίως λείπουν οι μεγάλοι (ή έστω γνωστοί) κατασκευαστές, όπως toyota, vw group etc. Δηλαδή εγώ ψάχνω μικρό ηλεκτρικό για να κάνουμε τις δουλειές μας εντός Αθήνας και ουσιαστικά πρέπει να επιλέξω μεταξύ dolphin surf και inster? Γιατί άλλη σοβαρή πρόταση δεν υπάρχει. Ή μην πείτε πως θα πηγαίνουμε super market με το το ev6 ή κανά atto 3. Ή θα κατέβω κέντρο Αθήνας με 4,5 μέτρο αυτοκίνητο; Περιμένω να δω τι θα βγάλει η vw με το id.2 και βλέπουμε. Επίσης για κάποιο λόγο επιμένουν οι κατασκευαστές στις σχεδιαστικές γραμμές που έχουν τα ηλεκτρικά, να είναι όλα μοντέρνα, με φουτουριστικές γραμμές και δεν ξέρω κι εγώ τι. και από τα πιο best seller αυτή την στιγμή είναι αυτό με το πολύ απλό και κλασσικό σχέδιο του. Μικρά ηλεκτρικά τώρα ξεκινάνε οι εταιρείες να βγάζουν ουσιαστικά. Όπως έχουμε πει και πιο πίσω αμάξι παίρνεις επειδή το χρειάζεσαι και δεν σε αναγκάζει κανείς. Αν έχεις χρόνο να περιμένεις λογικά κερδισμένος θα βγεις γιατί φαίνεται συνεχώς να έρχονται νεότερα μοντέλα στις μικρότερες κατηγορίες και φθηνότερα. Βέβαια δεν ισχύει πάντα αυτό. Όποιος δεν πήρε για παράδειγμα dolphin στα 26500€ τώρα αναγκαστικά θα το πάρει στα 28900€ με ακριβότερο εξοπλισμό φυσικά και αρκετά μικρότερη επιδότηση. Τώρα όσον αφορά τον σχεδιασμό στα ηλεκτρικά είναι φουτουριστικά γιατί αν προσέξεις δεν έχουν φουσκώματα όπως το yaris που δείχνεις παραπάνω έτσι ώστε να έχουν καλύτερη αεροδυναμική. Δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αλλιώς στο design. Ωστόσο για μία πόλη θα ήθελα ένα αμάξι που να μην έχει φουσκώματα έτσι να έχω καλύτερη ορατότητα με τους καθρέπτες και να είναι πιο εύκολα στο παρκάρισμα και στον υπολογισμό από πολύ στενά σημεία. Το Yaris για μένα χάνει πάρα πολύ σε αυτό το κομμάτι και γι αυτό τα βλέπω συχνά πυκνά φαγωμένα στις γωνίες.
james01gr Δημοσ. 18 Αυγούστου Δημοσ. 18 Αυγούστου Στις 12/8/2025 στις 7:14 ΠΜ, teodor_ch είπε Τώρα αυτό και αν είναι άκυρο. Να μου πείς πουλάνε στο κόστος και περιμένουν να τα βγάλουν απο άλλες υπηρεσίες να το πιστέψω. Δεν υπάρχει εταιρία που να πουλάει και να μπαίνει μέσα. Ξεχάστε το αυτό. Η πρώτη χρονιά που το Spotify είχε κέρδη ήταν το 2024. Η openai έχει κέρδη;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα